Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ddr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: ddr »

Co sądzicie o czymś takim na 1200, na nowy format poznański (bez lordów):

1 Warrior Priest of Sigmar @ 128.0 Pts
General, HA, Barding, Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
Crown of Command [35.0]

1 Captain of the Empire (BSB) @ 163.0 Pts
GW, FPA, Barding, Warhorse
Dragonhelm [10.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Dawnstone [25.0]

10 Knights of the Inner Circle @ 295.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]

4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]

Great Cannon @ 120.0 Pts
Luminark of Hysh @ 120.0 Pts

11 Archers @ 112.0 Pts
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts

Ewentualnie kosztem łuczników i sztandaru można dać 5KO z muzykiem.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

wywal tych łuczników
Moja rozpa
Lord mag(mr3,ironcurse icon,chanelinngs stuff,death)
Papież(lusterko,helm of ratslayer,Sword of battle,Opal Amulet,) konny z +1 asv
2x2xlvl(DS,shielding)Light
2xInżynier
BSB konny(+1 asv z przerzutem i trick shard)
14IC(FCG,+1move)
22Spermeny(muzyk, czempion) +2x5 łuczników
5 demiaiów(muzyk)
2x helblaster
2x działo
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

hubix
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: hubix »

trochę łuczników zawsze może się przydać ;)

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Coś takiego na Wawel, co sądzicie?

Unnamed1600 Pts - Empire Army

13 Knights of the Inner Circle @ 395.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]

1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

14 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Warhorse @ [0.0] Pts

3 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph

1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

4 Demigryph @ [0.0] Pts

3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

3 Demigryph @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

1 Warrior Priest of Sigmar @ 103.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Warrior Bane [5.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Charmed Shield [5.0]
Biting Blade [10.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard of the Jade Order @ 137.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Life; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
#0: Earth Blood [0.0]
#1: Awakening of the Wood [0.0]
#2: Flesh to Stone [0.0]
#3: Throne of Vines [0.0]
#4: Shield of Thorns [0.0]
#5: Regrowth [0.0]
#6: The Dwellers Below [0.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

Models in Army: 26


Total Army Cost: 1598.0

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Dobra rozpiska ;)
na takie pkt jest spora siła ,bo mało co ma kontrę na duży Save
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Ja bym zwiększył oddział dla maga, poszukał pkt na 8 demigryfa i koniecznie zmienił lore np na heaven. I odrobinę innego bsb bym złożył, ale jak kto woli.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Macias pisze:Ja bym zwiększył oddział dla maga, poszukał pkt na 8 demigryfa i koniecznie zmienił lore np na heaven. I odrobinę innego bsb bym złożył, ale jak kto woli.
Mag przecież w dużym oddziale siedzi, a lore live dlatego, że w praktyce zawsze jest Ward albo regenka na 5+ na dużym oddziale, to sporo robi.
Co do demiśka 8 to bardzo chętnie, tylko gdzie te punkty znaleźć, bohaterowie i tak już nie są za mocni. :cry:

Awatar użytkownika
joyninho
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: joyninho »

Taka standardowa raczej rozkmina na 2500 Pts, ale mam kilka wątpliwości.

Arch Lector of Sigmar [349 pts]
Heavy Armour
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Warrior Bane [5.0] (czy może lepiej GW, tyle, że wtedy niższy Sv w CC i bije drugi)
War Altar of Sigmar

Battle Wizard Lord of the Light Order [260 pts]
Magic Level 4
Channeling Staff [15.0]
Obsidian Lodestone [45.0]

Tutaj zastanawiam się nad lore jeszcze, kusi Banishment z S7 i S6, ale może Shadow lub Life czy Metal?

