Fallout 1-2 wspomnienia ;)
Moderator: Zaklinacz Kostek
Re: Fallout 1-2 wspomnienia ;)
Jesli chodzi również o nowe odsłony Fallouta to niezły klimat udało się chłopakom uzyskać w F3, Jest spoko..Aczkolwiek w NV już tragedia...Tak jakby świat za bardzo już odbudował się po wojnie i słabo czuć klimat post-apo...Miejmy nadzieję iż kolejny fallout cofnie się do czasów F1 i F2 :)
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
- Zaklinacz Kostek
- Falubaz
- Posty: 1346
- Lokalizacja: In Stahlgewittern
W czym objawia się ten fakt, że "świat za bardzo już odbudował się po wojnie"?crovaxus pisze:Jesli chodzi również o nowe odsłony Fallouta to niezły klimat udało się chłopakom uzyskać w F3, Jest spoko..Aczkolwiek w NV już tragedia...Tak jakby świat za bardzo już odbudował się po wojnie i słabo czuć klimat post-apo...Miejmy nadzieję iż kolejny fallout cofnie się do czasów F1 i F2 :)
Lest we forget:
za dużo cywilizowanych lokacji a za dużo Wasteland....mało mutków, mało ghuli, Ridersi to cienkie pipki, Strip mi się kojarzy z New Reno z F2 ale i tak za bardzo cywilizowany. takie moje odczucia
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
- Zaklinacz Kostek
- Falubaz
- Posty: 1346
- Lokalizacja: In Stahlgewittern
W F2 też tych ghuli do odstrzału wiele nie było. No chyba, że mówimy o F1 tocrovaxus pisze:za dużo cywilizowanych lokacji a za dużo Wasteland....mało mutków, mało ghuli, Ridersi to cienkie pipki, Strip mi się kojarzy z New Reno z F2 ale i tak za bardzo cywilizowany. takie moje odczucia
Niemniej jednak faktem jest, że brakuje w FNV klasycznych, FEV-owych mutantów. Przynajmniej darowali sobie ten spam supermutantów z F3. Wolę gdy supermutant jest naprawdę rzadkim osobnikiem, pozostałością po armii Mistrza.
Co do tego, że Ridersi są ciency itd. Cóż, taka mechanika na modłę Bethesdy - walki w ich grach nigdy nie należały do najtrudniejszych.
Jeśli chodzi o stopień odbudowy to jest on zdecydowanie mniejszy niż F2. Nie ma żadnego Vault City, dobrze prosperującego San Francisco i nieźle wyglądających Broken Hills czy NCR. Przynajmniej ja tak to czuję, tym bardziej że posiadaczy najlepszej technologii, czyli Enklawy oraz BoS, w zasadzie w FNV nie ma.
Lest we forget:
no bez enklawy to tak dziwnie jest... Dobrze że chociaż tych paru dziadków jest i można zbroję też dostać..No NCR masz pełno wszędzie dookoła, również w strip'ie. Vaulty są, kasyno Vault jest przecież, masz vault z roślinkami, vault z tymi dzikusami co jadą na prochach ciągle również vault z powder gangerami. A co do mutków to zgodzę się.. W F3 był mega spam wszędzie prawie.
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
- Zaklinacz Kostek
- Falubaz
- Posty: 1346
- Lokalizacja: In Stahlgewittern
Tak, tylko że NCR nie ma stabilnej pozycji - jej obozy są ciągle "podgryzane" przez różnego rodzaju bandy i nie ma takiej siły jak w na zachodnim wybrzeżu USA. Fakt, jest ich dużo ale są tylko jedną z wielu frakcji, której pozycja będzie zależała głównie od tego czy Kurier opowie się za czy przeciw nim.crovaxus pisze:no bez enklawy to tak dziwnie jest... Dobrze że chociaż tych paru dziadków jest i można zbroję też dostać..No NCR masz pełno wszędzie dookoła, również w strip'ie. Vaulty są, kasyno Vault jest przecież, masz vault z roślinkami, vault z tymi dzikusami co jadą na prochach ciągle również vault z powder gangerami. A co do mutków to zgodzę się.. W F3 był mega spam wszędzie prawie.
W F2 głównymi graczami była Enklawa, BoS czy NCR i to w dużej mierze niezależnie od poczynań Dziecka Przeznaczenia (w przypadku Enklawy oczywiście do czasu ).
Chodziło mi o Vault City (Kryptopolis), a nie o Krypty.
Lest we forget:
no i właśnie to mi nie pasuje w FNV....idealnie ujęte
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Zaklinacz Kostek
- Falubaz
- Posty: 1346
- Lokalizacja: In Stahlgewittern
Nie ma co zakładać nowego tematu - kolejny filmik z Wasteland 2: http://www.youtube.com/watch?v=juemg0G1UNg - nie mogę się doczekać
Lest we forget:
- Zaklinacz Kostek
- Falubaz
- Posty: 1346
- Lokalizacja: In Stahlgewittern
Ze Steama:
Minimum:
OS: Windows 7/8/8.1/XP/Vista (32 or 64 bit)
Processor: 2.4ghz Intel Core 2 Duo or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 260 GTS or Radeon 4000 series - 512 MB of VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Recommended:
OS: Windows 7/8/8.1 64bit
Processor: Intel i5 series or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 460 GTX / Radeon 5770 - 1 GB of VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Minimum:
OS: Windows 7/8/8.1/XP/Vista (32 or 64 bit)
Processor: 2.4ghz Intel Core 2 Duo or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 260 GTS or Radeon 4000 series - 512 MB of VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Recommended:
OS: Windows 7/8/8.1 64bit
Processor: Intel i5 series or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 460 GTX / Radeon 5770 - 1 GB of VRAM
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible sound card
Lest we forget: