Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
lol - wszyscy by chcieli robić takie rozpy - ale one są uznane za "przegięte"
Coś takiego wyszło mi po 3 rozegranych już grach.Szymon pisze:Papa konny(+1asv,4+wsv lusterko 6S)
4 lvl Mag (mr3)
2lvl Mag ( DS,Ironcurse)
BSB konny(+1 z przerzutem i Trickershard, Dragonhelm )
ME
14IC muzyk i +1mv czempion
6KO z czempionem
15 spermenów z muzykiem+6 łuków
Działo
Hebel
Tank
6demisi z stelem i muzykiem
Hebel z inżynierem + bardzo dobrze straszy i osłabia pancerne odziały
PAPA i lusterko jest dosłownie straszakiem na wszystko
Magia na obecny moment heaven+beasta i jakoś daje rade
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Niestety mam problem z ogarnieciem jednego zapisu z drafta 2.
7 Demigryfowo to jeden slot. 4 i 3 to nadal jeden slot czy juz dwa? Zapis odnosi sie do modeli i jest dla mnie troche niejasny. Fraction to kolejna zaczeta siodemka Demisiow czy kolejny oddzial rowniez?• Each 7 (or fraction) Demigryph Knight models/Steam Tank/War Altar with 2 or more Light Wizards presents in the army/Duplicated War Machines present in the army, max 2
Zapis odnosi się do modeli (jest napisane models nie units) - nie jest istotne w ile oddziałów je wsadzisz.
Każda rozpoczęta siódemka modeli demisi to 1 slot, czyli:
1-7 demigryfów = 1slot
8-14 demigryfów = 2 sloty
Edit: poprawiłem to 0
Każda rozpoczęta siódemka modeli demisi to 1 slot, czyli:
1-7 demigryfów = 1slot
8-14 demigryfów = 2 sloty
Edit: poprawiłem to 0
Ostatnio zmieniony 13 sty 2014, o 12:10 przez ddr, łącznie zmieniany 1 raz.
To podbiję 3-7 to jeden slot 
A testował już ktoś Generała na Gryfie? Ma to jakąkolwiek rację bytu?
Chcialbym tez zapytac jak sobie radzi obecnie nastepujące złożenie:
Grand Master
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse; Runefang; Dragonbane Gem; Potion of Speed
Przepraszam za nooberskie pytania, ale dopiero zaczynam składać Imperium, a jakoś niewiele osób z mojego grona ma w miare świeże doświadczenie w tym temacie
Z góry dzieki za wszelką pomoc
Chcialbym tez zapytac jak sobie radzi obecnie nastepujące złożenie:
Grand Master
General; Barding; Full Plate Armor; Warhorse; Runefang; Dragonbane Gem; Potion of Speed
Przepraszam za nooberskie pytania, ale dopiero zaczynam składać Imperium, a jakoś niewiele osób z mojego grona ma w miare świeże doświadczenie w tym temacie
Z góry dzieki za wszelką pomoc
próbowałem ,szukałem ,wmawiałem sobie... ale nic nie wyszłorover pisze:A testował już ktoś Generała na Gryfie? Ma to jakąkolwiek rację bytu?
Ja tak czesto składam i się sprawdza ,tylko dostaje jeszcze tarczę ,żeby mieć Save 1+rover pisze:Grand MasterGeneral; Barding; Full Plate Armor; Warhorse; Runefang; Dragonbane Gem; Potion of Speed
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Składam pierwszą rozpiskę Imperium na 1600pkt i jestem w kropce. Złożyłem trzon armii z modeli które mam i nie wiem na co wykorzystać pozostałe punkty. Proszę o pomoc.
1 Grand Master @ 254.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Runefang [85.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Speed [5.0]
1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
12+1 Knights of the Inner Circle @ 360.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Gleaming Pendant [5.0]
20 Halberdiers @ 130.0 Pts
Halberd; Light Armour; Musician
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Luminark of Hysh @ 120.0 Pts
Models in Army: 38
Total Army Cost: 1194.0
Nie mam demisi i w sumie chciałbym zagrać bez nich na razie - ma to sens w ogóle?
Zostało mi jeszcze zbiorowisko bohaterów, 50 piechoty uzbrojonej w strzelby/włócznie (którą mógłbym sproxować inne modele) i 15 greatswordów.
Proszę o pomoc, jak wykorzystać pozostałe 406pkt.
1 Grand Master @ 254.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Runefang [85.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Speed [5.0]
1 Battle Wizard @ 90.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25.0]
12+1 Knights of the Inner Circle @ 360.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Gleaming Pendant [5.0]
20 Halberdiers @ 130.0 Pts
Halberd; Light Armour; Musician
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Luminark of Hysh @ 120.0 Pts
Models in Army: 38
Total Army Cost: 1194.0
Nie mam demisi i w sumie chciałbym zagrać bez nich na razie - ma to sens w ogóle?
