VC deep strike
VC deep strike
2400 unnamed.
Vampire Lord @546p.
4 lev.Lore of Vampires;Hellsteed;heavy armour;Red Fury;Beguile;Quickblood;Talisman of preservation;Ogre Blade;Enchanted Shield
Vampire @239pts.
1lev.Lore of Death;heavy Armour;Hellsteed;
Fencers Blades;Opal Amulet;Aura of Dark Majesty
Beguile;Dread Knight
Vampire @ 262pts.
BSB;1 lev.Lore of Death;heavy armour,Hellsteed;lance;Red Fury;
Potion of Foolhardiness; Obsidian Amulet;Charmed Shield
Necromancer @ 80
1 lev. Lore of Vampires;Scroll of shielding
Core:
10 Direwolves @ 100pts.
10 Direwolves @ 100pts.
10 Direwolves @ 100pts.
10 Direwolves @ 100pts.
20 Zombies @ 60pts.
19 Skeleton warriors 140 @ pts.
hand weapons;shields,FCG,Banner of Swiftness
5 Fell bats @ 80pts.
12 Black knights @367pts.
Lances;Barding,FCG,Screaming Banner
Terrorgeist @225pts.
Total: 2399pts.
Zombich dostępnych ~ 40
Najchętniej pozbyłbym się całej piechty - ale nie można.
Kosmetyka i ilość dostępnych modeli niewielka(np. Hexy zamiast BK, lub Vargeisty zamiast Terrora), ale czasu jeszcze sporo. Test w sobotę/niedzielę na HE.
Mój pomysł na ETC 2014.
Założenie jest takie. Atak na maszyny i ewentualnych strzelców felkami, bohaterami, terrorem. SL z death w cokolwiek wartego w zasięgu(magowie np.). Wilki opóźniają i odginają ile się da, kawaleria ustawia się pod przyszły kombat. Jak za mocno obstawione maszyny, to wjazd w 2 rundzie w kombat i przegryzanie się.
Najpóźniej do 3 tury nie ma maszyn - bohaterowie albo dołączają do knightów, albo robią gangup z BK.
Nekros w miarę możliwości minimalizuje straty w BK, póki bohaterowie nie będą wolni. Potem jest zbędny i szkielasy idą jako dodatkowy bloker.
Proszę o komentarze i porady, co ewentualnie poprawić.
Vampire Lord @546p.
4 lev.Lore of Vampires;Hellsteed;heavy armour;Red Fury;Beguile;Quickblood;Talisman of preservation;Ogre Blade;Enchanted Shield
Vampire @239pts.
1lev.Lore of Death;heavy Armour;Hellsteed;
Fencers Blades;Opal Amulet;Aura of Dark Majesty
Beguile;Dread Knight
Vampire @ 262pts.
BSB;1 lev.Lore of Death;heavy armour,Hellsteed;lance;Red Fury;
Potion of Foolhardiness; Obsidian Amulet;Charmed Shield
Necromancer @ 80
1 lev. Lore of Vampires;Scroll of shielding
Core:
10 Direwolves @ 100pts.
10 Direwolves @ 100pts.
10 Direwolves @ 100pts.
10 Direwolves @ 100pts.
20 Zombies @ 60pts.
19 Skeleton warriors 140 @ pts.
hand weapons;shields,FCG,Banner of Swiftness
5 Fell bats @ 80pts.
12 Black knights @367pts.
Lances;Barding,FCG,Screaming Banner
Terrorgeist @225pts.
Total: 2399pts.
Zombich dostępnych ~ 40
Najchętniej pozbyłbym się całej piechty - ale nie można.
Kosmetyka i ilość dostępnych modeli niewielka(np. Hexy zamiast BK, lub Vargeisty zamiast Terrora), ale czasu jeszcze sporo. Test w sobotę/niedzielę na HE.
Mój pomysł na ETC 2014.
Założenie jest takie. Atak na maszyny i ewentualnych strzelców felkami, bohaterami, terrorem. SL z death w cokolwiek wartego w zasięgu(magowie np.). Wilki opóźniają i odginają ile się da, kawaleria ustawia się pod przyszły kombat. Jak za mocno obstawione maszyny, to wjazd w 2 rundzie w kombat i przegryzanie się.
Najpóźniej do 3 tury nie ma maszyn - bohaterowie albo dołączają do knightów, albo robią gangup z BK.
Nekros w miarę możliwości minimalizuje straty w BK, póki bohaterowie nie będą wolni. Potem jest zbędny i szkielasy idą jako dodatkowy bloker.
Proszę o komentarze i porady, co ewentualnie poprawić.
Ostatnio zmieniony 4 gru 2013, o 09:39 przez Asmodai, łącznie zmieniany 3 razy.
dla mnie te psy to głupi pomysł....sam myślałem by brać 3-4x15 bądź nawet 3x20 i do tego Summona...ale 10 psów zajmuje już miejsca, nie po manewruje tak jak 5, w sumie ni to na maszyny/odginaczkę ni oddział bo bicia, jedyne jak taka 10-15 na bok wejdzie to jakiś jest tego sens.
z tego co widzę masz 3szpile(wampirki na latających kucach) spoko, docelowo trzymasz to w BK, spoko, masz szkielety dla nekro ok...ale po co nekro ma scroll of shielding? nie lepiej normalnego scrolla? chcesz dać warda 4+ szkieletom na jeden czar?
5nietperzy mnie nie przekonuje. Jeśli to pod nowe Euro to ograniczenie daje Ci chyba max 4oddziały wilki/nietoperki co daje ci konfigurację 3psy+nietoperze raz.
jeden oddział zombi to jednak bieda dla mnie
terror no cóż...tak jak mówię imperium, demony, ogry, krasie, mroczne krasie, elfy(nawet WE), TK to wszystko Ci tego terrora rozstrzela. Woch zrobi tak że terror dostanie słonko lub nie będzie mieć zasięgu do demona, a krzyk w kola z wardem 3 i przerzutem 1 na wardzie wywoła tylko uśmiech na twarzy gracza Wochu.
Już zamiast terrora wolałbym chłopaka w kawalerii na krzyk zrobić, bo i bardziej przeżywalny i krzyk zawsze tam gdzie trzeba i w sumie wąpierz ma w miarę pierdyknięcię i to krzyk pewny z 5W(4W i -1ld z aury)
ociąłbym coś, dał conajmniej dwa oddziały zombi, zwiększył BK, wywalił terrora i wsadził jakiegoś eteryka
widziałbym coś takiego prędzej
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
Vampire Lord @ 542.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Shield; Barded Nightmare
Potion of Strength [20.0]
Armour of Destiny [50.0]
Dawnstone [25.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
Beguile [15.0]
Vampire @ 233.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires; Lance; Heavy Armour; Barded Nightmare
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Supernatural Horror [25.0]
Wight King @ 164.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Skeletal steed
Obsidian Lodestone [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
52 Zombies @ 166.0 Pts
Standard; Musician
52 Zombies @ 166.0 Pts
Standard; Musician
Tomb Banshee @ 95.0 Pts
Tomb Banshee @ 95.0 Pts
3x 9+1 Dire Wolves @ 90.0 Pts
13 Black Knights @ 393.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
The Screaming Banner [25.0]
3 Vargheists @ 138.0 Pts
3 Vargheists @ 138.0 Pts
Models in Army: 150
Total Army Cost: 2400.0
na wampirkach masz wardy i jesteś odporny na snajpery,
magiczną kosę ma WightKing.(wampiry nie tracą potencjały na HE)
Lord Wampir w szarży ma siłę 7, w drugiej turzse pije potkę ma S8(jak coś twardego)
Screaming banner i -1ld ładnie działają, mały wampirek ma terror by głupie ogry też mogły oblać fear.
zombi to solidne klocki do trzymajki+baśki w srodku.
nie masz żadnego hero z buta
2x3vargheisty pomogą omiotać pole bitwy, tłuką i maszyny i mogą pomóc kawalerii
z tego co widzę masz 3szpile(wampirki na latających kucach) spoko, docelowo trzymasz to w BK, spoko, masz szkielety dla nekro ok...ale po co nekro ma scroll of shielding? nie lepiej normalnego scrolla? chcesz dać warda 4+ szkieletom na jeden czar?
