Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Re: Co zmieni się w 9 edycji?
Jesli np. szarzujące ogry maja impacty, to kawaleria tym bardziej powinna je miec.
Zasady w ogóle nie odzwierciedlają strategicznego znaczenia szarzy kawaleryjskiej.
W BRE mamy przynajmniej formacje lancy, która pomaga łamać steadfast klocków piechoty
Zasady w ogóle nie odzwierciedlają strategicznego znaczenia szarzy kawaleryjskiej.
W BRE mamy przynajmniej formacje lancy, która pomaga łamać steadfast klocków piechoty
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Ja wam powiem tyle ze może zostać jak jest bo est imo naprawdę spoko
Ale muszą ( ) zmienić się 3 rzeczy
- Zasady terenów żeby las nie zabijał opancerzonego rycerza bo nie wiem jak ktoś musiał być naćpany żeby coś takiego wymyślić
Nie mówiąc już o magicznych terenach bo to już wogle jest żal w *** - hamuj się z tym słownictwem
jakim cudem na każdym polu bitwy wszystko jest magiczne no kaman
- Powini zmienić magie a napewno osłabić czary
pomysł Barbarossy jest wporzo
Mi by się podobało jakby lore miał więcej czarów ale w zależności od lvl'u można było by rzucać odpowiednio mocne czary albo czary powinny mieć 4 wersje mocy dla każdego lvl'u
- Niech zrobią coś z maszynami bo strasznie psuja grę i np takim smokiem sobie nie pograsz
Ale muszą ( ) zmienić się 3 rzeczy
- Zasady terenów żeby las nie zabijał opancerzonego rycerza bo nie wiem jak ktoś musiał być naćpany żeby coś takiego wymyślić
Nie mówiąc już o magicznych terenach bo to już wogle jest żal w *** - hamuj się z tym słownictwem
jakim cudem na każdym polu bitwy wszystko jest magiczne no kaman
- Powini zmienić magie a napewno osłabić czary
pomysł Barbarossy jest wporzo
Mi by się podobało jakby lore miał więcej czarów ale w zależności od lvl'u można było by rzucać odpowiednio mocne czary albo czary powinny mieć 4 wersje mocy dla każdego lvl'u
- Niech zrobią coś z maszynami bo strasznie psuja grę i np takim smokiem sobie nie pograsz
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Opancerzony rycerz ma o wiele więcej możliwości zabicia się w lesie, niż lekko opancerzony żołnierz. Jak spadnie z konia (a w dzikim lesie raczej o to łatwo),to ma pozamiatane.Eltharion pisze: - Zasady terenów żeby las nie zabijał opancerzonego rycerza bo nie wiem jak ktoś musiał być naćpany żeby coś takiego wymyślić
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
w 7 ed było fajne jeszcze iż mając mega mało Str nie szło np zranić giganta czy smoka. Miało to sens bo raczej kamieniem czołgu nie rozwalisz. Równie dobre było to że rydwan jak dostał z siłą 7 lub więcej to się od razu rozsypywał.. piękne czasy ta 7 ed mimo iż grałem krasiami całą 7 ed to było przyjemniej niż teraz w 8 ed jak jednym czarem zamiatasz grę...
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
Polejcie temu panu, słusznie prawi.Barbarossa pisze: Uwzględniając realia quasi-historyczne, to w starciu szarża kawalerii vs. piechota bez pik nie powinno być żadnego ASF, tylko tona impactów i od razu break test dla piechoty
W ogóle powinna wrócić 7 edycja z modyfikacja w postaci dodania steadfasta i oddawaniem takim jak jest teraz. Ta edycja jest zbyt losowa co sprawia, że intelektualne waloru tej gry zostały zastąipone czystym fartem. Moim zdaniem to krok w tył.
