Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Wchodzi to w ogóle na nowym drafcie 2500pkt ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
ten alter mnie w ogóle nie przekonuje. ward na niemagiczne jest za mało uniwersalny. nie można go schować przed pociskami, bo nie może dołączyć do oddziału, boi się snajperek i np. z demonami zwyczajnie ssie, bo boi się wejść w kombat.
@me_gusta, co do typka na orle. w 1 bitwie mogł się bić gdyby driady doszły do cannona, bo wtedy na pewno bym nim wyleciał, ewentualnie mogłem nim wylecieć w turze gdy w cannona szarżował orzeł, ale bałem się, że może się odbić. gdyby wtedy wyleciał to prawdopodobnie pokroiłby wózek z pod papieża ewentualnie zaczął kawę, a potem doszłaby kontra wildów z razorem i herosem.
w 2giej bitwie był zupełnie nieskuteczny, trebki mnie szachowały, nie chciałem ryzykować, grałem na remis.
3cia bitwa, wpadł w 4 muchy i zadał 3 woundy w pierwszej turze, ostatecznie została jedna na jednej ranie, bo potem dostał kontrę od besti na dupę i nie zdał breja na -3. byłoby dużo lepiej gdyby bitwa potoczyła się inaczej, niestety kostki już od 2giej tury postanowiły inaczej.
generalnie podoba mi się, będe na nim grał. mimo jego największej wady, podatności na machiny.
@me_gusta, co do typka na orle. w 1 bitwie mogł się bić gdyby driady doszły do cannona, bo wtedy na pewno bym nim wyleciał, ewentualnie mogłem nim wylecieć w turze gdy w cannona szarżował orzeł, ale bałem się, że może się odbić. gdyby wtedy wyleciał to prawdopodobnie pokroiłby wózek z pod papieża ewentualnie zaczął kawę, a potem doszłaby kontra wildów z razorem i herosem.
w 2giej bitwie był zupełnie nieskuteczny, trebki mnie szachowały, nie chciałem ryzykować, grałem na remis.
3cia bitwa, wpadł w 4 muchy i zadał 3 woundy w pierwszej turze, ostatecznie została jedna na jednej ranie, bo potem dostał kontrę od besti na dupę i nie zdał breja na -3. byłoby dużo lepiej gdyby bitwa potoczyła się inaczej, niestety kostki już od 2giej tury postanowiły inaczej.
generalnie podoba mi się, będe na nim grał. mimo jego największej wady, podatności na machiny.
jeśli chodzi o 2 dużych magów w mojej rozpisce to tak, wchodzi na równo 625 punktówLuc pisze:Wchodzi to w ogóle na nowym drafcie 2500pkt ?
Z tym już chyba trzeba żyć. U nas wszystko jest podatne na maszynygoboss pisze:generalnie podoba mi się, będe na nim grał. mimo jego największej wady, podatności na machiny
2 magów wchodzi choć nie mają optymalnego sprzętu.
Co do maszyn - moim zdaniem jesteśmy bardzo napodatni na maszyny - ile to już razy słyszałem hasło ze strony przeciwnika - "do czego ja tutaj mam strzelać?"
Co do maszyn - moim zdaniem jesteśmy bardzo napodatni na maszyny - ile to już razy słyszałem hasło ze strony przeciwnika - "do czego ja tutaj mam strzelać?"
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
@Laik, też się z tym zgodzę. jesli ludzie strzelaja to po orlach, badz probuja wyjac bohatera z oddzialu, to co ma byc jest pochowane. czesto nie oplaca im sie strzelac, bo ryzykuja wybuch maszyny.
sytym celem sa luki, bo sa podatne na panike, ale grajac z maszynami zawsze luki powinny stac w kresce.
sytym celem sa luki, bo sa podatne na panike, ale grajac z maszynami zawsze luki powinny stac w kresce.
Fajne jest to, że gram na zupełnie innych patentach i złożeniach herosów niż te, które sie tu pojawiają i radze sobie nawet lepiej niż Tutajec . Nowe euro daje super możliwośc WE, aż nie chcę dostawać nowego podrecznika trochę.
Dla przykładu wszyscy moi herosi są albo wildami, albo w wildach mogą jeździć, a jedyne jednostki jakie wystawiam to wildzi, łuki i orły.
Dla przykładu wszyscy moi herosi są albo wildami, albo w wildach mogą jeździć, a jedyne jednostki jakie wystawiam to wildzi, łuki i orły.
Jak juz się chwalisz to napisz jakich tych herosów używasz ;P widziałem, że nawet magów na koń sadzaszKalesoner pisze:Fajne jest to, że gram na zupełnie innych patentach i złożeniach herosów niż te, które sie tu pojawiają i radze sobie nawet lepiej niż Tutajec . Nowe euro daje super możliwośc WE, aż nie chcę dostawać nowego podrecznika trochę.
