Takie coś da radę na stole?
Format to 1700 ETC bez lordów.
Ogólne założenie, to jak najszybsze wbicie na tyły do parku maszynowego/łuczników przeciwnika i unikanie wrogich deathstarów dopóki nie zostaną same na stole.
1700 turniej v31700 Pts - Lizardmen Army
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Beasts
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
1 Saurus Scar-Veteran @ 141.0 Pts
General
Light Armour
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
18 Temple Guard @ 361.0 Pts
Halberd
Light Armour
Shield
Standard
Musician
Razor Standard [45.0]
1 Revered Guardian @ [30.0] Pts
Light Armour
Shield
Sword of Battle [20.0]
22 Saurus Warriors @ 283.0 Pts
Spear
Shield
Standard
Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 230.0 Pts
2 Giant Blow Pipes
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
5 Cold One Riders @ 150.0 Pts
Shield
5 Cold One @ [0.0] Pts
3 Ripperdactyl Riders @ 120.0 Pts
Spear
Shield
3 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
Models in Army: 79
Total Army Cost: 1700.0
warzywna rozpiska na 1700
Moderator: Ziemko
warzywna rozpiska na 1700
Ostatnio zmieniony 31 paź 2013, o 19:21 przez meiss, łącznie zmieniany 1 raz.
Pokolei..
Na pierwszym skinku prieście zamiast Sivejir's Hex Scroll'a umieściłbym Cube of Darkness. Jest to dużo pewniejszy oraz tańszy przedmiot antymagiczny.
Po drugie, saurus scar-veteran ma za dużo pkt w magicznych przedmiotach (dla hero max to 50 pkt).
Na trzecim miejscu podważam wartość bojową temple guardów w liczbie poniżej 20, a że rozpiska ma być bez slanna, to nie mogą nawet służyć jako bunkier dzięki zasadom Guardians i Sacred Duty. Champion z magicznym mieczem też mi nie pasuje - kosztuje więcej niż 2 TG, ma mniejszą siłę, a tyle samo ataków i mniej woundów niż 2 TG.
23 Saurusów to nieco dziwna liczba - jak wystawiać to od razu 30, albo chociaż 25 w oddziale.
Last, but not least - pojedynczy unit zaledwie 3 ripperów to zły pomysł. Albo od razu wystawiać dwa oddziały, albo lepiej zrezygnować z nich, zwłaszcza rozpatrując unit w liczebności 3 sztuk.
Jeśli zamierzasz szybko dobrać się do parku maszyn i ograniczyć liczbę potencjalnych strat, to zamiast ancient stedzia wrzuciłbym do rozpiski drugi oddział ripperów i/lub terradony bądź kameleony.
Na pierwszym skinku prieście zamiast Sivejir's Hex Scroll'a umieściłbym Cube of Darkness. Jest to dużo pewniejszy oraz tańszy przedmiot antymagiczny.
Po drugie, saurus scar-veteran ma za dużo pkt w magicznych przedmiotach (dla hero max to 50 pkt).
Na trzecim miejscu podważam wartość bojową temple guardów w liczbie poniżej 20, a że rozpiska ma być bez slanna, to nie mogą nawet służyć jako bunkier dzięki zasadom Guardians i Sacred Duty. Champion z magicznym mieczem też mi nie pasuje - kosztuje więcej niż 2 TG, ma mniejszą siłę, a tyle samo ataków i mniej woundów niż 2 TG.
23 Saurusów to nieco dziwna liczba - jak wystawiać to od razu 30, albo chociaż 25 w oddziale.
Last, but not least - pojedynczy unit zaledwie 3 ripperów to zły pomysł. Albo od razu wystawiać dwa oddziały, albo lepiej zrezygnować z nich, zwłaszcza rozpatrując unit w liczebności 3 sztuk.
