…Czyli jak Skaveni walczą wręcz… - VIII edycja, AB 2009
Moderator: Hoax
Re: …Czyli jak Skaveni walczą wręcz… - VIII edycja, AB 2009
Jest ograniczenie na slavy, a z czegoś wagony do trzymania trzeba robić. Poza tym graty są mniejsze, mobilniejsze i tańsze.
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Graty w minimalnym skladzie to tylko bloker i odginaczka. Nie maja żadnej wartości bojowej. Natomiast niewolnicy nie wywoluja paniki i są w stanie przezyc stand and shoot i wyeliminować strzelców, lekka kawalerię, rydwany, kowbojów, maszyny, odginaczki. Póki tego nie przyswoisz, moje srtategie będą dla Ciebie tylko ciekawostką.
Ja dopuszczam max 1 oddzial hordowych slajvów blokujących.
Ja dopuszczam max 1 oddzial hordowych slajvów blokujących.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Już poprawione. Dzięki za czujnoscFAZIK pisze:Zapomniałeś przy tych wyliczeniach, że do szarży dodaje się ruch szarżującego. Uciekający nie ma tego luksusu .ravtheone pisze:2) uciekamy o 1 cal wiecej niż inni (szczególnie kluczowe przy założeniu że jodginaczka znajduje się ponad 1 cal od przeciwnika - musi on wyrzucić statystycznie 3" więcej niż my aby odginaczkę złapać. Spróbuj więc wyrzucić minimum 10 gdy skaveni rzucili statystyczne 7 - to prawdopodobne jak 1 do 6.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
Jak slavy spanikują przy S&S (wystarczy zdjąć 5), a nie będą blisko generała (jeśli będą działać jako odginaczka, samodzielny oddział taktyczny, to pewnie tak będzie) to dramat.
Strzelców tylko tych maksynalnie nasłabszych, bo np leadbecherów, thundererów, czy jakichkolwiek bardziej sensownych raczej nie.
Lekka kawa - byćmoże, natomiast w przypadku rydwanów trzeba liczyć na static, który jakiś mega nie jest, a trochę ran może rydwan nabić. To samo z kowbojami. Do maszyn raczej nikt ich nie wpuści, bo nawet 20 slavów mała nie jest (w porównaniu np do 7 gutterów).
No odginaczki mogą niby pozjadać, ale np wjazd w paru fanoli i mogiła.
Strzelców tylko tych maksynalnie nasłabszych, bo np leadbecherów, thundererów, czy jakichkolwiek bardziej sensownych raczej nie.
Lekka kawa - byćmoże, natomiast w przypadku rydwanów trzeba liczyć na static, który jakiś mega nie jest, a trochę ran może rydwan nabić. To samo z kowbojami. Do maszyn raczej nikt ich nie wpuści, bo nawet 20 slavów mała nie jest (w porównaniu np do 7 gutterów).
No odginaczki mogą niby pozjadać, ale np wjazd w paru fanoli i mogiła.
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Podaj przykładową armię i strategię rozstawienia. Postaram się wskazać jakby to miało mniej więcej wyglądać.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Specjalnie dla tych, którzy lubią prymitywną moc jednostek a nie wysublimowane manewry lub którzy uważają, że Skaveni nie mają dobrych jednostek do walki wręcz, wskazuję odpowiednik wagonu VC. Sami oceńcie jego przydatność na polu bitwy i łatwość grania przeciw niemu. Oczywiście ktoś zaraz zarzuci, że przecież są działa... no tak... bywają.
Taktyka: Wagon Zarazy
Cel: Jednostka przełamująca do walki wręcz, z która miałby problem 90% graczy i oddziałów.
Jednostki: Monki, Furmana, trzech Plague Priestów
Opis: Najpierw przedstawię skład.