5nietperzy mnie nie przekonuje. Jeśli to pod nowe Euro to ograniczenie daje Ci chyba max 4oddziały wilki/nietoperki co daje ci konfigurację 3psy+nietoperze raz.
jeden oddział zombi to jednak bieda dla mnie
terror no cóż...tak jak mówię imperium, demony, ogry, krasie, mroczne krasie, elfy(nawet WE), TK to wszystko Ci tego terrora rozstrzela. Woch zrobi tak że terror dostanie słonko lub nie będzie mieć zasięgu do demona, a krzyk w kola z wardem 3 i przerzutem 1 na wardzie wywoła tylko uśmiech na twarzy gracza Wochu.
Już zamiast terrora wolałbym chłopaka w kawalerii na krzyk zrobić, bo i bardziej przeżywalny i krzyk zawsze tam gdzie trzeba i w sumie wąpierz ma w miarę pierdyknięcię i to krzyk pewny z 5W(4W i -1ld z aury)
ociąłbym coś, dał conajmniej dwa oddziały zombi, zwiększył BK, wywalił terrora i wsadził jakiegoś eteryka
widziałbym coś takiego prędzej
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
Vampire Lord @ 542.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 4 Wizard; Shield; Barded Nightmare
Potion of Strength [20.0]
Armour of Destiny [50.0]
Dawnstone [25.0]
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
Beguile [15.0]
Vampire @ 233.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires; Lance; Heavy Armour; Barded Nightmare
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
Aura of Dark Majesty [25.0]
Supernatural Horror [25.0]
Wight King @ 164.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Skeletal steed
Obsidian Lodestone [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
52 Zombies @ 166.0 Pts
Standard; Musician
52 Zombies @ 166.0 Pts
Standard; Musician
Tomb Banshee @ 95.0 Pts
Tomb Banshee @ 95.0 Pts
3x 9+1 Dire Wolves @ 90.0 Pts
13 Black Knights @ 393.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion
The Screaming Banner [25.0]
3 Vargheists @ 138.0 Pts
3 Vargheists @ 138.0 Pts
Models in Army: 150
Total Army Cost: 2400.0
na wampirkach masz wardy i jesteś odporny na snajpery,
magiczną kosę ma WightKing.(wampiry nie tracą potencjały na HE)
Lord Wampir w szarży ma siłę 7, w drugiej turzse pije potkę ma S8(jak coś twardego)
Screaming banner i -1ld ładnie działają, mały wampirek ma terror by głupie ogry też mogły oblać fear.
zombi to solidne klocki do trzymajki+baśki w srodku.
nie masz żadnego hero z buta
2x3vargheisty pomogą omiotać pole bitwy, tłuką i maszyny i mogą pomóc kawalerii
hmm, tu akurat dopchałem ile miałem Chodzi mi też po głowie koncept, by szarżować i odganiać też fasty i charioty. HE mają riwersów w corach. Spoko, tu da się zmienić - starczy na te zombiedla mnie te psy to głupi pomysł....sam myślałem by brać 3-4x15 bądź nawet 3x20 i do tego Summona...ale 10 psów zajmuje już miejsca, nie po manewruje tak jak 5, w sumie ni to na maszyny/odginaczkę ni oddział bo bicia, jedyne jak taka 10-15 na bok wejdzie to jakiś jest tego sens.
Nie. Szkiele niech zdychają. Scroll można użyć na dowolny cel zaklęcia - jak cokolwiek zechce mi strącić felki lub walnąć w BK to wtedy shielding. Szkiele mają też po to Banner of Swiftness, by bunkier nadążył za Bk. Jak bohaterowie wrócą z polowania na maszyny, Szkiele przejmą funkcję blokera. Po za tym normalny scroll nie domknął się w punktachz tego co widzę masz 3szpile(wampirki na latających kucach) spoko, docelowo trzymasz to w BK, spoko, masz szkielety dla nekro ok...ale po co nekro ma scroll of shielding? nie lepiej normalnego scrolla? chcesz dać warda 4+ szkieletom na jeden czar?
