V Urodziny Strefy Zero 2007 - 27-28 października 2007 r.
V Urodziny Strefy Zero 2007 - 27-28 października 2007 r.
http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=352
ZAPRASZAMY NA TURNIEJ URODZINOWY STREFY ZERO!
sa to nasze piate, jubileuszowe urodziny i w tym roku turniej po raz pierwszy jest dwudniowy. wszelkie pytania na forum tym, naszym lub bezposrednio do organizatorow.
ZAPRASZAMY NA TURNIEJ URODZINOWY STREFY ZERO!
sa to nasze piate, jubileuszowe urodziny i w tym roku turniej po raz pierwszy jest dwudniowy. wszelkie pytania na forum tym, naszym lub bezposrednio do organizatorow.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2007, o 13:41 przez Gobos, łącznie zmieniany 6 razy.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 149
poniewaz regulamin juz jest i ma nie ulec zmianie to go wklejam
serdecznie wszystkich zapraszamy!
V Urodziny Strefy Zero 2007 - 27-28 października 2007 r.
Turniej par – 2x 1250 punktów
- Miejsce - Bunkier Alfa Strefy Zero, Klub Kopernik - ul. Galileusza 8, os. M. Kopernika - mapa na http://mapa.szukacz.pl/?&nc=52,38712&ec ... efa%20Zero
W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero www.forum.strefazero.net
Koszty
Forma płatności: wpłata na konto lub gotówką skarbnikowi. Dokładne dane do przelewu poniżej, w poście Chase'a, który będzie również aktualizował listę zgłoszonych. Podane daty dotyczą zaksięgowania pieniędzy na koncie.
Informacyjnie - nocleg jest w znacznej części sponsorowany przez klub. Ilość miejsc noclegowych ograniczona!
Cena od osoby:
wpłata do 1 października:
- osoby spoza klubu 15 zł (+ nocleg 15 zł)
- klubowicze 10 zł
wpłata do 10 października:
- osoby spoza klubu 20 zł (+ nocleg 15 zł)
- klubowicze 15 zł
wpłata późniejsza:
- osoby spoza klubu 20 zł (+ nocleg 15 zł) - osoby które wcześniej wpłaciły 30 zł otrzymają zwrot nadpłaty na turnieju
- klubowicze 20 zł
Zgłoszenia i wpłaty dotyczące noclegu przyjmujemy do 18 października!
Sponsorzy:
www.dwarftales.com
www.chaseminis.com
www.domgier.sq.pl
www.sfan.pl
PLAN IMPREZY:
Przez cały czas:
- pokazy gier bitewnych Warmachine & Hordes – PDG Cube Cytadela
- pokazy gry bitewnej Lord of the Rings – PDG Cube Cytadela
- Games Room z grami planszowymi – PDG Cube Cytadela
- stoisko z figurkami Reapera prowadzone przez sklep Chaseminis
Sobota:
- 9.30-10.00 - zapisy i rozpoczęcie turnieju
- 10.00-13.00 I Bitwa
- do 13.30 przyjęcie zgłoszeń na konkurs malarski (dwie kategorie: oddział i pojedynczy model/maszyna/maszkaron, figurki z wszelakich systemów dopuszczone do konkursu)
- 13.30-16.30 II Bitwa
- 17.00-20.00 III Bitwa
- 20.00 – wręczenie unikatowych dyplomów Kubasy www.dwarftales.com dla zwycięzców Ligi Wielkopolskiej www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=11
Niedziela:
- 9.30-12.30 I Bitwa
- 13.00 – wyniki konkursu malarskiego prowadzonego przez Kubasę – wręczenie unikatowych dyplomów Kubasy www.dwarftales.com dla najlepszych malarzy
- 13.15 - pokazy walk rycerskich
- 14.00-17.00 II Bitwa
- 17.00 – zakończenie turnieju, wręczenie nagród:
* pucharów dla 3 najlepszych par
* unikatowych koszulek Kubasy www.dwarftales.com dla 3 najlepszych par graczy
* terenów do gier bitewnych ufundowanych przez sklep www.sfan.pl
* kuponów rabatowych do sklepu www.chaseminis.com
* talonów na produkty w sklepie www.chaseminis.com
Noclegi:
Zgłoszenia i wpłaty dotyczące noclegu przyjmujemy do 18 października!
przewidziano 24 miejsca dla przyjezdnych z noclegiem i 56 ogólnie
Nocleg w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym TPD
http://www.schroniskotpd.noclegiw.pl/
Kto będzie poruszał się komunikacją miejską, proszony jest o nabycie przynajmniej 2 trzydziestominutowych biletów MPK (ulgowe 1,30zł/zwykłe 2,60 zł) na transfer po turnieju do noclegowni i w niedzielę znów na turniej (oczywiście Strefa Zero służy tutaj pomocą!). Dojazd do miejsca turnieju albo z niego na dworzec to kolejny taki bilet.
INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy - Local - turniej aspiruje do rangi Platynowy w Lidze Wielkopolskiej
- Wielkość armii – 2x 1250 punktów
- Gramy 5 bitew
- Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres: morfaer@tlen.pl do dnia 22 października 2007 r.
- Sędzia: Bartłomiej Bartez Stroiński i nie znający zasad Grzegorz Grzechotnik Spychała i na dokladke Piotr Blady Orłowski
W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero www.forum.strefazero.net
REGULAMIN (v.2.10):
× armie limited
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia0207.pdf chyba, że poniżej wskazano odmiennie
× Chorążowie Armii nie mogą używać tarcz, magicznych łuków ani kusz dopóki posiadają sztandar. Chorąży Armii Czarny Ork nie może dodatkowo używać broni dwuręcznej ani dwóch chopp dopóki posiada sztandar.
× nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje (także u Chaos Dwarfów) http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii, a nie tylko jako kontyngentu sojuszniczego
× armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... efault.htm
