1600 pkt. Imperium Grubego

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
gruby100004
Wałkarz
Posty: 87

1600 pkt. Imperium Grubego

Post autor: gruby100004 »

Hej, powoli przygotowuje się do turnieju i bez żenady przyznam się, że przydałaby mi się poważna pomoc. Generalnie to mój drugi oficjalny turniej, a na pierwszym, co tu dużo gadać, dostałem poważne bęcki. Z nową rozpą utknąłem na prezentowanym poniżej poziomie i jakoś nie mogę znaleźć nic, na co mógłbym wydać te 50 luźnych punktów, bo nawet jeśli usunę skądś 15 pkt. to i tak nie dodam Mistrza Inżyniera dla Hellblastera, bo przekroczyłby limit pkt dla herosów. Wszyscy bohaterowie na tym etapie rozpiski są w halabardnikach. Co robić? Co w ogóle powiecie?
1.Czy łucznicy sprawdzają się jako odginaczki/ ochrona flank?
2.Czy przy wyborze magic itemów dla postaci lepiej wybrać dodatkową ochronę czy coś dodającego atak?
3. Myślałem o zamianie Armour of Destiny przy kapłanie na Obsidian Lodestone, żeby uchronić klocek halabard przed magią.

40 Halberdiers @ 340 pkt.
FCG, 2 x 5 Archers Detachment (35 pkt każdy)

5 Knights of the Inner Circle @ 190 pkt.
FCG, War Banner (+ 1 do CR)

4 Demigyph Knights @ 277 pkt.
FCG, Standart of Discipline (+1 do LD)

Great Cannon @ 120 pkt.

Hellblaster Volley Gun @ 120 pkt.

Luminark of Hysh @ 120 pkt.

Battle Wizard of the Golden Order @ 125 pkt.
lvl 2, Dispell Scroll, lore of metal

Captain of the Empire @ 138 pkt.
BSB, Plate Armour, Shield, Talisman of Preservation (WS +4)

Warrior Priest of Sigmar @ 120 pkt.
General, Heavy Weapon, Armour of Destiny (WS +4)

Razem: 1550 / 1600 pkt.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Najepiej jak napiszesz tutaj Generalnie więcej Knights i do nich bohatera na koniu.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

rozumiem że to na ograniczenia Krakowskie...
więc tak:

1. Pan Czołg - musi być :)
2. Potrzebna jest liderka 9 a więc Kapłan do IC a na nich dyscyplina- no i powinno być ich więcej.
3. Metal jest kompletnie nie przydatny dla imperium a więc zmiana proponuje Heaven - na małe punkty rządzi bo masz 3 czary ofensywne i zerówkę a więc duża szansa że oba czary będą naprawdę mocne.
4.Jeśli Hellblaster to tylko z inżynierem - co za tym idzie na ten format praktycznie nie grywalny.
5.Lepszy dobry pancerz z przerzutem niż ward - jeśli więc kadra będzie konna to wiele ci to ułatwi...
6.Na Demigryfach baner z ogniem no i trzeba ich więcej.

Odziały muszą być większe jak demisie czy IC ... wtedy więcej robią i trudniej giną ... halabardy - no cóż - fajne ale raczej na półeczkę...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

gruby100004
Wałkarz
Posty: 87

Post autor: gruby100004 »

Halabardy na półeczkę? PiotrzeB, właśnie zniszczyłeś mój światopogląd! 0.o klocek 40 halabard na koksie uznawałem za jedną z najpewniejszych inwestycji w rozpisce...

Awatar użytkownika
ddr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ddr »

Ja gram nimi od czasu do czasu. Sami niewiele zrobią, ale można ich łatwo zboostować na wiele sposobów i wtedy są całkiem całkiem.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

tylko że nie na ten format :)... przydadzą ci się na większe bitwy jak nie będzie problemem dać do nich małego eko księdza a na dokładkę będziesz miał dużego maga z np. lightem :)

To jest właśnie kłopot imperium - wszystko jest niby fajne ale samo nie działa - musi mieć swoją drugą część :).
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

ODPOWIEDZ