Wszyscy kowboje mają warda na ogień więc BoH zbędne, BSB lepszy puszka maska i miecz AP. Reszta wyjdzie w praniu.Pershingo87 pisze:
demon smith 4lvl, lore hashut/metal, blood of hashut (w przypadku kowboja)
enchanted shield, talisman z wardem 4+, challice
castelan bsb
item co dodaje mu +1T i -1I
dragon helm
Khan na wilku bez itemów x 3
infernal guard full comand x 24
infernal guard full comand, blunderbuss, x 24
iron demon, hellbound
k'daai destroyer
hellcannon
Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
Re: Nasze rozpiski
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Wydaje mi sie, ze za duzo punktow pakujecie w dowodztwo. Wasze zlozenia to ponad 600 pkt, ktore na siebie nie zarobia. Dowodztwo w Chd jest bardzo drogie , a pamietajcie ze turnieje kalafior wygrywal wystawiajac Bsb w najtanszej wersji
2+ sv z dawnstonem za 155 pkt.
Blunderbassi sa fajni, bo wrog panicznie nie chce do nich podejsc. Ja wystawiam 24 z muzykiem. sa jednak drodzy, nie radza sobie z sv 1+.
Musisz dobrze zlozyc armie by wykorzystac w pelni ich potencjal, a wrog nie moze Ci ich zmniejszyc ilosci ponizej 20 bo skutecznosc ostrzalu bardzo spada.
[ do wielkosci oddzialu wliczaja sie tez herosi bedacy w srodku]
Ja tez gram od jakiegos czasu na gw w corach i sie sprawdzaja. Drodzy, ale nadal sa w corach, a sv 3+ na strzelanie to rzafkosc w przypadku oddzialow z gw.
2+ sv z dawnstonem za 155 pkt.
Blunderbassi sa fajni, bo wrog panicznie nie chce do nich podejsc. Ja wystawiam 24 z muzykiem. sa jednak drodzy, nie radza sobie z sv 1+.
Musisz dobrze zlozyc armie by wykorzystac w pelni ich potencjal, a wrog nie moze Ci ich zmniejszyc ilosci ponizej 20 bo skutecznosc ostrzalu bardzo spada.
[ do wielkosci oddzialu wliczaja sie tez herosi bedacy w srodku]
Ja tez gram od jakiegos czasu na gw w corach i sie sprawdzaja. Drodzy, ale nadal sa w corach, a sv 3+ na strzelanie to rzafkosc w przypadku oddzialow z gw.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
osobiście gram tylko na profecie i jest syto 10 LD, na drugim oddziale banner + 1LD by mógł też radzić sobie bez generała, a na oddziale z generałem za 5 pkt. re-roll pierwszego testu LDNever pisze:Wydaje mi sie, ze za duzo punktow pakujecie w dowodztwo. Wasze zlozenia to ponad 600 pkt, ktore na siebie nie zarobia. Dowodztwo w Chd jest bardzo drogie , a pamietajcie ze turnieje kalafior wygrywal wystawiajac Bsb w najtanszej wersji
2+ sv z dawnstonem za 155 pkt.
blunderbassi są syci z fluff'a a tak są pałą 12" realne 15" które coś robią, na WL mają 4+SV, na Phenixów 4+ warda i 6+ SV, na wiche są fajni ale dostaniesz pregzia wcześniej niż do nich strzelisz, na orci ranisz na 5+ i maja warda, inne armie 2+ / 1+ SV i milion cowboy po drodze, nie ma sensu ich wystawiaćNever pisze:Blunderbassi sa fajni, bo wrog panicznie nie chce do nich podejsc. Ja wystawiam 24 z muzykiem. sa jednak drodzy, nie radza sobie z sv 1+.
uwielbiam halabardzy 18" realnego 21" zasięgu, 4S AP, robią zagrożenia na cowboyą na ranach, orłą czy fastą, breta już nie jest taka chętna podjeżdżać, a do tego dajemy im bombkę by w S&S walili na bliski zasięg, 5S w CC też jest spoko, biją przed GW przed saurusami, razem z gwardią czy plagsami, przed trollami, trafiają średnio 4+ czasami 3+, jestem bardzo z nich zadowolony, hej kum kem kuj aprr'ówNever pisze:Ja tez gram od jakiegos czasu na gw w corach i sie sprawdzaja. Drodzy, ale nadal sa w corach, a sv 3+ na strzelanie to rzafkosc w przypadku oddzialow z gw.