1 Plague Priest @ 166.0 Pts Magic level 1; Frenzy; Censer
Ironcurse Icon [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Plague Priest @ 136.0 Pts Magic level 1; Frenzy; Censer
Potion of Strength [20.0]
1 Plague Priest @ 624.0 Pts Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
The Other Trickster's Shard [15.0]
Scrying Stone [15.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Plague Furnace @ [485.0] Pts
39 Plague Monks @ [335.0] Pts Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Grand Banner of Clan Superiority [30.0]
1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts
Total Cost: 926.0
Jednostka mieści się w standardzi Euro. Ma tylko 40 modeli monków, ale po ułożeniu ich w wagon, dodaniu furmany i priestów w pierwszym szeregu ma 11 szeregów i nie ma jednostki piechoty, której nie byłaby w stanie przełamać w zakresie ilosci rzedów (z wyjątkiem innych skavów i ewentualnie VC), a i to z trudem bo liczy się jako 57 modeli. W pierwszym szeregu znajdują się wyłacznie modele z T6 i T5. W szarży jednostka atakuje:
1) dym z dwóch censerów (no armour save) - testuje się od 4 do 6 modeli wroga oraz furmana i dwóch monków
2) dym z furmany (no armour save) - testuje się d6 monków i d6 wrogów
3) 2k6 S2 hitów z bannera / alternatywnie można się zastanowić nad bannerkiem +d3 do rezultatu (to rozwiązanie przedstawiłem powyżej)
4) d6 impactów z S5
5) 8 ataktów z S6 z censerów
6) 4 ataki z S6 z flaila
7) 9 ataków z monków z drugiego szeregu i furmany
Altilery Dice ataków z S5 z wahadła
Dodatkowo jednostka jest unbreakable, ma magic resistance 2, herosi są względnie odporni. Na większe punkty możnaby wstawić BSB z Warbannerem i jednostka miałby na dzień dobry statystycznie przy szarży +9 CR statica.
Oczywiście aby spełniać rolę jednostki przełamującej musi być otoczona innymi asekurującymi flanki. Mogą być to hordy lub po prostu oddzialiki censerów. Może być też jednsotką trzymającą punkty i przytrzymującą główne natarcie.
Taktyka: Wagon Zarazy
Cel: Jednostka przełamująca do walki wręcz, z która miałby problem 90% graczy i oddziałów.
Jednostki: Monki, Furmana, trzech Plague Priestów
Opis: Najpierw przedstawię skład.
1 Plague Priest @ 166.0 Pts Magic level 1; Frenzy; Censer
Ironcurse Icon [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Plague Priest @ 136.0 Pts Magic level 1; Frenzy; Censer
Potion of Strength [20.0]
1 Plague Priest @ 624.0 Pts Magic level 1; Frenzy; Flail; Plague Furnace
The Other Trickster's Shard [15.0]
Scrying Stone [15.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Plague Furnace @ [485.0] Pts
39 Plague Monks @ [335.0] Pts Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Grand Banner of Clan Superiority [30.0]
1 Bringer-of-the-Word @ [10.0] Pts
Total Cost: 926.0
Jednostka mieści się w standardzi Euro. Ma tylko 40 modeli monków, ale po ułożeniu ich w wagon, dodaniu furmany i priestów w pierwszym szeregu ma 11 szeregów i nie ma jednostki piechoty, której nie byłaby w stanie przełamać w zakresie ilosci rzedów (z wyjątkiem innych skavów i ewentualnie VC), a i to z trudem bo liczy się jako 57 modeli. W pierwszym szeregu znajdują się wyłacznie modele z T6 i T5. W szarży jednostka atakuje:
1) dym z dwóch censerów (no armour save) - testuje się od 4 do 6 modeli wroga oraz furmana i dwóch monków
2) dym z furmany (no armour save) - testuje się d6 monków i d6 wrogów
3) 2k6 S2 hitów z bannera / alternatywnie można się zastanowić nad bannerkiem +d3 do rezultatu (to rozwiązanie przedstawiłem powyżej)
4) d6 impactów z S5
5) 8 ataktów z S6 z censerów
6) 4 ataki z S6 z flaila
7) 9 ataków z monków z drugiego szeregu i furmany
Altilery Dice ataków z S5 z wahadła
Dodatkowo jednostka jest unbreakable, ma magic resistance 2, herosi są względnie odporni. Na większe punkty możnaby wstawić BSB z Warbannerem i jednostka miałby na dzień dobry statystycznie przy szarży +9 CR statica.