Zostało mi jeszcze zbiorowisko bohaterów, 50 piechoty uzbrojonej w strzelby/włócznie (którą mógłbym sproxować inne modele) i 15 greatswordów.
Proszę o pomoc, jak wykorzystać pozostałe 406pkt.
zainwestuj w magię! i w bsb!
Weź może lorda maga + bsb na koniu na przykład. Halabardy w takiej liczbie nic nie zrobią już lepiej łuki zamiast tego no i czołg!
Weź może lorda maga + bsb na koniu na przykład. Halabardy w takiej liczbie nic nie zrobią już lepiej łuki zamiast tego no i czołg!
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Co Wy tak z tym Dragonbane gemem? Wyszarżowywać samotnie na magów z metalem chcecie, czy co?
Ja do Runefanga dokładam Charmed Shield, Luckstone i Potion of Foolhardiness (bo mam maga Lighta, jak bym nie miał to Potion of Speed na elfy).
Co do generała na gryfie to jest grywalny ale porządnie złożony kosztuje gdzieś o 100 pkt więcej, niż jest warty. Opcja dla twardych.
Maciek
Co do generała na gryfie to jest grywalny ale porządnie złożony kosztuje gdzieś o 100 pkt więcej, niż jest warty. Opcja dla twardych.
Maciek
-
Gibon
Co myślicie?
2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 232.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Talisman of Preservation [45.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 268.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard @ 137.0 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 136.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Biting Blade [10.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 320.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
11 Warhorse @ [0.0] Pts
8 Knightly Orders @ 218.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Knightly Orders @ 130.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph @ [0.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
Models in Army: 35
Total Army Cost: 2400.0
2400 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 232.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Talisman of Preservation [45.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Sword of Striking [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Light Order @ 268.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Light; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard @ 137.0 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 136.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Biting Blade [10.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
10 Knights of the Inner Circle @ 320.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
11 Warhorse @ [0.0] Pts
8 Knightly Orders @ 218.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Preceptor @ [10.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Knightly Orders @ 130.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4 Demigryph @ [0.0] Pts
3 Demigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
3 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
Building Steam Points (Tank); Steam Cannon; Steam Engine; Steam Gun
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
Models in Army: 35
Total Army Cost: 2400.0
Haha, prawie moja rozpa. Jedynie nie jestem przekonany do trzymania magów w konnicy.
Na pegaziście dałbym lancę zamiast bitting blade, chyba, że chcesz żeby miał magiczne ataki, wtedy myślałbym o SoM. Mi się charmed shield nie sprawdza - za łatwo ją ściągnąć. Biorę za to enchanted shield (Sv1+ a 2+ to IMO kolosalna różnica).
Na dużym magu aż zal nie wziąć jakieś Scroll of Shielding albo Power Stone'a.
Na pegaziście dałbym lancę zamiast bitting blade, chyba, że chcesz żeby miał magiczne ataki, wtedy myślałbym o SoM. Mi się charmed shield nie sprawdza - za łatwo ją ściągnąć. Biorę za to enchanted shield (Sv1+ a 2+ to IMO kolosalna różnica).
Na dużym magu aż zal nie wziąć jakieś Scroll of Shielding albo Power Stone'a.
Zdecydowanie nie. Scepter of stability jest dużo lepszy.ddr pisze:Na dużym magu aż zal nie wziąć jakieś Scroll of Shielding albo Power Stone'a.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Grand Master @ 254.0 Pts
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Runefang [85.0]
Luckstone [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Battle Wizard Lord @ 265.0 Pts
Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Battle Wizard @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Warrior Priest of Sigmar @ 123.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Crown of Command [35.0]
Enchanted Shield [5.0]
14xKnights of the Inner Circle @ 405.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
7xKnightly Orders @ 174.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; Musician; Preceptor
19xSpearmen @ 95.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
3xDemigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4xDemigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
zatrzymuje 2 oddziały i wpadam an boki lub dopycham Demsiie i IC co wy na to ?
Magia jeszcze nei wiem jaka myślę na Beast + haven lub Light + haven + Haven i mały beast
General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Runefang [85.0]
Luckstone [5.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Battle Wizard Lord @ 265.0 Pts
Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
Captain of the Empire @ 163.0 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Battle Wizard @ 125.0 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25.0]
Warrior Priest of Sigmar @ 123.0 Pts
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Crown of Command [35.0]
Enchanted Shield [5.0]
14xKnights of the Inner Circle @ 405.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
7xKnightly Orders @ 174.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; Musician; Preceptor
19xSpearmen @ 95.0 Pts
Spear; Light Armour; Musician
3xDemigryph Knights @ 184.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
4xDemigryph Knights @ 242.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Demigryph
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
zatrzymuje 2 oddziały i wpadam an boki lub dopycham Demsiie i IC co wy na to ?
Magia jeszcze nei wiem jaka myślę na Beast + haven lub Light + haven + Haven i mały beast
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Czemu zrezygnowałeś z hebla ?