5nietperzy mnie nie przekonuje. Jeśli to pod nowe Euro to ograniczenie daje Ci chyba max 4oddziały wilki/nietoperki co daje ci konfigurację 3psy+nietoperze raz.
IMO wychodzi, że możesz mieć 4wilczków i jeden felków. Dodatkowe felki to jak 2wilki. Sprostuje ktoś? Wywalić jeden oddział wilczków to w sumie nie problem. Felków raczej nie wywalę - jedyny tani fly.Fellbat unit after the first (counts as 2)/Direwolf unit, max 4
Zalożenie jest takie, że mam 3 lataczy i felki na maszyny i maszyn w zasadzie nie będzie całkiem szybko. Ale mam opcje zamienną - Vargeisty. Tylko problemem będzie, że nie ma wycia - jak wezmą coś dużego i latającego, to latać za tym bohaterami pod ogniem bolców.....A tak terror huknie i gryziemy dalej.terror no cóż...tak jak mówię imperium, demony, ogry, krasie, mroczne krasie, elfy(nawet WE), TK to wszystko Ci tego terrora rozstrzela.
Problemem mogą być jednak strzelcy.
Mam jeszcze hexy(i to całkiem sporo...tylko miejsca nie widzę), a zamiast Terrora Vargeisty.ociąłbym coś, dał conajmniej dwa oddziały zombi, zwiększył BK, wywalił terrora i wsadził jakiegoś eteryka
Twoja propozycja też ciekawa, tylko kulamy się po ziemi, i nad maszynami męczymy się nieco dłużej. To co rozpisałeś to dla mnie deko nostalgiczne, ale do wystawienia (mniej-więcej ) W sumie dam radę to też potestować.
Ostatnio zmieniony 3 gru 2013, o 23:16 przez Asmodai, łącznie zmieniany 1 raz.
nie kulasz się po ziemi masz 3 oddziały psów i dwie trójeczki vargheistów na maszyny, coś pomolestować i wsadzić nietoperze jeszcze.
marnować wampira na maszyny to nie za dobra opcja, sam wyleci jest podatny na strzał, BK są osłabione bez nich ogólnie lipka bo kawa traci potencjał a i wampirek uganiający się za działem, po to by zjeść jedno i dostać od drugiego...wyszarżowuje z oddziału jeden bohater max.
zanim bohaterowie po wylotach wrócą do BK to już może bitwy nie starczyć.
marnować wampira na maszyny to nie za dobra opcja, sam wyleci jest podatny na strzał, BK są osłabione bez nich ogólnie lipka bo kawa traci potencjał a i wampirek uganiający się za działem, po to by zjeść jedno i dostać od drugiego...wyszarżowuje z oddziału jeden bohater max.
zanim bohaterowie po wylotach wrócą do BK to już może bitwy nie starczyć.
skoro robisz duże oddziały psów, to 3 dzięsiątki psów i 2 trójeczki vargheistów mogą być dobre, poszukać pkt(może kinga wywalić ale szkoda trochę bo to straszak z KB i wtedy MR trzeba dać na małego wampirka...) i dać hexy za to lub głupią bazę duszka
jakbyś trafił na VC to do challenge idzie WightKing on ma magiczną kosę....każda jego broń zwykła ma zasadę magicznych ataków i KB zasada "Wihgt Blades" więc wampiry są spokojne a King baśce sprzeda solidnego plaskacza zanim ona otworzy mordę do krzyku.Asmodai pisze:Bojek - właśnie coś dostrzegłem.nie ma. Jakbym trafił na VC, to baśka zatrzyma klepacza. Ale pomysł jest dobry - popracuję nad nim i dopasuję do tego, co mam.magiczną kosę ma WightKing.(wampiry nie tracą potencjały na HE)
Jak sie da Kingowi broń magiczną to wtedy chyba nawet traci KB. Tak jak strzyga na magicznej broni traci poisony.