Wiara, że istnieje bóg i Niebo, że Maria nigdy nie umarła, że Jezus nie miał ziemskiego ojca i chodził po wodzie, że modlitwy zostają spełnione, — żadne z tych przekonań nie jest poparte dowodami. A jednak wierzą w nie miliony ludzi. Być może jest tak dlatego, że powiedziano im, by w to wierzyli, kiedy byli tak mali, że wierzyli we wszystko.
- profesor Richard Dawkins
- profesor Richard Dawkins
Jacobs pisze:To jest tylko gra, nie da się wykombinować systemu gdzie zachowa sie wszystkie realia historyczno-militarne i jednocześnie sensowny balans i rozgrywkę
Zagraj w WAb... zmienisz zdanie...
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4
- Zaklinacz Kostek
- Falubaz
- Posty: 1346
- Lokalizacja: In Stahlgewittern
Warhammer Ancient Battles
I nie przesadzałbym z tym zachowaniem wszystkich realiów historycznych przez WAB. Gdyby tak było środowisko wargamingu historycznego tylko w to było tłukło.
I nie przesadzałbym z tym zachowaniem wszystkich realiów historycznych przez WAB. Gdyby tak było środowisko wargamingu historycznego tylko w to było tłukło.
Lest we forget:
To nie jest przypadkiem po prostu gra na mechanice 5ed. młotka w czasach prawdziwych okresów historycznych ?
Co to ma do tego, że w każdym systemie każdy znajdzie jakiś aspekt który akurat jemu nie będzie pasował.
Co to ma do tego, że w każdym systemie każdy znajdzie jakiś aspekt który akurat jemu nie będzie pasował.
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Zaklinacz Kostek pisze:Warhammer Ancient Battles
I nie przesadzałbym z tym zachowaniem wszystkich realiów historycznych przez WAB. Gdyby tak było środowisko wargamingu historycznego tylko w to było tłukło.
W czasach technikum graliśmy w WAB'a z modyfikacją, że ruch wszystkich jednostek był obcięty o połowę. 3 tury manewrowało się po stole by później w 1 turę walki rozstrzygnąć bitwę.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Co do kawalerii to marudzisz dla zasady. Oto całkiem pokaźna lista kawalerii która daje radę:
-realmi
-pegazy
-rycki hałasu
- imperialna kawa
- KFC
-jurki
-mourny
-wildzi
- Dragon P.
-silverzy
-JOŁ!meni
-gobliny na wilkach
-maruderzy na koniach
- coldone
- warlocki
Jak widzisz sporo się tego uzbierało. Znaczna większość armii ma grywalną jednostkę kawalerii.
-realmi
-pegazy
-rycki hałasu
- imperialna kawa
- KFC
-jurki
-mourny
-wildzi
- Dragon P.
-silverzy
-JOŁ!meni
-gobliny na wilkach
-maruderzy na koniach
- coldone
- warlocki
Jak widzisz sporo się tego uzbierało. Znaczna większość armii ma grywalną jednostkę kawalerii.
Masz powyżej podsumowanie.kubencjusz pisze:Co do kawalerii to marudzisz dla zasady. Oto całkiem pokaźna lista kawalerii która daje radę:
-realmi
-pegazy to nie kawaleria
-rycki hałasu niegrywalni
- imperialna kawa
- KFC to nie kawaleria
-jurki to nie kawaleria
-mourny to nie kawaleria
-wildzi
- Dragon P. niegrywalni
-silverzy
-JOŁ!meni niegrywalni
-gobliny na wilkach to fast
-maruderzy na koniach to fast
- coldone
- warlocki to fast o idiotycznych zasadach
Jak widzisz sporo się tego uzbierało. Znaczna większość armii ma grywalną jednostkę kawalerii.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Zapomiales zeby znefrowac dziala i katapy!Grolshek pisze:Wywalić czary autokillujące, laserowe działa i ugrywalnić kawalerię. I można spokojnie grać. Czy to tak dużo ? Reszta jest ok.
"The best defense is a good offense." -Gen. George S. Patton