magia ofc olny Hasut, choć wiem że zasięgi bolą strasznie, i nie można brać małego by wyciągnął nie potrzebne czary, a flames of azgorh z 4 kostek to słaba opcja, tym bardziej że nie można się pokusić o dużą wersję, a stopę można walić z 5 kostek gdzie tu sens tych ograniczeń, przypomnę że duża stopa jest na 18+ tyle co nasza mała wersja :/
Mnie też dziwi że nie korzystacie z IG z Fireglaivami, przecież to jest zajebisty oddział. Je bez dwóch takich jednostek nie planuję w ogóle zaczynać grania tą armią.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Co do blanderów trudno się nie zgodzić. Są drogie a żeby były efektywne trzeba ich dużo. Ich słabośc wynika też z tego że jest to strzelanie wybitnie przeciwpiechotne a lekką pichotę obecnie na stołach trudno znaleść.
Zagrałem parę bitew z oddziałem na glewiach i potwierdziło to regułę że jak coś jest do wszystkiego to jedt do niczego. Spadek siły w stosunku do Gw jest wyraźny. Strzelanie też nie jest super mały zasięg więc trafiamy na 5 lub 6. Kowboja tym nie zabijesz. Dla mnie cena nie znajduje uzasadnienia w efektywności.
Zagrałem parę bitew z oddziałem na glewiach i potwierdziło to regułę że jak coś jest do wszystkiego to jedt do niczego. Spadek siły w stosunku do Gw jest wyraźny. Strzelanie też nie jest super mały zasięg więc trafiamy na 5 lub 6. Kowboja tym nie zabijesz. Dla mnie cena nie znajduje uzasadnienia w efektywności.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
+Karlito pisze:Mnie też dziwi że nie korzystacie z IG z Fireglaivami, przecież to jest zajebisty oddział. Je bez dwóch takich jednostek nie planuję w ogóle zaczynać grania tą armią.
po miedzy 5S a 6S jest spora różnica, ale z halabardami mogą robić za " multi " odpowiedź, ale nie odpowiedź na puszki, zresztą z 6S i GW też słabo to się komi, więc wole strzał na 18" na 5+ / 6+ zadać 1/2 rany na orle który wpadnie w maszynkę i zginie niż odwracać się miliard razy oddziałem i kręcić się jak owsiki w dupie nic nie robiącKamil.Sz pisze:Co do blanderów trudno się nie zgodzić. Są drogie a żeby były efektywne trzeba ich dużo. Ich słabośc wynika też z tego że jest to strzelanie wybitnie przeciwpiechotne a lekką pichotę obecnie na stołach trudno znaleść.
Zagrałem parę bitew z oddziałem na glewiach i potwierdziło to regułę że jak coś jest do wszystkiego to jedt do niczego. Spadek siły w stosunku do Gw jest wyraźny. Strzelanie też nie jest super mały zasięg więc trafiamy na 5 lub 6. Kowboja tym nie zabijesz. Dla mnie cena nie znajduje uzasadnienia w efektywności.
Przecież oni w CC walą z siłą 5, mało Ci Mi się wydaje że taka 30tka jest bardzo dobrym oddziałem. Nie muszą się chować przed walką i zawsze trochę postrzelają zanim wejdą w combat. Daję im Castelana co by mieli stubborn i mam zajebisty corowy klocek, który może walczyć z większością jednostek piechoty.Kamil.Sz pisze:Co do blanderów trudno się nie zgodzić. Są drogie a żeby były efektywne trzeba ich dużo. Ich słabośc wynika też z tego że jest to strzelanie wybitnie przeciwpiechotne a lekką pichotę obecnie na stołach trudno znaleść.
Zagrałem parę bitew z oddziałem na glewiach i potwierdziło to regułę że jak coś jest do wszystkiego to jedt do niczego. Spadek siły w stosunku do Gw jest wyraźny. Strzelanie też nie jest super mały zasięg więc trafiamy na 5 lub 6. Kowboja tym nie zabijesz. Dla mnie cena nie znajduje uzasadnienia w efektywności.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
... a kogo interesuje euro czy pks Ja mówię o jedynym słusznym formacie open na 5k+Nijlor pisze:kosmos to ich koszt - nie wchodzą na eu/pks
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454
W jednym turnieju wziąłem udział Prophetem na Bale Taurusie w ramach testów. Nawet jako klepacz dawał radę, tylko działa go bolały;p. Sam Bale Taurus to mocny monster;p
Sorcerer-Prophet (2#, 595 pts)
1 Sorcerer-Prophet, 595 pts (Contempt; Deamonsmith; General Blood of Hashut
1 Bale Taurus
1 Black Hammer of Hashut
1 Enchanted Shield
1 Talisman of Preservation
Myślicie, że dwa wagony Bulków na obecne Euro mają jakiś sens? Zaskoczę wroga, mam szanse wygrać cos?;p
Sorcerer-Prophet (2#, 595 pts)
1 Sorcerer-Prophet, 595 pts (Contempt; Deamonsmith; General Blood of Hashut
1 Bale Taurus
1 Black Hammer of Hashut
1 Enchanted Shield
1 Talisman of Preservation
Myślicie, że dwa wagony Bulków na obecne Euro mają jakiś sens? Zaskoczę wroga, mam szanse wygrać cos?;p
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Co to jest DS? Nie mogę tego rozszyfrować.
Faktycznie taki oddział Buli z Warbannerem to dobra siła przełamaniowa. Ofensywna rozpa CHD z magiem, który ma książkę Ashura, zawsze istnieje mała szansa, że będzie miał +6 do dispela xD.
2400 Pts - Chaos Dwarfs Roster
Total Roster Cost: 2399
Sorcerer-Prophet (1#, 390 pts)
1 Sorcerer-Prophet, 300 pts = (base cost 265 + Level 4 Upgrade 35)
1 Enchanted Shield, 5 pts
1 Book of Ashur, 70 pts
1 Opal Amulet, 15 pts
Daemonsmith Sorcerer (1#, 145 pts)
1 Daemonsmith Sorcerer, 95 pts
1 Chalice of Blood and Darkness, 50 pts
Bull Centaur Taur'ruk (1#, 220 pts)
1 Bull Centaur Taur'ruk, 170 pts = (base cost 155 + Blackshard Armour 15)
1 Sword of Might, 20 pts
1 Charmed Shield, 5 pts
1 Dawnstone, 25 pts
Chaos Dwarf Infernal Guard (26#, 437 pts)
Chaos Dwarf Infernal Guard, 395 pts = 25 * 15 (base cost 12 + Great Weapon 3) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Deathmask, 27 pts = (base cost 24 + Great Weapon 3)
1 Banner of Swiftness, 15 pts
Chaos Dwarf Infernal Guard (10#, 172 pts)
Chaos Dwarf Infernal Guard, 145 pts = 9 * 15 (base cost 12 + Great Weapon 3) + Standard Bearer Std 10
1 Deathmask, 27 pts = (base cost 24 + Great Weapon 3)
Bull Centaurs Renders (5#, 300 pts)
5 Bull Centaurs Renders, 265 pts = 5 * 50 (base cost 40 + Great Weapon 10) + Musician Mus 5 + Standard Bearer Std 10
1 War Banner, 35 pts
K'daai Fireborn (6#, 340 pts)
5 K'daai Fireborn, 275 pts = 5 * 55
1 K'daai Manburner, 65 pts
K'daai Destroyer (1#, 325 pts)
1 K'daai Destroyer, 325 pts
Hobgoblin Wolf Riders (5#, 70 pts)
5 Hobgoblin Wolf Riders, 70 pts = 5 * 12 (base cost 12) + Standard Bearer Std 10
Faktycznie taki oddział Buli z Warbannerem to dobra siła przełamaniowa. Ofensywna rozpa CHD z magiem, który ma książkę Ashura, zawsze istnieje mała szansa, że będzie miał +6 do dispela xD.
2400 Pts - Chaos Dwarfs Roster
Total Roster Cost: 2399
Sorcerer-Prophet (1#, 390 pts)
1 Sorcerer-Prophet, 300 pts = (base cost 265 + Level 4 Upgrade 35)
1 Enchanted Shield, 5 pts
1 Book of Ashur, 70 pts
1 Opal Amulet, 15 pts
Daemonsmith Sorcerer (1#, 145 pts)
1 Daemonsmith Sorcerer, 95 pts
1 Chalice of Blood and Darkness, 50 pts
Bull Centaur Taur'ruk (1#, 220 pts)
1 Bull Centaur Taur'ruk, 170 pts = (base cost 155 + Blackshard Armour 15)
1 Sword of Might, 20 pts
1 Charmed Shield, 5 pts
1 Dawnstone, 25 pts
Chaos Dwarf Infernal Guard (26#, 437 pts)
Chaos Dwarf Infernal Guard, 395 pts = 25 * 15 (base cost 12 + Great Weapon 3) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Deathmask, 27 pts = (base cost 24 + Great Weapon 3)
1 Banner of Swiftness, 15 pts
Chaos Dwarf Infernal Guard (10#, 172 pts)
Chaos Dwarf Infernal Guard, 145 pts = 9 * 15 (base cost 12 + Great Weapon 3) + Standard Bearer Std 10
1 Deathmask, 27 pts = (base cost 24 + Great Weapon 3)
Bull Centaurs Renders (5#, 300 pts)
5 Bull Centaurs Renders, 265 pts = 5 * 50 (base cost 40 + Great Weapon 10) + Musician Mus 5 + Standard Bearer Std 10
1 War Banner, 35 pts
K'daai Fireborn (6#, 340 pts)
5 K'daai Fireborn, 275 pts = 5 * 55
1 K'daai Manburner, 65 pts
K'daai Destroyer (1#, 325 pts)
1 K'daai Destroyer, 325 pts
Hobgoblin Wolf Riders (5#, 70 pts)
5 Hobgoblin Wolf Riders, 70 pts = 5 * 12 (base cost 12) + Standard Bearer Std 10
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Dispel Scroll. A Twój off powinien wyglądać tak:Never pisze:Co to jest DS? Nie mogę tego rozszyfrować.
Sorcerer-Prophet on Bale Taurus @ 600.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4;
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
Bull Centaur Taur'ruk @ 220.0 Pts
Blackshard Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
2x 25 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 2x 310.0 Pts
Shield; Musician
5 Bull Centaurs Renders @ 300.0 Pts
Great Weapons; Heavy Armour; Standard; Musician
War Banner [35.0]
6 K'daai Fireborn @ 330.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Ciekawa rozpa ofensywna. Co więcej nasz Bale Taurus nadal odejmuje -1 do ran bodajże prawda? Nie ma tego ustępu co o K'daai w FAQ. Dwa monstery o takich parametrach to poważne zagrożenie. Co więcej mamy wagon buli i małych K'daaai. Hehe. Jak nie ma armat to mamy nawet spore szanse na wygraną.
Sądzę jednak, że wystawienie 2 ciuchci jest lepsze. Wróg Ci ich nie zdejmnie, a Ty masz najlepszych blokerów w grze. Tylko, że ciuchcie do ofensu średnio pasują;).
Book of Ashur - wydaje mi się, że ta książeczka może nam się przydać w armii. Zarówno szkoła metalu jak i Hashuta ma wysokie casty. A nie mamy skąd generować kości, bo ani tanich channeli nie mamy ani żadnych itemów. Jak fartuch dopisze to nawet +6 do dispela będziesz miał;p.
Sądzę jednak, że wystawienie 2 ciuchci jest lepsze. Wróg Ci ich nie zdejmnie, a Ty masz najlepszych blokerów w grze. Tylko, że ciuchcie do ofensu średnio pasują;).
Book of Ashur - wydaje mi się, że ta książeczka może nam się przydać w armii. Zarówno szkoła metalu jak i Hashuta ma wysokie casty. A nie mamy skąd generować kości, bo ani tanich channeli nie mamy ani żadnych itemów. Jak fartuch dopisze to nawet +6 do dispela będziesz miał;p.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!