Demony 2400
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 105
Demony 2400
1 Keeper of Secrets @ 580.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Slaanesh
Greater Gift [50.0]
Greater Gift [50.0]
2x Burning Chariot of Tzeentch @ 2x 170.0 Pts
-Blue Horror Crew
Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
30 Daemonettes of Slaanesh @ 330.0 Pts
30 Daemonettes of Slaanesh @ 330.0 Pts
4 Beasts of Nurgle @ 240.0 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 60.0 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 60.0 Pts
5 Bloodcrushers of Khorne @ 325.0 Pts
Models in Army: 67
Total Army Cost: 2400.0
Głowna taktyka, wylosować piątke, wylecieć na pałe do przodu, rzucić phantasmagorie z ifką i -2ld z chariotów i patrzeć jak przeciwnikowi ucieka 3/4 armii
Jeżeli castujemy szóstke, to ustawiamy się 5.5 cala od jednostek, które mogą nas potencjalnie zaszarżować - mamy zasięg na chariotach, a jeżeli uda się zresolvować to dochodzi do nas tylko na szóstkach.
Jeżeli jest taka możliwość kombo rzucamy na jakiejś flance gdzie nie sięga ld generalskie.
Co sądzicie ?
General; Magic Level 4; Lore of Slaanesh
Greater Gift [50.0]
Greater Gift [50.0]
2x Burning Chariot of Tzeentch @ 2x 170.0 Pts
-Blue Horror Crew
Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
30 Daemonettes of Slaanesh @ 330.0 Pts
30 Daemonettes of Slaanesh @ 330.0 Pts
4 Beasts of Nurgle @ 240.0 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 60.0 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 60.0 Pts
5 Bloodcrushers of Khorne @ 325.0 Pts
Models in Army: 67
Total Army Cost: 2400.0
Głowna taktyka, wylosować piątke, wylecieć na pałe do przodu, rzucić phantasmagorie z ifką i -2ld z chariotów i patrzeć jak przeciwnikowi ucieka 3/4 armii
Jeżeli castujemy szóstke, to ustawiamy się 5.5 cala od jednostek, które mogą nas potencjalnie zaszarżować - mamy zasięg na chariotach, a jeżeli uda się zresolvować to dochodzi do nas tylko na szóstkach.
Jeżeli jest taka możliwość kombo rzucamy na jakiejś flance gdzie nie sięga ld generalskie.
Co sądzicie ?
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Blue Horror Crew nie kumuluje się.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 105
W takim razie zwalniają się pkt, na jakieś dodatkowe bestie/harpie , 3 drony lub ew. bzyka z metalem, 2lvl.
Ale cały koncept traci na sile, można ew. jeszcze próbować heralda nurgla z deathem+plagi zamiast demonetek, ale szansa na 4ke jest bardzo mała, a i tak pewnie wolałbym ją zamienić na snajperke.
Ale cały koncept traci na sile, można ew. jeszcze próbować heralda nurgla z deathem+plagi zamiast demonetek, ale szansa na 4ke jest bardzo mała, a i tak pewnie wolałbym ją zamienić na snajperke.
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
A co z armiami itp?
Miękkie to wszystko, brakuje furii - najlepszego oddziału do coverowania rydwanów i zastawiania ich przed szarżą, żeby mogły spokojnie strzelić.
Jak już są te 30ki demonetek to warto może dać im jakieś banery, typu flaming, swiftness.
Jak są te 30ki to może warto chociaż jednej wrzucić heralda z asfem.
Jak opierasz taktykę na 1 czarze to też warto zainwestowac w dodatkowy level na herlaku, żeby mieć pewność wylosowania tej piątki.
Jak już masz lore of slaanesh i na nim opierasz taktykę to warto też przemyśleć fiendy i ich wskrzeszanie, które może sporo namieszać, a nic nie kosztuje.
