RUM-ors 8 ed Brodacze.
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: RUM-ors 8 ed Brodacze.
Delikatna roznica polega na tym, ze przedtem mieli do dospozycji rune cho-no-tu i popychaczke.
Ja na prawde nie rozumiem skad u was taka wiara, ze zyrosy beda game breakerem...
Ja na prawde nie rozumiem skad u was taka wiara, ze zyrosy beda game breakerem...
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta
www.facebook.com/XIIIKohorta
Policzmy:
Jeśli zakładamy mega klocek z Vanguardem - to po wystawieniu i vang. jesteś 12" od przeciwnika...
Zakładając, że zaczynasz - po pierwszym ruchu jesteś 6" od przeciwnika.
Pozostałe oddziały idące 6" znajdują się 12" od twoich "pleców".
Jeśli dostaniesz szarżę z boku (a musiałbyś umyślnie się chyba pod nią ustawić) - twoje oddziały kontrujące osiągną cel wyrzucając na kostkach 9 lub więcej.
I to przy założeniu, że przyjmujemy max. niekorzystny układ szerokości oddziałów szarżujących i to, że ruszyłeś się mega-klocem na pełne 6".
Bo jeśli zrobiłbyś tylko 4" to powinieneś być od przeciwnika o 8", a szarża kontrująca wchodzi przy wyniku 7+
Czy to jest AŻ tak nieosiągalne?
Jeśli zakładamy mega klocek z Vanguardem - to po wystawieniu i vang. jesteś 12" od przeciwnika...
Zakładając, że zaczynasz - po pierwszym ruchu jesteś 6" od przeciwnika.
Pozostałe oddziały idące 6" znajdują się 12" od twoich "pleców".
Jeśli dostaniesz szarżę z boku (a musiałbyś umyślnie się chyba pod nią ustawić) - twoje oddziały kontrujące osiągną cel wyrzucając na kostkach 9 lub więcej.
I to przy założeniu, że przyjmujemy max. niekorzystny układ szerokości oddziałów szarżujących i to, że ruszyłeś się mega-klocem na pełne 6".
Bo jeśli zrobiłbyś tylko 4" to powinieneś być od przeciwnika o 8", a szarża kontrująca wchodzi przy wyniku 7+
Czy to jest AŻ tak nieosiągalne?
Lubię biadolenie że z powodu braku dwóch rzeczy, ta armia nie nadaje się do gry
Zgólcie głowy i idźcie szukać chwalebnej śmierci. Ta armia nie jest gięta, ale ma kilka ciekawych zagrań. Trzeba je tylko znaleźć i nauczyć się wykorzystywać.
Jak nie potną jakoś mocno armii na euro , to będzie naprawdę fajna armia nie tylko do robienia remisów (stój w rogu i strzelaj).
Mi osobiście się na razie podoba to co zrobili, ale ja zawsze lubiłem eksperymentować z krasiami a nie grać na utartym schemacie Kudłatego (a do tego w większości przypadków sie wszystko sprowadzało).
Jesteście jak taka gildia inżynierów, złożona ze starych zrzęd![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Zgólcie głowy i idźcie szukać chwalebnej śmierci. Ta armia nie jest gięta, ale ma kilka ciekawych zagrań. Trzeba je tylko znaleźć i nauczyć się wykorzystywać.
Jak nie potną jakoś mocno armii na euro , to będzie naprawdę fajna armia nie tylko do robienia remisów (stój w rogu i strzelaj).
Mi osobiście się na razie podoba to co zrobili, ale ja zawsze lubiłem eksperymentować z krasiami a nie grać na utartym schemacie Kudłatego (a do tego w większości przypadków sie wszystko sprowadzało).
Jesteście jak taka gildia inżynierów, złożona ze starych zrzęd
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Biorąc pod uwagę dane podane przez PiotraB - moje wyliczenia są totalnie nieaktualne.
Przepraszam...
Okazuje się, że w 1 rundzie masz przed sobą ścianę krasnoludów w 12" - i to zanim wykonają ruch.
Bo jeśli wykonają ruch (czytaj: zaczną) są 6" od ciebie i nawet niespecjalnie jest jak wheela zrobić
Ale oczywiście komuś takie złożenie może się wydać niepraktyczne...
Przepraszam...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Okazuje się, że w 1 rundzie masz przed sobą ścianę krasnoludów w 12" - i to zanim wykonają ruch.
Bo jeśli wykonają ruch (czytaj: zaczną) są 6" od ciebie i nawet niespecjalnie jest jak wheela zrobić
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ale oczywiście komuś takie złożenie może się wydać niepraktyczne...
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
tylko że nikt ci nie będzie szarżował tego turbo klocka w pierwszej turze.
pomijając już że 26 hammerersów to nie jest turbo klocek.
jeżeli uda ci się w ogóle zrobić vanguard (przeciwnik nie zblokuje scoutami ani vanguardem)![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
to dostaniesz odginaczkę przed twarz i na bliskim zasięgu całe strzelanie i magię przeciwnika.
i po oddziale![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale ogólnie fajnie bo przy odrobinie szczęścia możesz zginąć na połowie stołu przeciwnika a to zawsze jakieś osiągnięcie![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i nawet jak zrobisz (i da się zrobić) ścianę 4 hord po 26 modeli z vanguardem to sorka ale poza może jednym klockiem hamków z królem to każdy inny klocek jest do rozjechania w turę przez przeciwnika.
np. ty Bastorze jedną hordę rozjedziesz rydwanami, drugą 2 sfinksami, hamków odegniesz konnicą i zmiękczysz strzelaniem.
i zasadniczo po ofensie![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i zasadniczo tu się kończy teoria o przydatności vanguarda u krasi.
pomijając już że 26 hammerersów to nie jest turbo klocek.
jeżeli uda ci się w ogóle zrobić vanguard (przeciwnik nie zblokuje scoutami ani vanguardem)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
to dostaniesz odginaczkę przed twarz i na bliskim zasięgu całe strzelanie i magię przeciwnika.
i po oddziale
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale ogólnie fajnie bo przy odrobinie szczęścia możesz zginąć na połowie stołu przeciwnika a to zawsze jakieś osiągnięcie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i nawet jak zrobisz (i da się zrobić) ścianę 4 hord po 26 modeli z vanguardem to sorka ale poza może jednym klockiem hamków z królem to każdy inny klocek jest do rozjechania w turę przez przeciwnika.
np. ty Bastorze jedną hordę rozjedziesz rydwanami, drugą 2 sfinksami, hamków odegniesz konnicą i zmiękczysz strzelaniem.
i zasadniczo po ofensie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
i zasadniczo tu się kończy teoria o przydatności vanguarda u krasi.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
cala swoja gre kranoludami opieraliscie tylko na dwoch rzeczach?Filup pisze:Delikatna roznica polega na tym, ze przedtem mieli do dospozycji rune cho-no-tu i popychaczke.
Ja na prawde nie rozumiem skad u was taka wiara, ze zyrosy beda game breakerem...
nicz dziwnego, ze teraz tak placzecie, skoro wam je zabrali. w koncu teraz bedzie trzeba ruszyc glowa by cos powalczyc.
a nie przeciez przeciwnik ze swoim Mv4 nas bedzie wymijal wiec do walki nie dojdzie.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ostatnio zmieniony 14 lut 2014, o 11:37 przez Morsereg, łącznie zmieniany 1 raz.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- White Lion
- Kretozord
- Posty: 1883
- Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"
wystawiając 4 oddziały piechoty z vanguardem po 450pkt, 2 runesmithów, BSB i Króla na tarczy to już tak jakby nie ma punktów na nic więcej
a i to co napisałem się nie zmieści![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a i to co napisałem się nie zmieści
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1