RUM-ors 8 ed Brodacze.

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
smiejagreg
Ciśnieniowiec
Posty: 7593

Re: RUM-ors 8 ed Brodacze.

Post autor: smiejagreg »

Artur pisze: ... czy wszyscy musimy wiedzieć z jakich modeli zrobisz bombera ... jak dal mnie możesz nawet w kupę wsadzić parasolkę do drinków
#-o #-o #-o W sumie jest to jakiś pomysł #-o #-o #-o ...

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Myślę że mu chodziło o to że rakso pisał by nie pisać tu tego typu postów bo są inne tematy od tego
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Rogal
Mudżahedin
Posty: 307

Post autor: Rogal »

świetne info

ile jeszcze fal nowosci bedzie - ciekawe czy ten smokozord co gdzies był w arcie bedzie dodany.
ciagle czekam na zasady do małego zyrka :p

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Azgaroth pisze:
via a Must Remain Anonymous Source on Faeit 212 ****
Dwarven Rules:
Ancestral Grudge - hatred Skaven/Greenskins; everyone else has a chart.
Dwarf Made - Re rolls
Resolute - +1 Strength on the charge
Relentless - no leadership for marching close to an enemy
Shieldwall - +1 parry when charged

Warriors: Stayed the same but with the new rules above.
Thunders/Quarrlers: +1 point, with new rules above and heavy armor
Longbeards: new rules above + old longbeard rules, +1 point, no longer 1 unit for every unit of warriors.

Hammers: don't remember points but looked the same; if general is present in unit, any, ANY model can accept a challenge.
Iron Breakers: pretty much the same, +1 parry bonus always!, stacks with Shieldwall rule, so 4+ ward save if charged!

Gyrobomber thing: in movement phase can drop bombs (place large blast, scatter, if it still hits a unit it passed over then resolve wounds, scatter from the center hole again with a small blast as bomb bounces). In the shooting phase it can shoot its cannon.

New Unit (Rare): Good stat line, Irondrakes (I think that was the name), handheld flame cannon (str5, 18", armor piercing, dwarf made, flaming attacks, ), they also have armor gromil-proven armor (I think) that gives 4+/6+ward/2+ward vs. flaming attacks.

Added characters: (2) seen in white dwarf weekly, Ungrim Slayer-King, Joseph Bugman, High King Thorgrim, don't remember if Thorek is in there.

So a bit of an update. These are torn from the pages of the book that is due February 15th. I cannot post the images to keep my source safe, Natfka safe, etc.

No plastic slayers. This doesn't mean they aren't coming (because we don't have finecast versions and still metal) in plastic; just means that at the time of the books production they were not ready or painted. We have seen this before.
Jakoś mało prawdopodobnie to brzmi. Ward 5+ i +1S gdy są szarżowani/w szarży dla wszystkich, i te sejwy dopakowane, nie za mocne? Ale kto wie.

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Rogal pisze:świetne info

ile jeszcze fal nowosci bedzie - ciekawe czy ten smokozord co gdzies był w arcie bedzie dodany.
ciagle czekam na zasady do małego zyrka :p
Mi się wydaje że łącznie będą 4 :
1 - longbeards / hammerers, bohaterzy,
2 - Gyrocopter / Gyrobomber, bohaterzy, armybook,
3 - Ironbreakers / Irondrakes + ?
4 - i wg plotek pewnie Slayers + ?

Awatar użytkownika
Rogal
Mudżahedin
Posty: 307

Post autor: Rogal »

Azgaroth pisze:
Rogal pisze:świetne info

ile jeszcze fal nowosci bedzie - ciekawe czy ten smokozord co gdzies był w arcie bedzie dodany.
ciagle czekam na zasady do małego zyrka :p
Mi się wydaje że łącznie będą 4 :
1 - longbeards / hammerers, bohaterzy,
2 - Gyrocopter / Gyrobomber, bohaterzy, armybook,
3 - Ironbreakers / Irondrakes + ?
4 - i wg plotek pewnie Slayers + ?
w sumie to, jak bedzie book to bedzie wszystko jasne :)