Oczywiście aby spełniać rolę jednostki przełamującej musi być otoczona innymi asekurującymi flanki. Mogą być to hordy lub po prostu oddzialiki censerów. Może być też jednsotką trzymającą punkty i przytrzymującą główne natarcie.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
Nie za bardzo gdyż dałeś jednostce Pełnego Commanda. Czyli bohaterowie idą do 2 szeregu. W pierwszym mamy Furmanę i 2 szczury z Commanda.ravtheone pisze:W pierwszym szeregu znajdują się wyłacznie modele z T6 i T5.
Żaden problem.ravtheone pisze:Już poprawione. Dzięki za czujnosc
Life's a game with save and load features disabled.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1003
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Można
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Właśnie taka jest idea. I jak Wam się podoba?Bartoslavski pisze:A wchodząc w combat nie można zrobić make waya do 1. szeregu?
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
Ciężko coś sensownego powiedzieć... Armata, słońce - to wszyscy już wiedzą. Jeśli chodzi o combat to powinno mielić. Tylko trzeba całą armię pod to robić (wiem, ameryki nie odkrywam) i wtedy już napewno nie ma assasyna, elektrykow, a co gorsza BSB.
Poza tym raczej spoko.
Poza tym raczej spoko.
czemu nie ma bsb?
zmieści sie na pewno
zmieści sie na pewno
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Co do lizakow to nie mam pełnej rozpy ale przykładowo: 4 biegajace i plujace chmórki. Slann w templach osłaniany basią. Kowboje w oddziale jako mobilne uderzenie razem z kohortą. Plujki są bardziej ofensywne, 3 kowboi i 2 piątki ripperów. Do tego duża kohorta, ale slann ma tylko małą kohorte. Plujki wyciągają na siebie szarże, uciekaja, wjazd kowboi. Tak mniej więcej. Oczywiście jeszcze rippery i kohorta.
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Tak jak obiecałem przygotowałem dla Was kilka tabel:
1) Pierwsza tabela przedstawia jaką skuteczność ma szarża na nieuciekającego wroga w zależności od odległości od wroga
2) Pierwsza część drugiej tabeli przedstawia skuteczność ma ucieczka w zależności od odległości od szarżującego
3) Druga cześć drugiej tabeli przedstawia dla porownania skuteczność ucieczki skavenów.
M oznacza współczynnik ruchu szarżującego. Kolumnę M+4 należy traktować jako 8 w przypadku piechoty o ruchu 4, i jako 13 dla kawalerii o ruchu 9.
I teraz taka ciekawostka... Weźmy na przykład szarżująca piechotę z M4. Jeżeli nasi niewolnicy znajdują się w odległosci M+4 czyli 8 cali od nich, przeciwnik może postrzegać, że uda mu się zaszarżować, bo prawdopodobieństwo takiej szarży wynosi ponad 90%. Tymczasem deklarując ucieczkę Skavenami, mamy wtedy ponad 90% szansy na skuteczną ucieczkę. Jeżeli jednak szarżujemy w oddział który nie może uciekać (np. Undead, czy Frenzy), szarża wydaje się odebraniem dziecku lizaka.
Tak więc aby skutecznie zamieszać możliwość szarży piechocie o M4 wystarczy niewolników wystawić 8 cali przed nimi. Jeśli nie zaszarżuje na nic, nasi niewolnicy będą mieli szansę zaszarżować z 97% slutecznością. Jeżeli zaś zaszarżuje licząc na 92% skuteczność swojej szarży, a my z 90% slutecznością uciekniemy, za niewolnikami ujawni mu sie nowy wróg (np. monki) np. 6 cali dalej ma już tylko mniej niż 17% szansy na doszarżowanie. Jeżeli zaś spali tą przekierowaną szarże, to spali ją przesuwając się o jakieś 4-5 cali do przodu. Wtedy znajdzie się w odległości około 10 cali przed monkami, czyli w odległości M+5 dając nam 83% szansę na skuteczną szarżę naszym kluczowym oddziałem.
Podobnie można postępować z oddziałami kawalerii, czy takimi posiadającymi swiftstride, ale jest znacznie trudniej utrudnić im życie, ponieważ przy założeniu M8 kawalerii musielibyśmy się ustawić w odległości około 13-14 cali, a wtedy utrudnianie ruchu taką odginaczką jest iluzoryczne. Na szczęście wtedy można zastosować inną stuczkę - Wytracanie Szarży. Ale o tym niebawem...