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni http://nemesis.us.games-workshop.com/ho ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× Mountain Rangers dozwoleni http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=108
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/
× Goblin Ecology dozwolone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=106
× Mutacje dla Chaosu zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=105
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× Chaos War Mammoth, Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× The Zombie Pirates of the Vampire Coast dozwolone http://conquest.uk.games-workshop.com/r ... efault.htm
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dozwolone
× dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!
Zasady kompozycji armii:
Dwie armie po 1250 punktów. Nie ma możliwości wystawienia jednej armii na 2500 punktów.
- nie można łączyć w sojusz armii, w których jakikolwiek model nienawidzi któregokolwiek modelu z sojuszniczej armii (np. krasnoludy z zielonoskórymi) – wyjątkiem są modele, które nienawidzą wszystkiego,
- ograniczenie do 2 bohaterów na armię i do max 3 magów (użytkowników magii, czyli także runsmithów, Tomb Prince nie jest traktowany jak wizard) na sojusz wyjątek – armia Bretonni, która może wybrać dodatkowego BSB,
- max 6 slotów machin/rydwanów na sojusz,
- 2 dowolne weapon team’y liczą się jako jeden slot,
- steam tank liczymy jako 2 sloty
- nie więcej niż 2 identyczne speciale (np. maksymalnie 2 działa imperialne) w armii,
- nie można powtarzać rara w obu armiach (np. gigant).
Scenariusze:
Gramy na tajne rozpiski! Magiczne przedmioty podlegają ujawnieniu w momencie ich użycia.
Przed bitwą gracze wykonują rzut K6. Sojusz z wyższym wynikiem wybiera, czy chce wybierać stronę, czy chce wybrać kto będzie zaczynał. Sojusz który wygrał rzut pierwszy rozkłada swoje oddziały. Każdy sojusz ustawia po jednym oddziale z każdej z dwóch armii. Należy zauważyc, że w dwóch spośród 5 bitew nie obowiązują zasady pitched battle (1 i 4 bitwa).
I bitwa
Strefy rozstawienia sojuszników znajdują się po przekątnej. Każda z armii danego sojuszu musi znaleźć się w oddzielnych strefach. Sojusznicy decydują o tym która armia w której strefie zostanie rozstawiona w momencie wystawiania swoich pierwszych oddziałów.
II bitwa
Pitched battle
III bitwa
Pitched battle, tylko z większymi strefami rozstawienia.
IV bitwa
Strefy rozstawienia sojuszników znajdują się po przekątnej. Każda z armii danego sojuszu musi znaleźć się w oddzielnych strefach. Sojusznicy decydują o tym która armia w której strefie zostanie rozstawiona w momencie wystawiania swoich pierwszych oddziałów.
V bitwa
Pitched battle
Schemat punktowy:
Każda ćwiartka +100pkt, każdy generał (czyli 2 na sojusz) po +100pkt, podobnie BSB
0-270=10:10 Remis
271-540=11:9 Prawie remis
541-810=12:8 Plewne zwycięstwo
811-1080=13:7 Małe zwycięstwo
1081-1350=14:6 Prawie duże zwycięstwo
1351-1620=15:5 Duże zwycięstwo
1621-1890=16:4 Zdecydowane Zwycięstwo
1891-2160=17:3 Mega zwycięstwo
2161-2430=18:2 Mega duże zwycięstwo
2431-2700=19:1 Prawie masakra
2701+ =20:0 Masakra
Punkty do zdobycia:
Max 100 z bitew.
Poza tym:
ARMIE SOJUSZNICZE OCENIANE SĄ RAZEM!
Ilość pomalowanych modeli
1: 25%
2: 50%
3: 75%
4: 100%
Jakość pomalowania
1: Naniesione podstawowe kolory
2: Widoczne podstawowe techniki (drybrush, wash)
3: Widoczne na niektórych modelach bardziej zaawansowane techniki
4: Cała armia sprawia piorunujące wrażenie
Szczegóły
1: Na figurce widać wszelkiego rodzaju paski, można odróżnić poszczególne części ubioru/ekwipunku
2: Mniejsze szczegóły, takie jak oczy czy klejnoty, są również widoczne
Podstawki
1: Pomalowane 50%
2: Pomalowane więcej niż 50%
3: Pomalowane i wymodelowane
Traye
1: Po prostu są
2: Są pomalowane i wymodelowane w spójnym schemacie
Konwersje:
1: Co najmniej jedna zauważalna konwersja
2: Co najmniej 5 zauważalnych konwersji
3: Co najmniej 10 zauważalnych konwersji
4: Ponad polowa armii jest skonwertowana na wysokim poziomie
Wysiwyg:
1p za bohaterów
1p za oddziały
Historia armii i inne fluffowe zajawki – max 9 pkt
* Historie armii, ryciny, obrazki, prezentacje w power poincie, utwory muzycznie (lub odnośniki do owych) czy cokolwiek innego należy wkleić na forum www.forum.strefazero.net Freestyle – Historie Armii do dnia do którego należy wysyłać rozpiski. Dzieła te podlegają swobodnej ocenie sędziego i będą oceniane w konfrontacji z wyczynami konkurentów. Szczególnie powinny tłumaczyć dlaczego powstał taki właśnie sojusz.
oraz będzie do rozwiązania test wiedzy fluffowo zasadowy w którym znajdzie się 8 pytań,
Z tej strony nadworny skarbnik Strefy. Przedpłaty proszę kierować na konto:
50 1020 5558 1111 1392 5240 0392
Daniel Taberski
ul. Szczepankowo 86
61-306 Poznań
Koniecznie podając w tytule przelewu swoją xywę. Postaram sie w miarę na bierząco (w senise co 3-4 dni) aktualizować w tym miejscu listę osób, które już opłaciły wejściówki