Też przez myśl przeszedł mi pomysł rozpiski na samych koniach. Niestety nie mam tylu modeli kawalerii :/
tak:
Glamourweave Spellweaver on Elf Steed @ 368.0 Pts
General; Glamourweave; Magic Level 4; Death
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Scroll [35.0]
Glamourweave Spellsinger on Elf Steed @ 207.0 Pts
Glamourweave; Magic Level 2; Death
Dispel Scroll [25.0]
Pegant of Shrikes [25.0]
Wild Rider Noble on Elf Steed @ 172.0 Pts
Potion of Strength [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Wild Rider Noble BSB on Elf Steed @ 172.0 Pts
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Glamourweave Spellweaver on Elf Steed @ 368.0 Pts
General; Glamourweave; Magic Level 4; Death
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Scroll [35.0]
Glamourweave Spellsinger on Elf Steed @ 207.0 Pts
Glamourweave; Magic Level 2; Death
Dispel Scroll [25.0]
Pegant of Shrikes [25.0]
Wild Rider Noble on Elf Steed @ 172.0 Pts
Potion of Strength [20.0]
Stone of Rebirth [30.0]
Wild Rider Noble BSB on Elf Steed @ 172.0 Pts
Hail of Doom Arrow [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Odnoszę dokładnie to samo wrażenie od czasu nowego drafta dla WEKalesoner pisze:Nowe euro daje super możliwośc WE, aż nie chcę dostawać nowego podrecznika trochę
Jest tak dużo możliwości złożenia bohaterów, że czasami aż "żal dupę ściska", że nie można rozpiski co grę zmieniać
Pograłem na kilku i wciąż nie wiem, który sprawia mi najwięcej frajdy
@Kalesoner - ta rozpiska na samych wildach jest bardzo sympatyczna - zagrałem sobie parę gier na czymś takim i miny przeciwników bezcenne kiedy słyszysz: "Wood Elves mają więcej koników od Bretoni ? Jak to możliwe!?" albo "Cała armia na Vanguardzie ? No ej bez jaj!"
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
1 Spellweaver @ 330.0 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Power Scroll [35.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Alter Highborn @ 284.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Stone of Rebirth [30.0]
Armour of Silvered Steel [45.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 122.0 Pts
Longbow; Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 190.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Wardancers @ 162.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 80
Rozpiska myślę że całkiem dobra, dlatego nie proszę o rady ogólne, ale mam problem z dobraniem odpowiednich lorów na magach, zastanawiam się nad deathem/heavenem/lightem na dużym i metalem/lightem na małym. Co polecacie ?
General; Magic Level 4; Longbow
Power Scroll [35.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Alter Highborn @ 284.0 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Shield
Stone of Rebirth [30.0]
Armour of Silvered Steel [45.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 122.0 Pts
Longbow; Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 150.0 Pts
Longbow; Musician
12 Glade Guard @ 190.0 Pts
Longbow; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Lord's Bowman @ [6.0] Pts
9 Wardancers @ 162.0 Pts
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Wild Riders @ 130.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
5 Waywatchers @ 120.0 Pts
2ndWeapon; Longbow
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 80
Rozpiska myślę że całkiem dobra, dlatego nie proszę o rady ogólne, ale mam problem z dobraniem odpowiednich lorów na magach, zastanawiam się nad deathem/heavenem/lightem na dużym i metalem/lightem na małym. Co polecacie ?
Ja mam taką małą radę, z której może zechcesz skorzystać. Na 12kach łuków muzycy nie są niezbędni, te unity mają tak dobry zasięg i tak wiele wchodzi im w LOS za pomocą samego wheela, że swift to rozrzutność. Dajeci to przede wszystkim to, że taki oddział kosztuje mniej niż duży punkt, jeśli go stracisz.
a wake of wpierdol
xYz
jakby się zastanowić to jest to kwestia sporna, czy muzyk jest obowiązkowy. moim zdaniem jednak jest. ja często daje łukami flee zyskując turę, 1 LD więcej czesto jest kluczowe, bo czasem nie da sie wszedzie miec generaska czy BSB. jesli chodzi o manewry oddzialem, to rzeczywiscie do samego LOSa IMO swift jest najczesciej zbędny. czasem jednak są takie sytuacje gdy trzeba tego swifta zrobic.
jak dla mnie argumentem decydującym czy brac muzyka czy nie jest jego koszt. 6 punktów to naprawdę mało biorac pod uwage, że mozna sie nie zebrac, bo zabraknie wlasnie tej 'jednej LD'. przy 4 oddzialach są to raptem 2 łuki wiecej. ja jestem za muzykami
Kaleson skąpiec! przypomnial mi tym postem o rozpisce z bazyla 2010 kiedy wystawial spam łuków, driad, cannony i chyba glade ridersów.
jak dla mnie argumentem decydującym czy brac muzyka czy nie jest jego koszt. 6 punktów to naprawdę mało biorac pod uwage, że mozna sie nie zebrac, bo zabraknie wlasnie tej 'jednej LD'. przy 4 oddzialach są to raptem 2 łuki wiecej. ja jestem za muzykami
Kaleson skąpiec! przypomnial mi tym postem o rozpisce z bazyla 2010 kiedy wystawial spam łuków, driad, cannony i chyba glade ridersów.