VC na Ojro
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
VC na Ojro
Dla mnie najoptymalniejsze złożenie turniejowo na Euro:
Zombie Horde x20, m, st;
Zombie Horde x20, m, st;
Crypt Ghouls x38;
Dire Wolves x5;
Dire Wolves x5;
Crypt Horrors x8;
Vargheists x6;
Vargheists x3, ch;
Vargheists x3, ch;
Fell Bats x2;
Fell Bats x2;
Spirit Host x2;
Spirit Host x2;
Terrorgheist;
Master Necromancer, lvl 4, Earthing Rode, Talisman of Preservation;
Necromancer, lvl 1, Book of Arkham;
Tomb Banshee;
Zombie Horde x20, m, st;
Zombie Horde x20, m, st;
Crypt Ghouls x38;
Dire Wolves x5;
Dire Wolves x5;
Crypt Horrors x8;
Vargheists x6;
Vargheists x3, ch;
Vargheists x3, ch;
Fell Bats x2;
Fell Bats x2;
Spirit Host x2;
Spirit Host x2;
Terrorgheist;
Master Necromancer, lvl 4, Earthing Rode, Talisman of Preservation;
Necromancer, lvl 1, Book of Arkham;
Tomb Banshee;
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
będzie latać tyłem
ale dispel scrolla ni ma, trochę może boleć w kluczowym momencie
no i bez MR na oddziale
czy to optymalne każdy ma jakiś pomysł, Lord klepacz wydawałby się może tu lepszym wyborem i tez miałby 4 poziom, tylko droższy jest i Ld 10
ale dispel scrolla ni ma, trochę może boleć w kluczowym momencie
no i bez MR na oddziale
czy to optymalne każdy ma jakiś pomysł, Lord klepacz wydawałby się może tu lepszym wyborem i tez miałby 4 poziom, tylko droższy jest i Ld 10
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
wyglada ciekawie, ale ten frenzie i male ld miga bolec, dodatkowo mala obrona na snajpery. Moze sproboj wcisnac szkele z dyscyplina i WK bsb z MR?
jak robie rozpy bez VL to WK sie przydaje
jak robie rozpy bez VL to WK sie przydaje
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
ward 4+, 3W i przemyślane ruchy nie mówiąc o leczeniu to dla mnie wystarczające zabezpieczenie od snajperek.
Często tym grałem przeciwko demonom, ogrom i DE na magii śmierci i snajperki mnie nie bolały.
Zamiast DS wybrałem drugą popychaczkę dla prawie pewnych przerzutów na ghoulach lub horrorach w ważnych momentach lub krzyczeniu w pierwszej turze terrorem na 36 cali.
W tej rozpie nie mam niczego czego nie mógłbym stracić więc brak DS jest do przeżycia choć oczywiście może go w kluczowym momencie braknąć.
Coś za coś
na 3 oddziałach Vargheistów grywam przeważnie od samego początku AB.
W pierwszej turze zawsze stoją tyłem, a później po prostu lecą na 20 cali i ustawiają się albo do szarż na wybranych przeciwników albo przed ich nosem.
Czasami jak przeciwnik gra wyjątkowo defensywnie to w pierwszej turze nadal lądują tyłem.
Często tym grałem przeciwko demonom, ogrom i DE na magii śmierci i snajperki mnie nie bolały.
Zamiast DS wybrałem drugą popychaczkę dla prawie pewnych przerzutów na ghoulach lub horrorach w ważnych momentach lub krzyczeniu w pierwszej turze terrorem na 36 cali.
W tej rozpie nie mam niczego czego nie mógłbym stracić więc brak DS jest do przeżycia choć oczywiście może go w kluczowym momencie braknąć.
Coś za coś
na 3 oddziałach Vargheistów grywam przeważnie od samego początku AB.
W pierwszej turze zawsze stoją tyłem, a później po prostu lecą na 20 cali i ustawiają się albo do szarż na wybranych przeciwników albo przed ich nosem.
Czasami jak przeciwnik gra wyjątkowo defensywnie to w pierwszej turze nadal lądują tyłem.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
to inny styl gry.
z lordem na cc cała rozpa powinna wyglądać inaczej.
z lordem na cc cała rozpa powinna wyglądać inaczej.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Rozumiem, że ciężar walki np. z Imperium (niemal całą armia na as+1) albo Wochem spada na wątłe ramiona Terrora i jednej Banshee, no bo z siłą 5 wiele nie uradzisz. Ciekawe też co będziesz robił z PD jak będziesz grał np. z ww. armiami prócz leczenia - nie kąsasz od pierwszej tury. Generalnie takie wampiry to przeciwnicy lubią, na duże punkty Terror zwykł być "one use only", więc bardzo prędko może się okazać, że jedyną Twoją bronią będzie jedna rozwrzeszczana Banshetka, a temu, mój kolego, daleko do optymalności.
Nie rozumiem też tych 3 vargheistów, nie widzę dla nich zastosowania, to jest 1 duży punkt na oddziale z frenzy, ld 8 na generale, z 9 woundami bez jakiejkolwiek ochrony.
2xpsy
2xnietoperze
2xspirit hosty - trochę za dużo punktów tutaj siedzi, szczególnie, że prawie na pewno będziesz miał raise dead.
