Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
ajt
Kradziej
Posty: 970

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: ajt »

A jak z tym efektem Dzwonu - Deafening Peals - można używać magicznej ochrony i ochrony pancerza? Daje rany, więc może tak? Ale jak wtedy, rzycamy za każdą z D3? ASv bez modyfikatorów? Czy jednak nie ma ochrony?

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Są normalne save. Zapis według erraty jest taki:

Change the second sentence to “All models on the battlefield
with Toughness 7 or more immediately take a Wound with the
Multiple Wounds (D3) special rule.”

Czyli na AS/WS rzuca się raz i mnoży później ilość ran.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

ajt pisze:Tylko pytanie, czy może się ruszyć w granicę stołu, będąc przy niej, i w tym wypadku ruchu praktycznie ruchu nie mieć?
Możesz. Możesz nawet podczas piwotu rozpoczynającego ruch wyjechać podstawką za stół. Ważne żeby później podczas ruchu nie wjechać bliżej niż 1" od bo się zatrzymasz (i nie dostajesz żadnych hitów, tak jak niektórzy to sugerują).
FAQ pisze:Q: Can a unit near or on the board edge pivot (or wheel) so that part of the unit (or its base) is temporarily off of the board? (p27)
A: Yes, though it is not allowed to end its movement with part of the unit (or its base) off the board.
Czyli nie ma takiej możliwości że przy losowym ruchu gdzieś się zaklinujesz i już nie wyjedziesz do końca gry ;).
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 784
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Post autor: el Victor »

@fazik wszystko pięknie, tylko nie ma zasady zachowania 1" od krawędzi stołu ;]
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Wszystko pięknie, tylko dla Doomwheela i Abomki brzeg planszy jest impassem i jeśli na niego wjedziesz to cofasz się o 1".
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

A zakładając, że nie chcę nigdzie jechać bo mi się podoba gdzie stoję?
Stoję cal od krawędzi stołu, robię legalnego jak mówisz pivota, obierając kierunek w stronę tej krawędzi, ruszam w stronę krawędzi, która jest impasem, więc się od niej odbijam i wracam tam gdzie stałem, czyli cal od stołu (z tą różnicą, że teraz stoję przodem do krawędzi, w którą próbowałem wjechać).
Czyli wykonałem ruch, ale przeszkodził mi impas/krawędź, więc w praktyce stoję tam, gdzie stałem.

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Tak samo jak zatrzymywanie się na budynkach, albo 1" wokół jednostki, ale tak żeby w nią nie wjechać. Nie ma z tym żadnego problemu.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

No właśnie. Czyli można nigdzie nie jechać, choć w teorii ruch sie wykonuje.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Mógłby mi ktoś proszę napisać, jakiej wysokości jest model nowoedycyjnego dzwonka?

Awatar użytkownika
Miscatonic
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 119
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: Miscatonic »

Mam go jeszcze w rozsypce częściowo pomalowanego ale ma jakieś 18 cm wys. ( do głowy proroka). Tylko podstawkę ma nietypową, nie jest typową rydwanówką, zajmuje powierzchnię 3x5 jednostek podstawowych.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

To wiem, bo jest podane na stronie GW, ale z tą wysokością mam problem, bo jeżeli naprawdę ma więcej niż 17cm to muszę przerobić pod niego walizkę :P

Awatar użytkownika
Miscatonic
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 119
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: Miscatonic »

Walizka oryginalna? czy znasz jakieś ciekawe zamienniki bo narazie to przechowuje szczury w pudełku po zabawkach syna:)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

po prostu musisz położyć dzwonek/furmanke na boczek i w walizce GW w gąbce 6/10cm pieknie sie zmiesci, tak jak Mortis czy inne duże badziewia :)

jak wyrwiesz gabki na krztalt dzwonka to masz jeszcze miejsce zeby abomke schowac czy inne maszynki w te sama gabke lub usypać górę slavów
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Mam walizkę kompletnie inną. Walizka z leroya z przynitowanymi blachami do ścianek i tam stoją na magnesach wszystkie modele. Piechota od razu w trayach, wszystko cacy. Tylko w obecnej sytuacji najwyższy model jaki mogę tam nosić to 17cm co jest podyktowane głębokością walizki.

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

17cm to taka granica, może być ciężko. Teraz zmierzyłem i mój dzwonek ma tak z 16,9, tyle że ja nie mam seera na górze. Ja osobiście przyczapiem dzwon magnesikami do bocznej ściany walizki. Ale też muszę trochę zmodyfikować walizkę, bo przez takie ustawienie, nie mieszczą mi się wszystkie traye ze slavami.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

U mnie sie wszystko mieści, a nawet jest zapas miejsca. Mam piechotnego metalowego seera, mogę jego dać na dół. Choć w sumie bardzo podoba mi się wszystko tak jak jest w oryginale, więc chyba donituję blachę do dna walizki i zrobię sobie tak dodatkowe miejsce...

Awatar użytkownika
Miscatonic
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 119
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: Miscatonic »

DoomWheel -
1. Czy miażdży tylko kiedy dochodzi do kontaktu z wrogiem czy na początku każdej kolejnej tury?Bo polski RB jest jakiś nieścisły i nie wiem czy ta zasada jest taka nieokreślona czy polskie tłumaczenia poległo.

2. Czy podczas miażdżenia rozpatruje się siłę koła a podczas dalszej walki wręcz siłę załogi?

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

W pierwszej fazie walki wyplacasz D6+1 impactów z siłą koła i 2d6 ataków obsługi. W każdej kolejnej D3 autohitów z siłą koła i 2d6 ataków obsługi. Oczywiście pomijam kwestię strzelania.

Awatar użytkownika
Brushlicker
Falubaz
Posty: 1037
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Brushlicker »

pytanko mam odnośnie składu paczki night runnerów :)
Czy w boxie jest w miarę szeroki wybór broni, czy tylko pazurki, proce i drobna broń ręczna ?
Bo na stronie GW jest zdjęcie wypraski na której są tarcze, korbacze, ze dwie halabardy, jakieś miecze... czy naprawde takowa znajduje się w boxie?

Pytam pod kątem mordheim :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Są.

ODPOWIEDZ