Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Ja zauważyłem że im dłużej gram tym rzadziej potrzebuje reformy, która de fcto jest ryzykowna bo jak nie rzucimy tej liderki to w ogóle możemy nie postrzelać... Więc obroty są bezpieczniejsze. Są jednak przypadki kiedy tą reforme trzeba zrobić i wtedy z pomocą prychodzi muzyk
Przydatne zwłaszcza gdy przeciwnik dysponuje czymś latającym, albo skautami którzy mogą nam się pojawić za plecami.
Dlatego na muzyków bym raczej nie skąpił.
@Milutki ja grałem na Heaven i Metal i jest świetnie. Poza tym myśle że masz za mało odginaczek w armii. Jedne driady i jeden orzeł to chyba za mało
Przydatne zwłaszcza gdy przeciwnik dysponuje czymś latającym, albo skautami którzy mogą nam się pojawić za plecami.
Dlatego na muzyków bym raczej nie skąpił.
@Milutki ja grałem na Heaven i Metal i jest świetnie. Poza tym myśle że masz za mało odginaczek w armii. Jedne driady i jeden orzeł to chyba za mało
Pewnie że są super! Ale jest ich zazwyczaj 8 i są skirmish wiec jesli nie walczą w lesie to długo nie przetrzymająPiotras pisze: Nie rozumiem tylko jednego, czemu Wy odpuszczacie dradiami jakieś combaty, przecież one są super. A jak im się wrzuci jakiegokolwiek boosta to w ogóle masakra
Raz na mniejsze punkty grałem na 3x10 driad i drapały wyśmienicie niestety z każdą kolejną turą w kombacie jest gorzej. szeregi i sztandary robią swoje i driadki się łamią...
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Co rozumiesz przez odginanie?goboss pisze:driady mają milion zastosowań, łącznie z odginaniem, jednak staram się to robić tylko wtedy gdy już nie ma innych opcji, bo to jednak prawie 100 pts.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Pewnie podstawienie się pod szarże w taki sposób, żeby przeciwnik musiał na nie zaszarżować, by uratować tym inną ważniejszą jednostkę
to zawsze tura do przodu, a i Driady też coś ubiją może.
to zawsze tura do przodu, a i Driady też coś ubiją może.
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
O o o. Do tych miliona zastosowań powinniście te championki dawac, tak jak Mateuszowo w rozpach napisalem.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
WE zyskują tak naprawdę dzięki kilku domenom (nie tylko Death)pingu pisze:Widzę, że gracie duzo na death, we to moja druga armia iserio tak duzo daje, że lepiej grać na nim niż na beast?
Zaryzykowałbym nawet, że Death daje im najmniej z tych najbardziej przydatnych - ale to pewnie kwestia gustu i rozpiski.
Pograłem parę bitew na Death i powiem to tak "dupy nie urywa"
Bardzo fajnie sprawdza się Shadow (pitka, obniżanie T, obniżanie Mv,)
Najlepiej dotychczas grało mi się na 2x Light - spam pocisków zerówek + banishment to bardzo fajna sprawa + łuki i boostowanie Dryad/Wildów (WS10 I10) albo Bironą.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Postanowiłem wrócić do rozpiski na Light
Rozpiska pisana pod drużynówkę (HE+WE+DOC)
Ale chyba najkorzystniej wychodzi mi zerówka z Beast
Zastanawiam się też nad wywaleniem jednego maga kosztem większej ilości łuków - ale tracę sporo na antymagii, która mnie boli :/
Jakieś sugestie ?
Rozpiska pisana pod drużynówkę (HE+WE+DOC)
Ogólnie to wciąż myślę czy zerówka z beast na boostowanie Wildów czy zerówka metal na puszki czy zerówka Shadow na obniżanie MV (ewentualnie kolejny Light na podbicie siły z Banishmentu)1 Spellweaver @ 310.0 Pts
General; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Dragonbane Gem [5.0]
1 Spellsinger (EURO) @ 135.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 1; Longbow
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Spellsinger (EURO) @ 115.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Noble @ 120.0 Pts
Longbow; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts
20 Glade Guard @ 274.0 Pts FCG+Flame
12 Wardancers @ 216.0 Pts
5 Wild Riders @ 148.0 Pts
9+1 Wild Riders @ 341.0 Pts +razor
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2500.0
Ale chyba najkorzystniej wychodzi mi zerówka z Beast
Zastanawiam się też nad wywaleniem jednego maga kosztem większej ilości łuków - ale tracę sporo na antymagii, która mnie boli :/
Jakieś sugestie ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1191009
Pierwsze przymiarki do grania bez Treemana.
