Bobson, grający sorcererem z familiarem po 5 kolejce też będzie w scisłej czołówce.
Gdy nie ma ograniczeń, warto wykorzystać dobrodziejstwa wichrów magii
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
W kolejnej edycji magia będzie juz ograniczona
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Przede wszystkim uznanie dla Bobsona za totalne rozwalenie mnie w sensie taktycznym. Tak średnio raz na turę łapałem się w myślach "anotak! mogłem inaczej to zrobić!". Oczywiście, to było w sferze tylko myśli, "na boisku" było tak jak było. Ale właśnie takie bitwy później sprawiają coraz więcej kłopotów moim kolejnym oponentom, więc dzięki Bobson, niekoniecznie w ich imieniuBobson pisze:Kolejkę rozpoczynamy od bitwy BoCH - WoCH.
W pierwszej turze Adamowi nie udaje się szarża rydwanem w Skullcrusherów, Minotaur Wchodzi do odziału 34 Bestigorów. Pumba na lewej flance Szachuje psy, Ungory oddalają się od Juggerów. Wchodzi snajpeka LD w Minotaura, ale Adam rzuca więcej.
W mojej 2 Szarżuję w rydwan Skullcrusherami, Knighci i rydwany ustawiają się do kontry. Rzucam snajperkę i słonko. Snajperkę Adam zbija, słońce wchodzi ale rzucam missfire. Na szczęscie Mag i rydwan zdają pomyślnie test inicjatywy. Skulle zjadają rydwan i overrunują w prawy róg stołu. Adam, podchodzi Bestigorami jak najbliżej, Pumba blokuje psy, Ungory szykują się na szarżę Skullcrusherów. Strzelają skirmisherzy w rydwan i zadają chyba jedną ranę.
W 3 mag ustawia się na boku Bestogorów i rzuca snajperkę w Minotaura. Tym razem pomyślenie i zadaje mu 3 rany. Potem słońce z IF i Adam zdejmuje 22 Bestigorów(bardzo niestatystyczne rzuty) i Razorgora. Skullcrusherzy ustawiają się do szarży w ungorów. Adam wychodzi minotaurem z oddziału, Bestigory się reformują.
4 Tura, szarże rydwanem w Skirmisherów, Adam próbuje uciekać, ale rzuca za mało. Drugi rydwan i knighci w Bestigorów. Rydwan dochodzi, Rycerze nie. Mag rzuca kolejną snajperkę i dobija ostatnią ranę na byczku. Jurki zabijają ok 10 ungorów, ale ci stają na steadfaście. Rydwan zabija 8 bestigorów, Breakuje ich,a le bestie zwiewają. W turze Adama nie zbierają się i uciekają za górkę przy końcu stołu. Ungory zadają jedną ranę na jurkach, ale zapuszkowani khornici zadają 13 ran.
5 Tura to już koniec gry. Jurki zabijają resztę ungorów, a 3 bestigorów ucieka za stół.
Dziękuję za bardzo miłą grę z najładniejszą armią bestii jaką moje oczy widziały. Brawo Adam za malowaniei wkład pracy w modele. Na stole prezentują się doprawdy bosko.
Liczę na jakiś rewanż. Wynik to 1098 - 0 dla Wochu.