Kraków pre-master 11.11.2013
Kraków pre-master 11.11.2013
Termin:
11 listopada 2013 r.
Miejsce:
Kawiarnia-klub MASADA - ul. Krakowska 41 /wejście - Skawińska 2/
Wejściówka:
12 zł przedpłaty
15 zł na miejscu
Bezzwrotna Przedpłata:
W sklepie Vanaheim, lub na numer konta (WIP) premiowana 2 duże punkty.
Rozkład jazdy:
9.30 - 9 45 zapisy
9.45 - 11.45 - I bitwa
11.55 - 13.55 - II bitwa
14.20 - 16.20 - III bitwa
16.30 - 18.30 - IV bitwa
Zasady turnieju:
- Turniej klasy lokal, single.
- Zasady turnieju zgodne z 8 edycją.
- Rozpiski jawne.
- Dodatkowo obowiązują aktualne, oficjalne erraty/FAQ(nadrzędne) i polskie uściślenia sędziowskie.
Bezwzględnie wymaganym, a zarazem syto premiowanym minimum to akcesoria ułatwiające płynną grę zatem:
* posiadanie Army Booka, CZYTELNEJ rozpiski (może być zapisana na pen drivie jako plik *.txt bądź *.pdf – możliwość wydrukowania (!tylko i wyłącznie wydrukowania!) w sklepie;)
* wzorniki oraz odpowiednie modele – jeśli wymagane
* spis czarów/karty magii – jeśli wymagany
* miarka oraz kostki.
Posiadanie całości = +5DP do klasyfikacji generalnej. Brak czegokolwiek = 0DP.
Dopuszczone listy armii:
Armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.
Format turnieju:
Singiel, 1600 punktów, 4 bitwy
Ograniczenia główne:
Kod:
- Zakaz wystawiania lordów
- Zakaz wystawiania imiennych bohaterów.
- Gramy na SLOS
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template) (Steam Tank/Iron Deamon liczą się jako maszyny), każda maszyna liczy się za 1.
- Zakaz dublowania rarów
- Zakaz triplowania specjali
- Każdy Large Target 0-1 (tzn można wystawić i hydrę i krakena, bądź i ironblaster i śmieciarę)
- Max 3 takie same jednostki core, niezależnie od wyposażenia.
- Jednostki eteryczne 0-2.
- Zakaz dublowania jednostek eterycznych.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów), RBT liczy się jako 6.
- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling), 5 kości na czar, można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
Ograniczenia armii:
Kod:
- Woch: bohater może mieć max WSv4+
- Doch: max 5 Beasts of Nurgle; Skull Cannon of Khorn/Plague Drons of Nurgle max 1
- HE: BoWD tylko na BSB
- Lizaki: Jednostki Latające 0-3
- VC: Crypt Horrors max 8
- Skaven: Elektrycy 0-3
- ChD: Chalise zakazane
- Emp: Steam Tank/Demigryph Knights/Great Cannons max. 3
Progi:
Kod:
*0*-119 – 10:10
120-239 – 11:9
240-359 – 12:8
360-479 – 13:7
480-599 – 14:6
600-719 – 15:5
720-839 – 16:4
840-959 – 17:3
960-1079 – 18:2
1080-1199 – 19:1
1200+ - 20:0
Bonusy:
Kod:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału.
Scenariusze:
Kod:
1. Down Attack (bez rezerw)
2. Blood & Glory (liczenie arenowe)
3. Meeting Engagment (bez rezerw)
4. Battleline
Blood&Glory:
-punkt rozbicia/złamania - 2
-odległości od krawędzi 6 cali
Down Attack:
-odległości stref (prawe/lewe skrzydło): 12 cali
Limit miejsc :20 w razie dużej liczby zainteresowanych może ulec zmianie.
1. Fluffy
2. Big Boss
3. Dydu
4. Górken
5. Andrzej
6. Butan
7. Leoh
8. Panterq
9. PiotrB
10. Diamo
11. PSz
12. Kosa
13. Gruby
14. Młynek
15. Prohu
16. Albo_Albo
17. Kosmo
18. Gyoun
19. Wojtka Sabo
20.
WYNIKI
Górken 67
Młynek 58
BigBoss 57
Dydu 53
Prohu 43
Psz 40
Grubaczu 38
Butan 38
Panter 36
Albo_Albo 34
Gyoun 31
Wojtek Sabo 29
Fluffy 23
Diamo 13
Kosa 13
Niedziel 7
11 listopada 2013 r.
Miejsce:
Kawiarnia-klub MASADA - ul. Krakowska 41 /wejście - Skawińska 2/
Wejściówka:
12 zł przedpłaty
15 zł na miejscu
Bezzwrotna Przedpłata:
