Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
najlepiej tego 4 lvl-owego
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Witam, taki mój luźny pomysł na nowe ETC:
Lords (504pts)
Arch Lector (304pts)
Heavy Armour (4pts)
Enchanted Shield (5pts), BRB - Talisman of Preservation (45pts)
War Altar of Sigmar (150pts)
Battle Wizard Lord (200pts)
Lore of Light, Wizard Level 4 (35pts)
Heroes (308pts)
Battle Wizard (80pts)
Lore of Light, Wizard Level 1
Sceptre of Stability (15pts)
Battle Wizard (90pts)
Lore of Light, Wizard Level 1
Dispel Scroll (25pts)
Captain of the Empire (138pts)
Battle Standard Bearer (25pts), Full Plate Armour (6pts), Shield (2pts)
Biting Blade (10pts), Dawnstone (25pts), Dragonhelm (10pts)
Core (611pts)
Halberdiers (347pts)
Champion (10pts), 40x Halberdiers (240pts), Musician (10pts), Standard Bearer (10pts)
Archers (77pts) -detachment
11x Archers (77pts)
Halberdiers (264pts)
Champion (10pts), 39x Halberdiers (234pts), Musician (10pts), Standard Bearer (10pts)
Special (724pts)
Demigryph Knights (242pts)
4x Inner Circle Knight (232pts), Lance, Musician (10pts)
Demigryph Knights (242pts)
4x Inner Circle Knight (232pts), Lance, Musician (10pts)
Great Cannon (120pts)
Great Cannon (120pts)
Rare (250pts)
Celestial Hurricanum (130pts)
Luminark of Hysh (120pts)
Total: 2397.
Lords (504pts)
Arch Lector (304pts)
Heavy Armour (4pts)
Enchanted Shield (5pts), BRB - Talisman of Preservation (45pts)
War Altar of Sigmar (150pts)
Battle Wizard Lord (200pts)
Lore of Light, Wizard Level 4 (35pts)
Heroes (308pts)
Battle Wizard (80pts)
Lore of Light, Wizard Level 1
Sceptre of Stability (15pts)
Battle Wizard (90pts)
Lore of Light, Wizard Level 1
Dispel Scroll (25pts)
Captain of the Empire (138pts)
Battle Standard Bearer (25pts), Full Plate Armour (6pts), Shield (2pts)
Biting Blade (10pts), Dawnstone (25pts), Dragonhelm (10pts)
Core (611pts)
Halberdiers (347pts)
Champion (10pts), 40x Halberdiers (240pts), Musician (10pts), Standard Bearer (10pts)
Archers (77pts) -detachment
11x Archers (77pts)
Halberdiers (264pts)
Champion (10pts), 39x Halberdiers (234pts), Musician (10pts), Standard Bearer (10pts)
Special (724pts)
Demigryph Knights (242pts)
4x Inner Circle Knight (232pts), Lance, Musician (10pts)
Demigryph Knights (242pts)
4x Inner Circle Knight (232pts), Lance, Musician (10pts)
Great Cannon (120pts)
Great Cannon (120pts)
Rare (250pts)
Celestial Hurricanum (130pts)
Luminark of Hysh (120pts)
Total: 2397.
Stalker, tych łuczników podzien na dwie części, chyba że to ma być bunkier dla wizków, ale jak wsadzisz wizków w łuczników to w ogóle nie będziesz miał odginaczek.
WrocWar
http://wrocwar.blogspot.com/
http://wrocwar.blogspot.com/
Moja rozpiska [ETC 2014 Draft 1]
Testowana dwa razy na Skavenach (Minor Victory dla szczurków niestety...)
[Lord]
Papa na Altarze (Prezerwatywa, Charmed Shield, HA) 304pkt.
Wiz Lord lvl4 (Opal Amulet) 215pkt. - Raz z Heaven, a w drugiej grze Life. Z Heaven było efektywniej.
[Hero]
BSB (konik z bardingiem, Armour of Destiny, tarcza, lanca) 160pkt.
Wiz lvl1 Light (Dispel Scroll) 90pkt.
Wiz lvl1 Light (Scroll of Shielding) 80pkt.
[Core]
10x Archers (muzyk) 80pkt.
Detka 1 - 5x Archers 35pkt.
Detka 2 - 5x Archers 35pkt.
5x Knights (muzyk) 120pkt.
13x ICK (FCG) 355pkt.
[Special]
4x Demisie (muzyk, szmata) 252pkt.
3x Demisie (muzyk) 184pkt.
1x Cannon 120pkt.
[Rare]
1x STank 250pkt.
1x Laser dzidka 120pkt.
