Dwie rozpy do oceny na nowy draft :
New Ojro Draft 2600 Pts - Tomb Kings Army
Liche High Priest @ 260.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Neferra's Scrolls of Mighty Incantations [50.0]
Liche High Priest @ 255.0 Pts
General; Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4;
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest @ 70.0 Pts 1 lev,light
Liche Priest @ 70.0 Pts 1 lev,light
26 Skeleton Archers @ 176.0 Pts champion,muzyk
31 Skeleton Warriors @ 134.0 Pts champion
4 Skeleton Chariots @ 240.0 Pts
Standard- Banner of Eternal Flame [10.0]
4 Necropolis Knights @ 260.0 Pts
3 Ushabti @ 150.0 Pts
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
1 Hierotitan @ 175.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2600.0
Dobra teraz czemu tak, a nie inaczej.
Light teraz jest lepszy od Deatha u TK, dzięki Scrollowi ze słabej fazy magii teraz mamy możliwość coś ugrać-tak samo w krytycznych szarżach.
Czemu tylko jedne rydwany i to z flejmingiem? Bo mi się 2 oddziały nie sprawdzały, nawet driady często przepychały te rydwaniki. A tu jest śmieszna kontra na różne stworki z regenką- tym bardziej że strzelanie też jest flejming - tam gdzie katapy zniosą, pestkuję rydwanami i poprawiam zwykłymi łukami(zdejmuję to z czym bym miał problem duże pany,trolle - pociski z lighta to imho ostateczność, kości przydają się na co innego TK potrzebują boostów).
Czemu uszaki? - bo je mam i są tańsze niż 3 rydwany a mają imho lepsze pierdolnięcie na to meta game.
2x stalkery - bo 1 wykopuje, drugie wystawiam normalnie- przy defensie zakopie wszystko. 2x4 węże i 1x6 węży mi się nie sprawdzały. 5 siły to trochę mało na jugery, demiśki, nie przepychały też hord itd itp nawet ze zwykłą 7mką kawalerii empire bardzo często stały w polu. 1+ save gniecie jajka TK. Do defensu teraz też nie muszę jakoś jechać tylko stalkerami niszczę maszyny i kitram się dalej w rogu.
Wenże,uszaki,titan do kontrowania tego co zechce dojechać do bunkra- mało wiem, ale punktów na pierdolnięcie brakuje :/
30 szkieli -albo cannon fodder i 1 tura gratis zanim mi się wpiepszy ktoś w magów, lub ustawiam 5x6 i próbuję zdjąć steadfasta-najczęściej kończy się sypaniem kanapki TK, ale może kiedyś się uda .
Teoria jest taka że wszystko jest tanie, mogę odginać szarże wszystkim i mnie to nie boli zbytnio.
To jest rozpa znając poprzednie meta game na euro - gdzie na turniejach było dużo Woch,doch,empire i VC. Ciekawe jak teraz się to ukształtuje.
Druga rozpa -mniej odginania, bardziej męska na przyjęcie wszystkiego na klatę:
Liche High Priest @ 260.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Neferra's Scrolls of Mighty Incantations [50.0]
Liche High Priest @ 255.0 Pts
General; Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4;
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest @ 70.0 Pts 1 lev,light
Liche Priest @ 70.0 Pts 1 lev,light
26 Skeleton Archers @ 166.0 Pts champ
6 Skeleton Chariots @ 350.0 Pts
Standard-Banner of Eternal Flame [10.0]
28 Tomb Guard @ 444.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; ; Musician,Champion, Standard- Ranger's Standard [50.0]
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
3 Sepulchral Stalkers @ 165.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
1 Hierotitan @ 175.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2600.0
TK na nowy draft
Siema Błażej. Nikt nie komentuje, to może ja coś skrobnę. Moim zdaniem nie wykorzystujesz w pełni potencjału nowego draftu do TK.
Magia - jeśli chcesz grac rozpiską defensywną, powinieneś przemyśleć przerzucenie loadstona na jednego z małych magów, wrzucenie dispell scrolla (!!) i stability. Jesli chodzi o power to moim zdaniem przeinwestowałeś o tytana, kaszkiet w porównaniu z nim wypada wiele lepiej. Danie na jeden model generała i hierofanta to też błąd, sam wiesz dlaczego. Myślę też, że możesz zastanowić się nad podbiciem siły banisza do 7, jednak robi to różnce na rzeczy z dużym savem, które cały czas bolą Twoją rozpę.
Cory - powinieneś ograniczyć do minimum, nie wiem czy rydwany są aż tak dobrym wyborem do defensywnej rozpy, na pewno nie są złe, ale ja bym stawiał na spam unitów łuczników.
Speciale, a może przetestujesz duży unit uszat z łukami? boostowane z lighta biją się całkiem dobrze, a z podwojonym strzałem punktuja pancerne rzeczy. Do tego zamiast jednych stalkerów pomysłabym na Twoim miejscu o 2 skorpionach, to chyba najlepsza odginaczka jaka ma ta armia.