serdecznie wszystkich zapraszamy!
V Urodziny Strefy Zero 2007 - 27-28 października 2007 r.
Turniej par – 2x 1250 punktów

- Miejsce - Bunkier Alfa Strefy Zero, Klub Kopernik - ul. Galileusza 8, os. M. Kopernika - mapa na http://mapa.szukacz.pl/?&nc=52,38712&ec ... efa%20Zero
W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero www.forum.strefazero.net
Koszty
Forma płatności: wpłata na konto lub gotówką skarbnikowi. Dokładne dane do przelewu poniżej, w poście Chase'a, który będzie również aktualizował listę zgłoszonych. Podane daty dotyczą zaksięgowania pieniędzy na koncie.
Informacyjnie - nocleg jest w znacznej części sponsorowany przez klub. Ilość miejsc noclegowych ograniczona!
Cena od osoby:
wpłata do 1 października:
- osoby spoza klubu 15 zł (+ nocleg 15 zł)
- klubowicze 10 zł
wpłata do 10 października:
- osoby spoza klubu 20 zł (+ nocleg 15 zł)
- klubowicze 15 zł
wpłata późniejsza:
- osoby spoza klubu 20 zł (+ nocleg 15 zł) - osoby które wcześniej wpłaciły 30 zł otrzymają zwrot nadpłaty na turnieju
- klubowicze 20 zł
Zgłoszenia i wpłaty dotyczące noclegu przyjmujemy do 18 października!
Sponsorzy:
www.dwarftales.com