Razem: 2400pkt
Testowana dwa razy na Skavenach (Minor Victory dla szczurków niestety...)
[Lord]
Papa na Altarze (Prezerwatywa, Charmed Shield, HA) 304pkt.
Wiz Lord lvl4 (Opal Amulet) 215pkt. - Raz z Heaven, a w drugiej grze Life. Z Heaven było efektywniej.
[Hero]
BSB (konik z bardingiem, Armour of Destiny, tarcza, lanca) 160pkt.
Wiz lvl1 Light (Dispel Scroll) 90pkt.
Wiz lvl1 Light (Scroll of Shielding) 80pkt.
[Core]
10x Archers (muzyk) 80pkt.
Detka 1 - 5x Archers 35pkt.
Detka 2 - 5x Archers 35pkt.
5x Knights (muzyk) 120pkt.
13x ICK (FCG) 355pkt.
[Special]
4x Demisie (muzyk, szmata) 252pkt.
3x Demisie (muzyk) 184pkt.
1x Cannon 120pkt.
[Rare]
1x STank 250pkt.
1x Laser dzidka 120pkt.
Razem: 2400pkt
WrocWar
http://wrocwar.blogspot.com/
http://wrocwar.blogspot.com/
ostatnio gram czymś takim:
etc 2400 draft 1
grand master (ogre blade, white cloak of ulric)
wizard lord (4 lvl, light, ds, mr3)
captain bsb (dragonhelm, dawnstone)
captain Pegaz (charmed shield, dranonbane gem)
2x master engineer
5xkawa (muzyk)
5xkawa (muzyk, sztandar)
13xkawa ic (fcg, steel standard)
5x demigryf (banner of eternal flame)
2x cannon
Stank
wyniki (mój/przeciwnik):
O&G (14/6)
OK (15/5)
Boch (17/3)
OK (19/1) (zmiana na pegazie 1+sv, 2+ ward na płonące)
etc 2400 draft 1
grand master (ogre blade, white cloak of ulric)
wizard lord (4 lvl, light, ds, mr3)
captain bsb (dragonhelm, dawnstone)
captain Pegaz (charmed shield, dranonbane gem)
2x master engineer
5xkawa (muzyk)
5xkawa (muzyk, sztandar)
13xkawa ic (fcg, steel standard)
5x demigryf (banner of eternal flame)
2x cannon
Stank
wyniki (mój/przeciwnik):
O&G (14/6)
OK (15/5)
Boch (17/3)
OK (19/1) (zmiana na pegazie 1+sv, 2+ ward na płonące)
Ostatnio zmieniony 7 gru 2013, o 10:42 przez rob, łącznie zmieniany 3 razy.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Wygląda solidnie, jednak ciężko jest liczyć na wsparcie magi przy jednym magu, który albo będzie miał czary ofensywne albo buffujące. Flajmingi na demisiach to chyba jednak zły pomysł lepiej by się sprawdzał gleaming IMO.
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne
Kamil@grałem na gleamingu przez długi czas, sprawdza się jeżeli duży oddział operuje w odległosci większej niż te 12 cali od bsbka, natomiast flamingi są na wszechobecne regenki (trolle, duze gule, plagusy, bestie itp.) sprawdza się dobrze jeżeli żaden dziwny kowboj w nie nie wleci (jak wleci tzn że coś zjebałem). jeden mag wcale nie jest takim złym wyborem (oczywiscie brakuje mi tam księdza ale coś za coś), jest w stanie rzucić 2-3 czary na turę i to mi wystarcza (najczęsciej protekcja pha, speed of light i birona) mmisile'i praktycznie nie używam, lub w ostateczności.
Karol@inżynierzy bez gołębi (szkoda ale też coś za coś)
testy w trakcie
Karol@inżynierzy bez gołębi (szkoda ale też coś za coś)
testy w trakcie
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie sugeruje, że jeden mag jest złym wyborem. Chodziło mi o to, że grając raczej nie zakładasz, że dany boost Ci wejdzie.
Jestem totalnie nie przekonany do tych flamingów, ale to już Twoja decyzja. BTW chyba o to chodzi by demisie były niezależne od bsb.
Jestem totalnie nie przekonany do tych flamingów, ale to już Twoja decyzja. BTW chyba o to chodzi by demisie były niezależne od bsb.
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne
muszą operować razem, inaczej dostają kanapkę i schodzą od byle gówna i gleaming nic tu nie pomoże. tak naprawdę to chciałem mieć flamingi na którymś regonie, padło na demisie. dawniej grałem na dwa regony demisi, z których jeden był mniejszy i miał właśnie flamingi (sprawdzało się znakomicie), teraz gram na jednym bo jest pegaz i dwóch inżynierów dodatkowo a co za tym idzie nie ma drugich demisi.