GG,BK,WK nie mają magicznych ataków. Mają tylko KB. Wertuję Ab już któryś raz z kolei i nie ma żadnej wzmianki o wight blades. Chyba, że czytasz stary podręcznik. Albo mi czegoś nie dodrukowalion ma magiczną kosę....każda jego broń zwykła ma zasadę magicznych ataków i KB
ojoj...no to w sumie mały wampirek mógłby mieć kosę, lub WK za 5 pkt coś.Niltag pisze:magiczne kosy mieli kiedys, teraz "tylko" KB
no nie mam swojego podręcznika obecnie, a w ABloaderze jest napisane że WK ma magiczne ataki gdy używa zwykłeś broni.. sory za błąd
to masz starą bazę do Army Buildera, nie ma aktualnie broni Wight Blades
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Wczoraj siedziałem nad tym buildem chyba do rana, myśląc jak tu skontrować ewentualne pestki.
Vampire Lord @551p.
4 lev.Lore of Vampires;Hellsteed;heavy armour;
;Red Fury;Beguile;Quickblood; Talisman of preservation;Ogre Blade;Enchanted Shield,Potion of Foolhardiness
Vampire @241pts.
1lev.Lore of Death;Hellsteed;lance
;Aura of Dark Majesty;Supernatural Horror; Armour of Destiny
Vampire @ 249pts.
1 lev.Lore of Death;heavy armour,Hellsteed;lance;Shield;Red Fury;
Obsidian Lodestone;IronCurse Icon
Core:
17 Direwolves @ 146pts.
Doomwolf
17 Direwolves @ 146pts.
Doomwolf
18 Direwolves @ 154pts.
Doomwolf
18 Direwolves @ 154pts.
Doomwolf
13 Black knights @393pts.
Lances;Barding,FCG,Screaming Banner
3 Vargeists @138
Terrorgeist @225pts.
Total: 2397pts.
I wymyśliłem coś takiego. Brakuje mi prawie połowy tych wilczków więc sproxuję w testach i zobaczę, czy to w ogóle ma sens.
Wyglądają hardkorowo w takiej ilości, ale M9 z S4 w szarży i potencjalnie z szeregiem(bo nastawiam się, że co najmniej po jednym zejdzie od shootingu) powinno ogarnąć fasty, a i strzelcy się załapią. Liczę, że strzelcy je trochę okroją.
Do blokowania nieco drogie, ale zawsze można ustawić się w kreskę(w miarę możliwości - przy tej liczbie będzie całkiem trudno, jak nie to jako droższy odginacz) i niech się klocki przegryzają. Liczę też na chociaż jeden raise dead.
Wywaliłem necro i pozbyłem się całkowicie piechty, felki zeszły i zmieścily się Vargheisty - o ile będą początkowo blisko generała, frenzy nie boli za bardzo.
Modeli mało, ale cóż - szybkość i siła albo liczba. za to plus, bo na stole wygląda to calkiem kompaktowo - nie muszę się martwić, że coś nie dostanie LD od generała albo marszu.
Spróbuję te mapki ETC...może nie takie straszne jak prawicie - IMO sporo tam jest terenu do polatania więc spróbuję obronić ten koncept z Terrorem. Jak nie, eteryczna alternatywa i Vargheisty czekają.
Wymieniłem buildy na herosach i lordzie - bojka bardziej mi się podobaly, ale u Ciebie bojek na lordzie był potek siły i zakladałeś lancę(której ABloader ci nie dodał - dlatego nie używam ABloader i liczę wszystko na piechotę), to i tak aż 30pkt i mam siłę tylko w szarży lub w jednej turze. Ogre blade nie dość, że rozwiąże problem eterycznych bohaterów, to jeszcze stabilna siła w każdej rundzie.
Vampire Lord @551p.
4 lev.Lore of Vampires;Hellsteed;heavy armour;
;Red Fury;Beguile;Quickblood; Talisman of preservation;Ogre Blade;Enchanted Shield,Potion of Foolhardiness
Vampire @241pts.
1lev.Lore of Death;Hellsteed;lance
;Aura of Dark Majesty;Supernatural Horror; Armour of Destiny
Vampire @ 249pts.
1 lev.Lore of Death;heavy armour,Hellsteed;lance;Shield;Red Fury;
Obsidian Lodestone;IronCurse Icon
Core:
17 Direwolves @ 146pts.
Doomwolf
17 Direwolves @ 146pts.
Doomwolf
18 Direwolves @ 154pts.
Doomwolf
18 Direwolves @ 154pts.
Doomwolf
13 Black knights @393pts.
Lances;Barding,FCG,Screaming Banner
3 Vargeists @138
Terrorgeist @225pts.