www.chaseminis.com

www.domgier.sq.pl

www.sfan.pl
PLAN IMPREZY:
Przez cały czas:
- pokazy gier bitewnych Warmachine & Hordes – PDG Cube Cytadela
- pokazy gry bitewnej Lord of the Rings – PDG Cube Cytadela
- Games Room z grami planszowymi – PDG Cube Cytadela
- stoisko z figurkami Reapera prowadzone przez sklep Chaseminis
Sobota:
- 9.30-10.00 - zapisy i rozpoczęcie turnieju
- 10.00-13.00 I Bitwa
- do 13.30 przyjęcie zgłoszeń na konkurs malarski (dwie kategorie: oddział i pojedynczy model/maszyna/maszkaron, figurki z wszelakich systemów dopuszczone do konkursu)
- 13.30-16.30 II Bitwa
- 17.00-20.00 III Bitwa
- 20.00 – wręczenie unikatowych dyplomów Kubasy www.dwarftales.com dla zwycięzców Ligi Wielkopolskiej www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=11
Niedziela:
- 9.30-12.30 I Bitwa
- 13.00 – wyniki konkursu malarskiego prowadzonego przez Kubasę – wręczenie unikatowych dyplomów Kubasy www.dwarftales.com dla najlepszych malarzy
- 13.15 - pokazy walk rycerskich

