NoWE (zbiór plot str. 113)
Moderator: Gremlin
Na zasady 8 edycyjnego skirmishu wolałbym, aby driady były rzeczywiście w klocku. Z drugiej strony jeśli w 9 edycji pójdą po rozum do głowy i ze skirmisha zrobią "Light Infantry" analogicznie do "Light Cavalry" to wtedy wolałbym, aby driady pozostały skirmishem (do 5 edycji lekka kawa biegała w skirmishu kawaleryjskim i 6 edycyjna zasada lekkiej kawalerii uatrakcyjniła tą formację - niestety w 8 edycji stwierdzili, że powrót do bardziej upierdliwych w poruszaniu i wystawianiu oddziałów jest dla graczy lepsze).Szypul pisze:Nie bardzo widzę defens bez machin.
Jesli chodzi o klimat, to ze względu na pozycje Matta Warda w GW i fakt, ze jara się on we i klimatem wprowadzonym w obecnym booku bedzie podobnie, tylko troche mroczniej.
Szypul pisze:Driady na bank będą w klocku. Szykujcie sie, że będą występować na stołach w ilościach 30+.
Mysle, ze zadnych jeleni w oddziale nie dostsniemy. Za to zrobia multikita warhawkow w opcji przeszkadzajka/pierdolniecie ktory bedzie must have'm. A do tego cale wagony wild ridersów.
Patrząc na obecne trendy w rarach WE powinny dostać jakiś nowy oddział. Najchętniej widziałbym jednostkę typu "fast" elfich dziewic na jednorożcach lub pieszy oddział latających elfek uposażonymi w motyle skrzydła (w skrócie oddział "arielek" ;P).
Ale to będą "mroczne dzwoneczki" ;POpos pisze:Leci mi to Dzwoneczkiem
np. jak te poniżej - tylko mniejsze ;P
http://static.shopify.com/s/files/1/003 ... 1270261772
Ostatnio, malując moich kochanych Eternali pomarzyłem sobie o nowych WE Skoro Bretka ma swój własny wishlist to ja też
- Glade Guards : siła 4 na bliskim zasięgu, przerzut "1" na hita, ASF - 12 pkt/model,
- Dryads : w skirmishu, stały ward 5+, hatred, unstable - 12 pkt/model,
- Wardancers : w skirmishu, tańce, staty i zasady jak obecnie, ASF, - 15 pkt/model,
- Glade Riders : staty jak obecnie, opcja brania magicznej szmatki, ASF - 20 pkt/model
- Eternal Guards : longbow, ASF - 10 pkt/model,
- Warhawk Riders : bez zmian, ASF - 30 pkt/model,
- Wild Riders : stały ward 5+, hatred, ASF - 26 pkt/model,
- Treekin : stały ward 5+,hatred, ubstable - 55 pkt/model,
- Waywatchers : w skirmishu, ASF, czempion za 25 pkt może mieć opcję HKB, - 20 pkt/model,
- Treeman : stały ward 5+, hatred, unstable, reszta bez zmian - 250 pkt / model
- Great Eagle : bez zmian
- Wild Riders on Stags : MC, hatred (stag), stały ward 5+, ASF (elf), light amour + shield (save 4+), włócznia, elf - 1A z S4, stag - 3A z S5, T4, movement - 9 - 55-60 pkt / model,
Magia :
Spellwaever - wszystkie domeny magii, 200 pkt/ model,
Spellsinger - odświeżony Athel Loren, Life, Beast, 90 pkt / model,
Highborn i Noble - bez zmian
Oczywiście do odświeżenia licha i wspólnoty
Jakby takie elfiątka wyszły to byłoby cudnie Ale pomarzyć można zawsze...
- Glade Guards : siła 4 na bliskim zasięgu, przerzut "1" na hita, ASF - 12 pkt/model,
- Dryads : w skirmishu, stały ward 5+, hatred, unstable - 12 pkt/model,
- Wardancers : w skirmishu, tańce, staty i zasady jak obecnie, ASF, - 15 pkt/model,
- Glade Riders : staty jak obecnie, opcja brania magicznej szmatki, ASF - 20 pkt/model
- Eternal Guards : longbow, ASF - 10 pkt/model,
- Warhawk Riders : bez zmian, ASF - 30 pkt/model,
- Wild Riders : stały ward 5+, hatred, ASF - 26 pkt/model,
- Treekin : stały ward 5+,hatred, ubstable - 55 pkt/model,
- Waywatchers : w skirmishu, ASF, czempion za 25 pkt może mieć opcję HKB, - 20 pkt/model,
- Treeman : stały ward 5+, hatred, unstable, reszta bez zmian - 250 pkt / model
- Great Eagle : bez zmian
- Wild Riders on Stags : MC, hatred (stag), stały ward 5+, ASF (elf), light amour + shield (save 4+), włócznia, elf - 1A z S4, stag - 3A z S5, T4, movement - 9 - 55-60 pkt / model,
Magia :
Spellwaever - wszystkie domeny magii, 200 pkt/ model,
Spellsinger - odświeżony Athel Loren, Life, Beast, 90 pkt / model,
Highborn i Noble - bez zmian
Oczywiście do odświeżenia licha i wspólnoty
Jakby takie elfiątka wyszły to byłoby cudnie Ale pomarzyć można zawsze...