Awatar użytkownika
lividius
Mudżahedin
Posty: 295
Lokalizacja: głęboka prowincja

Post autor: lividius »

Grazbird pisze:
hamki maja takie same staty jak miały- poza atakami. zwykły ma 2, czempion ma 3
Dla mnie przegięcie. Zgaduję, że autor tego pomysłu w życiu nie machał niczym dwuręcznym pod pełnym opancerzeniem.
No, chyba że zgodnie z ideą mech-hammera, każden Krasnal ma w rzyci silniczek parowy.
Nie widze w tym ani klimatu, ani sensu, ani logicznego (heh...) uzasadnienia.
Mógłbym zrozumieć jakąś zasadę w stylu "miażdżące uderzenie" dla I tury CC albo szarży, albo związane z size matter, ale tak bazowo?
Więcej sensu miało by "podbicie" Ironów - też elitarna jednostka, "czyściciele", w sumie I linia frontu.
Tutaj dwa ataki miały by sens (przynajmniej w okreslonych okolicznościach), podobnie jak bonusy do Psychologii.
Nie wspominając już o tym, że taki manewr zróżnicowałby lekko realia rozpiskowe.

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

Odnośnie powyższych plotek, koszty punktowe wszędzie w górę z tego co widzę, a miało iść w dół :D

@Smh
To ty już masz tego booka, bo Twoje posty tak nieśmiało to sugerują :D
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Hammers: don't remember points but looked the same; if general is present in unit, any, ANY model can accept a challenge.
To by chyba było zbyt piękne. Lord klepacz, którego nie można zablokować.

Jeżeli nawet część podanych wcześniej zasad okaże się prawdziwa, to koszt punktowy pójdzie w górę. Będą małe, ale twarde klocki do walki. A więc ci, co narzekają na fluf będą zadowoleni, bo krasi jest mało, nic więc dziwnego , że przy przeważającej liczebności wroga (zieloni, szczury) postanowiły postawić na jakość i technologię (mam nadzieję że też i runy).

Co do nowinek technologicznych, to pamiętajcie, że gildia niechętnie patrzy na nowe wynalazki, nie dlatego, że są złe i niepotrzebne, ale że są niebezpieczne dla użytkowników (przykład Malakaia, który musiał zgolić głowę, a dofinansowanie w swój projekt szukać indywidualnie). Nie znaczy to, że inżynierowie nie dopieszczają swoich zabawek, wręcz przeciwnie. Efektem są porządnie wykonane i bezpieczne w użyciu bronie, często wspierane runami. Ci, którzy nie chcą się pogodzić z decyzją gildii często wędruję do Imperium i tam prowadzą dalsze prace, na czym korzystają ludzie, którzy zainspirowani cudami krasi sami eksperymentują, czego finalnym produktem, jest chociażby czołg parowy. Pomyślcie, o ile byłby on bezpieczny, gdyby ludzcy inżynierowie odkryli, że krasie w żyrkach używają (chyba) ropy. Jednak wiele z tajemnic inżynierii krasi jest dobrze strzeżona, nawet przez emigrantów.

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Najbardziej mnie martwi, że do tej pory nie ma żadnej informacji odnoście rozwiązania problemu M3.
Cornerhammer przy poprawionych jednostkach oznacza w gruncie rzeczy remisy na turniejach, bo mało kto będzie chciał się ruszyć w naszą stronę a Gyrobombery wbrew pozorom nie tak trudno upolować. Za to na drużynówki będzie idealny bloker. Idąc dalej tym tropem to myślę, że są szanse na powrót kraśków do repy.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Andrew
Masakrator
Posty: 2196
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Andrew »

Grichalk pisze:... że krasie w żyrkach używają (chyba) ropy.
wysokoprocentowego alkoholu :wink:
XIII Kohorta Bydgoszcz

Bjouy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 138
Lokalizacja: Cieszyn, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Bjouy »

Andrew pisze:wysokoprocentowego alkoholu
To na początku bitwy powinni rzucać, czy mają na czym lecieć ;)