Tragedii nie ma, ale ciężko się oswoić
Wróciłem do death...obniżanie T czy d&d na taką ilość strzelania fajnie się kombuje i wbrew pozorom snajperki czy słońce nie jest tutaj naistotniejsze
Pierwsze przymiarki do grania bez Treemana.
Tragedii nie ma, ale ciężko się oswoić
Wróciłem do death...obniżanie T czy d&d na taką ilość strzelania fajnie się kombuje i wbrew pozorom snajperki czy słońce nie jest tutaj naistotniejsze
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Zupełnie mnie to nie przekonuje
No tak zupełnie, że zupełnie. Brakuje mi tutaj jakiejś głębszej wizji poza napieraniem deathem, i w miare stabilnym supportem.
Tez ostatnio zagrałem 5 bitw bez drzewa ( pierwsze moje gry na euro na ostatnim masterze) - da sie jego brak przełknąć, bo zwyczajnie brakuje nań pts. Po turnieju w Tarnowie pewnie mi sie wyklaruje juz jakas wizja rozpiski. Ale ścieżka w stronę samej magii to IMO nie najlepszy pomysł.
No tak zupełnie, że zupełnie. Brakuje mi tutaj jakiejś głębszej wizji poza napieraniem deathem, i w miare stabilnym supportem.
Tez ostatnio zagrałem 5 bitw bez drzewa ( pierwsze moje gry na euro na ostatnim masterze) - da sie jego brak przełknąć, bo zwyczajnie brakuje nań pts. Po turnieju w Tarnowie pewnie mi sie wyklaruje juz jakas wizja rozpiski. Ale ścieżka w stronę samej magii to IMO nie najlepszy pomysł.
xYz
Ja z kolei ostatnio rozkminiałem sobie w wolnej chwili jak tu zrobić szybką ofensywną rozpę Wood Elfów i mi wyszło coś takiego:
Poza stołem numer 6, gdzie musimy wygrać rzut o rozpoczęcie na każdym stole mamy lasek w sensownym miejscu w strefie deploymentu przeciwnika, gdzie możemy teleportować jedne Treekiny. Sytuacyjnie można również teleportować Wildy, chociaż one z Vanguardem powinny zrobić co trzeba. Treekiny są jednak wolniejsze więc im się przyda taki manewr.
No i moim zdaniem 20 Driad daje radę, 5+ ward, 2 ataki z siłą 4, jakby tylko można było upakować ich 30 to już byłoby super. Spokojnie można jechać walcem po jakieś słabsze oddziały albo składać podwójną szarżę.
Rewelacji może jakiejś wielkiej nie ma, ale jest fun. Myślę jeszcze co by tu zmienić. Fajnym przedmiotem jest też Armor of Silvered Steel, wrzucić coś takiego na Nobla na orle i już gość ma 2+ save'a.
Mam też pomysł na bardziej drzewiastą rozpiskę bez smoka, ale to może później ;p
Założenie jest takie że gramy na stołach z serbskiego ETC.Leśna SmokoRozpa Diuka
Wood Elf Highborn @ 564
General
Armor of Destiny [50.0]
Crown of Command [35.0]
DragonBane Gem [5.0]
Forset Dragon [320.0]
Shield (3)
Great Weapon (6) (tutaj to już wedle uznania, może być równie dobrze Spear lub Bitting Blade dla magicznych ataków)
Wood Elf Noble 187
BSB
Light Armor
Eagle [50.0]
Charmed Shield [5.0]
Hoda [30.0]
Wood Elf Noble 157
Wild Rider [35.0]
MoonStone [35.0]
Elven Steed
Spellsinger @ 145
Lore of Death
Lvl 2
Power Stone [20.0]
Spellsinger @ 115
Lore of Death
Dispell Scroll [25.0]
20 Dryads @ 252
5 Glade Riders @ 129
Champion
20 Glade Guards @ 246
Music
6 TreeKins @ 390
9 Wild Riders @ 315
FCG
Razor Banner [45.0]
Poza stołem numer 6, gdzie musimy wygrać rzut o rozpoczęcie na każdym stole mamy lasek w sensownym miejscu w strefie deploymentu przeciwnika, gdzie możemy teleportować jedne Treekiny. Sytuacyjnie można również teleportować Wildy, chociaż one z Vanguardem powinny zrobić co trzeba. Treekiny są jednak wolniejsze więc im się przyda taki manewr.