Total: 2397pts.
I wymyśliłem coś takiego. Brakuje mi prawie połowy tych wilczków więc sproxuję w testach i zobaczę, czy to w ogóle ma sens.
Wyglądają hardkorowo w takiej ilości, ale M9 z S4 w szarży i potencjalnie z szeregiem(bo nastawiam się, że co najmniej po jednym zejdzie od shootingu) powinno ogarnąć fasty, a i strzelcy się załapią. Liczę, że strzelcy je trochę okroją.
Do blokowania nieco drogie, ale zawsze można ustawić się w kreskę(w miarę możliwości - przy tej liczbie będzie całkiem trudno, jak nie to jako droższy odginacz) i niech się klocki przegryzają. Liczę też na chociaż jeden raise dead.
Wywaliłem necro i pozbyłem się całkowicie piechty, felki zeszły i zmieścily się Vargheisty - o ile będą początkowo blisko generała, frenzy nie boli za bardzo.
Modeli mało, ale cóż - szybkość i siła albo liczba. za to plus, bo na stole wygląda to calkiem kompaktowo - nie muszę się martwić, że coś nie dostanie LD od generała albo marszu.
Spróbuję te mapki ETC...może nie takie straszne jak prawicie - IMO sporo tam jest terenu do polatania więc spróbuję obronić ten koncept z Terrorem. Jak nie, eteryczna alternatywa i Vargheisty czekają.
Wymieniłem buildy na herosach i lordzie - bojka bardziej mi się podobaly, ale u Ciebie bojek na lordzie był potek siły i zakladałeś lancę(której ABloader ci nie dodał - dlatego nie używam ABloader i liczę wszystko na piechotę), to i tak aż 30pkt i mam siłę tylko w szarży lub w jednej turze. Ogre blade nie dość, że rozwiąże problem eterycznych bohaterów, to jeszcze stabilna siła w każdej rundzie.
ale wiesz, ze psy nie sa juz Fast Cavalry? to że mają Vanguard nie znaczy ze sa Fastem
manewrowanie tymi oddzialami to jakas masakra bedzie, kreski to też ciężka sprawa
imo niespecjalnie skuteczne to bedzie
no i masz 1 Vampira z necro tylko, to znaczy 1 inwokacja ale zakładając, że Death będzie wyrywał kostki na dispela to pewnie ci wejdzie
manewrowanie tymi oddzialami to jakas masakra bedzie, kreski to też ciężka sprawa
imo niespecjalnie skuteczne to bedzie
no i masz 1 Vampira z necro tylko, to znaczy 1 inwokacja ale zakładając, że Death będzie wyrywał kostki na dispela to pewnie ci wejdzie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Jeśli siedziałeś do rana dumając nad pestkami, to trochę czasu zmarnowałeś, bo to nie jest największy problem tej rozpiski, a jest nim tzw. deathstar. Masz jeden unit do combatu a na nim całe 13 woundów i całkowicie zbędny banner. Dodatkowo utrudniłeś sobie sprawę wstawiając takie cory, którymi będzie Ci się strasznie manewrowało, a których sens wystawienia jest co najmniej wątpliwy, bo ani to nie jest żadna siła ofensywna, ani nie nadają się do odginania (powinny przeżyć więcej niż jedną turę combatu, ale czy warto oddać za to aż 1 duży punkt?)
Osobiście cieszyłbym się gdyby przyszło mi z Tobą grać, bo jedyne o co musiałbym się zatroszczyć to dispel deatha (wspomożony obsidianem, który mają teraz prawie wszyscy) i ogarnianie tego jednego klocuszka. Najgorzej jak ze strzelania spadnie Ci kilka koników a w następnej turze wyrzucisz słabo na wiatry magii, wtedy zamiast rzucać snajperki będziesz chciał przywołać swój unit do stanu bojowego, jak wtedy Ci zdispelują leczenie, a w drugiej znowu poprawią ze strzelania/magii to będzie krucho. Do tego dochodzi kanapkowanie, bo innych zagrożeń (poza terrorem, na którego wiele armii ma bardzo dobre kontry) nie ma.