U elfów w elitach dwa ataki mają SM, uzasadniono to, że wojownicy ci są niezwykle zwinni. Teraz hammersi też będą tacy gibcy? Bardzo mnie ciekawi jak to uzasadnią we fluffie. (pewnie przemilczą)

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

na przykład tak, że uderza młotem z taką siłą i precyzją, że jest w stanie trafić dwóch wrogów, to wcale nie jest ażtak bezsensowne, szukacie dziury w całym;p
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Bjouy pisze:
Andrew pisze:wysokoprocentowego alkoholu
To na początku bitwy powinni rzucać, czy mają na czym lecieć ;)

U elfów w elitach dwa ataki mają SM, uzasadniono to, że wojownicy ci są niezwykle zwinni. Teraz hammersi też będą tacy gibcy? Bardzo mnie ciekawi jak to uzasadnią we fluffie. (pewnie przemilczą)
Większy T (a więc krzepa) i bazowa siła. Miecz może i potrzebuje finezji ( zręczności) przy władaniu, ale przy waleniu młotem to właśnie T i S jest potrzebny.

kanti
Mudżahedin
Posty: 256
Lokalizacja: Rawa Maz

Post autor: kanti »

Co się dziwicie na 2 ataki gwardii. Jak chaosowi dali 2 ataki na ich ryckach to nikt nie płakał. Na dobrą sprawę to tylko krasie nie mieli do tej pory żadnej jednostki z dwoma atakami. Zabójców nie liczę bo to było opcjonalne złożenie. Ja te 2 ataki nazywam wyrównaniem szans bo do tej pory jak spotkały się 2 elitarne klocki to gwardia zawsze dostawała wpierdy.

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

jakoś nie wierzę w te bonusy dla hamków i ironów przy starym koszcie.
ja bym stawiał na 15-16 za hamka i 14-15 za irona.

jeśli naprawdę będzie +1 do S przy szarży to kowadło stanie się must have opcją :)
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

Ale nie wiemy jakie będzie nowe kowadło przecież.
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3796
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Dokładnie tyle co mówisz powinien kosztować hamek przy dwóch atakach i nowych zasadach.

Może to jest to co się pojawiało w plotkach, że 9 edycja ma wrócić do mniejszych oddziałów? Większa cena per model by się w to wpisywała.

Co do kowadła to raczej nie sądzę żeby dało się popychać nim do walki, z wszystkich ksiąg takie rzeczy są konsekwentnie usuwane.

Awatar użytkownika
Filup
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3235
Lokalizacja: Bydgoszcz XIII kohorta

Post autor: Filup »

Co wy z tymi dwoma atakami? Przeciez to cwiczaca walke dziesiatki o ile nie setki lat elita. Co to w ogole za pomysl, zeby sie doszukiwac sensu "biologoczno fizycznego" ze tak sie wyraze? Widzial kto kiedy krasnoluda na oczy? Moze maja dodatkowy miesien ulatwiajacy machanie mlotam/kilofem, tory po prostu nalezy wytrenowac... who cares?!

Martwi mnie wzrost kosztowy. Szczegolnie przy kusznikach/thundach. Juz i tak sporo kosztowali, a sam +1 ASv tego raczej nie usprawiedliwia. Z drugiej strony male a mocne klocki maja duzy sens fluffowy.

Na zasade Shieldwall czekam od kad zaczalem grac krasiami! ;) Jest obecna na kazdym obrazku z fluffu... dobrze ze trafila do zasad.

Jestem ogoleni bardzo zadowolony...teraz czekam, zeby to sie wszystko potwierdzilo.

pzdr!

PS. No i w koncu ma sens malowac moj oddzial ironow, ktory czeka na to juz ze 3-4 lata :)
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta

Awatar użytkownika
Chester22
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Chester22 »

New Unit (Rare): Good stat line, Irondrakes (I think that was the name), handheld flame cannon (str5, 18", armor piercing, dwarf made, flaming attacks, ), they also have armor gromil-proven armor (I think) that gives 4+/6+ward/2+ward vs. flaming attacks.
To znaczy że mają templatką walić? Jak tak to za mocne zdecydowanie, a jak nie to taka kupa troche z tego jest :P

ODPOWIEDZ