Jak chcesz opierać armie na panice to też można spróbowac wrzucić trochę horków zamiast jednych demonetek, treason też działa fajnie, a mając 2 czary znacznie zwiększasz szansę na powodzenie i tak dość wątpliwej taktyki.
Ja bym tu sporo poprzerabiał, ale jako że wypisałeś pewne swoje założenia to powyższe rady są do nich. Nie chcę Cię od nich odciągać, bo lubię jak ludzie sami kombinują i starają się sworzyć własne koncepcje strategii.
Armia na slaaneshu i opieprzaniu liderki przez wroga ma sens, ale to co wrzuciłeś trzeba trochę dopracować.
Powodzenia!
Miękkie to wszystko, brakuje furii - najlepszego oddziału do coverowania rydwanów i zastawiania ich przed szarżą, żeby mogły spokojnie strzelić.
Jak już są te 30ki demonetek to warto może dać im jakieś banery, typu flaming, swiftness.
Jak są te 30ki to może warto chociaż jednej wrzucić heralda z asfem.
Jak opierasz taktykę na 1 czarze to też warto zainwestowac w dodatkowy level na herlaku, żeby mieć pewność wylosowania tej piątki.
Jak już masz lore of slaanesh i na nim opierasz taktykę to warto też przemyśleć fiendy i ich wskrzeszanie, które może sporo namieszać, a nic nie kosztuje.
Jak chcesz opierać armie na panice to też można spróbowac wrzucić trochę horków zamiast jednych demonetek, treason też działa fajnie, a mając 2 czary znacznie zwiększasz szansę na powodzenie i tak dość wątpliwej taktyki.
Ja bym tu sporo poprzerabiał, ale jako że wypisałeś pewne swoje założenia to powyższe rady są do nich. Nie chcę Cię od nich odciągać, bo lubię jak ludzie sami kombinują i starają się sworzyć własne koncepcje strategii.
Armia na slaaneshu i opieprzaniu liderki przez wroga ma sens, ale to co wrzuciłeś trzeba trochę dopracować.
Powodzenia!
malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Ja bym core oparł na 3-4x10 horrorów, ciskasz z nich treason i punktujesz Gateway'em.
Jesli demonetki, to w jakiejś sredniej welkosci jednostce, herold z ASF i 1lv slaanesh, to Ci daje lepszą selekcje czarów.
Furie, tak jak napisał kalafior, są praktycznie konieczne, jak juz ktos obleje panikę, to masz jednostkę z dalekim zasięgiem szarzy, do pogonienia za stół. O zaletach furii, jako odginaczek i zywych tarcz nawet nie chce mi się pisać.
Przeciwko armiom odpornym na psychologię musisz miec plan B, np Caco, odginanie w nieskonczonosc i uderzanie w miętkie. Trzebaby to dobrze przemysleć, ale wydaje mi się, ze takie swoiste MSU miałoby sens, i prawdopodobnie kilka bardzo dobrych matchupów.
Jesli demonetki, to w jakiejś sredniej welkosci jednostce, herold z ASF i 1lv slaanesh, to Ci daje lepszą selekcje czarów.
Furie, tak jak napisał kalafior, są praktycznie konieczne, jak juz ktos obleje panikę, to masz jednostkę z dalekim zasięgiem szarzy, do pogonienia za stół. O zaletach furii, jako odginaczek i zywych tarcz nawet nie chce mi się pisać.
Przeciwko armiom odpornym na psychologię musisz miec plan B, np Caco, odginanie w nieskonczonosc i uderzanie w miętkie. Trzebaby to dobrze przemysleć, ale wydaje mi się, ze takie swoiste MSU miałoby sens, i prawdopodobnie kilka bardzo dobrych matchupów.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 105
Ok, uwzględniając wasze rady:
1 Keeper of Secrets @ 580.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Slaanesh
Greater Gift [50.0]
Greater Gift [50.0]
30 Daemonettes of Slaanesh @ 350.0 Pts
Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch
4 Beasts of Nurgle @ 240.0 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 60.0 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 60.0 Pts
Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
Burning Chariot of Tzeentch @ 170.0 Pts
-Blue Horror Crew
3 Plague Drones of Nurgle @ 165.0 Pts
4 Bloodcrushers of Khorne @ 260.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2400.0
Drony można zamienić na drugi chariot, ale nie mieszczą się wtedy flamingi na demonetki + skoro nie kumuluje się efekt BHC to nie wiem czy jest sens. Ew. można dać chariot goły, i wtedy zmieści się jeszcze mark na jedne furie.