Jeśli zamierzasz szybko dobrać się do parku maszyn i ograniczyć liczbę potencjalnych strat, to zamiast ancient stedzia wrzuciłbym do rozpiski drugi oddział ripperów i/lub terradony bądź kameleony.
Dzięki za uwagi, trochę zmodyfikowałem ale.....
1700 turniej1700 Pts - Lizardmen Army
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Beasts
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
19 Temple Guard @ 355.0 Pts
Halberd
Light Armour
Shield
Standard
Musician
Razor Standard [45.0]
1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
Light Armour
Shield
1 Saurus Scar-Veteran @ 136.0 Pts
General
Light Armour
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Might [20.0]
23 Saurus Warriors @ 294.0 Pts
Spear
Shield
Standard
Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 230.0 Pts
2 Giant Blow Pipes
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
5 Cold One Riders @ 150.0 Pts
Shield
5 Cold One @ [0.0] Pts
3 Ripperdactyl Riders @ 120.0 Pts
Spear
Shield
3 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
Models in Army: 81
Total Army Cost: 1700.0
Szczerze mówiąc kończą mi się figurkowe opcje.
Scroll jest do zastanowienia, mocno ryzykowny, ale większość przeciwników będzie miała jednego maga max. 2 lvl. Jak wejdzie to może być wrednie.
Veterana przerzucę do saurusów, da to klocek łącznie 25 chłopa.
Ale przyznam, że kończą mi się figurkowe opcje. W odwodzie zostaje mi drugi stegadon, 10 skinków, 5 saurusów i 13 jeźdzców na cold one, których ewentualnie mógłbym wrzucić w rozpiskę.
Terki mam tylko 3.
Mając to na uwadze, co ty byś wymodził na tej bazie zamiast stega i terków?
1700 turniej1700 Pts - Lizardmen Army
1 Skink Priest @ 115.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Beasts
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
19 Temple Guard @ 355.0 Pts
Halberd
Light Armour
Shield
Standard
Musician
Razor Standard [45.0]
1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
Light Armour
Shield
1 Saurus Scar-Veteran @ 136.0 Pts
General
Light Armour
Dawnstone [25.0]
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Might [20.0]
23 Saurus Warriors @ 294.0 Pts
Spear
Shield
Standard
Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 230.0 Pts
2 Giant Blow Pipes
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
5 Cold One Riders @ 150.0 Pts
Shield
5 Cold One @ [0.0] Pts
3 Ripperdactyl Riders @ 120.0 Pts
Spear
Shield
3 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
Models in Army: 81
Total Army Cost: 1700.0
Szczerze mówiąc kończą mi się figurkowe opcje.
Scroll jest do zastanowienia, mocno ryzykowny, ale większość przeciwników będzie miała jednego maga max. 2 lvl. Jak wejdzie to może być wrednie.
Veterana przerzucę do saurusów, da to klocek łącznie 25 chłopa.
Ale przyznam, że kończą mi się figurkowe opcje. W odwodzie zostaje mi drugi stegadon, 10 skinków, 5 saurusów i 13 jeźdzców na cold one, których ewentualnie mógłbym wrzucić w rozpiskę.
Terki mam tylko 3.
Mając to na uwadze, co ty byś wymodził na tej bazie zamiast stega i terków?
Wiesz co popatrz troche na inne rozpy w tym dziale. Nie mowie, zeby kopiowac, ale za duzo rzeczy jest do zmiany.
Czytałem, skoro pomimo tego robię rozpiskę, w której muszę jak piszesz dużo zmieniać, to raczej to kwestia ogrania, a nie czytania :/
Tak na szybko, wywalił bym coldów, za zwolnione punkty dobił saurusy do 30 i dołożył 10 skinków. Chyba już będzie lepiej?
Tak na szybko, wywalił bym coldów, za zwolnione punkty dobił saurusy do 30 i dołożył 10 skinków. Chyba już będzie lepiej?