Osobiście cieszyłbym się gdyby przyszło mi z Tobą grać, bo jedyne o co musiałbym się zatroszczyć to dispel deatha (wspomożony obsidianem, który mają teraz prawie wszyscy) i ogarnianie tego jednego klocuszka. Najgorzej jak ze strzelania spadnie Ci kilka koników a w następnej turze wyrzucisz słabo na wiatry magii, wtedy zamiast rzucać snajperki będziesz chciał przywołać swój unit do stanu bojowego, jak wtedy Ci zdispelują leczenie, a w drugiej znowu poprawią ze strzelania/magii to będzie krucho. Do tego dochodzi kanapkowanie, bo innych zagrożeń (poza terrorem, na którego wiele armii ma bardzo dobre kontry) nie ma.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
chociaż w nocy jak kminiłeś to jakiś dobry film był w TV? bo lipa, że przez brak tej zasady plan poszedł do WarpaAsmodai pisze:No to lipa. Ignore. Ide się wyspaćale wiesz, ze psy nie sa juz Fast Cavalry?
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Co tam filmy...
Chyba od piechty się nie ucieknie.
Tak jak opisuje to Marks, to tak może być - jeśli klocki wilków nie ustawią się odpowiednio(a przy takiej ilości to raczej pewne, bez fasta) to kawalerię samą można zablokować lub skontrować. Bohaterowie wylecą z oddziału i już nie będą miały do czego wracać.
Wszystko zależy od dyscypliny strzelania - czyli co będzie strzelane najpierw. Jak skupi się na kawalerii i skontruje leczenie, to terror coś dokaże i może nawet wejdzie death. W następnej rudzie jak nie wybiję maszyn, on rozpoczyna eksperyment od nowa, ja mam sporo modeli mniej i robi się ciasno. Na pewno rozpa nie wybaczy błędu.
Taka horda wilków powinna ogonić wrogie fasty, ale czy to jest sposób na inne armie które fastów nie mają za wiele? Sam mam wątpliwości.
Trzymanie bohaterów razem i jechanie tym klocem jest zasadne, o ile bohaterowie będą w środku - wtedy deathstar nie straszny(Jak 3 wampy nie zarobią na CR, to nie wiem co w tej armii zdoła). Ale wtedy po co przepłacać za hellsteedy, skoro i tak trzeba trzymać ich z oddziałem?
Piechty też się nie uniknie, więc kilka klocków zombich trzeba dać - tylko mogą nie nadążyć i flanki jak odkryte, tak odkryte. Kawa da do przodu i klocki zostaną z M4 bez wsparcia.
A - i jeszcze tak sobie przypomniałem..skaveny mają dalej tą szmatę na latacze? Bo dostać od szczurów to bylaby już wielka lipa.
Chyba od piechty się nie ucieknie.
Amenplan poszedł do Warpa
Tak jak opisuje to Marks, to tak może być - jeśli klocki wilków nie ustawią się odpowiednio(a przy takiej ilości to raczej pewne, bez fasta) to kawalerię samą można zablokować lub skontrować. Bohaterowie wylecą z oddziału i już nie będą miały do czego wracać.
Wszystko zależy od dyscypliny strzelania - czyli co będzie strzelane najpierw. Jak skupi się na kawalerii i skontruje leczenie, to terror coś dokaże i może nawet wejdzie death. W następnej rudzie jak nie wybiję maszyn, on rozpoczyna eksperyment od nowa, ja mam sporo modeli mniej i robi się ciasno. Na pewno rozpa nie wybaczy błędu.
Taka horda wilków powinna ogonić wrogie fasty, ale czy to jest sposób na inne armie które fastów nie mają za wiele? Sam mam wątpliwości.
Trzymanie bohaterów razem i jechanie tym klocem jest zasadne, o ile bohaterowie będą w środku - wtedy deathstar nie straszny(Jak 3 wampy nie zarobią na CR, to nie wiem co w tej armii zdoła). Ale wtedy po co przepłacać za hellsteedy, skoro i tak trzeba trzymać ich z oddziałem?