- 14.00-17.00 II Bitwa
- 17.00 – zakończenie turnieju, wręczenie nagród:
* pucharów dla 3 najlepszych par
* unikatowych koszulek Kubasy www.dwarftales.com dla 3 najlepszych par graczy
* terenów do gier bitewnych ufundowanych przez sklep www.sfan.pl
* kuponów rabatowych do sklepu www.chaseminis.com
* talonów na produkty w sklepie www.chaseminis.com
Noclegi:
Zgłoszenia i wpłaty dotyczące noclegu przyjmujemy do 18 października!
przewidziano 24 miejsca dla przyjezdnych z noclegiem i 56 ogólnie
Nocleg w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym TPD
http://www.schroniskotpd.noclegiw.pl/
Kto będzie poruszał się komunikacją miejską, proszony jest o nabycie przynajmniej 2 trzydziestominutowych biletów MPK (ulgowe 1,30zł/zwykłe 2,60 zł) na transfer po turnieju do noclegowni i w niedzielę znów na turniej (oczywiście Strefa Zero służy tutaj pomocą!). Dojazd do miejsca turnieju albo z niego na dworzec to kolejny taki bilet.
INFORMACJE OGÓLNE:
- Turniej klasy - Local - turniej aspiruje do rangi Platynowy w Lidze Wielkopolskiej
- Wielkość armii – 2x 1250 punktów
- Gramy 5 bitew
- Rozpiski (w formacie txt, doc, xls lub html) + dane kontaktowe WRAZ Z PODANIEM ID ze strony http://www.adeon.livenet.pl/players.php proszę nadsyłać na adres: morfaer@tlen.pl do dnia 22 października 2007 r.
- Sędzia: Bartłomiej Bartez Stroiński i nie znający zasad Grzegorz Grzechotnik Spychała i na dokladke Piotr Blady Orłowski
W sprawie pytań kontakt na klubowym forum dyskusyjnym Strefy Zero www.forum.strefazero.net
REGULAMIN (v.2.10):
× armie limited
× obowiązują wszystkie wydane księgi armii
× obowiązują wszystkie FAQi i erraty Games Workshop
× obowiązują polskie uściślenia sędziowskie http://strony.aster.pl/barbaros/uscislenia0207.pdf chyba, że poniżej wskazano odmiennie
× Chorążowie Armii nie mogą używać tarcz, magicznych łuków ani kusz dopóki posiadają sztandar. Chorąży Armii Czarny Ork nie może dodatkowo używać broni dwuręcznej ani dwóch chopp dopóki posiada sztandar.
× nie wolno używać bohaterów specjalnych z końca podręcznika
× nie wolno używać bohaterów specjalnych z wewnątrz listy armii (armybook O&G, Imperium i następne...)
× nie wolno używać alternatywnych armii z końca podręcznika
× wolno używać Regiments of Renown za wyjątkiem tych, które będąc pojedynczym modelem zajmują jednocześnie slot bohatera http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× wolno używać jednostek Dogs of War jako wyboru rzadkiego we wszystkich armiach z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) oraz w tych, które mają taką wyraźną adnotacje (także u Chaos Dwarfów) http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× wolno używać jednostek Kislevu zgodnie z zasadami w Chronicles 2004 http://uk.games-workshop.com/empire/kislev/1/
× wolno także używać Kislevu jako samodzielnej armii, a nie tylko jako kontyngentu sojuszniczego
× armie ze Storm of Chaos są dozwolone, poza armiami z VII edycji (armybook Dwarfs, O&G, Empire i następne...) http://stormofchaos.uk.games-workshop.c ... efault.htm
× bohaterowie z The Nemesis Crown zabronieni http://nemesis.us.games-workshop.com/ho ... efault.htm
× Dogs of War jak samodzielna armia dozwolone http://uk.games-workshop.com/dogsofwar/lists/
× Chaos Dwarfs Ravening Hordes dozwolone http://uk.games-workshop.com/warhammer/chaos-dwarfs/1/
× Lizardmen: Southlands dozwolone
× Lizardmen: Sacred Hosts dozwolone http://uk.games-workshop.com/lizardmen/ ... awnings/1/
× Dark Elves: obowiązuje errata z Chronicles 2004 oraz Hydry z Annual 2002
× kawaleria Rhinoxów dozwolona http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=111
× Mountain Rangers dozwoleni http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=108
× The Cult of Ulric dozwolone http://uk.games-workshop.com/empire/cult-of-ulric/3/
× Goblin Ecology dozwolone http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=106
× Mutacje dla Chaosu zabronione http://forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=105
× Giant Spined Chaos Beast oraz Chaos Giant Spawn ze strony Forge World dozwolone http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× Chaos War Mammoth, Great Chaos Dragons oraz Emperor Fire Dragons ze strony Forge World zabronione http://www.forgeworld.co.uk/downloadswarhammer.htm
× armie z Warhammer Realms: Lustria dozwolone
× The Zombie Pirates of the Vampire Coast dozwolone http://conquest.uk.games-workshop.com/r ... efault.htm
× Gnoblar Hordes z amerykańskiego WD303 i brytyjskiego WD310 dozwolone
