RUM-ors 8 ed Brodacze.

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Niedziel
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 182

Re: RUM-ors 8 ed Brodacze.

Post autor: Niedziel »

Barbarossa pisze:Nie wiem. Taki item mógł napisać tylko ktoś, kto w Warhamera grał trzy razy. Albo jakiś złośliwy wesołek. To nie jest typowy nieudany weapon za fazylion punktów, który robi wrażenie na nowicjuszach. To jest proste splunięcie w twarz. Jedyne koślawe wytłumaczenie, które mi przychodzi do głowy to takie, że jest to kompletnie nieudana próba zrobienia przedmiotu chroniącego runelorda na kowadle przed pitkami...?
Item jest niesamowity!
Normalnie za +3 I płacisz 15 pkt, tutaj dodali CI MEGA zasadę za jedyne 50 dodatkowych punkcioszków;). Niestety nie działa to na słonka, ale cóż, po co jak samo w sobie jest przegięte!

Niestety większość heirloomów jest słaba, tak jak sporo run, które są bezużyteczne, taki los, zbyt jesteśmy przegięci by jeszcze mieć opcje na mocne złożenia bohaterów. Dlatego też uważam że Lordowie na stołach będą pojawiać się rzadko, vo po co jeżeli za w miare twardego gościa, bez zdolności do zabijania płaci się 300 pkt, a bez "ho no tu" zostanie po prostu ominięty.

Gyrosy są pregięte jak nieszczęście, podejrzewam że wcisną każde 1-2 jako jedna maszynę, dając limit czterech.

Patrząc jednak na całokształt uważam że armia może być mega klimatyczna, może też być świetnym blokerem, na singlach nie powalczy, ale nigdy nie walczyła, więc nic się nie zmienia:).
Prawdziwy Legionista nie ma kaca...

Awatar użytkownika
Filup
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3235
Lokalizacja: Bydgoszcz XIII kohorta

Post autor: Filup »

Na ten book czekaliśmy 10 lat! I to jest najsmutniejsze... Apropo fluffowego podejścia. Fakt mamy silna piechotę... Ale ponoć mamy tez najlepsze pancerze i najlepsze muszkiety. Widać. Smutno mi normalnie jest... A gyrosy pewnie wejdą do limitu maszyn czyli 5 lataczy albo działa. Ponadto widze tu i na bugmanie strasznie duzo optymistów, ze nam boundy sie przydadzą... Jak wy to chcecie wcisnac? Ja to widzę tak.. Jedna ifka na gre w najmniej potrzebnym momencie... Reszte zdispelluja. Warto wydać... Ile za rl z kowadlem? 300?
Smutno mi!
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta

Awatar użytkownika
Gerd
Pseudoklimaciarz
Posty: 28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gerd »

Jak wygladaja zasady gyrocoptera nowego ?

Z tego co wyczytalem to 80ptk (polowa moze miec za 20ptk vang).
Ale w wyborze broni jak to dziala ?? (ile razy mozna uzyc templatowej broni?? i czy dziala to dziwne 4+ na modele ktore nie sa w calosci przykryte templatka??)

Theo
Falubaz
Posty: 1155

Post autor: Theo »

zyros może strzelać co turę ze steam guna, nie wyczepruje się, za free może wymienić to na brimstone gun, d3 hity s5 ap fire quick to fire o ile dobrze pamietam.
nie mają zasad jak ostanio, czyli nie ma automatycznego zebrania po flee, mogą jedynie jeszcze zrzucić jednorazowo artyleryjkę bombek na unit nad ktorym lecieli, s3 ap

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Jak ma ktoś wgląd do AB, to może sprawdzić czy jest nadal karcący zapis o tym, że runiczne bronie z tarczami nie dają parry?

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

Zwróćcie uwagę, że dzialo parowe na zyrkach trafia wszystko, czego dotyka, nie ma 4+.

Theo
Falubaz
Posty: 1155

Post autor: Theo »

tak, dalej jest zapis że robi się magic weapon

Awatar użytkownika
Gerd
Pseudoklimaciarz
Posty: 28
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gerd »

Bocian pisze:Zwróćcie uwagę, że dzialo parowe na zyrkach trafia wszystko, czego dotyka, nie ma 4+.
Dzieki o to mi glownie chodzilo :), tym samym ilosc trafionych zazwyczaj sie podwaja

Theo
Falubaz
Posty: 1155

Post autor: Theo »

co nie zminai faktu, że zabija to tylko elfy i ewentualnie fasty ;D wszystkie armie ogrów demonów wochu krasi brety wampirow chd i innych cięzko opancerzonych unitów dalej smieje się z żyrosów, neistety

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Theo pisze:co nie zminai faktu, że zabija to tylko elfy i ewentualnie fasty ;D wszystkie armie ogrów demonów wochu krasi brety wampirow chd i innych cięzko opancerzonych unitów dalej smieje się z żyrosów, neistety
klocek ogrów - 8-9 modeli rani na 5+ z sejwem 6+ od tego, to 2-3 rany wbite, a to już nawet ogr na turę, to dużo.
klocek bestii rani n a5+ , to przy templejcie jak sie dobrze kulnie okolo 5 modeli może zejść.
klocek nurglitów jak zdejmiemy im wcześniej regenę to nawet 3-4 modele do warpa sie wyśle
nawet bretońśką lance do boli (sejw 3+, ward 6+)
Wampiry? kloce zombi bunków/blokerów będą sie szybko sypać. Ghule są ranione na 5+ bez sejwa, wzornik łąpie przynajmniej 15 , a więc statystycznie mamy przynajmniej 5 modeli do piachu.
I tak co turę. Słabo?

Nie rusza wochu, chos dwarfów, pancernego imperium, no i dwarfów za bardzo.

Więc zastanów sie nad tym co piszesz. Trzy takie zyrosy strzelające co turę zmiękcza prawie każdy klocek zanim krasie wejdą do CC z nim.

Awatar użytkownika
Filup
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3235
Lokalizacja: Bydgoszcz XIII kohorta

Post autor: Filup »

Theo pisze:co nie zminai faktu, że zabija to tylko elfy i ewentualnie fasty ;D wszystkie armie ogrów demonów wochu krasi brety wampirow chd i innych cięzko opancerzonych unitów dalej smieje się z żyrosów, neistety
Nie tylko z zyrosow. Wiekszosc naszej armii to S3/S4 (no chyba ze szarzujemy ;p), nie liczac hamkow oczywiscie. Wiec i tak bedziemy wszedzie dawac GW, wiec po co komu zasada shieldwall?

Zupelnie nie rozumiem tego zamiennika "karabinu" dla zyra... d3 strzaly z S5... no i? Bez sensu...

Calkiem fajnie podsumowanie tutaj kolega zrobil, chcoaz moim zdaniem dal za mocno optymistyczne oceny w niektorych miejscach. Wiadomo, ze wszystko musi przejsc play testy...

http://www.bugmansbrewery.com/topic/425 ... -analysis/

Mysle ze moja linia to bedzie GW warriory, z 10 kusz, z 10 drakow, hamki, 2 zyrki, cannon i klopa, 2*RS i BSB... Bede tesknil za longami i nie widze sensu dla OG (dobre sie robi po orunieniu i z ME... czyli ponad 200pkt). Moze potestuje dzialo ogniowe, chociaz do konca nie rozumiem czym sie tak zachwycaja.

Jedno wiem na pewno... kowdlo i balisty mozna przetopic. Lorda prawie tez.

Edit: Grichalk, co z tego ze tyle zombiech zabija, skoro mam prawie zadne szanse na powstrzymanie potem wskrzeszania? ;p A pozatym tez zyrek i tak zejdzie w 1-2 turze ;p Nie ma co sie oszukiwac, 5t i 4+ASw, przy 3W, to dla armii strzelajacych 1-2 tury na cala eskadre :)
Oczywiscie przeciwko armia ktroe nie strzelaja i nie maguja, to sama slodycz. :lol2:
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3789
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Trzeba tylko pamiętać że nie można strzelać po marszu z tego żyroska bo nie ma takiej zasady. Ale i tak będą ultra wkurzające dla przeciwnika, to zdecydowanie najmocniejszy punkt rozpiski.
Katapulty są tańsze niż u orków i na dodatek w specach a nie w rarach :lol2: Szkoda, że nie GW nie bierze przykładu z innych firm i nie robi patchy na armie żeby stonować coś zbyt dobrego lub polepszyć mizerię :|

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Bocian pisze: - piechota nagle nam się zrobiła najfajniejsza w grze - dwa kloce które walą w szarży s7 z -5 do sejva, bez szarży s6 -4 do sejva albo s4 -2, 4+/5++ Z KAŻDEJ STRONY, na STUBBORNIE, w tym jeden x2 ataki, jeden przed pierwszą turą 12 cali z przodu, drugi w supporcie z tyłu. Mówcie, co chcecie, ale takie oddziały trzeba fizycznie utłuc, a jest to megatrudne, jeśli dzięki strollazowi tak szybko biegną do przodu i w hth odgryzają się hardkorowo,. Ze wsparciem żyrków i scoutów/minerów - robi się ciekawie (jednemu kowalowi można też dać przedmiot z devastating charge dla unitów w promieniu 6 cali, dzięki nowym hamkom i slayerom też może to być fajna zabawka...)
Dokładnie tak...
Ale jak o tym pisałem ze 20 stron temu - to zostałem konsekwentnie przez wszystkich wygwizdany... 8)
A IMO to będzie napraaaaaawdę trudne do ugryzienia.