Magia - jeśli chcesz grac rozpiską defensywną, powinieneś przemyśleć przerzucenie loadstona na jednego z małych magów, wrzucenie dispell scrolla (!!) i stability. Jesli chodzi o power to moim zdaniem przeinwestowałeś o tytana, kaszkiet w porównaniu z nim wypada wiele lepiej. Danie na jeden model generała i hierofanta to też błąd, sam wiesz dlaczego. Myślę też, że możesz zastanowić się nad podbiciem siły banisza do 7, jednak robi to różnce na rzeczy z dużym savem, które cały czas bolą Twoją rozpę.
Cory - powinieneś ograniczyć do minimum, nie wiem czy rydwany są aż tak dobrym wyborem do defensywnej rozpy, na pewno nie są złe, ale ja bym stawiał na spam unitów łuczników.
Speciale, a może przetestujesz duży unit uszat z łukami? boostowane z lighta biją się całkiem dobrze, a z podwojonym strzałem punktuja pancerne rzeczy. Do tego zamiast jednych stalkerów pomysłabym na Twoim miejscu o 2 skorpionach, to chyba najlepsza odginaczka jaka ma ta armia.
Weź 7 siły na baniszmencie, a gwardii daj razor.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
True, ciekawe co się wykluje z tych TK w tym ojro.Kalesoner pisze: Moim zdaniem nie wykorzystujesz w pełni potencjału nowego draftu do TK.
+1.Kalesoner pisze:Magia - jeśli chcesz grac rozpiską defensywną, powinieneś przemyśleć przerzucenie loadstona na jednego z małych magów, wrzucenie dispell scrolla (!!) i stability. Jesli chodzi o power to moim zdaniem przeinwestowałeś o tytana, kaszkiet w porównaniu z nim wypada wiele lepiej. Danie na jeden model generała i hierofanta to też błąd, sam wiesz dlaczego. Myślę też, że możesz zastanowić się nad podbiciem siły banisza do 7, jednak robi to różnce na rzeczy z dużym savem, które cały czas bolą Twoją rozpę.
Hierotitan wypada- wchodzi 7 siły na banishmencie i scepter. Dispelscroll był ale mi gdzieś ucieło przy obróce rozpisek
Cory wszystkie w TK są ok, kwestia gustu dla mnie 1 rydwany są akurat.Kalesoner pisze: Cory - powinieneś ograniczyć do minimum, nie wiem czy rydwany są aż tak dobrym wyborem do defensywnej rozpy, na pewno nie są złe, ale ja bym stawiał na spam unitów łuczników.
Poturłałem sobie kostkami średnio w MC wchodzi 1 rana z 6 chłopaków z łukami. Potem biją tylko z S4- na piechote starczy, na resztę jest słabo a to jednak 300 pkt. Ale chyba potestuję bo uszaki to mniej malowania, po za tym gwardię mam bez halabard kolejny powód by na tym nie graćKalesoner pisze: Speciale, a może przetestujesz duży unit uszat z łukami? boostowane z lighta biją się całkiem dobrze, a z podwojonym strzałem punktuja pancerne rzeczy.
Czemu już nikt nie komentuje? Kurde, każda rada się przydaje, zwłaszcza jak wyszedł nowy draft i w zasadzie system zawirował i zadrżał w posadach.
I dobrze... bo w przeciwnym wypadku na stołach byłyby tylko wylęgarnie Demonów, a armie takie jak TK zostały by zapomniane na wieki i pogrzebane w swoich grobowcach... A tak są widać gracze którzy dają radę, twardziele i stratedzy .
Od siebie dodam tylko że dobrze było by mieć jakiś dobry kloc, na który można by rzucać przyzwoite czary boostujące z Lighta i Nehekhary. Samo szarpanie się z przeciwnikiem nie wystarczy, trzeba mieć czym go dobić. Np.:
33 Tomb Guard @ 449.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
+1 Tomb Captain @ [10.0] Pts
I do nich najlepiej:
1 Tomb Prince @ 145.0 Pts
General; Light Armour
Fencer's Blades [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Speed [5.0]
Tomb Prince z Fencer Blades dający z zasady "My Will Be Done" swoje 10 WS dla Tomb Guardów .
I dobrze... bo w przeciwnym wypadku na stołach byłyby tylko wylęgarnie Demonów, a armie takie jak TK zostały by zapomniane na wieki i pogrzebane w swoich grobowcach... A tak są widać gracze którzy dają radę, twardziele i stratedzy .
Od siebie dodam tylko że dobrze było by mieć jakiś dobry kloc, na który można by rzucać przyzwoite czary boostujące z Lighta i Nehekhary. Samo szarpanie się z przeciwnikiem nie wystarczy, trzeba mieć czym go dobić. Np.:
33 Tomb Guard @ 449.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
+1 Tomb Captain @ [10.0] Pts
I do nich najlepiej:
1 Tomb Prince @ 145.0 Pts
General; Light Armour
Fencer's Blades [35.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Speed [5.0]
Tomb Prince z Fencer Blades dający z zasady "My Will Be Done" swoje 10 WS dla Tomb Guardów .