Rozpiska do Ligii na 1200 pkt., proszę o ewentualne uwagi/podpowiedzi:
Herosi:
Necromancer 2 lvl - 100 pkt
Necromancer 1 lvl, book of arkham - 90 pkt
Tomb Banshee - 95 pkt
Core:
20 Zombies, sztandar i muzyk - 70 pkt
20 Zombies, sztandar - 65 pkt
29 Crypt Ghouls - 290 pkt
Special:
5 Hexwraiths - 150 pkt
7 Crypt Horrors, champion - 276 pkt
2 Fell Bats - 32 pkt
2Fell Bats - 32 pkt
Ograniczenia Ligi:
1. Ogólne:
- 1200pkt
- bez lordów
- bez bohaterów specjalnych
- każda jednostka Special 0-2, każda jednostka rare 0-1
- jednostki eteryczne: max 2
- maksymalnie 3 maszyny i/lub bronie wymagające wzornika
- kazdy gracz moze uzyć max 12 kostek w fazie magii, kości użyte do wygenerowania dodatkowych kości liczą się do tego limitu
- każdy gracz może wygenerować max 2 kosci w fazie magii ze źródeł innych niż "wichry magii", przedmioty automatycznie rozpraszające czary licza sie jako 1 DD (nawet po wykorzystaniu)
- max 5 kości na czar, max 4 kosci na czar z Lore of Death
- max 4 czary w armii (wliczajac bound spells)
- BSB moze posiadac ekwipunek tak jak gdyby nie był BSB (dotyczy to w zasadzie tylko "starych" podręczników)
2. Dla VC:
- max 7 Crypt Horrors
- max 5 Hexwraiths
- max 2 jednostki zombie
VC 1200 bez lordów
nekro 1level 65 LoV
nekro 1level+book of arkhan 90 LoV
basia 95
5hexów 150
6grubych w tym czempion 238
20zombi muzyk+sztandar 70
20zombi muzyk+sztandar 70
2nietoperki 32
terrogejsza 225
szkielety w liczbie 24, pełna gruba dowodzenia, sztandar +1MV
trochę lipka z maszynami ale jednak powinno dać rade
nekro 1level+book of arkhan 90 LoV
basia 95
5hexów 150
6grubych w tym czempion 238
20zombi muzyk+sztandar 70
20zombi muzyk+sztandar 70
2nietoperki 32
terrogejsza 225
szkielety w liczbie 24, pełna gruba dowodzenia, sztandar +1MV
trochę lipka z maszynami ale jednak powinno dać rade
Rozważałem też taką ewentualność, ale wydaje mi się, że terrorgej jest bardziej podatny na ataki niż klocek ghouli, wróg będzie walił do niego wszystkim czym może i obawiam się, że po 1-2 rundzie zostanie mi latająca banshee... Już niedługo będę sprawdzał rozpiskę w boju i podzielę się wrażeniami
na niektóre armie ciężko, ale masz 3 maszyny więc nie jest źle coś okroić i wsadzić może wilki jeszcze na maszyny i spoko jest. Terrogej na te punkty jest mocny. Weź np. taki woch z jurkami i jak sobie poradzisz? no na imperium to hexy w czołgelvis100 pisze:Rozważałem też taką ewentualność, ale wydaje mi się, że terrorgej jest bardziej podatny na ataki niż klocek ghouli, wróg będzie walił do niego wszystkim czym może i obawiam się, że po 1-2 rundzie zostanie mi latająca banshee... Już niedługo będę sprawdzał rozpiskę w boju i podzielę się wrażeniami
na takie małe ptk to może Mortis się przyda bardziej, podbija regenę Cryptom do 4+, można im olać Championa to 10ptk odzyskane.
+2 do casta powinno pomóc wrzucać więcej czarów z domeny wampirzej co prowadzi do większej ilości zombi
imo te dodatkowe poziomy przy Mortisie to must have inaczej Mortis nie ma sensu.
nawet rezygnując z Banshee zeby wcisnąć wyższe poziomy magii necrosom
Mortis ma regenę 4+, co bardziej go uodparnia od maszyn (z flamingami to demony i krasie chyba mogą tylko)
no i także ma krzyk jak banshee
+2 do casta powinno pomóc wrzucać więcej czarów z domeny wampirzej co prowadzi do większej ilości zombi
imo te dodatkowe poziomy przy Mortisie to must have inaczej Mortis nie ma sensu.
nawet rezygnując z Banshee zeby wcisnąć wyższe poziomy magii necrosom
Mortis ma regenę 4+, co bardziej go uodparnia od maszyn (z flamingami to demony i krasie chyba mogą tylko)
no i także ma krzyk jak banshee
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A