Daemons of Chaos Euro 2400 pkt bez GD
Daemons of Chaos Euro 2400 pkt bez GD
Próba zrobienia rozpiski bez lorda i z moją ulubioną jednostką - bloodcrusherami . Brak magii lvl 4 boli, za to są teoretycznie 4 punkty channelujące. Prosiłbym o opinie co ewentualnie zmienić
27x Plaguebearers of Nurgle 396 pkt
Musician
Champion
Standard – Banner of Swiftness
10x Pink Horrors of Tzeentch 140 pkt
Musician
10x Pink Horrors of Tzeentch 140 pkt
6x Beast of Nurgle 360 pkt
Beast of Nurgle 60 pkt
Beast of Nugle 60 pkt
5x Bloodcrushers of Khorne 375 pkt
Musician
Champion
Standard – Banner of Discipline
5x Chaos Furies of Khorne 70 pkt
5x Chaos Furies of Khorne 70 pkt
Skullcannon of Khorne 135 pkt
Herald of Nurgle 195 pkt
Battle Standard Bearer
Level 1 – Lore of Nurgle
Greater Locus of Fecundity
Herald of Tzeentch 125 pkt
General
Level 2 – Lore of Metal
Herald of Khorne 265 pkt
Juggernaut of Khorne
Exalted Locus of Wrath
Lesser Gift
Lesser Gift
Razem : 2391 pkt
27x Plaguebearers of Nurgle 396 pkt
Musician
Champion
Standard – Banner of Swiftness
10x Pink Horrors of Tzeentch 140 pkt
Musician
10x Pink Horrors of Tzeentch 140 pkt
6x Beast of Nurgle 360 pkt
Beast of Nurgle 60 pkt
Beast of Nugle 60 pkt
5x Bloodcrushers of Khorne 375 pkt
Musician
Champion
Standard – Banner of Discipline
5x Chaos Furies of Khorne 70 pkt
5x Chaos Furies of Khorne 70 pkt
Skullcannon of Khorne 135 pkt
Herald of Nurgle 195 pkt
Battle Standard Bearer
Level 1 – Lore of Nurgle
Greater Locus of Fecundity
Herald of Tzeentch 125 pkt
General
Level 2 – Lore of Metal
Herald of Khorne 265 pkt
Juggernaut of Khorne
Exalted Locus of Wrath
Lesser Gift
Lesser Gift
Razem : 2391 pkt
Ostatnio zmieniony 5 lis 2013, o 21:38 przez Azgaroth, łącznie zmieniany 1 raz.
Na nowe Euro nielegalne max 4 bestie w jednym unicie;
Poza tym wywal championa na skullkach, aby herald choć przez jedna ture miał lookouta od dział.
Poza tym wywal championa na skullkach, aby herald choć przez jedna ture miał lookouta od dział.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Przecież to MC więc wystarczą 3 w oddziale... czyż nie ?Janus pisze:Poza tym wywal championa na skullkach, aby herald choć przez jedna ture miał lookouta od dział.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Nie zgadzam się, to nie jest tak oczywiste.
Piętno Khorne'a daje im S5 w szarzy, dzięki czemu stają się duzo bardziej przydatne w combacie, i zagrażają duzo większej ilosci celów, niz majac S4. Gram furiami khorna na małe punkty, i sprawdzają sie doskonale. Na duze punkty bardziej istotny jest aspekt odginający, i wtedy wolę piętno generalskie.
Oba rozwiązania mają swoje zady i walety.
Piętno Khorne'a daje im S5 w szarzy, dzięki czemu stają się duzo bardziej przydatne w combacie, i zagrażają duzo większej ilosci celów, niz majac S4. Gram furiami khorna na małe punkty, i sprawdzają sie doskonale. Na duze punkty bardziej istotny jest aspekt odginający, i wtedy wolę piętno generalskie.
Oba rozwiązania mają swoje zady i walety.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Nie miałem uwag co do przydatności marka khorna na furiach a jedynie do ich Ld. W tej rozpie zmieniając gienka np. na plagusa lub kornika można mieć furie na jednym z 3 marków co jest ciekawe. Po prostu furie bez ld gienka sporo tracą bo w cc giną niemalże z automatu (poza 2x1 na sypanie). Z ld 8 (lub 9) ich "wyparowanie" nie jest już takie oczywiste. Poza tym rzucając 2x1 w fazie magi nie masz furii z Ld2 a tak może coś przeżyje.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Jeden lubi cygańską muzykę, i inny jak mu nogi śmierdzą.
Azgaroth najwyraźniej lubi mieć opcję szarzy śmieciową jednostką z S5 bardziej niż opcję zdania marszu na Ld generała, i ma to, jak najbardziej, sens.
