Euro2014 - Draft 3
Moderator: Dibo
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
doświadczenie mam z DoCh jak pieski Khorna wychodzą z krawędzi i robią popłoch, za jedyne 165 jedna piątka takich bydlaków
jedynie co jedynie mogę doradzić to że jednego oddziału się nie opłaca wystawiać w ambushu, iż nie oprze się na nim żadna strategia, a przy dwóch można liczyć na to że jeden na 88% pojawi się na polu bitwy, i będzie mógł robić jako wsparcie czy niszczenie maszynek
zdecydowanie teraz 4x 8 ungorów, czempion, muzyk, będę grały w większości rozpisek, i dwa będą w ambushu, do reszty mam mieszane uczucia czy to czasem nie będzie przerost formy nad treścią
jedynie co jedynie mogę doradzić to że jednego oddziału się nie opłaca wystawiać w ambushu, iż nie oprze się na nim żadna strategia, a przy dwóch można liczyć na to że jeden na 88% pojawi się na polu bitwy, i będzie mógł robić jako wsparcie czy niszczenie maszynek
zdecydowanie teraz 4x 8 ungorów, czempion, muzyk, będę grały w większości rozpisek, i dwa będą w ambushu, do reszty mam mieszane uczucia czy to czasem nie będzie przerost formy nad treścią
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
half-horn zawsze się przyda jak wpadnie tam cowboy, to turę więcej utrzymają , do kreski w lesie zawsze stubborn i też turę więcej mogą potrzymać coś, a do tego zawsze ten BS o 1 więcej, tyle możliwości za jedyne 6pkt. żal nie wykorzystać
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
zakładamy nowy temat na DRAFT 3
czy zmieniacie tytuł tematu ? o to link
https://docs.google.com/document/d/12RR ... ODzt20/pub
widać,że zasada ambusha się nie zmieniła 10 gorów w ambushu - bezcenne tylko rzucić 6
czy widzicie że wszystko idzie w stronę naszych potrzeb ?
czy zmieniacie tytuł tematu ? o to link
https://docs.google.com/document/d/12RR ... ODzt20/pub
widać,że zasada ambusha się nie zmieniła 10 gorów w ambushu - bezcenne tylko rzucić 6
czy widzicie że wszystko idzie w stronę naszych potrzeb ?
Zmiana z bannerami jest świetna. Wreszcie dyscyplina na gorach z magami.
A co ciekawsze można władować konkretne bannery duże kloce gorów do walki.
Ciekawe czy zostawią te banerki bez limitu punktowego, wtedy nawet można Beast Banner władować, chociaż to cholernie dużo kosztuje.
Ewentualnie Rampagers'a na minotaury jeśli ktoś ten plew wystawia
A co ciekawsze można władować konkretne bannery duże kloce gorów do walki.
Ciekawe czy zostawią te banerki bez limitu punktowego, wtedy nawet można Beast Banner władować, chociaż to cholernie dużo kosztuje.
Ewentualnie Rampagers'a na minotaury jeśli ktoś ten plew wystawia
wiesz - beast banner normalnie kosztuje 206, tutaj tylko 75
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Ogólnie duży oddział gorów zyska zajebście dużo na potencjale bojowym.
Tak jak Klops napisał, z totem of rust ten oddział wreszcie przestaje obsysać z kawalerią.
Może kroić przyzwoicie bez brzytwy, wystarczy 0 z beasta lub 3 z shadowa.
Zresztą w walkach z typową piechotą co ma 5+ sava to też robi ogromną różnicę.
No nic, poczekajmy na finalny draft jeszcze ze 2 tygodnie, ale obstawiam że te bannery przejdą
A przynajmniej te do 50 pts bez ograniczenia ilości oddziałów (żeby nie trzeba było wybierać między dyscypliną, a rustem).
Tak jak Klops napisał, z totem of rust ten oddział wreszcie przestaje obsysać z kawalerią.