1) Pierwsza tabela przedstawia jaką skuteczność ma szarża na nieuciekającego wroga w zależności od odległości od wroga
2) Pierwsza część drugiej tabeli przedstawia skuteczność ma ucieczka w zależności od odległości od szarżującego
3) Druga cześć drugiej tabeli przedstawia dla porownania skuteczność ucieczki skavenów.
M oznacza współczynnik ruchu szarżującego. Kolumnę M+4 należy traktować jako 8 w przypadku piechoty o ruchu 4, i jako 13 dla kawalerii o ruchu 9.
I teraz taka ciekawostka... Weźmy na przykład szarżująca piechotę z M4. Jeżeli nasi niewolnicy znajdują się w odległosci M+4 czyli 8 cali od nich, przeciwnik może postrzegać, że uda mu się zaszarżować, bo prawdopodobieństwo takiej szarży wynosi ponad 90%. Tymczasem deklarując ucieczkę Skavenami, mamy wtedy ponad 90% szansy na skuteczną ucieczkę. Jeżeli jednak szarżujemy w oddział który nie może uciekać (np. Undead, czy Frenzy), szarża wydaje się odebraniem dziecku lizaka.
Tak więc aby skutecznie zamieszać możliwość szarży piechocie o M4 wystarczy niewolników wystawić 8 cali przed nimi. Jeśli nie zaszarżuje na nic, nasi niewolnicy będą mieli szansę zaszarżować z 97% slutecznością. Jeżeli zaś zaszarżuje licząc na 92% skuteczność swojej szarży, a my z 90% slutecznością uciekniemy, za niewolnikami ujawni mu sie nowy wróg (np. monki) np. 6 cali dalej ma już tylko mniej niż 17% szansy na doszarżowanie. Jeżeli zaś spali tą przekierowaną szarże, to spali ją przesuwając się o jakieś 4-5 cali do przodu. Wtedy znajdzie się w odległości około 10 cali przed monkami, czyli w odległości M+5 dając nam 83% szansę na skuteczną szarżę naszym kluczowym oddziałem.
Podobnie można postępować z oddziałami kawalerii, czy takimi posiadającymi swiftstride, ale jest znacznie trudniej utrudnić im życie, ponieważ przy założeniu M8 kawalerii musielibyśmy się ustawić w odległości około 13-14 cali, a wtedy utrudnianie ruchu taką odginaczką jest iluzoryczne. Na szczęście wtedy można zastosować inną stuczkę - Wytracanie Szarży. Ale o tym niebawem...
Ostatnio zmieniony 1 lis 2013, o 23:10 przez ravtheone, łącznie zmieniany 2 razy.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Już poprawione, znowy za dużo spaczenia... . A Twój umysł się od spaczenia nie tępi... jak to robisz?
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Przyznam bez bicia, ze nie znam nowego AB lizaków. Nie mniej jednak armia ta moze poslugiwac sie podobna taktyka, a granie pojedynku ze skavenami na klanie Pestilience, niewolnikach i rat ograch jest klasykiem z podręcznika Lustria.Veta92 pisze:Co do lizakow to nie mam pełnej rozpy ale przykładowo: 4 biegajace i plujace chmórki. Slann w templach osłaniany basią. Kowboje w oddziale jako mobilne uderzenie razem z kohortą. Plujki są bardziej ofensywne, 3 kowboi i 2 piątki ripperów. Do tego duża kohorta, ale slann ma tylko małą kohorte. Plujki wyciągają na siebie szarże, uciekaja, wjazd kowboi. Tak mniej więcej. Oczywiście jeszcze rippery i kohorta.
Moim zdaniem chmurki maja nieco inne zadanie. Nie są w stanie stanowic realnego zagrożenia w szarzy. Drażnią za to ostrzalem. Slejvi poki są w zasięgu generala są w stanie rozbic lub pogonić chmurke oczyszczajac przedpole. Kowboje maja problemy z wchechobecnym statikiem, wiec maja mało celow. Ale to trudny i ciekawy przeciwnik.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill