Tak to można tylko miejsce w repie kupić.Grichalk pisze:Proponuję wystawić aukcję na Allegro. Kto wygra, ten ustala format
Master w Poznaniu 15-16 marca
Re: Master w Poznaniu 15-16 marca
Ale Ty się dajesz temu Lidderowi wkręcaćHeretic pisze:Ja nie będę go ustalał. Nie jestem organizatorem tego turnieju.Lidder pisze:Jak chcesz ustalić format, skoro nikt nie dokonał przedpłaty?
Przecież najpierw będzie podany format, a dopiero potem ludzie zaczną wpłacać. To chyba oczywiste, a więc błedem logicznym jest to co napisałeś, że trzeba najpierw wpłacić kasę, a potem ewentualnie brać udział w ,,ankiecie" Kudłatego.
Abstrahując od tego błędu mój głos możesz uznać za ważny ponieważ mam zamiar wziąć udział w turnieju. Rozumiem, że chciałeś dać do zrozumienia, by nie wypowiadali się w tej kwestii ci, którzy i tak nie mają zamiaru przyjechać do Poznania. Słuszna idea
Wcale nie. Choć zazwyczaj rzeczywiście, jestem zbyt poważny i biorę wszystko zbyt serio zamiast przejść nad niektórymi rzeczami do porządku dziennego.
No cóż siebie nie oszukasz
No cóż siebie nie oszukasz
Wiara, że istnieje bóg i Niebo, że Maria nigdy nie umarła, że Jezus nie miał ziemskiego ojca i chodził po wodzie, że modlitwy zostają spełnione, — żadne z tych przekonań nie jest poparte dowodami. A jednak wierzą w nie miliony ludzi. Być może jest tak dlatego, że powiedziano im, by w to wierzyli, kiedy byli tak mali, że wierzyli we wszystko.
- profesor Richard Dawkins
- profesor Richard Dawkins
O tym to i nawet filmy kręcili. Trzeba się wyluzować !Heretic pisze:No cóż siebie nie oszukasz
http://www.youtube.com/watch?v=Yz982pTkMUQ
Weź nie uruchamiaj KalesoneraFurion pisze:Tak to można tylko miejsce w repie kupić.Grichalk pisze:Proponuję wystawić aukcję na Allegro. Kto wygra, ten ustala format
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
W sensie Kaleson sugeruje ze nie bedziesz w reprezentacji Furek. Wex się ucz trochę warszawskiego potem masz problemy w komunikacji przy stoleFurion pisze:??
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Ach te wasze żarciki. Wrzuciłem szkic regulaminu, gramy ETC. Obecnie wkleiłem taki draft, ale będę go aktualizował jak będzie wychodzić nowy.
Z wewnętrznych rozkmin nad udziewnieniem wyszły nam dwa pomysły:
Po pierwsze: W każdej bitwie rozstawienie Battleline, z czego używamy zasad z Blood and Glory z następującymi modyfikacjami: - jeżeli odporność armii spadnie do 3 lub mniej, to bitwa się nie kończy tylko gramy dalej. Łamiący otrzymuje 300 małych punktów. - jeżeli złamiemy armię przeciwnika w rewanżu, to otrzymujemy 100 małych punktów.
Po drugie: Każdy z graczy otrzyma 6 kart ze scenariuszami. W każdej bitwie TRZEBA zagrać dokładnie jedną z tych kart -czyli jedna zostanie niewykorzystana. Każdą kartę scenariusza można zagrać tylko jednokrotnie. Jak ktoś zgubi / zje / zepsuje karty scenariusza, to nie wydrukujemy ich ponownie, sorry. Włożyć do portfela i pilnować. Za wykonanie scenariusza otrzymujemy 1 Duży Punkt, niezależnie od wyniku bitwy - czyli w sumie max +5. Jak by ktoś przypadkiem zapomniał o uczciwej rywalizacji i "handlował" wykonanymi scenariuszami z przeciwnikiem, to nie otrzyma mięsa na obiad. Nie polecamy.
1. Zetnij łeb! Proste jak budowa cepa - na koniec bitwy wrogi generał musi być martwy. Uciekający to za mało.
2. Chroń łeb! Twój generał musi przeżyć i być w stanie nie-ucieczki w ostatniej turze.
3. Bij elity! Na koniec bitwy zabij więcej jednostek specjalnych i rzadkich niż sam strać. Jednostka to jednostka, bez różnicy na ilość modeli w danym oddziale.
4. Pan na włościach! Na koniec gry musisz mieć jednostkę w budynku.
5. Overrun na pierwszy stół! Na koniec bitwy miej więcej jednostek nieuciekających w strefie rozstawienia przeciwnika, niż on sam.
6. Twierdza! Na koniec bitwy miej więcej jednostek nieuciekających w swojej strefie rozstawienia, niż przeciwnik.
Format ETC jest potwierdzony. Kwestia tego czy gramy z którąś z powyższych modyfikacji.
Z wewnętrznych rozkmin nad udziewnieniem wyszły nam dwa pomysły:
Po pierwsze: W każdej bitwie rozstawienie Battleline, z czego używamy zasad z Blood and Glory z następującymi modyfikacjami: - jeżeli odporność armii spadnie do 3 lub mniej, to bitwa się nie kończy tylko gramy dalej. Łamiący otrzymuje 300 małych punktów. - jeżeli złamiemy armię przeciwnika w rewanżu, to otrzymujemy 100 małych punktów.
Po drugie: Każdy z graczy otrzyma 6 kart ze scenariuszami. W każdej bitwie TRZEBA zagrać dokładnie jedną z tych kart -czyli jedna zostanie niewykorzystana. Każdą kartę scenariusza można zagrać tylko jednokrotnie. Jak ktoś zgubi / zje / zepsuje karty scenariusza, to nie wydrukujemy ich ponownie, sorry. Włożyć do portfela i pilnować. Za wykonanie scenariusza otrzymujemy 1 Duży Punkt, niezależnie od wyniku bitwy - czyli w sumie max +5. Jak by ktoś przypadkiem zapomniał o uczciwej rywalizacji i "handlował" wykonanymi scenariuszami z przeciwnikiem, to nie otrzyma mięsa na obiad. Nie polecamy.
1. Zetnij łeb! Proste jak budowa cepa - na koniec bitwy wrogi generał musi być martwy. Uciekający to za mało.
2. Chroń łeb! Twój generał musi przeżyć i być w stanie nie-ucieczki w ostatniej turze.
3. Bij elity! Na koniec bitwy zabij więcej jednostek specjalnych i rzadkich niż sam strać. Jednostka to jednostka, bez różnicy na ilość modeli w danym oddziale.
4. Pan na włościach! Na koniec gry musisz mieć jednostkę w budynku.
5. Overrun na pierwszy stół! Na koniec bitwy miej więcej jednostek nieuciekających w strefie rozstawienia przeciwnika, niż on sam.
6. Twierdza! Na koniec bitwy miej więcej jednostek nieuciekających w swojej strefie rozstawienia, niż przeciwnik.
Format ETC jest potwierdzony. Kwestia tego czy gramy z którąś z powyższych modyfikacji.