Piotr@miałeś rację na DMP, bez pegaza imperium traci 1/4 zdolności taktycznych. Szkoda go nie brać do rozpy.
Piotr@miałeś rację na DMP, bez pegaza imperium traci 1/4 zdolności taktycznych. Szkoda go nie brać do rozpy.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Ostatnia moja bitwa imperium przed dłuższą przerwą:
Grand master
runefang
potion of speed
regena
mag lord na koniu light
prezerwatywa
ds
bsb na koniu
mr 3
ward 6 na maszyny
ksiądz na koniu
zbroja 5+/5++
inzyniez z golebiem
21 halabard fcg
15 inner circle fcg i steel std
5 reiksguardow fcg
2 canony
5 pistolierow z mu
helka
czolg
Moje wrazenia:
1 bitwa z wochem-13-7 w plecy glownie przez plewne rzuty na sv kawy oraz na armaty. za to dwa unity knechtow zjedzone bez strat. Wagon zboostowany speedem i birona jedzie przez wszystko.
2 bitwa i zielenina- blood and glory. zadanie proste. zabic orka na wiwernie lub kloc dzikusow z bsb w srodku. wrona skitrana za gorka wiec trzeba sie zasadzic na dzikusy.
troche na farcie w jedna ture polozylem kloc troli (10 modeli)-weszly boosty ws,I, rerolle, flame,asf i wklepalem tyle ran ze nie styknelo modeli do stedfasta.
niestety w tym samym czasie dzikusy przebiegly po czolgu i sie unity minely. orkasy wolaly jeszcze ze dwie tury grzac z klopy i 2 diverow po moim klocu (nie dziwie sie).
ostatecznie skonczylo sie na utracie 1 punktu od zablakanej klopy ktora centralnie w piechote trafila i spanikowala unit za stol
3 bitwa i breta-battleline
jeden wagon, jeden treb male grale, male questy, 2 male realmy i 3 pegazy plus hero na pegazie
ogolnie jakos nie balem sie tej armii
treba odstrzelilem w 1 turze, grali w 2. czolg utknął w wagonie, moja kawaleria spowolniona przez malych realmów
chapalem punkciki powolutku ale sukcesywnie przegryzając sie przez modele wroga. niestety w turze gdy dojechalem moim klocem do glownego wagona zaczely sie dziac dziwne rzeczy.
pegazista okazal sie byc jakims mega nakoksowanym idealem pierdzielonego rycerstwa zajadającym lordów chaosu na śniadanie (jakiś astronomiczny ws9, sila 7, 5 czy 6 ataków...) i wpadl mi na tyl kloca. czolg został rozkręcony przez bsb z magiczna smyrałą S6 no sv. i się zacząłem łamać.
6 tur krwawej walki i niestety pomimo usmiercenia grali, questow, treba, polowy pegazów, polowy wagona, jednych realmów 20 punktów w plecy.
całkiem smieszny taki napakowany wagonik. jednak ubolewałem nad brakiem solidnego wsparcia.
osobiscie wywalil bym helke, inzyniera, piechote i reiksgwardie a w zamian postawil dwie male zwykle kawy, drugiego maga i moze wcisnelo by sie jakies demisie.
Grand master
runefang
potion of speed
regena
mag lord na koniu light
prezerwatywa
ds
bsb na koniu
mr 3
ward 6 na maszyny
ksiądz na koniu
zbroja 5+/5++
inzyniez z golebiem
21 halabard fcg
15 inner circle fcg i steel std
5 reiksguardow fcg
2 canony
5 pistolierow z mu
helka
czolg
Moje wrazenia:
1 bitwa z wochem-13-7 w plecy glownie przez plewne rzuty na sv kawy oraz na armaty. za to dwa unity knechtow zjedzone bez strat. Wagon zboostowany speedem i birona jedzie przez wszystko.
