Krasnoludy Euro 2400 - Master w Poznaniu
Krasnoludy Euro 2400 - Master w Poznaniu
A więc po głębszym studiowaniu nowego AB zagrałbym czymś takim.
Runelord 120 pkt
Master Rune of Gromil 30 pkt
2x Rune of Iron 45 pkt
Spellbreaking Rune 25 pkt
2 x Rune of Warding 35 pkt
Great Weapon 6 pkt
Razem: 261 pkt
PS: Będzie w klocu IB, Ma dawać im AP. W dodatku ma nie zginąć. ( 5+ Ward save, 1+ as, 6 T i 4 W) + Dispel Scroll
Thane 65 pkt
BSB 25 pkt
Shield 3 pkt
Master Rune of Grungi 60 pkt
Razem: 153 pkt
PS: Ma 4+ Ward save sam z siebie, oddziałom w 6 calach daje 5+ Warda na strzelanie i magię. (Z Runelordem w oddziale IB ma 2+ na snajperki, a sami IB 3+).
RuneSmith 60 pkt
Great Weapon 6 pkt
Rune of Stone 5 pkt
2x Spellbreaking Rune 45 pkt
Razem: 116 pkt
PS: Daje AP kusznikom, ma zjadaczkę czarów czyli drugi DS).
Master Engineer 70 pkt
Razem: 70 pkt
PS: Ma tylko i wyłącznie pomagać organkom.
Core:
30 x Kusznicy + GW + FCG = 450 pkt
PS: Jak dla mnie to najlepszy wybór z obecnych corów. Walą na 30 cali z S4 i AP od runesmitha (czyli -2 do as). W walce wręcz -3 as dla wroga, w szarży -4, bardzo dobrzy kusznicy na 30 cali z dobrą kontrą. W dodatku mają Warda na strzelanie i magię od BSB w 6 calach.
10 x Longbeardzi + Shields + Music + Banner = 150 pkt
PS: Są po to, aby dawać Immune to Psychology dwóm klocom, ewentualnie zabić jakieś małe oddziały, ostatecznie mogą służyć jako odginaczka. Zastanawiałem się nad Banerem z Stubbornem, można wtedy ich jakoś ustawiać w kreskę z jakimś herosem z dobrym pancerzem.
Razem 600 pkt, czyli idealnie na Euro
Special:
30 x IronBreakers + FCG = 450 pkt
PS: Bardzo dobre parametry obronne, z AP od Runelorda mogą coś w dodatku ugrać przeciwko lepiej opancerzonym jednostkom (w szarży dają -3 do as!). Ogółem nie oddają punktów, a są w stanie bez obaw trzymać jakiś mocny kloc przez całą grę. Testowałem! Piechota CHD ma niewiele słabsze parametry obronne, a i tak trzymają co chcą. Ewentualnie można wywalić 3 IB aby dać Banner z Stubbornem jak się boicie, że szeregi stopnieją. Lepsi jak dla mnie od Hamków bo nie giną od byle strzelania czy walki wręcz.
Cannon 120 pkt
Grudge Thrower 80 pkt
Rare:
10 x IronDrakes + music + Ironwarden + Trollhammer Torpedo 190
10 x IronDrakes + music + Ironwarden + Trollhammer Torpedo 190
PS: Dlaczego? Bo dobrze strzelają jak i dobrze walczą wręcz. Kowboje wiem. Ale w walce wręcz biją już normalnie, więc jakieś kowbojskie plewy zabiją. Trollhammer torpedo wali jak rakieta z CHD tyle, że D3 W. Są w stanie ładnie porzeźbić wszystko, co nie ma 2+ Wardsave na ogień. W dodatku są dobrą odginaczką na K'daai i wszystko co wali ogniem.
Organ Gun 120 pkt + 2x Rune of Penetrating 50 pkt = 170 pkt
PS: S6 i AP. BS biorę od inżyniera. Wolę większą siłę niż celność. Masakrator.
Równe 2400 pkt
---
Wiem, że powinienem dać jakieś runy na działo i katapultę, niestety runy bardzo wszystko podrażają. Muszę wybierać. Irondreaki mają 2 wyrzutnie rakiet z S8 i D3 W, więc powinni pomóc z rozwalaniem czegoś bardziej odpornego, a na Euro i tak pewnie będzie problem z większą ilością armat.
Wydaje mi się, że nie jest ona taka zła. Ma trochę i strzelania i trochę walki wręcz i trochę wystawień. Przede wszystkim liczę na klocek IB, którzy mają nie oddać punktów, w końcu mają 5+ Ward na strzelanie i 3+ na magię. Najważniejsze jednostki mają Immune to Psychology od Longbeardów.
Czekam na sugestie.
Runelord 120 pkt
Master Rune of Gromil 30 pkt
2x Rune of Iron 45 pkt
Spellbreaking Rune 25 pkt
2 x Rune of Warding 35 pkt
Great Weapon 6 pkt
Razem: 261 pkt
PS: Będzie w klocu IB, Ma dawać im AP. W dodatku ma nie zginąć. ( 5+ Ward save, 1+ as, 6 T i 4 W) + Dispel Scroll
Thane 65 pkt
BSB 25 pkt
Shield 3 pkt
Master Rune of Grungi 60 pkt
Razem: 153 pkt
PS: Ma 4+ Ward save sam z siebie, oddziałom w 6 calach daje 5+ Warda na strzelanie i magię. (Z Runelordem w oddziale IB ma 2+ na snajperki, a sami IB 3+).
RuneSmith 60 pkt
Great Weapon 6 pkt
Rune of Stone 5 pkt
2x Spellbreaking Rune 45 pkt
Razem: 116 pkt
PS: Daje AP kusznikom, ma zjadaczkę czarów czyli drugi DS).
