Lord:
Daemon Prince
Mark of Nurgle
General
Chaos Armour
Darmonic Flight
4 lvl Lore of Death
Exalted Gift
530 pts
Hero:
Herald of Tzeentch
2 lvl
Lore of Metal
125 pts
Herald of Tzeentch
2 lvl
Lore of Metal
125 pts
Herald of Nurgle
Bsb - Razor Standard
Greater locus pf Fecundity
205 pts
Core:
10 *Pink Horrors of Tzeentch
Standar, musician
150'pts
10 *Pink Horrors of Tzeentch
Standar, musician
150'pts
29 Plaguebearers of Nurgle
Standar, musician, champion
- Banner of Swiftness
417 pts
Special:
6* Beast of Nurgle
360 pts
1 * Beast of nurgle
60 pts
1 * Beast of nurgle
60 pts
5* Chaos Furies
Mark of nurgle
70 pts
5* Chaos Furies
Mark of nurgle
70 pts
Rare:
Skullcannon of Khorne
135 pts
5 * Plaguedrones of Nurgle
-Plague proboscis
Musician, standar, champion
- Lichebone pennant
335 pts
Total: 2792 pts.
Co wy na to?
2800 pks Demony
Piałem z phona:D
1. Skoro już musisz inwestować aż tyle w magię, to zamień na jednym heraldzie metal na tzeentch- masz wtedy duże szanse na Gatewaya lub włócznie. Poza tym niepotrzebne tyle metalu skoro masz razora.
2. 5 much to za duży oddział, który bardzo łatwo wymanewrować. mimo że latają. Lepsze są 4 lub 2x4
1. Skoro już musisz inwestować aż tyle w magię, to zamień na jednym heraldzie metal na tzeentch- masz wtedy duże szanse na Gatewaya lub włócznie. Poza tym niepotrzebne tyle metalu skoro masz razora.
2. 5 much to za duży oddział, który bardzo łatwo wymanewrować. mimo że latają. Lepsze są 4 lub 2x4
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Imo 5 much na flance > od 4 much na flance. Dlaczego?
- wiecej woundow, wersus armie strzelajace - organki, hellbkaster, doom divery itp, wicej przezyje, dojedzie w ilosci robiacej roznice.
- ten oddzial ma wspomagac moja armie, straszac przeciwnika, szarzujac od boku, niszczyc piechote (oczywiscie nie kazda), - znowu wazna jest ilosc much ktore dojada do kombatu.
Co do inwestowania w magie - lepiej miec i nie potrzebowac niz nie miec i potrzebowac :p
2* metal to wieksza szansa na transmutacje a to, imo chociazby versus high elfy jest must have.
Sam razor szalu nie robi, przekonalem sie o tym. 3+ save to i tak duzo zeby przetrzymac klocek ktory iloscia atakow, badzmy szczerzy, nie powala.
- wiecej woundow, wersus armie strzelajace - organki, hellbkaster, doom divery itp, wicej przezyje, dojedzie w ilosci robiacej roznice.
- ten oddzial ma wspomagac moja armie, straszac przeciwnika, szarzujac od boku, niszczyc piechote (oczywiscie nie kazda), - znowu wazna jest ilosc much ktore dojada do kombatu.
Co do inwestowania w magie - lepiej miec i nie potrzebowac niz nie miec i potrzebowac :p
2* metal to wieksza szansa na transmutacje a to, imo chociazby versus high elfy jest must have.
Sam razor szalu nie robi, przekonalem sie o tym. 3+ save to i tak duzo zeby przetrzymac klocek ktory iloscia atakow, badzmy szczerzy, nie powala.
Te muchy przy dobrym ustawieniu przeciwnika łatwo zablokować.
Jak rzucasz transmutacje z lvl2 to nie zostanie Ci kości na nic innego.
Poza tym na He Transmutacja nie wystarczy
Jak rzucasz transmutacje z lvl2 to nie zostanie Ci kości na nic innego.
Poza tym na He Transmutacja nie wystarczy
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Zalezy od wiatrow magii itp. Wszystko zalezy od kosci.
Co do much, nie zawsze da sie zablokowac, a moja w tym glowa zeby sie nie dalo.
Transmutacja to jedyna odp. Na klocek z bannerem tak naprawde. A i najwieksza szansa na urwanie jakichs pkt z deathstara.
Co do much, nie zawsze da sie zablokowac, a moja w tym glowa zeby sie nie dalo.
Transmutacja to jedyna odp. Na klocek z bannerem tak naprawde. A i najwieksza szansa na urwanie jakichs pkt z deathstara.