2 bitwa i zielenina- blood and glory. zadanie proste. zabic orka na wiwernie lub kloc dzikusow z bsb w srodku. wrona skitrana za gorka wiec trzeba sie zasadzic na dzikusy.
troche na farcie w jedna ture polozylem kloc troli (10 modeli)-weszly boosty ws,I, rerolle, flame,asf i wklepalem tyle ran ze nie styknelo modeli do stedfasta.
niestety w tym samym czasie dzikusy przebiegly po czolgu i sie unity minely. orkasy wolaly jeszcze ze dwie tury grzac z klopy i 2 diverow po moim klocu (nie dziwie sie).
ostatecznie skonczylo sie na utracie 1 punktu od zablakanej klopy ktora centralnie w piechote trafila i spanikowala unit za stol
3 bitwa i breta-battleline
jeden wagon, jeden treb male grale, male questy, 2 male realmy i 3 pegazy plus hero na pegazie
ogolnie jakos nie balem sie tej armii
treba odstrzelilem w 1 turze, grali w 2. czolg utknął w wagonie, moja kawaleria spowolniona przez malych realmów
chapalem punkciki powolutku ale sukcesywnie przegryzając sie przez modele wroga. niestety w turze gdy dojechalem moim klocem do glownego wagona zaczely sie dziac dziwne rzeczy.
pegazista okazal sie byc jakims mega nakoksowanym idealem pierdzielonego rycerstwa zajadającym lordów chaosu na śniadanie (jakiś astronomiczny ws9, sila 7, 5 czy 6 ataków...) i wpadl mi na tyl kloca. czolg został rozkręcony przez bsb z magiczna smyrałą S6 no sv. i się zacząłem łamać.
6 tur krwawej walki i niestety pomimo usmiercenia grali, questow, treba, polowy pegazów, polowy wagona, jednych realmów 20 punktów w plecy.
całkiem smieszny taki napakowany wagonik. jednak ubolewałem nad brakiem solidnego wsparcia.
osobiscie wywalil bym helke, inzyniera, piechote i reiksgwardie a w zamian postawil dwie male zwykle kawy, drugiego maga i moze wcisnelo by sie jakies demisie.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.
KFC-Karl Franz Chicken
KFC-Karl Franz Chicken
Pomyślałem nad czymś takim na euro, niby wszystko jest ale jak to zachula w praktyce, 1 bitwa z demonami.
11 Knights of the Inner Circle @ 330.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
12 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Archers @ 150.0 Pts
Normal Bow; Musician
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph @ [0.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
#The Golden Griffon [0.0]
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 263.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 141.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 141.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Models in Army: 48
Total Army Cost: 2400.0
11 Knights of the Inner Circle @ 330.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
12 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Archers @ 150.0 Pts
Normal Bow; Musician
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph @ [0.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
1 Arch Lector of Sigmar @ 304.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Charmed Shield [5.0]
1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
#The Golden Griffon [0.0]
2 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 263.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life; Warhorse
Sceptre of Stability [15.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 141.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 141.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 Battle Wizard of the Light Order @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Models in Army: 48
Total Army Cost: 2400.0
Fajna rozpa.
Zastanowiłbym się tylko nad daniem dużemu magowi MR zamiast warda, zmianie lora i wsadzeniu go do łuków, których należałoby trochę zwiększyć ilość (przez połaczenie jednej piątki z dziesiątką).
Zastanowiłbym się tylko nad daniem dużemu magowi MR zamiast warda, zmianie lora i wsadzeniu go do łuków, których należałoby trochę zwiększyć ilość (przez połaczenie jednej piątki z dziesiątką).
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Po bitwie z demonami 14:6 w plecy. W sumie wyszło moje nieogranie papą (pierwszy raz nim grałem od dłuższego czasu) oraz duży pech w 5 turze.
Wnioski są jednak takie, że trzeba coś takiego grać, w sumie należy się zastanowić na Heaven zamiast Live oraz czy faktycznie nie wziąć 15 łuczników oraz 5 detke, ale trzeba powiedzieć, że akurat te dwie detki całkiem fajną robotę zrobiły.
Wnioski są jednak takie, że trzeba coś takiego grać, w sumie należy się zastanowić na Heaven zamiast Live oraz czy faktycznie nie wziąć 15 łuczników oraz 5 detke, ale trzeba powiedzieć, że akurat te dwie detki całkiem fajną robotę zrobiły.
-
- Wałkarz
- Posty: 87
co powiecie?
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=42423
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=42423
Co sądzicie o takiej kminie na 2000?