Jeżeli chodzi o herolda slaanesha to po prostu nie widzi mi się ten typ, a dlaczego ?
- 175 za brak jakiejkolwiek kombatowej wyporności / survi
- Oddział nagle kosztuje milion pkt, a jego zdolności kombatowe nadal nie dorównują np. demisiom, egzekom, gwardii, crypt horrorom i innym pure kombatowym unitom.
- Wziąłem je głownie żeby mieć czym przedzierać się przez oddziały w stylu dzwon, zombie, slavy, i inne hordo-śmiecio-unity ( Jak rzuce im frenzy to mam 4 ataki z modelu)
Plan B to punktowanie strzelaniem(lash, chariot, kanon), ogarnięcie śmietnika i co miększych rzeczy oraz utrzymanie przy życiu KoS'a. Po za nim, nic nie daje zbyt wiele pkt w tej armii tak naprawdę.
Naprawdę szkoda że nie kumulują się efekty chariotów, bo wychodzi na to że chyba lepszy będzie poprostu GUO i punktowanie snajperkami/słoneczkiem z death.
Ew. można pokusić się o lore of shadow jako wsparcie kombatowe + sposób na część LT, duże unity z low in. jak np. plaguebearerzy.
1 Keeper of Secrets @ 580.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Slaanesh
Greater Gift [50.0]
Greater Gift [50.0]
30 Daemonettes of Slaanesh @ 350.0 Pts
Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch
4 Beasts of Nurgle @ 240.0 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 60.0 Pts
1 Beasts of Nurgle @ 60.0 Pts
Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
Burning Chariot of Tzeentch @ 170.0 Pts
-Blue Horror Crew
3 Plague Drones of Nurgle @ 165.0 Pts
4 Bloodcrushers of Khorne @ 260.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
5 Chaos Furies @ 60.0 Pts
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2400.0
Drony można zamienić na drugi chariot, ale nie mieszczą się wtedy flamingi na demonetki + skoro nie kumuluje się efekt BHC to nie wiem czy jest sens. Ew. można dać chariot goły, i wtedy zmieści się jeszcze mark na jedne furie.
Jeżeli chodzi o herolda slaanesha to po prostu nie widzi mi się ten typ, a dlaczego ?
- 175 za brak jakiejkolwiek kombatowej wyporności / survi
- Oddział nagle kosztuje milion pkt, a jego zdolności kombatowe nadal nie dorównują np. demisiom, egzekom, gwardii, crypt horrorom i innym pure kombatowym unitom.
- Wziąłem je głownie żeby mieć czym przedzierać się przez oddziały w stylu dzwon, zombie, slavy, i inne hordo-śmiecio-unity ( Jak rzuce im frenzy to mam 4 ataki z modelu)
Plan B to punktowanie strzelaniem(lash, chariot, kanon), ogarnięcie śmietnika i co miększych rzeczy oraz utrzymanie przy życiu KoS'a. Po za nim, nic nie daje zbyt wiele pkt w tej armii tak naprawdę.
Naprawdę szkoda że nie kumulują się efekty chariotów, bo wychodzi na to że chyba lepszy będzie poprostu GUO i punktowanie snajperkami/słoneczkiem z death.
Ew. można pokusić się o lore of shadow jako wsparcie kombatowe + sposób na część LT, duże unity z low in. jak np. plaguebearerzy.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2013, o 19:13 przez Bandzierochlast, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Rozpiska nie powala, ale lekcja ortografii bezcenna
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."