× dozwolone są nieoficjalne przedmioty do armii Dogs of War ze strony włoskiego GW http://www.forum.strefazero.net/viewtopic.php?t=14
× Do wszystkich oddziałów należy posiadać zasady!
Zasady kompozycji armii:
Dwie armie po 1250 punktów. Nie ma możliwości wystawienia jednej armii na 2500 punktów.
- nie można łączyć w sojusz armii, w których jakikolwiek model nienawidzi któregokolwiek modelu z sojuszniczej armii (np. krasnoludy z zielonoskórymi) – wyjątkiem są modele, które nienawidzą wszystkiego,
- ograniczenie do 2 bohaterów na armię i do max 3 magów (użytkowników magii, czyli także runsmithów, Tomb Prince nie jest traktowany jak wizard) na sojusz wyjątek – armia Bretonni, która może wybrać dodatkowego BSB,
- max 6 slotów machin/rydwanów na sojusz,
- 2 dowolne weapon team’y liczą się jako jeden slot,
- steam tank liczymy jako 2 sloty
- nie więcej niż 2 identyczne speciale (np. maksymalnie 2 działa imperialne) w armii,
- nie można powtarzać rara w obu armiach (np. gigant).
Scenariusze:
Gramy na tajne rozpiski! Magiczne przedmioty podlegają ujawnieniu w momencie ich użycia.
Przed bitwą gracze wykonują rzut K6. Sojusz z wyższym wynikiem wybiera, czy chce wybierać stronę, czy chce wybrać kto będzie zaczynał. Sojusz który wygrał rzut pierwszy rozkłada swoje oddziały. Każdy sojusz ustawia po jednym oddziale z każdej z dwóch armii. Należy zauważyc, że w dwóch spośród 5 bitew nie obowiązują zasady pitched battle (1 i 4 bitwa).
I bitwa
Strefy rozstawienia sojuszników znajdują się po przekątnej. Każda z armii danego sojuszu musi znaleźć się w oddzielnych strefach. Sojusznicy decydują o tym która armia w której strefie zostanie rozstawiona w momencie wystawiania swoich pierwszych oddziałów.
II bitwa
Pitched battle
III bitwa
Pitched battle, tylko z większymi strefami rozstawienia.
IV bitwa
Strefy rozstawienia sojuszników znajdują się po przekątnej. Każda z armii danego sojuszu musi znaleźć się w oddzielnych strefach. Sojusznicy decydują o tym która armia w której strefie zostanie rozstawiona w momencie wystawiania swoich pierwszych oddziałów.
V bitwa
Pitched battle
Schemat punktowy:
Każda ćwiartka +100pkt, każdy generał (czyli 2 na sojusz) po +100pkt, podobnie BSB
0-270=10:10 Remis
271-540=11:9 Prawie remis
541-810=12:8 Plewne zwycięstwo
811-1080=13:7 Małe zwycięstwo
1081-1350=14:6 Prawie duże zwycięstwo
1351-1620=15:5 Duże zwycięstwo
1621-1890=16:4 Zdecydowane Zwycięstwo
1891-2160=17:3 Mega zwycięstwo
2161-2430=18:2 Mega duże zwycięstwo
2431-2700=19:1 Prawie masakra
2701+ =20:0 Masakra
Punkty do zdobycia:
Max 100 z bitew.
Poza tym:
ARMIE SOJUSZNICZE OCENIANE SĄ RAZEM!
Ilość pomalowanych modeli
1: 25%
2: 50%
3: 75%
4: 100%
Jakość pomalowania
1: Naniesione podstawowe kolory
2: Widoczne podstawowe techniki (drybrush, wash)
3: Widoczne na niektórych modelach bardziej zaawansowane techniki
4: Cała armia sprawia piorunujące wrażenie
Szczegóły
1: Na figurce widać wszelkiego rodzaju paski, można odróżnić poszczególne części ubioru/ekwipunku
2: Mniejsze szczegóły, takie jak oczy czy klejnoty, są również widoczne
Podstawki
1: Pomalowane 50%
2: Pomalowane więcej niż 50%
3: Pomalowane i wymodelowane
Traye
1: Po prostu są
2: Są pomalowane i wymodelowane w spójnym schemacie
Konwersje:
1: Co najmniej jedna zauważalna konwersja
2: Co najmniej 5 zauważalnych konwersji
3: Co najmniej 10 zauważalnych konwersji
4: Ponad polowa armii jest skonwertowana na wysokim poziomie
Wysiwyg:
1p za bohaterów
1p za oddziały
Historia armii i inne fluffowe zajawki – max 9 pkt
* Historie armii, ryciny, obrazki, prezentacje w power poincie, utwory muzycznie (lub odnośniki do owych) czy cokolwiek innego należy wkleić na forum www.forum.strefazero.net Freestyle – Historie Armii do dnia do którego należy wysyłać rozpiski. Dzieła te podlegają swobodnej ocenie sędziego i będą oceniane w konfrontacji z wyczynami konkurentów. Szczególnie powinny tłumaczyć dlaczego powstał taki właśnie sojusz.
oraz będzie do rozwiązania test wiedzy fluffowo zasadowy w którym znajdzie się 8 pytań,
Z tej strony nadworny skarbnik Strefy. Przedpłaty proszę kierować na konto:
50 1020 5558 1111 1392 5240 0392
Daniel Taberski
ul. Szczepankowo 86
61-306 Poznań
Koniecznie podając w tytule przelewu swoją xywę. Postaram sie w miarę na bierząco (w senise co 3-4 dni) aktualizować w tym miejscu listę osób, które już opłaciły wejściówki
Ostatnio zmieniony 16 paź 2007, o 14:47 przez blady da'Rasta, łącznie zmieniany 4 razy.
beda oprocz turnieju dodatkowe atrakcje
m. in.
pokaz Warmachine&Hordes
konkurs malarski
pamiatki - niespodzianki
a dla zwyciezcow dyplomy by Lord Kubasa, medale/puchary oraz wieczna chwala!!!