Nie rozumiem też tych 3 vargheistów, nie widzę dla nich zastosowania, to jest 1 duży punkt na oddziale z frenzy, ld 8 na generale, z 9 woundami bez jakiejkolwiek ochrony.
2xpsy
2xnietoperze
2xspirit hosty - trochę za dużo punktów tutaj siedzi, szczególnie, że prawie na pewno będziesz miał raise dead.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
Trójki Vargheistów dają mi mobilność, dominację na flankach i wsparcie w postaci szarż na boki oddziałów.
Spokojnie poradzą sobie wchodząc w bok demisiów albo jakiejś małej 10tki kawalerii lub lancy, dodatkowo buszują po zapleczu wroga.
Kwestia frenzy zależy tylko od ogrania. Ja z tym nie mam żadnych problemów.
Terror przy imperium na starym drafcie lub dwarfach rzeczywiście albo siedzi za górką albo jest one-use.
Na aktualnym przycięciu imperium już można nim trochę polatać i pokrzyczeć.
Przy przeciwnikach z jedną armatą spokojnie daje radę wspierany leczeniem na 12 cali.
Również jest to kwestia ogrania na nim. Mnie pomaga grać, doskonale przyciąga uwagę przeciwnika i dobrze krzyczy nawet lekko ranny.
Opancerzone cele mogę też przytrzymać spirit hostami 3-4 rundy walki i potem wziąć od boku.
Co do ilości odginaczek 2xpsy i 2xbaty i ew. 2x spirit hosty to cóż...
moim zdaniem u VC z odginaczkami jest jak z słonkiem cytując GW:
"If they are not winning the game for you, consider using it more"
Spokojnie poradzą sobie wchodząc w bok demisiów albo jakiejś małej 10tki kawalerii lub lancy, dodatkowo buszują po zapleczu wroga.
Kwestia frenzy zależy tylko od ogrania. Ja z tym nie mam żadnych problemów.
Terror przy imperium na starym drafcie lub dwarfach rzeczywiście albo siedzi za górką albo jest one-use.
Na aktualnym przycięciu imperium już można nim trochę polatać i pokrzyczeć.
Przy przeciwnikach z jedną armatą spokojnie daje radę wspierany leczeniem na 12 cali.
Również jest to kwestia ogrania na nim. Mnie pomaga grać, doskonale przyciąga uwagę przeciwnika i dobrze krzyczy nawet lekko ranny.
Opancerzone cele mogę też przytrzymać spirit hostami 3-4 rundy walki i potem wziąć od boku.
Co do ilości odginaczek 2xpsy i 2xbaty i ew. 2x spirit hosty to cóż...
moim zdaniem u VC z odginaczkami jest jak z słonkiem cytując GW:
"If they are not winning the game for you, consider using it more"
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
przegrał tylko dlatego że zabiłeś mu terka ?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
Nie wiem jak 3ka vargheistów na flance (czyli z LD 7), nie obrócona dupą do przodu, ma tworzyć jakiekolwiek przewagi. No i teraz zauważyłem, że nie masz bsbka, mając 3 oddziały z frenzy, czyli trzymasz te Vargi na smyczy z nitki albo latasz ciągle tyłem.
Terror boi się nie tylko dział, ale i pestek i magii - choćby sniperek, także w większości przypadków to nadal będzie one use only. Polecam wybrać się tą rozpą na turniej, nic tak dobrze nie weryfikuje rozpiski jak granie.
Terror boi się nie tylko dział, ale i pestek i magii - choćby sniperek, także w większości przypadków to nadal będzie one use only. Polecam wybrać się tą rozpą na turniej, nic tak dobrze nie weryfikuje rozpiski jak granie.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
cóż może rzeczywiście spróbuję zagrać na turnieju
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Przecież to jest Twój zeszłoroczny standard Pytanie się ludzi po fakcie jest jak upewnianie się czy srajtaśma w ogóle jest po zrobieniu kupy... Ja natomiast wykrzesałbym 5 pkt na ironcaurse icon dla generała. Wtedy bunkier w który możliwe że będą dymać klopy( bo Twoja armia spadnie w około 25% podczas jednego sypania co jebitnie zaboli) licząc na look-out-sir-epic-fail.White Lion pisze:cóż może rzeczywiście spróbuję zagrać na turnieju
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
na iconkę punkty się znajdą, a ja się o nic nie pytam tylko dziele się rozpą którą wygrałem 4CT w zeszłym roku i tyle
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
no weź przecież to normalne że się takie rzeczy kombinuje, ale to nie jest niespodzianka co ma przeciwnik na stole
przecież zasięgi można mierzyć i zawsze możesz tak się ustawić by ci nie wleciał za plecy
to element gry
przecież zasięgi można mierzyć i zawsze możesz tak się ustawić by ci nie wleciał za plecy
to element gry
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
I wtedy Vargheist zagraża w jakikolwiek sposób? Poza wystawieniem tyłka w stronę przeciwnika?i zawsze możesz tak się ustawić by ci nie wleciał za plecy
Rozumiem, że White Lion po prostu kilka razy nietuzinkowo nimi zagrał, zaskakując przeciwnika - stąd wygrane.