W sklepie Vanaheim, lub na numer konta (WIP) premiowana 2 duże punkty.
Rozkład jazdy:
9.30 - 9 45 zapisy
9.45 - 11.45 - I bitwa
11.55 - 13.55 - II bitwa
14.20 - 16.20 - III bitwa
16.30 - 18.30 - IV bitwa
Zasady turnieju:
- Turniej klasy lokal, single.
- Zasady turnieju zgodne z 8 edycją.
- Rozpiski jawne.
- Dodatkowo obowiązują aktualne, oficjalne erraty/FAQ(nadrzędne) i polskie uściślenia sędziowskie.
Bezwzględnie wymaganym, a zarazem syto premiowanym minimum to akcesoria ułatwiające płynną grę zatem:
* posiadanie Army Booka, CZYTELNEJ rozpiski (może być zapisana na pen drivie jako plik *.txt bądź *.pdf – możliwość wydrukowania (!tylko i wyłącznie wydrukowania!) w sklepie;)
* wzorniki oraz odpowiednie modele – jeśli wymagane
* spis czarów/karty magii – jeśli wymagany
* miarka oraz kostki.
Posiadanie całości = +5DP do klasyfikacji generalnej. Brak czegokolwiek = 0DP.
Dopuszczone listy armii:
Armie dopuszczone przez Listę Sędziowską.
Format turnieju:
Singiel, 1600 punktów, 4 bitwy
Ograniczenia główne:
Kod:
- Zakaz wystawiania lordów
- Zakaz wystawiania imiennych bohaterów.
- Gramy na SLOS
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template) (Steam Tank/Iron Deamon liczą się jako maszyny), każda maszyna liczy się za 1.
- Zakaz dublowania rarów
- Zakaz triplowania specjali
- Każdy Large Target 0-1 (tzn można wystawić i hydrę i krakena, bądź i ironblaster i śmieciarę)
- Max 3 takie same jednostki core, niezależnie od wyposażenia.
- Jednostki eteryczne 0-2.
- Zakaz dublowania jednostek eterycznych.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów), RBT liczy się jako 6.
- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling), 5 kości na czar, można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
Ograniczenia armii:
Kod:
- Woch: bohater może mieć max WSv4+
- Doch: max 5 Beasts of Nurgle; Skull Cannon of Khorn/Plague Drons of Nurgle max 1
- HE: BoWD tylko na BSB
- Lizaki: Jednostki Latające 0-3
- VC: Crypt Horrors max 8
- Skaven: Elektrycy 0-3
- ChD: Chalise zakazane
- Emp: Steam Tank/Demigryph Knights/Great Cannons max. 3
Progi:
Kod:
*0*-119 – 10:10
120-239 – 11:9
240-359 – 12:8
360-479 – 13:7
480-599 – 14:6
600-719 – 15:5
720-839 – 16:4
840-959 – 17:3
960-1079 – 18:2
1080-1199 – 19:1
1200+ - 20:0
Bonusy:
Kod:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału.
Scenariusze:
Kod:
1. Down Attack (bez rezerw)
2. Blood & Glory (liczenie arenowe)
3. Meeting Engagment (bez rezerw)
4. Battleline
Blood&Glory:
-punkt rozbicia/złamania - 2
-odległości od krawędzi 6 cali
Down Attack:
-odległości stref (prawe/lewe skrzydło): 12 cali
Limit miejsc :20 w razie dużej liczby zainteresowanych może ulec zmianie.
1. Fluffy
2. Big Boss
3. Dydu
4. Górken
5. Andrzej
6. Butan
7. Leoh
8. Panterq
9. PiotrB
10. Diamo
11. PSz
12. Kosa
13. Gruby
14. Młynek
15. Prohu
16. Albo_Albo
17. Kosmo
18. Gyoun
19. Wojtka Sabo
20.
WYNIKI
Górken 67
Młynek 58
BigBoss 57
Dydu 53
Prohu 43
Psz 40
Grubaczu 38
Butan 38
Panter 36
Albo_Albo 34
Gyoun 31
Wojtek Sabo 29
Fluffy 23
Diamo 13
Kosa 13
Niedziel 7
Ostatnio zmieniony 14 lis 2013, o 09:43 przez Niedziel, łącznie zmieniany 13 razy.
Prawdziwy Legionista nie ma kaca...
Niedziel zrob errate bo Copy Paste nie bangla albo robisz 2 dniowy lokal 

Format turnieju:
Singiel, 1600 punktów, 7 bitew (4 w sobotę, 3 w niedzielę)
Popraw datę w tytule tematu 
No i nie robię oceny hobbystycznej, bo mnie nie będzie

No i nie robię oceny hobbystycznej, bo mnie nie będzie

Wisła Kraków.