m. in.
pokaz Warmachine&Hordes
konkurs malarski
pamiatki - niespodzianki

a dla zwyciezcow dyplomy by Lord Kubasa, medale/puchary oraz wieczna chwala!!!
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Głupie pytanie, czy warrior priest jest użytkownikiem magii?
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
- Kolas Poznań
- Plewa
- Posty: 5
- Lokalizacja: Poznań
@Bogins: Wpłacaj za 4 osoby, a w tytule przelewu napisz za kogo i kto z kim gra w parze. Pozdrawiam i zapraszam!
nie widze przeciwskazan... ale fajniej gra sie w dwojke 
edit: organizator jednak mowi nie graniu w pojedynke.
wazna zmiana - gramy na 2x1250!!!
wynika to z obaw ze wiekszy format spowoduje opoznienia w bitwach.

edit: organizator jednak mowi nie graniu w pojedynke.
wazna zmiana - gramy na 2x1250!!!
wynika to z obaw ze wiekszy format spowoduje opoznienia w bitwach.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
aktualka listy zgloszonych.
bardzo prosimy zainteresowanych o zgloszenie sie wczesniej niz 3 dni przed turniejem - znacznie ulatwi to organizacje, zwlaszcza noclegu.
bardzo prosimy zainteresowanych o zgloszenie sie wczesniej niz 3 dni przed turniejem - znacznie ulatwi to organizacje, zwlaszcza noclegu.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
W związku z niewielkim zainteresowaniem noclegiem jesteśmy w stanie zmniejszyć koszty imprezy. Dlatego więc:
Koszty
- osoby spoza klubu 20 zł (+ nocleg 15 zł) - osoby które wcześniej wpłaciły 30 zł otrzymają zwrot nadpłaty na turnieju
- klubowicze 20 zł
Zgłoszenia i wpłaty dotyczące noclegu przyjmujemy do 18 października!
Koszty
- osoby spoza klubu 20 zł (+ nocleg 15 zł) - osoby które wcześniej wpłaciły 30 zł otrzymają zwrot nadpłaty na turnieju
- klubowicze 20 zł
Zgłoszenia i wpłaty dotyczące noclegu przyjmujemy do 18 października!
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
wstepnie sie zglaszam, raczej bede sam lub w parze z kobieta, gralbym podwojnym chaosem lub chaos/breta.
- Kolas Poznań
- Plewa
- Posty: 5
- Lokalizacja: Poznań
@up: No liczymy, że Bydgoszcz do nas uderzy silną grupą! Zmobilizuj tylko ekipę, bo musimy do czwartku wiedzieć ile osób nocuje w schronisku. U nas na forum pojawiają się też możliwości noclegu "za piwo". 