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
a spróbuj w ten sposób... zrezygnuj z tg a zamiast nich wystaw c.o... oraz drugiego stega.
stegi muszą mieć koniecznie przypiłowane rogi, jak wpadną z szarzy w oddział piechoty potworów to robią straszne rzeczy.
na twoim miejscu zrezygnował bym z domeny bestii a wziął domenę nieba. zawsze to jest potężniejsza sygnaturka ( przydatna na armatę) oraz większa ilość czarów ofensywnych....
weteranowi na c.o daj wielka bron i smoczy hełm... zobaczysz ze na armatki w większości przypadków smoczy hełm ratuje życie a weteran ma tak mała inicjatywę ze w większości walk bije i tak ostatni. siła 7 zaś robi różnice. wstaw go tez do c.o dostaje wtedy zasadę uważaj panie i nie zejdzie za szybko od armaty jeśli ta nie posiada płonących ataków.
zamiast ripów wystaw terradony,,, majac tylko 3 ripy dużo nie zwojujesz a terkami zawsze możesz zwalic kamienie na armatkę albo płonącymi atakami zdiac komuś regeneracje i dopluc skinkami
stegi muszą mieć koniecznie przypiłowane rogi, jak wpadną z szarzy w oddział piechoty potworów to robią straszne rzeczy.
na twoim miejscu zrezygnował bym z domeny bestii a wziął domenę nieba. zawsze to jest potężniejsza sygnaturka ( przydatna na armatę) oraz większa ilość czarów ofensywnych....
weteranowi na c.o daj wielka bron i smoczy hełm... zobaczysz ze na armatki w większości przypadków smoczy hełm ratuje życie a weteran ma tak mała inicjatywę ze w większości walk bije i tak ostatni. siła 7 zaś robi różnice. wstaw go tez do c.o dostaje wtedy zasadę uważaj panie i nie zejdzie za szybko od armaty jeśli ta nie posiada płonących ataków.
zamiast ripów wystaw terradony,,, majac tylko 3 ripy dużo nie zwojujesz a terkami zawsze możesz zwalic kamienie na armatkę albo płonącymi atakami zdiac komuś regeneracje i dopluc skinkami
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Nie, nje heaven zamiast beasta- w pierwszej kolejności zawsze biorę to drugie, ale mając dwóch priestów pokusiłbym się o jednego z heavenem.
TG oplaca się wystawiać tylko ze slannem. Out.
Scar-veteran jest dobrze zrobiony, ale potrzebny jest drugi jako bsb, z armour of destiny i gw.
TG oplaca się wystawiać tylko ze slannem. Out.
Scar-veteran jest dobrze zrobiony, ale potrzebny jest drugi jako bsb, z armour of destiny i gw.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN
Zmontowałem coś wg porad. Nie wydaje wam się, że tu nie ma mocy w CC? Bo ja mam takie dziwne wrażenie, chyba, że 10 CO w CC robi podobnie do 20 templi.
1700 fast1700 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
General
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Dawnstone [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 163.0 Pts
Great Weapon
Shield
Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe
28 Saurus Warriors @ 349.0 Pts
Spear
Shield
Standard
Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes
Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
8 Cold One Riders @ 300.0 Pts
Shield
Standard
Musician
1 Pack Leader @ [10.0] Pts
9 Cold One @ [0.0] Pts
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear
Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1699.0
1700 fast1700 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
General
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Dawnstone [25.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 163.0 Pts
Great Weapon
Shield
Battle Standard
Armour of Destiny [50.0]
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe
28 Saurus Warriors @ 349.0 Pts
Spear
Shield
Standard
Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes
Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
8 Cold One Riders @ 300.0 Pts
Shield
Standard
Musician
1 Pack Leader @ [10.0] Pts
9 Cold One @ [0.0] Pts
4 Ripperdactyl Riders @ 160.0 Pts
Spear
Shield
4 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
Models in Army: 74
Total Army Cost: 1699.0