Master Engineer 70 pkt
Razem: 70 pkt
PS: Ma tylko i wyłącznie pomagać organkom.
Core:
30 x Kusznicy + GW + FCG = 450 pkt
PS: Jak dla mnie to najlepszy wybór z obecnych corów. Walą na 30 cali z S4 i AP od runesmitha (czyli -2 do as). W walce wręcz -3 as dla wroga, w szarży -4, bardzo dobrzy kusznicy na 30 cali z dobrą kontrą. W dodatku mają Warda na strzelanie i magię od BSB w 6 calach.
10 x Longbeardzi + Shields + Music + Banner = 150 pkt
PS: Są po to, aby dawać Immune to Psychology dwóm klocom, ewentualnie zabić jakieś małe oddziały, ostatecznie mogą służyć jako odginaczka. Zastanawiałem się nad Banerem z Stubbornem, można wtedy ich jakoś ustawiać w kreskę z jakimś herosem z dobrym pancerzem.
Razem 600 pkt, czyli idealnie na Euro
Special:
30 x IronBreakers + FCG = 450 pkt
PS: Bardzo dobre parametry obronne, z AP od Runelorda mogą coś w dodatku ugrać przeciwko lepiej opancerzonym jednostkom (w szarży dają -3 do as!). Ogółem nie oddają punktów, a są w stanie bez obaw trzymać jakiś mocny kloc przez całą grę. Testowałem! Piechota CHD ma niewiele słabsze parametry obronne, a i tak trzymają co chcą. Ewentualnie można wywalić 3 IB aby dać Banner z Stubbornem jak się boicie, że szeregi stopnieją. Lepsi jak dla mnie od Hamków bo nie giną od byle strzelania czy walki wręcz.
Cannon 120 pkt
Grudge Thrower 80 pkt
Rare:
10 x IronDrakes + music + Ironwarden + Trollhammer Torpedo 190
10 x IronDrakes + music + Ironwarden + Trollhammer Torpedo 190
PS: Dlaczego? Bo dobrze strzelają jak i dobrze walczą wręcz. Kowboje wiem. Ale w walce wręcz biją już normalnie, więc jakieś kowbojskie plewy zabiją. Trollhammer torpedo wali jak rakieta z CHD tyle, że D3 W. Są w stanie ładnie porzeźbić wszystko, co nie ma 2+ Wardsave na ogień. W dodatku są dobrą odginaczką na K'daai i wszystko co wali ogniem.
Organ Gun 120 pkt + 2x Rune of Penetrating 50 pkt = 170 pkt
PS: S6 i AP. BS biorę od inżyniera. Wolę większą siłę niż celność. Masakrator.
Równe 2400 pkt
---
Wiem, że powinienem dać jakieś runy na działo i katapultę, niestety runy bardzo wszystko podrażają. Muszę wybierać. Irondreaki mają 2 wyrzutnie rakiet z S8 i D3 W, więc powinni pomóc z rozwalaniem czegoś bardziej odpornego, a na Euro i tak pewnie będzie problem z większą ilością armat.
Wydaje mi się, że nie jest ona taka zła. Ma trochę i strzelania i trochę walki wręcz i trochę wystawień. Przede wszystkim liczę na klocek IB, którzy mają nie oddać punktów, w końcu mają 5+ Ward na strzelanie i 3+ na magię. Najważniejsze jednostki mają Immune to Psychology od Longbeardów.
Czekam na sugestie.
Ostatnio zmieniony 15 lut 2014, o 23:35 przez Never, łącznie zmieniany 1 raz.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
No tak, bo Ap sie combuje daj tam może dwoch runesmithow to bedzie -3 do save
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
AP się nie kombuje. 1 Runesmith idzie do kuszników, gdzie daje im -1 dodatkowo do sv, Drugi do Ironów aby też mieli AP.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
A to AP nie działa czasem tylko w close combat?
sprawdzałem 2 razy, działa zawsze w walce wręcz jak i przy strzelaniu, chyba że zabiją runesmitha.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
@PiotrB- zakładam ze w zasadach Runesmitha jest dokładnie to wyszczególnione? bo normalnie faq gw (akapit z razor bannerem) rozwiewa wątpliwości.
rzekłbym ze z tej rozpy ciekawie wyglądają te trolltorpedy,szkoda tylko ze za 190p. Reszta.. Runlord-statysta za 260p, organiki za (sic!) 240p. które spadną jako pierwsze, bo nie masz czym rozkręcić armat przeciwnika.. jeden klocek do walki który jak stopnieje do 20 modeli to w sumie nic juz nie zrobi.. kusze fajne jak masz bsbka to nie wiem po co ci longi (albo na odwrót. btw. co dokładnie robi Rune of Grungi?).
pzdr,KG
rzekłbym ze z tej rozpy ciekawie wyglądają te trolltorpedy,szkoda tylko ze za 190p. Reszta.. Runlord-statysta za 260p, organiki za (sic!) 240p. które spadną jako pierwsze, bo nie masz czym rozkręcić armat przeciwnika.. jeden klocek do walki który jak stopnieje do 20 modeli to w sumie nic juz nie zrobi.. kusze fajne jak masz bsbka to nie wiem po co ci longi (albo na odwrót. btw. co dokładnie robi Rune of Grungi?).
pzdr,KG
AP nie działa na strzelanie. Opis zasady w rulebooku mówi, że model z tą zasadą specjalną ma modyfikator -1 do pancerza w walce wręcz. Żeby mieć AP przy strzelaniu to broń musi mieć zasadę AP.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
Ale ciągle jest Trollhammer Torpedo! jak tu nie wygrać!