pytanie jest następujące:
powiedziano mi ze salamandry z racji ze są to monstery z poganiaczami nie mogą wchodzić, według uściśleń sędziowskich, do domku
no ok rozumiem taka jest zasada monsterów i poganiaczy.
ale dlaczego skoro jest to oddział monsterów z poganiaczami to nie obowiązuje zasada, że gdy odział jest szarżowany przez wrogą jednostkę to nie dostawiam najpierw do kombata monsterów, a później jak jest miejsce to poganiaczy(zasadan monster & hundlers)...tylko mam upychać jak najwięcej skinków