powinienem do jutra wiedziec wszystko, ja bede nocowac u bladego, zakladajac ze bede bo na 100% jeszcze nie wiem tego ale staram sie.
wyniki turnieju:
fotorelacja - zdjecia i komentarze by blady

apetyty byly spore

w ciszy i skupieniu

grozny czlowiek z groznym nozem

przyczajony tygrys, ukryty smok

brzuch i jego buhaj

niby dochodzi, niby nie dochodzi

malowanie oceniamy w skupieniu

bezapelacyjnie najladniejszy model konkursu malarskiego

druga be ma sprawdzian

widac kto ma znac odpowiedz na to pytanie...

przerwa na placuszek

goscie, goscie i weterani nashej bandy

dobrze jest!

glos ludu i strefowa wreczarka

we dwoch na sedziego? i wy panowie, chcieliscie to wygrac?!

warhammer siege

total rozpierducha show!

brudni, brzydcy, zli - 3 miejsce!

weterani wciaz w formie - 2 miejsce!

krolowie kuli ziemskiej z falicznymi symbolami zwyciestwa - 1 miejsce!
dziekujemy wszystkim za przybycie - mam nadzieje ze dobrze sie bawiliscie, no i do zobaczenia za rok!
(a ci co nie przyjechali niech zaluja
)
Kod: Zaznacz cały
1 Wojciech Kolasiński Chaos Dwarfs Michał Konieczny Skaven 102,5
2 Szymon Łężniak VC Łukasz Lubbe Bretonnia 102
3 Michał Jędrzejak Wood Elves Wojciech Szafałowicz Chaos 98,5
4 Ida Chojnacka VC Andrzej Jarzyna DE 93
5 Piotr Szczepaniak Empire Adam Kinasz DL 91
6 Mateusz Kempiński Lizardmen Kuba Niegłos Bretonnia 89,5
7 Jakub Szewczyk Chaos Marcin Gizara Dwarfs 83
8 Robert Łuczkowski Empire Tomek Łuczkowski Bretonnia 79,5
9 Paweł Cholewicki HE Adam Wanat Lizardmen 77
10 Bartek Matusz Skaven Wacław Masiakowski Dark Elves 76
11 Piotr Lubbe Wood Elves Rafał Gabrysiak Dwarfs 73
12 Wojciech Matelski Dwarfs Michał Szeksztełło Chaos 70,5
13 Michał Trojanowski VC Mateusz Kurowski Empire 69,5
14 Piotr Politowski Bretonnia Antoni Wieczorek VC 68
15 Maciej Przygórzewski Dwarfs Tomek Tatarski Skaven 66,5
16 Jakub Wyrzykowski Empire Radek Januszewski Lizardmen 66
17 Filip Formański Chaos Mikołaj Szymański Wood Elves 62
18 Wojciech Gładysiak Chaos Jakub Jaszewski Dwarfs 58,5
19 Marek Urban Dwarfs Bartłomiej Prus-Zajączkowski Chaos 53
20 Marcin Handl O&G Darek Pietrasik DL 52
21 Michał Strecker HoC Oskar Strecker Empire 49,5
22 Roman Szubert O&G Michał Handke Dark Elves 48

apetyty byly spore


w ciszy i skupieniu

grozny czlowiek z groznym nozem


przyczajony tygrys, ukryty smok

brzuch i jego buhaj

niby dochodzi, niby nie dochodzi


malowanie oceniamy w skupieniu

bezapelacyjnie najladniejszy model konkursu malarskiego

druga be ma sprawdzian


widac kto ma znac odpowiedz na to pytanie...

przerwa na placuszek

goscie, goscie i weterani nashej bandy

dobrze jest!

glos ludu i strefowa wreczarka


we dwoch na sedziego? i wy panowie, chcieliscie to wygrac?!

warhammer siege

total rozpierducha show!

brudni, brzydcy, zli - 3 miejsce!

weterani wciaz w formie - 2 miejsce!

krolowie kuli ziemskiej z falicznymi symbolami zwyciestwa - 1 miejsce!
dziekujemy wszystkim za przybycie - mam nadzieje ze dobrze sie bawiliscie, no i do zobaczenia za rok!
(a ci co nie przyjechali niech zaluja

Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.