Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
fcBombadil
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: fcBombadil »

Dobra, nie smiac sie! 1k pts:

Battle Wizard:
2lvl (heaven?)
Kon+barding

Kapitan:
BSB (Eternal flame)
Kon+barding
Heavy armor
Biting blade
Enchanted shield
Potion of foolsth

5 knightow + muzyk

15 IC + FCS
Standard of Discipline

5 Pistoleterow

1 dzialo

Wiem, ze na tyle pkt to sobie mozna pozartowac, ale jednak zapytam o opinie;)

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Koń maga nie potrzebuje bardingu ,drogo a i tak pewnie nie uchroni
Zmniejszył bym ilośc IC ,a dodał rycerzy na demigryfach
Dałbym czołg
Mało generalskiej LD ,można dać kapłana ,a na oddziale sztandar +1 LD
Ostatnio zmieniony 25 gru 2013, o 09:50 przez Kordelas, łącznie zmieniany 1 raz.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

fcBombadil
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fcBombadil »

Jak na razie chce cos ogarnac na modelach, ktore (mniej wiecej) mam.

Wiec zamienilem Wizka na Priesta (dalem mu enchanted shield i biting blade), BSB dalem lance i tarcze i Dragonhelm, zmniejszylem IC do 11 i dodalem armate. I jak?

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Już lepiej to brzmi ,zdecydowanie. Dwie armaty sie przydadzą ,gdyż zapewne przeciwnicy siłe rozpiski bedą opierali na jednej ,lub dwóch dużych drogich rzeczach.
ale rada na przyszłość - jak wprowadzasz zmiany do rozpiski to wklej ja drugi raz zmieniona albo edytuj poprzedniego posta ;)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

fcBombadil
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fcBombadil »

Tak, wiem, sorry. To moje lenistwo (bo bylem na komorce i jest to bardziej skomplikowane, niz mialem na to sile:P).
Jakos mi sie wydawalo, ze wizard jest lepszym buffem dla oddzialu, niz Priest (tak, to pytanie:P)

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Z kapłanami to jest tak ,że na małe pkt są lepsi od magów ,gdyż daja wyższą LD ,nie zejdą od byle czego ,masz 3 pewne modlitwy wychodzace na 3+ oraz nie ma szans ,żeby się wysadził posyłając w tym przypadku połowę armii do piaachu ;)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

fcBombadil
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fcBombadil »

Ok, dzieki. W sumie rzeczywiscie, ma to sens:D A na wiecej pkt dac 4lvl Wizarda na generala?

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Nie :) Według mnie wizard nigdy nie powinien być generałem. Ja na większe pkt daje Grand Mastera
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

fcBombadil
Wałkarz
Posty: 66
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: fcBombadil »

I co mu wtedy dajesz? W sensie magic item'ow glownie. I wkladasz do IC, tak?

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Tak ,idzie do IC i dostaje Runefanga oraz coś za 5-10 pkt (np ward na ogień) ale jedynie z savem 1+ może łatwo zejść.
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

Co myślicie o tej na nowe ETC? :D

Unnamed2400 Pts - Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar @ 324.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Heavy Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Battle [20.0]

1 War Altar of Sigmar @ [0.0] Pts
#The Golden Griffon [0.0]

2 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 263.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Battle Wizard of the Light Order @ 102.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Captain of the Empire @ 148.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

12 Knights of the Inner Circle @ 365.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [35.0]

Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

12 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse

5 Warhorse @ [0.0] Pts

8 Knightly Orders @ 196.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse

8 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Demigryph Knights @ 335.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Standard of Discipline [15.0]

Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts

5 Demigryph @ [0.0] Pts

1 Great Cannon @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol

1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Master Engineer @ 65.0 Pts

Models in Army: 37


Total Army Cost: 2398.0
Obrazek

Awatar użytkownika
KERSZUR
Mudżahedin
Posty: 254

Post autor: KERSZUR »

Przepraszam już przenoszę.
Ostatnio zmieniony 27 gru 2013, o 12:38 przez KERSZUR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

do pytań masz osobny temat ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

bott pisze:Co myślicie o tej na nowe ETC? :D
Zamiast helblastera chyba lepszy drugi oddział demigryfów. I według mnie konieczny terror na altarze.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Lothar
Chuck Norris
Posty: 358
Lokalizacja: Katowice,szybki szpil

Post autor: Lothar »