BSB [163 pts]
Great Weapon
Full Plate Armor
Warhorse, Barding
The Other Trickster's Shard [15.0]
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]

Battle Wizard of the Light Order [80 pts]
Magic Level 1
Scroll of Shielding [15.0]

Battle Wizard of the Light Order [90 pts]
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]

Pegazista [133 pts]
Lance
Full Plate Armor
Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Speed [5.0] czy może Potion of Foolhardiness [5.0]
Imperial Pegasus [45.0]

ICK 14 [385 pts]
Lance
Full Plate Armor
Shield
Standard
Musician
Banner of Swiftness [15.0]

Halberdiers 24 [265 pts]
FCG
Archer Detachment 8 [56.0]
Archer Detachment 5 [35.0]

Trochę mało łuków, ale w sumie zależy mi tylko na tym, żeby ściągnąc Charmed Shield ewentualnie + ustawić szarże.

Demigryph Knights 3 [209 pts]
Lance
Full Plate Armor
Shield
Standard
Musician
Standard of Discipline [15.0]

Demigryph Knights 3 [194 pts]
Lance
Full Plate Armor
Shield
Standard
Musician

Great Cannon [120 pts]

Czy może lepiej jednak 2 cannony, ale wówczas tylko 4 Demi?

Steam Tank [250 pts]

2498 pts in total

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

joyninho pisze:
[1]Tutaj zastanawiam się nad lore jeszcze, kusi Banishment z S7 i S6, ale może Shadow lub Life czy Metal?

[2]czy może Potion of Foolhardiness [5.0]

[3]Trochę mało łuków, ale w sumie zależy mi tylko na tym, żeby ściągnąc Charmed Shield ewentualnie + ustawić szarże.

[4]Czy może lepiej jednak 2 cannony, ale wówczas tylko 4 Demi?
1. Skoro masz już altara i 2 małych magów z light to szkoda by było to marnować i dawać na dużym coś innego
2. Lepiej według mnie foolhardiness. Warto pamiętać że oprócz dodatkowego ataku daje Ci też odporność m.in. na fear
3. Jeśli tylko na tym Ci zależy to nawet lepiej zrobić 2x5
4. Grałem trochę na 2xdziało+demi, ale zdecydowanie wolę 2xdemi+działo

Poza tym z rzeczy które mi się jeszcze rzuciły w oczy
1. sztandary na demi niepotrzebne, jak przypadkiem będa Ci uciekać z cc to sztandarowy automatycznie ginie, więc spada cały 1 model
2. Jakoś strasznie mało tych demi Ci wchodzi, wartoby było poszukać jeszcze jakiś pkt na dodatkowe demi
3. Jeśli halabardy mają służyć do trzymania magów to lepiej zamienić na speary, bo są tańsze
medzik pisze:
Macias pisze:Ja bym zwiększył oddział dla maga, poszukał pkt na 8 demigryfa i koniecznie zmienił lore np na heaven. I odrobinę innego bsb bym złożył, ale jak kto woli.
Mag przecież w dużym oddziale siedzi, a lore live dlatego, że w praktyce zawsze jest Ward albo regenka na 5+ na dużym oddziale, to sporo robi.
Co do demiśka 8 to bardzo chętnie, tylko gdzie te punkty znaleźć, bohaterowie i tak już nie są za mocni. :cry:
Jakoś nigdy nie byłem zwolennikiem magów w pierwszym ranku oddziału do walki. A pkt na dodatkowego demi możesz wziąć obcinając na nich championa + sztandar+ 2 IC i jeszcze na coś zostaną pkt.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 401
Lokalizacja: Mielec LF

Post autor: medzik »

