VC 1200 bez lordów

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
elvis100
Pseudoklimaciarz
Posty: 34

VC 1200 bez lordów

Post autor: elvis100 »

Rozpiska do Ligii na 1200 pkt., proszę o ewentualne uwagi/podpowiedzi:

Herosi:
Necromancer 2 lvl - 100 pkt
Necromancer 1 lvl, book of arkham - 90 pkt
Tomb Banshee - 95 pkt

Core:
20 Zombies, sztandar i muzyk - 70 pkt
20 Zombies, sztandar - 65 pkt
29 Crypt Ghouls - 290 pkt

Special:
5 Hexwraiths - 150 pkt
7 Crypt Horrors, champion - 276 pkt
2 Fell Bats - 32 pkt
2Fell Bats - 32 pkt

Ograniczenia Ligi:
1. Ogólne:
- 1200pkt
- bez lordów
- bez bohaterów specjalnych
- każda jednostka Special 0-2, każda jednostka rare 0-1
- jednostki eteryczne: max 2
- maksymalnie 3 maszyny i/lub bronie wymagające wzornika
- kazdy gracz moze uzyć max 12 kostek w fazie magii, kości użyte do wygenerowania dodatkowych kości liczą się do tego limitu
- każdy gracz może wygenerować max 2 kosci w fazie magii ze źródeł innych niż "wichry magii", przedmioty automatycznie rozpraszające czary licza sie jako 1 DD (nawet po wykorzystaniu)
- max 5 kości na czar, max 4 kosci na czar z Lore of Death
- max 4 czary w armii (wliczajac bound spells)
- BSB moze posiadac ekwipunek tak jak gdyby nie był BSB (dotyczy to w zasadzie tylko "starych" podręczników)
2. Dla VC:
- max 7 Crypt Horrors
- max 5 Hexwraiths
- max 2 jednostki zombie

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

nekro 1level 65 LoV
nekro 1level+book of arkhan 90 LoV

basia 95

5hexów 150
6grubych w tym czempion 238

20zombi muzyk+sztandar 70
20zombi muzyk+sztandar 70

2nietoperki 32

terrogejsza 225

szkielety w liczbie 24, pełna gruba dowodzenia, sztandar +1MV

trochę lipka z maszynami ale jednak powinno dać rade

elvis100
Pseudoklimaciarz
Posty: 34

Post autor: elvis100 »

Rozważałem też taką ewentualność, ale wydaje mi się, że terrorgej jest bardziej podatny na ataki niż klocek ghouli, wróg będzie walił do niego wszystkim czym może i obawiam się, że po 1-2 rundzie zostanie mi latająca banshee... Już niedługo będę sprawdzał rozpiskę w boju i podzielę się wrażeniami :D

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

elvis100 pisze:Rozważałem też taką ewentualność, ale wydaje mi się, że terrorgej jest bardziej podatny na ataki niż klocek ghouli, wróg będzie walił do niego wszystkim czym może i obawiam się, że po 1-2 rundzie zostanie mi latająca banshee... Już niedługo będę sprawdzał rozpiskę w boju i podzielę się wrażeniami :D
na niektóre armie ciężko, ale masz 3 maszyny więc nie jest źle ;) coś okroić i wsadzić może wilki jeszcze na maszyny i spoko jest. Terrogej na te punkty jest mocny. Weź np. taki woch z jurkami i jak sobie poradzisz? :) no na imperium to hexy w czołg ;)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

na takie małe ptk to może Mortis się przyda bardziej, podbija regenę Cryptom do 4+, można im olać Championa to 10ptk odzyskane.
+2 do casta powinno pomóc wrzucać więcej czarów z domeny wampirzej co prowadzi do większej ilości zombi
imo te dodatkowe poziomy przy Mortisie to must have inaczej Mortis nie ma sensu.

nawet rezygnując z Banshee zeby wcisnąć wyższe poziomy magii necrosom
Mortis ma regenę 4+, co bardziej go uodparnia od maszyn (z flamingami to demony i krasie chyba mogą tylko)
no i także ma krzyk jak banshee
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ODPOWIEDZ