Witam jestem nowym graczem i to moja pierwsza rozpiska imperium na 2400pts,moglibyście mi powiedzieć co można by w niej poprawić a co zmienić,z góry dziękuję za odpowiedzi.
Battle wizard lord [165]
-4lvl [35]
-talisman of preservetion [45]
-disspel scroll [25]
Lore of life

Battle wizard lord [165]
-4lvl [35]
-the armour of destiny [50]
-chaneling staff [15]
Lore of light

1 Warrior Priest of Sigmar 128Pts
General, Gw, Barding, Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Luckstone [5.0]
Crown of Command [35.0]

2 Warrior Priest of Sigmar 120 pts
GW,the armour of meteoroic iron,

BsB 142pts
GW,Full plate armour,razor banner

Battle wizard [65]
2lvl [35]
Lore of light

Master engineer [65]

Halabardnicy x26 [156]
FCG [30]
Tarcze [30]

Muszkieterzy x10 [90]
FCG [30]

ICK x7 [175]
FCG [30]
Sztandar dyscypliny [15]
Lance [0]

Huntsmen x10 [80]

Reiksguard knights x6[167]
FCG [30]
sztandar szybkości [15]

Great cannon 120

Great cannon 120

Hellblaster volley gun 120
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.

Awatar użytkownika
Kordelas
Masakrator
Posty: 2255
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Kordelas »

Witaj!
Zdecydowanie za dużo magii. Dwóch dużych magów ,dwóch kapłanów i jeszcze mały mag to zdecydowanie za dużo. Po prostu nie starczy ci kości ,a usiec ich nie trudno.
Tarcze na halabardnikach niepotrzebne
BSB ma bardzo słabe ochrony ,dałbym mu: full plate armour ,Dragonhelm (Smoczy hełm) oraz tarcze
Halabardników przydałoby się 40
Zamiast rodzielać na oddział 7 i 6 rycerzy połącz ich i zrób jeden mocny

Rozumiem ,że na razie możę brakować modeli ,ale zwyczajowo powiem tekst ,który pada prawie w każdej radzie "Przydałby sie czołg i demigryfy" ;)
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!

Awatar użytkownika
Lothar
Chuck Norris
Posty: 358
Lokalizacja: Katowice,szybki szpil

Post autor: Lothar »

Dzięki za szybką odpowiedź
co do małego maga zastanawiam się czy zamiast niego wstawić drugiego inżyniera żeby mieć jeszcze jeden przerzut misfire'a ,natomiast czołg będzie moim następnym zakupem,więc z pewnością będzie się pojawiał w moich kolejnych rozpiskach,dziękuje za pozostałe rady 40 halabardników na pewno się przyda a jeden większy oddział rycerzy będzie miał większą siłę uderzeniową tylko bez tych sześciu rycerzy nie będę miał odginaczki żeby chronić artylerie halabardnicy do ochrony mogą nie wystarczyć.
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.

Awatar użytkownika
bott
Mudżahedin
Posty: 220
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: bott »

na odginaczki i obrone maszyn polecam łuczników ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Lothar
Chuck Norris
Posty: 358
Lokalizacja: Katowice,szybki szpil

Post autor: Lothar »

Dzięki spróbuje ich przetestować przy najbliższej okazji :)
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.

Awatar użytkownika
Kopyt
Kradziej
Posty: 922

Post autor: Kopyt »

1600 Pts - Empire Army na taki mały 6-8 osobowy turniej.

9 Knights of the Inner Circle @ 295.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician;Preceptor; Warhorse
Lichebone Pennant [15.0]

5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Warhorse


4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Banner of Eternal Flame [10.0]


3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph


1 Great Cannon @ 120.0 Pts


1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun

1 Battle Wizard of the Light Order @ 137.0 Pts
Magic Level 2; Lore of ??; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]

1 * Warrior Priest of Sigmar @ 93.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Great Weapon; Heavy Armour; Warhorse
Charmed Shield [5.0]


1 Captain of the Empire @ 145.0 Pts
Barding; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Tormentor Sword [5.0]

Models in Army: 26


Total Army Cost: 1596.0

Przeciwnik nie używa magi cienia,i śmierci He bierze swoja domenę, tk i lizaki lighta.
HE pewnie będzie miało klocek strzelania z ognistymi atakami na co chce wypuścić bsb. Trole i crypciaki od VC tez bedą.
A co gdyby wziąć magie cienia?
Bunkier z wardem na magie 4+ i ostry ofens
Obrazek

ODPOWIEDZ