Macias pisze:
joyninho pisze:
Mag przecież w dużym oddziale siedzi, a lore live dlatego, że w praktyce zawsze jest Ward albo regenka na 5+ na dużym oddziale, to sporo robi.
Co do demiśka 8 to bardzo chętnie, tylko gdzie te punkty znaleźć, bohaterowie i tak już nie są za mocni. :cry:
Jakoś nigdy nie byłem zwolennikiem magów w pierwszym ranku oddziału do walki. A pkt na dodatkowego demi możesz wziąć obcinając na nich championa + sztandar+ 2 IC i jeszcze na coś zostaną pkt.
Mag jest w drugim szeregu, bo mam dwóch bohaterów, generała i BSB, a co do obcinania sztarndarów, to niebardzo bo są scenariusze Blood and Glory, i dlatego w ogóle jest sztandar na demi, gdyby nie było tychże nawet bym się na zastanawiał i wyobcinał, poza tym wówczas mag musiałby faktycznie być w 1 szeregu. Wobec czego dla 1 demisia myślę, że niewarto.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

medzik pisze:Mag jest w drugim szeregu, bo mam dwóch bohaterów, generała i BSB, a co do obcinania sztarndarów, to niebardzo bo są scenariusze Blood and Glory, i dlatego w ogóle jest sztandar na demi, gdyby nie było tychże nawet bym się na zastanawiał i wyobcinał, poza tym wówczas mag musiałby faktycznie być w 1 szeregu. Wobec czego dla 1 demisia myślę, że niewarto.
Jak zginie Ci champion w IC to mag wejdzie do 1 szeregu, wiec jest dość spore ryzyko jak dla mnie.
Poza tym, skoro masz zamiar jeździć po 5 w ranku to razem z bohaterami masz tam 17 modeli. Czyli 7 kolesi wogóle nic nie robi. Nie lepiej wywalić 2 i championa z demi i wsadzić za to dodatkowego demigryfa?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
KERSZUR
Mudżahedin
Posty: 254

Post autor: KERSZUR »

Witam, w niedzielę będziemy grać dość dużą bitwę 3vs3 po 2800pkt ( Dark elfy,demony, warriorzyx2 i He) teamy losowe i nie mam pomysłu na rozpę. W chwili obecnej planuje wystawić to:
2800 2800 Pts - Empire Army

1 Grand Master @ 259.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Runefang [85.0]
Opal Amulet [15.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Dispel Scroll [25.0]

1 Captain of the Empire @ 168.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Talisman of Endurance [30.0]

1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts

1 Warrior Priest of Sigmar @ 69.0 Pts
Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield

1 Warrior Priest of Sigmar @ 85.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
#1: Hammer of Sigmar [0.0]
#2. Shield of Faith [0.0]
#3. Soulfire [0.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

11 Knights of the Inner Circle @ 335.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Gleaming Pendant [5.0]

1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

12 Warhorse @ [0.0] Pts

29 Halberdiers @ 245.0 Pts
Halberd; Light Armour; Standard; Musician

1 Sergeant @ [10.0] Pts

5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow

3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph

3 Demigryph @ [0.0] Pts

3 Demigryph Knights @ 194.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph

3 Demigryph @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Luminark of Hysh @ 120.0 Pts
#Solheim's Bolt of Ilumination [0.0]

2 Acolyte @ [0.0] Pts

2 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Warhorse @ [0.0] Pts

Models in Army: 72


Total Army Cost: 2799.0
Co sądzicie?
PS. mam tylko 6 demigryfów. Runefag to pomysł wstępny.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

KERSZUR pisze:Co sądzicie?
Bsb jest całkowicie beznadziejny. Koleś nie ma Los od niczego, ma słabego asv, mizernego wsv, nie ma charmed shielda, warda na flamingi, nic do bicia. W skrócie nie ma niczego. Koniecznie musisz go zmienić. Do tego jeśli myślisz o halabardach jako oddziale do walki to warto je trochę powiększyć, a jeśli mają trzymać maga to lepiej zamienić je na speary, bo są tańsze i jeszcze wywalić priesta na piechotę, bo się nie przyda.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
KERSZUR
Mudżahedin
Posty: 254

Post autor: KERSZUR »

To mogę to zmienić ; wywalę 5 jazdy dopakuję 40 halek i 10 kuszników a na bsb nie mam pomysłu...