Awatar użytkownika
Filup
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3235
Lokalizacja: Bydgoszcz XIII kohorta

Post autor: Filup »

A dlaczego wg was to trzeba fizycznie utluc? Wystrzelasz, wymagujesz, zaszarzujesz dopiero jak zostanie ich 5-7...

Na prawde wypas ;)
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

bomby gyrobomberow walą plackiem? z jaką siłą? czy mogą użyć bomby plus coś czy mają tylko bomby/mogą użyć jednej broni na turę?
Obrazek

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451

Post autor: Bastor »

Filup pisze:A dlaczego wg was to trzeba fizycznie utluc? Wystrzelasz, wymagujesz, zaszarzujesz dopiero jak zostanie ich 5-7...

Na prawde wypas ;)
A czy to jest jakiś wyjątek w tej grze?
Równie dobrze mogę to napisać o dowolnej jednostce w tej grze.

Tu jest taka różnica - że magią/strzelaniem możesz tak naprawdę skasować każdy regiment w grze.
Ale jest bardzo niewiele takich - do których dojście kończy się masakrą własnych jednostek...

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1883
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: White Lion »

naprawdę nie wiem skąd te sporadyczne radosne teksty o sile naszych jednostek.
na Euro wchodzi 26-27 hammerersów z FCG i solidną runą.
nawet biorąc pod uwagę ich 2 ataki to naprawdę to jest aż taką siłą ?
i nawet jak na Euro wstawi się jeden taki klocek hammerersów i jeden podobny longbeardsów to przecież to jest śmiech a nie siła ofensywna.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Filup
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3235
Lokalizacja: Bydgoszcz XIII kohorta

Post autor: Filup »

A jeszcze mniej jest takich, ktorym zajmuje 4 tury dojscie do ciebie, zanim go wystzrelasz/wymagujesz. Szczegolnie, ze nawet jak juz dojdzie, to mozna go na milion sposobow wymanewrowac.

Skonczy sie tym, ze bedziesz sie bunkrowal w rogu, majac ciezki do zatluczenia (nie az tak jak sie wydaje... mocno kopiacy odzial, jak np chaosowe oddzialy kawalerii khorna i temu podobne, i tak cie zjedza) i czekal, czekal, czekal...

Spodziewam sie mnostwo remisow, lub malej przewagi w jedna lub w druga... No i nudy, na ktora beda narzekac gracze kraskowi i wszyscy przeciwnicy...

Edit... post mial byc jeden post wczesniej, przed White Lionem ;) Z ktorym zreszta sie zgadzam. :)
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta

wallace
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Wawa

Post autor: wallace »

Bastor pisze:
Filup pisze:A dlaczego wg was to trzeba fizycznie utluc? Wystrzelasz, wymagujesz, zaszarzujesz dopiero jak zostanie ich 5-7...

Na prawde wypas ;)
A czy to jest jakiś wyjątek w tej grze?
Równie dobrze mogę to napisać o dowolnej jednostce w tej grze.

Tu jest taka różnica - że magią/strzelaniem możesz tak naprawdę skasować każdy regiment w grze.
Ale jest bardzo niewiele takich - do których dojście kończy się masakrą własnych jednostek...
Tylko z M3 to pogoń z drągiem za pociągiem ... :wink:
Jeśli przeciwnik będzie ogarnięty to w pierwszej kolejności zajmie się problemem latającej kawalerii, a później nie będzie miał już problemów, poza artylerią. Naprawdę wierzycie, że przy M3 to wy będziecie wybierać w co lub co będzie szarżowane :roll:

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2938

Post autor: Golonka »

Spokojnie da się to zrobić używająć mądrze żyrków, 10 krasnoludków i innych niby smiesznych rzeczy, które z powodzeniem wykorzystywane są do tych celów od 6 edycji. Jasne można popłakać dalej i możecie mieć rację bo podejrzewam, że gra części z was będzie się skupiać na tym, że stoicie i strzelacie. Ale jak mogę na przykład obserwować grę Kudłatego czy pantera to faza ruchu jest tam najważniejsza, praktycznie zawsze. I to jest ta delikatna różnica.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

ODPOWIEDZ