No i moim zdaniem 20 Driad daje radę, 5+ ward, 2 ataki z siłą 4, jakby tylko można było upakować ich 30 to już byłoby super. Spokojnie można jechać walcem po jakieś słabsze oddziały albo składać podwójną szarżę.
Rewelacji może jakiejś wielkiej nie ma, ale jest fun. Myślę jeszcze co by tu zmienić. Fajnym przedmiotem jest też Armor of Silvered Steel, wrzucić coś takiego na Nobla na orle i już gość ma 2+ save'a.
Mam też pomysł na bardziej drzewiastą rozpiskę bez smoka, ale to może później ;p
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
W pierwszej wersji miałem jeszcze Lorda na orzełku złożonego do walki z jakimiś puszkami.Gremlin pisze:Zupełnie mnie to nie przekonuje
No tak zupełnie, że zupełnie. Brakuje mi tutaj jakiejś głębszej wizji poza napieraniem deathem, i w miare stabilnym supportem.
Tez ostatnio zagrałem 5 bitw bez drzewa ( pierwsze moje gry na euro na ostatnim masterze) - da sie jego brak przełknąć, bo zwyczajnie brakuje nań pts. Po turnieju w Tarnowie pewnie mi sie wyklaruje juz jakas wizja rozpiski. Ale ścieżka w stronę samej magii to IMO nie najlepszy pomysł.
Obadam, może idzie jakoś go upchnać - dzięki za radę
Poza tym to jest rozpiska pod drużynówkę - więc będziemy mnie tak ustawiać abym jak najwięcej pestkował śmiecia
Jak magia zawodzi to mam jeszcze ulubioną fazę....strzelanie
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Luc - ciężko o tej rozpie coś napisać "nowego", wiadomo, że WE pierdolnięcia nie mają i mieć nie będą, dlatego imho wildzi to mega duża inwestycja i zbyt niepewna.
Diuk - noble na orle spada od byle czego, koles na orle też nijaki, ani do walki, ani jakiś turbo twardziel. 20 Driad? Nie wiem, weź jakiś plan sensowny na to zapodaj, bo ja nie widzę zastosowania takiej rozpiski...
edit: Ogólnie jest chyba tak, że funowych rozpisek się nie komentuje - z jednego powodu, bo są dla funu...
Diuk - noble na orle spada od byle czego, koles na orle też nijaki, ani do walki, ani jakiś turbo twardziel. 20 Driad? Nie wiem, weź jakiś plan sensowny na to zapodaj, bo ja nie widzę zastosowania takiej rozpiski...
edit: Ogólnie jest chyba tak, że funowych rozpisek się nie komentuje - z jednego powodu, bo są dla funu...
Szykuje nam się epicka bitewka na 12k punktów
Sojusz typowo elficki - HE+HE+WE każdy po 4k punktów
Każdy wystawia to co ma pomalowane - zero proxów, zero modeli niepomalowanych (ewentualnie mogą być pacnięte nieskończone)
Po drugiej stronie Skaveny, CHD i trzeci jeszcze nie wybrany
Do tego będzie relacja zdjęciowa oraz opis - jakoś pod koniec lutego
Wood Elves wyskakują z czymś takim
Sojusz typowo elficki - HE+HE+WE każdy po 4k punktów
Każdy wystawia to co ma pomalowane - zero proxów, zero modeli niepomalowanych (ewentualnie mogą być pacnięte nieskończone)
Po drugiej stronie Skaveny, CHD i trzeci jeszcze nie wybrany
Do tego będzie relacja zdjęciowa oraz opis - jakoś pod koniec lutego
Wood Elves wyskakują z czymś takim
HE (diuk) wyskakują z czymś takim:Epicki wpierdul 4000 Pts - Wood Elves Army
1 Highborn @ 568.0 Pts
General; Longbow; Shield
Ogre Blade [40.0]
Glitering Scales [25.0]
Amaranthine Brooch [35.0]
1 Green Dragon @ [320.0] Pts
1 Spellweaver @ 350.0 Pts
Lore of Heaven; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Spellsinger @ 150.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Longbow
Dispel Scroll [25.0]
1 Spellsinger @ 125.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Longbow
1 Spellsinger @ 125.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Longbow
1 Noble @ 122.0 Pts
Longbow; Shield; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
1 Wild Rider Noble @ 210.0 Pts
Wild Rider; Spear; Longbow; Light Armour
Stone of the Crystal Mere [30.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Great Stag @ [50.0] Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
16 Glade Guard @ 198.0 Pts
20 Glade Guard @ 246.0 Pts
20 Glade Guard @ 268.0 Pts
Banner of Eternal Flame [10.0]
11 Wild Riders @ 367.0 Pts
Razor Standard [45.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
1 Treeman @ 285.0 Pts
6 Waywatchers @ 144.0 Pts
7 Waywatchers @ 168.0 Pts
Models in Army: 103
Total Army Cost: 3999.0
HE (Galharen) wyskakują z czymś takim:Prince @ 639
Star Dragon [390.0]
Heavy Armor
Shield
Talisman of Perservation [45.0]
DragonHelm [10.0]
Other Trickster's Shard [15.0]
Star Lance [30.0]
Prince @ 282
Dragon Armor
Barded Elven Steed
Ogre Blade [60.0]
Dawnstone [25.0]
Ench Shield [5.0]
IronCurse Icon [5.0]
Noble @ 298
Griffon [150.0]
Swiftsense [20.0]
Armor of Destiny [50.0]
Shield
Lance
Dragon Mage @ 445
Dragon armor
Sun Dragon
lvl 2, Lore of Fire
Shield of ptolos [25.0]
Dispell Scroll [25.0]
Noble BSB @ 178
Barded Elven Steed
Dragon Armor
Shield
Lance
Crown of Command [35.0]
WarCrown [10.0]
Charmed Shield [5.0]
29 Archers @ 320
FCG
40 Spearmen @ 390
FCG
5 ER @ 85
Bow (swap)
5 ER @ 85
Bow (swap)
5 ER @ 85
Bow (swap)
5 ER @ 85
Bow (swap)
14 Dragon Princes @ 486
FCG, BOTWD
Frost Phoenix @ 240
Great Eagle @ 50
Great Eagle @ 50
RBT @ 70
RBT @ 70
RBT @ 70
RBT @ 70
921 Lord
921 Hero
1050 Core
486 Special
620 Rare
/3998 total
Będzie się działo - raport wkrótce1 * Prince @ 651.0 Pts
General; Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; Shield
Star Lance [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Star Dragon @ [390.0] Pts
1 Archmage @ 320.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Book of Hoeth [55.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Mage @ 170.0 Pts
Magic Level 2; Lore of High Magic
Dispel Scroll [25.0]
Khaine's Ring of Fury [25.0]
1 Noble @ 176.0 Pts
Lance; Dragon Armour; Battle Standard; Ithilmar Barding
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
30 Archers @ 330.0 Pts
Longbow; FCG
28 Lothern Seaguard @ 366.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; FCG
14 Silver Helms @ 352.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield;FCG
6 Dragon Princes of Caledor @ 214.0 Pts
Lance; Dragon Armour; Shield; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Tiranoc Chariot @ 70.0 Pts
27+1 White Lions of Chrace @ 444.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; FCG
Banner of the World Dragon [50.0]
24+1 Swordmasters of Hoeth @ 400.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour;FCG
Razor Standard [45.0]
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
1 Frostheart Phoenix @ 240.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.