Piechty też się nie uniknie, więc kilka klocków zombich trzeba dać - tylko mogą nie nadążyć i flanki jak odkryte, tak odkryte. Kawa da do przodu i klocki zostaną z M4 bez wsparcia.
A - i jeszcze tak sobie przypomniałem..skaveny mają dalej tą szmatę na latacze? Bo dostać od szczurów to bylaby już wielka lipa.
Masz na mysli Storm Banner? Tak, jeszcze go maja.Asmodai pisze:A - i jeszcze tak sobie przypomniałem..skaveny mają dalej tą szmatę na latacze? Bo dostać od szczurów to bylaby już wielka lipa.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
Vampire Lord @540p.
4 lev.Lore of Vampires;Barded Nightmare;heavy armour;
;Red Fury;Beguile;Quickblood; Talisman of preservation;Ogre Blade;Enchanted Shield
Vampire @232pts.
1lev.Lore of Death;Barded Nightmare;lance;shield
;Aura of Dark Majesty;Supernatural Horror; Armour of Destiny
Vampire @ 236pts.
1 lev.Lore of Death;heavy armour,Barded Nightmare;lance;Shield;Red Fury;
Obsidian Lodestone;IronCurse Icon
Core:
7 Direwolves @ 66pts.
Doomwolf
7 Direwolves @ 66pts.
Doomwolf
15 Direwolves @ 130pts.
Doomwolf
25 Zombie @85 pts.
Standard Beared,Musican
25 Zombie @85 pts.
Standard Beared,Musican
28 Skeleton Warriors @170
sword&board,FCG
12 Black knights @367pts.
Lances;Barding,FCG,Screaming Banner
8 Black Knights @ 253pts.
Lances;Barding,FCG,Banner of Swiftness
3 Vargeists @138
2 Fell bats @32
Total: 2400pts.
2 Wilki odginające, jeden większy klocek na fasty, Vargeisty,felki na maszyny, 2 klocki kawy - jeden większy, jeden mniejszy.
Bohaterowie w kawalerii. Piechta to blokowania.
Zamieniłbym jednego death na LoV na drugą inwokację. W końcu czego nie snipnę to zatłukę.
Dowskrzeszania raczej nie będzie - ponad połowa dostępnych zombich na stole.
Mógłbym jeszcze zamiast drugiej kawy dać hexy, i możliwe, że wydłubałbym z felków punkty na drugie vargeisty.
Obroni się to?
4 lev.Lore of Vampires;Barded Nightmare;heavy armour;
;Red Fury;Beguile;Quickblood; Talisman of preservation;Ogre Blade;Enchanted Shield
Vampire @232pts.
1lev.Lore of Death;Barded Nightmare;lance;shield
;Aura of Dark Majesty;Supernatural Horror; Armour of Destiny
Vampire @ 236pts.
1 lev.Lore of Death;heavy armour,Barded Nightmare;lance;Shield;Red Fury;
Obsidian Lodestone;IronCurse Icon
Core:
7 Direwolves @ 66pts.
Doomwolf
7 Direwolves @ 66pts.
Doomwolf
15 Direwolves @ 130pts.
Doomwolf
25 Zombie @85 pts.
Standard Beared,Musican
25 Zombie @85 pts.
Standard Beared,Musican
28 Skeleton Warriors @170
sword&board,FCG
12 Black knights @367pts.
Lances;Barding,FCG,Screaming Banner
8 Black Knights @ 253pts.
Lances;Barding,FCG,Banner of Swiftness
3 Vargeists @138
2 Fell bats @32
Total: 2400pts.
2 Wilki odginające, jeden większy klocek na fasty, Vargeisty,felki na maszyny, 2 klocki kawy - jeden większy, jeden mniejszy.
Bohaterowie w kawalerii. Piechta to blokowania.
Zamieniłbym jednego death na LoV na drugą inwokację. W końcu czego nie snipnę to zatłukę.
Dowskrzeszania raczej nie będzie - ponad połowa dostępnych zombich na stole.
Mógłbym jeszcze zamiast drugiej kawy dać hexy, i możliwe, że wydłubałbym z felków punkty na drugie vargeisty.
Obroni się to?