55 punktów za treekina to dalej dużo za dużo
Wisła Kraków.
55 jest dobrą ceną za treekina nawet teraz, nie przesadzajcie, nadal to całkiem mocna monstrualna piechota.Sevi pisze:55 punktów za treekina to dalej dużo za dużo
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
Co do wishlistu to ja chcę tylko stary przed 8 edycyjny skirmish albo skirmish na zasadzie "Light Infantry" - nic więcej - nawet stary book może zostać.
Co do nowych jednostek to trochę mi brak uwzględnienia trzeciej siły Loren - czyli tej "zwierzęcej części". Są elfy, są duchy, a trzecia siła jest mało dopracowana, bo składa się z orła, jelenia i wierzchowców. Mam nadzieję, że w tej edycji przypomną sobie o istnieniu "beast masterów" i żyjących w lesie groźnych "drapieżników". Nawet głupie ogry mają swoje tygrysy, a chaoś psy, chimery i inne zwierzaki. Myślę, że Loren pod tym względem nie powinien ustępować byle ogrom czy zmutowanemu chaosowi i zwierzoludziom ;P.
Co do nowych jednostek to trochę mi brak uwzględnienia trzeciej siły Loren - czyli tej "zwierzęcej części". Są elfy, są duchy, a trzecia siła jest mało dopracowana, bo składa się z orła, jelenia i wierzchowców. Mam nadzieję, że w tej edycji przypomną sobie o istnieniu "beast masterów" i żyjących w lesie groźnych "drapieżników". Nawet głupie ogry mają swoje tygrysy, a chaoś psy, chimery i inne zwierzaki. Myślę, że Loren pod tym względem nie powinien ustępować byle ogrom czy zmutowanemu chaosowi i zwierzoludziom ;P.
Im mniejsze wymagania, tym mniejszy zawód przy premierze bookaDydu pisze:Słaby ten wishlist.
To co bylo w plotkach kolo 2 miesiecy temu bylo ok.
55pkt za treekina to grubo za duzo. obecnie treekin jest porownywalny do grubasa, a ten kosztuje chyba 38 pkt
Strasznie drogi ci ten wishlist wyszedł Wolałbym coś takiego:
Nawet bez przerzutu 1 byliby uberAzgaroth pisze:- Glade Guards : siła 4 na bliskim zasięgu, przerzut "1" na hita, ASF, SKIRMISH - 12 pkt/model,
Ellyrian Reaver z longbowem i dzidą kosztuje 19pkt/model, a ma te same staty i AS 5+ Także 15/16 pkt model maks przy zachowaniu stanu obecnegoAzgaroth pisze:- Glade Riders : staty jak obecnie, opcja brania magicznej szmatki, ASF - 20 pkt/model
A na cholerę im te łuki? Dać im to co teraz, tylko że z siłą 4, może jakiś hejcik i 11/12 pkt model, opcję magicznej szmatki i jesteśmy w domu, bunkierek dla maga jak ta lalaAzgaroth pisze:- Eternal Guards : longbow, ASF - 10 pkt/model
Czy ty jesteś masochistą? Najlepsze skirmishe w grze, gutter runnersi i shade'y kosztują maks 18 pkt za model, a mają w pieron więcej... De facto opisałeś Shadow Warriorsów (14 pkt/model ), tyl że z KB Za 20 pkt powinni być dokładnie tacy jak AB, beż faq'aAzgaroth pisze:- Waywatchers : w skirmishu, ASF, czempion za 25 pkt może mieć opcję HKB, - 20 pkt/model
To wsio tyż bym chciał, tyle, że taniej (vide HE: arcymag 185 pkt, mały 85pkt), i wszystkie domeny też na małymAzgaroth pisze:- Wild Riders on Stags : MC, hatred (stag), stały ward 5+, ASF (elf), light amour + shield (save 4+), włócznia, elf - 1A z S4, stag - 3A z S5, T4, movement - 9 - 55-60 pkt / model,
Magia :
Spellwaever - wszystkie domeny magii, 200 pkt/ model,
Spellsinger - odświeżony Athel Loren, Life, Beast, 90 pkt / model,
Let the River of Blood flow...
Nie no, jak zdaję sobie sprawę, że mój wishlist jest pełen niedoskonałości. Poszedłem w bardziej ekonomiczną stronę, bo jak sobie popatrzycie na krasie to w kilku wypadkach tylko lekko zmodyfikowano stan obecny (np hammerers +1A) a reszta pozostała bez zmian, prócz kosztu punktowego który poszedł w górę Może być też tak, że wiele naszych jednostek nie zmieni się wcale, ale pojawi się coś innego co da im jakiś sensowny boost. Np. siła 4 na eternalach byłaby piękna, ale niestety nierealna Jedyne elfy w lesie Loren które mają siłe 4 to dzicy jeźdźcy Kurnosa i herosi
I może laser z hkb - po co się ograniczać Czytałeś jak działa hkb, że jest dla Ciebie warty 25pkt?Azgaroth pisze: czempion za 25 pkt może mieć opcję HKB, - 20 pkt/model,
Nieprawda. Nie posiadają l.bow.Opos pisze:Ellyrian Reaver z longbowem
Takie porównania mijają się z celem - koszt jednostek nie jest bezwzględny tylko ewidentnie widać, że ceny są usadowione w kontekście całej armii. Ta sama jednostka o identycznych statach/skilach (bardzo zbliżonych) może mieć inną cenę w innych armiach (ze wzg. na efekt jaki daje dany oddział całej armii).Opos pisze:19pkt/model, a ma te same staty i AS 5+ Także 15/16 pkt model maks przy zachowaniu stanu obecnego
SW mają 5WS(4WS u Waywatchers). Waywatchers'si mają 2A a SW 1A.Opos pisze:Azgaroth napisał(a):
- Waywatchers : w skirmishu, ASF, czempion za 25 pkt może mieć opcję HKB, - 20 pkt/model
Czy ty jesteś masochistą? Najlepsze skirmishe w grze, gutter runnersi i shade'y kosztują maks 18 pkt za model, a mają w pieron więcej... De facto opisałeś Shadow Warriorsów (14 pkt/model ),
Inną sprawą, że nie ma złych jednostek - są tylko złe ceny. U WE wszystko jest za drogie.
Gaude Mater Bretonnia
Obojętnie co byśmy nie powiedzieli
Waywatchersi powinni być wyjebani w kosmo przy cenie 24pkt/model HKB, lasery, bomby, niewidzialność, fly, dodge, czy inne bajery....
No sorry ale 24pkt/model za jednostkę, która ma tylko i wyłącznie KB na BS5 przy strzelaniu i to jeszcze z S3 (gdyby była S4 inaczej by to wyglądało ale wciąż drogo)
Te 2A z WS4 z S3 można se w tyłek wsadzić, wchodzenie nimi w kombat to jak ping pong jajkiem. Można ale po co ?
To są łucznicy, którzy mają strzelać i skoro WE mają mieć najlepszych łucznikó w grze to niech ich mają a nie jakieś wypierdki w różowych gaciach są lepsi i tańsi od nich...sorry, nie kupuję tego
Tak chcę aby nowy book dał im HKB na bliskim! A co!
HE mają banner odporności na warhammera to my też miejmy coś giętego co nam będą ograniczać
Mam nadzieję, że nasz book będzie tak wygięty, że AR.com nam potnie armie tak, że będziemy rozpiski robić na -500pkt!! i wszystkie rary 0-1 bo taki turbo kosmos będzie
A będąc poważnym to koszt jednostek zdecydowanie musi pójść w dół, od nowego drafta gdzie armię wystawiam na 2500....nic mi się nie mieści, niby mam tę magię ale co z tego skoro wiatry nie zawsze są łaskawe a na stole jak nas było mało tak dalej jest
Waywatchersi powinni być wyjebani w kosmo przy cenie 24pkt/model HKB, lasery, bomby, niewidzialność, fly, dodge, czy inne bajery....
No sorry ale 24pkt/model za jednostkę, która ma tylko i wyłącznie KB na BS5 przy strzelaniu i to jeszcze z S3 (gdyby była S4 inaczej by to wyglądało ale wciąż drogo)
Te 2A z WS4 z S3 można se w tyłek wsadzić, wchodzenie nimi w kombat to jak ping pong jajkiem. Można ale po co ?
To są łucznicy, którzy mają strzelać i skoro WE mają mieć najlepszych łucznikó w grze to niech ich mają a nie jakieś wypierdki w różowych gaciach są lepsi i tańsi od nich...sorry, nie kupuję tego
Tak chcę aby nowy book dał im HKB na bliskim! A co!
HE mają banner odporności na warhammera to my też miejmy coś giętego co nam będą ograniczać
Mam nadzieję, że nasz book będzie tak wygięty, że AR.com nam potnie armie tak, że będziemy rozpiski robić na -500pkt!! i wszystkie rary 0-1 bo taki turbo kosmos będzie
A będąc poważnym to koszt jednostek zdecydowanie musi pójść w dół, od nowego drafta gdzie armię wystawiam na 2500....nic mi się nie mieści, niby mam tę magię ale co z tego skoro wiatry nie zawsze są łaskawe a na stole jak nas było mało tak dalej jest
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
To był tylko pomysł. A teraz pomyśl - biorąc minimum 5-osobowy oddział włącznie z kolesiem co by miał HKB, płacisz 125 pkt (w założeniu 20 pkt/model). Pytanie czy wziąłbyś w ogóle pod uwagę taką opcję, gdzie teoretycznie w ciągu 6 rund gry masz łącznie 6 strzałów które muszą trafić i jeszcze musiałbyś rzucić "6" na ranienie Więc nie jest to wcale taka gięta opcjaGorrador pisze:I może laser z hkb - po co się ograniczać Czytałeś jak działa hkb, że jest dla Ciebie warty 25pkt?Azgaroth pisze: czempion za 25 pkt może mieć opcję HKB, - 20 pkt/model,
+1Luc pisze:Obojętnie co byśmy nie powiedzieli
Waywatchersi powinni być wyjebani w kosmo przy cenie 24pkt/model HKB, lasery, bomby, niewidzialność, fly, dodge, czy inne bajery....
No sorry ale 24pkt/model za jednostkę, która ma tylko i wyłącznie KB na BS5 przy strzelaniu i to jeszcze z S3 (gdyby była S4 inaczej by to wyglądało ale wciąż drogo)
Te 2A z WS4 z S3 można se w tyłek wsadzić, wchodzenie nimi w kombat to jak ping pong jajkiem. Można ale po co ?
TO też napisze co bym chciał:
Dla całej armii
przerzut 1 na trafienie przy strzelaniu
Luki z S4 zawsze, QtF
ASF
GG - 12pkt
Driady - hate, Wsv5+ na stałe 12pkt
GR - 15pkt
EG - cory S4, stuborn, 12pkt
Tancerze - 13 pkt
treekin - hate, Wsv5+ na stałe 40pkt
WR - hate, Wsv5+ na stałe 24pkt
Warhawk - T4, 25-30 pkt
WW - na 6 strzał bez ASv, 18 pkt
drzewo jest do mocnego potanienia, albo do zmiany zasad
Bohater WD zeby mial opcje HKB.
Dla całej armii
przerzut 1 na trafienie przy strzelaniu
Luki z S4 zawsze, QtF
ASF
GG - 12pkt
Driady - hate, Wsv5+ na stałe 12pkt
GR - 15pkt
EG - cory S4, stuborn, 12pkt
Tancerze - 13 pkt
treekin - hate, Wsv5+ na stałe 40pkt
WR - hate, Wsv5+ na stałe 24pkt
Warhawk - T4, 25-30 pkt
WW - na 6 strzał bez ASv, 18 pkt
drzewo jest do mocnego potanienia, albo do zmiany zasad
Bohater WD zeby mial opcje HKB.
Generalnie to co napisał Dydu +1. Ale 40 punktów za treekina to dalej za dużo 35-37.
Do tego chciałbym kawalerię na jelonkach, i może faktycznie te mroczne Dzwoneczki ze skrzydełkami
Do tego chciałbym kawalerię na jelonkach, i może faktycznie te mroczne Dzwoneczki ze skrzydełkami
Wisła Kraków.
Dalej jest mientka faja...Dydu pisze:WW - na 6 strzał bez ASv, 18 pkt
Oni według mnie powinni mieć zasadę Multiple shot(2) bez kar lub 2-3 z karami za multi, BS5 i KB tak jak teraz w cenie 16-20 za model (kwestia ocenienia).
Pamiętajmy, że to elitarni strzelcy, wytrawne oko, nikt nie ujdzie z życiem przy spotkaniu z Waywatcherem, więc sorry, mają siać grozę
Przeciwnik widząc taką 5 wayów ma srać pod siebie, a nie "a puszczę se tam orła niech ich zabije"
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.