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

KERSZUR pisze:a na bsb nie mam pomysłu...
Według mnie bsb na pegazie jest raczej słabym pomysłem. Proponowałbym więc standardowe złożenie, czyli koń, gw, dragonhelm i dawnstone.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
KERSZUR
Mudżahedin
Posty: 254

Post autor: KERSZUR »

Bitwa udana, (mój team nie wygrał ale imperium mi się spisało). Wielkie dzięki za pomoc i rady.

hubix
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 43

Post autor: hubix »

może jakiś raporcik :D ?

Awatar użytkownika
KERSZUR
Mudżahedin
Posty: 254

Post autor: KERSZUR »

Hmm, raporcik ciężko napisać z tak dużej bitwy, ale w skrócie. W losowaniu drużyn dobrało mnie, skaveny i demony, kontra wood elfy, Dark elfy i wojownicy chaosu, Dostała mi się prawa flanka na przeciw armii warriorów w której o zgrozo był trudny do pokonania Archaon. Pierwsza tura mało co zginęło ( poza około 15 ciężkich chaośników z pierdyknięcia helblasterem) poza tym u mnie z ostrzału działami dość słabo( poza 10 kuszników która w przeciągu 3 tur zastrzeliła raptem 5 ciężkich rycerzy khorna:). Sojusznik bazami nurglingów? zatrzymywał skuteczni pochód Archaona, ale przeciwnik miał szczęście w nieszczęściu i kiedy przbiłem w końcu działem jego warda na+3 to na rany rzuciłem tylko 1 co miało się podobnie w przypadku smoka DE, kiedy przeciwnik w końcu doszedł do walki to ich pochód zatrzymały demisie z wytrzymałością raptem chyba 8 i powsztrzymały archaona resztę ciężkiej jazdy i chordę garsantów, później dojechał do nich czołg i 40 halabardników, kiedy skończył się czar z dodaniem wytrzymałości krew demigryfów urzyźniła pole bitwy i popełniłem zasadniczy błąd bo przegrałem walkę z powodu oddziału który stał w rzece i nie dawał linii, przez co uciekli, po mojej lewej flance demigryfy przejechał rydwan przeciwnika (podajrze warshrine) i dały nogę, moja jazda w kontrataku go zniszczyła, poźniej mój luminark przejechał jego chempiona na dysku, jako iż mój sojusznik przegrał w mojej okolicy skavenami z De choć nie doszliśmy do dalszych tur najprawdopodobniej zakończyło by się masakrą, bitwa przyjemna choć nie zwycięska. Sorka za jakość pisane z telefonu na szybko.

Awatar użytkownika
ddr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ddr »

Taka kmina na nowe Euro:

Arch Lector of Sigmar @ 232.0 Pts (Sv 2+, WSv 4+, Sword of Striking, VHS)
Battle Wizard Lord @ 265.0 Pts (4lvl, Power Stone, Obsidian Lodestone)
Battle Wizard @ 90.0 Pts (1lvl, DS)
Battle Wizard @ 80.0 Pts (1lvl, Scroll of Shielding)
Captain of the Empire @ 163.0 Pts (GW, Sv 1+, Dragonhelm, The Other Trickster's Shard, Dawnstone)

13 Knights of the Inner Circle @ 370.0 Pts (FCG + dyscyplina)
26 Spearmen @ 230.0 Pts (FCG)
2x5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
5 Demigryph Knights @ 310.0 Pts (Mu, St)
1 Great Cannon @ 120.0
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Luminark of Hysh @ 120.0 Pts

Czarodzieje na light'cie oczywiście. Zostaje 170 punktów z którymi nie wiem co zrobić. Myślałem o 5 Reiksguardów albo kapitanie na pegazie. Co sądzicie?

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Wymień jednego maga na demigryfy :)
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

ODPOWIEDZ