Azgaroth najwyraźniej lubi mieć opcję szarzy śmieciową jednostką z S5 bardziej niż opcję zdania marszu na Ld generała, i ma to, jak najbardziej, sens.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Dziękuję za komentarze Furie przyznam chciałem wykorzystać do ściągania maszyn a S5 wydaje mi się, że znacznie ułatwiłaby to zadanie...Jako odginaczki chciałem zastosować pojedyncze bestie nurgla. Ale może pomyślę nad zmianą marka na jednych furiach na generalską - służyłyby jako alternatywna odginaczka
Oprócz furii reszta rozpiski wygląda sensownie ?:)
Oprócz furii reszta rozpiski wygląda sensownie ?:)
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Mnie zastanawia ten poziom Nurgla na BSB.
Mozesz to jakos uargumentować?
Mozesz to jakos uargumentować?
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Ja wręcz poddałbym pod rozwagę sens całego tego kloca siewców z tym BSB.
O tym zaraz, ale najpierw zasugerowałbym jednak zmianę domeny na death, tam masz większą szansę na lepszy, losowy czar, a do tego sygnaturka jest czarem, który dla wielu oponentów jest must-dispell, nawet jesli szansa ze cos ubijesz jest nieduża.
Wiem ze to nudne do porzygu, ale co zrobic, death jest po prostu dobry.
A wracając do kloca siewców z BSB: czy faktycznie jest to kluczowa jednostka w tej armii, czy moze wrzuciłes ją jak no-brainera, którym wcale nie jest?
BSB Nurglowy jest tym sensowniejszy, im wiecej jednostek nurgla masz w armii, a u Ciebie zwyczajowe muchy sa zastąpione Bloodcrusherami.
Skoro grasz bez GD, to moze warto byłoby zainwestować w lepszą selekcja czarów z metalu, i grac na 2x HoT lv2..?
Core zapełniasz 4x10 pink horrorów (czempion i dobosz w każdym), i to daje Ci opcję bunkrowania heroldów, a dodatkowo aspekt negacji punktów dla rywala załatwiają Ci horrory, bo mozesz ich uzyć jako wabik lub odginaczkę. Nie ignorujmy tez potencjału horrorów z championem, jako upierdliwej kreski ustawiającej rywala do bocznej/tylnej szarzy. Przeciwko niektórym jednostkom to bardzo skuteczna zagrywka.
W ten sposób oszczędzasz całkiem sporo punktów (80 na core i 70 na herosach), i masz duzo mocniejszą magię i antymagię.
Zaoszczędzone punkty mozesz wpakowac np w 5 psów z ambushem, wzmocnienie BC, albo rozdac ubogim, kto bogatemu zabroni..?
Trzecia piątka furii tez byłaby niczego sobie.
Wiem ze to spory overhaul, ale myslę ze nadal w oparciu o Twoją idęę, czyli stabilna rozpiska bez GD, metal, i uderzenie czerwonej pięści.
O tym zaraz, ale najpierw zasugerowałbym jednak zmianę domeny na death, tam masz większą szansę na lepszy, losowy czar, a do tego sygnaturka jest czarem, który dla wielu oponentów jest must-dispell, nawet jesli szansa ze cos ubijesz jest nieduża.
Wiem ze to nudne do porzygu, ale co zrobic, death jest po prostu dobry.
A wracając do kloca siewców z BSB: czy faktycznie jest to kluczowa jednostka w tej armii, czy moze wrzuciłes ją jak no-brainera, którym wcale nie jest?
BSB Nurglowy jest tym sensowniejszy, im wiecej jednostek nurgla masz w armii, a u Ciebie zwyczajowe muchy sa zastąpione Bloodcrusherami.
Skoro grasz bez GD, to moze warto byłoby zainwestować w lepszą selekcja czarów z metalu, i grac na 2x HoT lv2..?
Core zapełniasz 4x10 pink horrorów (czempion i dobosz w każdym), i to daje Ci opcję bunkrowania heroldów, a dodatkowo aspekt negacji punktów dla rywala załatwiają Ci horrory, bo mozesz ich uzyć jako wabik lub odginaczkę. Nie ignorujmy tez potencjału horrorów z championem, jako upierdliwej kreski ustawiającej rywala do bocznej/tylnej szarzy. Przeciwko niektórym jednostkom to bardzo skuteczna zagrywka.
W ten sposób oszczędzasz całkiem sporo punktów (80 na core i 70 na herosach), i masz duzo mocniejszą magię i antymagię.
Zaoszczędzone punkty mozesz wpakowac np w 5 psów z ambushem, wzmocnienie BC, albo rozdac ubogim, kto bogatemu zabroni..?
Trzecia piątka furii tez byłaby niczego sobie.
Wiem ze to spory overhaul, ale myslę ze nadal w oparciu o Twoją idęę, czyli stabilna rozpiska bez GD, metal, i uderzenie czerwonej pięści.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."