Zaczynam dopiero kombinować z Imperium, więc proszę wybaczyć ignorancję Zastanawiam się czy na te punkty dwóch Lordów ma sens i czy nie ograniczyć się do Maga, a resztę punktów gdzieś zainwestować. Będę chciał później rozbudować rozpiskę do 2400 i następnie do 2800. Coś przyciąć, coś dodac? Wszelkie sugestie mile widziane
Zaczynam dopiero kombinować z Imperium, więc proszę wybaczyć ignorancję Zastanawiam się czy na te punkty dwóch Lordów ma sens i czy nie ograniczyć się do Maga, a resztę punktów gdzieś zainwestować. Będę chciał później rozbudować rozpiskę do 2400 i następnie do 2800. Coś przyciąć, coś dodac? Wszelkie sugestie mile widziane
Grand Master
Barded Warhorse, General, Lance, Helm of the Skavenslayer, The White Cloak of Ulric
Battle Wizard Lord
Barded Warhorse, Level 4, Light, Dispell Scroll
Captain of The Empire
Barded Warhorse, BSB, Full Plate Armour, Dragonhelm, Dawnstone, Warrior Bane
14 Knights of the Inner Circle
FCG, Banner of Swiftness, 370
5 Knightylu Orders
Great Cannon
Great Cannon
6 Demigryph Knights
Musician, Standard, Standard of Discipline; Gleaming Pendant
Steam Tank
gram obecnie czymś podobnym. z moich testów wynika, ze grand master musi mieć większą siłę, jak klocek rycków nie przebije się w 1 turze kombatu to utyka na kolejne - jak gm będzie miał większą siłę to da radę pchnąć następne tury do przodu. zmieniłbym także na bsb warrior bane na dwuraka (przy sv 1+ z rerollem zdaje to znakomicie egzamin) i lord mag musi mieć mr3 dla oddziału gdyż taki oddział to dużo punktów i musi być chroniony od magii - wówczas będziesz mógł wpuszczać w taki oddział niektóre czary bez obawy że sciagną ci pół rycków,no i sygnaturki z deatha też już się nie będziesz bał. mały oddział rycków musi mieć muzyka i sztandar lub samego muzyka. Grając takim magiem w unicie boisz się tylko maneaterów ze sniperem. Reszta bardzo ok.Na 2000 pewnie pkt zabraknie na takie zmiany ale przy 2400 czy 2800 nie będize już takiego problemu. pozdr.rover pisze:Co sądzicie o takiej kminie na 2000?
Zaczynam dopiero kombinować z Imperium, więc proszę wybaczyć ignorancję Zastanawiam się czy na te punkty dwóch Lordów ma sens i czy nie ograniczyć się do Maga, a resztę punktów gdzieś zainwestować. Będę chciał później rozbudować rozpiskę do 2400 i następnie do 2800. Coś przyciąć, coś dodac? Wszelkie sugestie mile widziane
Grand Master
Barded Warhorse, General, Lance, Helm of the Skavenslayer, The White Cloak of Ulric
Battle Wizard Lord
Barded Warhorse, Level 4, Light, Dispell Scroll
Captain of The Empire
Barded Warhorse, BSB, Full Plate Armour, Dragonhelm, Dawnstone, Warrior Bane
14 Knights of the Inner Circle
FCG, Banner of Swiftness, 370
5 Knightylu Orders
Great Cannon
Great Cannon
6 Demigryph Knights
Musician, Standard, Standard of Discipline; Gleaming Pendant
Steam Tank
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Unnamed1600 Pts - Empire Army
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
9 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Musician; Warhorse
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
3 Demigryph Knights @ 174.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 98.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
1 Captain of the Empire @ 158.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Relic Sword [10.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 142.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Models in Army: 26
Total Army Cost: 1594.0
Co boli to brak muzyków na demisiach. Myślę czy by nie dać po 3 z muzykami.
Magia light bo to taki mały turniej 6-7 graczy HE VC TK O&G LIZ może dwarfy. Chce jak najbardziej opancerzyć klocek rycerzy, a pegazem maszyny, i oddziały z ognistymi atakami. Będzie trochę trolli guli i innych regenek, jakiś feniks dd i pewnie to cudo czarujące od TK.
Zastanawiam się nad zmianą działa na laserową dzidę
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
9 Knights of the Inner Circle @ 280.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
5 Knightly Orders @ 120.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Musician; Warhorse
4 Demigryph Knights @ 252.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]
3 Demigryph Knights @ 174.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Demigryph
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Warrior Priest of Sigmar @ 98.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Warrior Bane [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
1 Captain of the Empire @ 158.0 Pts
Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Imperial Pegasus
Relic Sword [10.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Battle Wizard of the Light Order @ 142.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Models in Army: 26
Total Army Cost: 1594.0
Co boli to brak muzyków na demisiach. Myślę czy by nie dać po 3 z muzykami.
Magia light bo to taki mały turniej 6-7 graczy HE VC TK O&G LIZ może dwarfy. Chce jak najbardziej opancerzyć klocek rycerzy, a pegazem maszyny, i oddziały z ognistymi atakami. Będzie trochę trolli guli i innych regenek, jakiś feniks dd i pewnie to cudo czarujące od TK.
Zastanawiam się nad zmianą działa na laserową dzidę