Może kroić przyzwoicie bez brzytwy, wystarczy 0 z beasta lub 3 z shadowa.
Zresztą w walkach z typową piechotą co ma 5+ sava to też robi ogromną różnicę.
No nic, poczekajmy na finalny draft jeszcze ze 2 tygodnie, ale obstawiam że te bannery przejdą
A przynajmniej te do 50 pts bez ograniczenia ilości oddziałów (żeby nie trzeba było wybierać między dyscypliną, a rustem).
- rudobrody79
- Falubaz
- Posty: 1344
- Lokalizacja: GIŻYCKO
może wreszcie zaczniemy zadawać klapsy w większej ilości jak dotychczas ...
Pal sześć minosy - ich raczej nic nie uratuje. Duże gory z beast bannerem, duże gory z rdzawym totemem, duże bestigory (+ jeszcze jedne mniejsze z dyscypliną), duży i mały mag z beastem, lord, opancerzony bsb, komplet odginaczek. Ld 10 z re-rollem, magia w normie, tylko 3 mocne, łatwo boostowalne kloce + bunkier i spam przeszkadzajek. Da się żyć
Lordzi (beastlord + 4lvl) = 550-600 (jak wrzucałem tak na pałę w AB to wyszło mi 580)
Herosi (bsb + 2lvl) = 300-350 (320)
2 x 40 gorów = 690 (fcg, ale jeszcze bez magicznych)
35 bestigorów FCG = 450
25 bestigorów FCG = 330
3 x 1 razorgor = 165
magiczne sztandary = 140
Total: 2.625-2.725 (2.675)
Można odpuścić drugie bestigory i złożyć bunkier z gorów i wykorzystać część punktów na więcej odginaczek i zwiększenie głównego klocka bestigorów. Ale technicznie pierwotny pomysł wchodzi Można też małego szamana wziąć 1lvl i zrobić z niego tanią odginaczkę i/lub rzucać zerówkę z 5 kości
Herosi (bsb + 2lvl) = 300-350 (320)
2 x 40 gorów = 690 (fcg, ale jeszcze bez magicznych)
35 bestigorów FCG = 450
25 bestigorów FCG = 330
3 x 1 razorgor = 165
magiczne sztandary = 140
Total: 2.625-2.725 (2.675)
Można odpuścić drugie bestigory i złożyć bunkier z gorów i wykorzystać część punktów na więcej odginaczek i zwiększenie głównego klocka bestigorów. Ale technicznie pierwotny pomysł wchodzi Można też małego szamana wziąć 1lvl i zrobić z niego tanią odginaczkę i/lub rzucać zerówkę z 5 kości
Po co drugie bestoigory jak masz klocek gorow z rustem i 2 x beast na magach... to starczy
beast banner bym olal, ale rust jest spoko, dalbym do tego razor i klasycznie movment na bestigorach, może nawet 3 magow z beastem 3x2
beast banner bym olal, ale rust jest spoko, dalbym do tego razor i klasycznie movment na bestigorach, może nawet 3 magow z beastem 3x2
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Beast banner jest imho > razor banner (a najlepiej mieć oba ). Są jednostki przez które trzeba się przebić masą ataków, a których standard of rust nie rusza (a pojedyncza zerówka może być mało + ogólna zawodność magii / antymagia przeciwnika): plagusi, demonetki (ward 5++ na modelu T3 to w zasadzie to samo co T4), witchki, spora masa innych elfów, krasnoludów z dwurakami itp... (heavy armor vs S4 +AP-2 i heavy armour vs S5 ma ten sam efekt, ale S5 vs T3/4 i S4 vs T3/4 to spora różnica )-Qc- pisze:Po co drugie bestoigory jak masz klocek gorow z rustem i 2 x beast na magach... to starczy
beast banner bym olal, ale rust jest spoko, dalbym do tego razor i klasycznie movment na bestigorach, może nawet 3 magow z beastem 3x2
Ale w sumie dwa klocki Gorów + Bestigory z movementem mogą być wystraczające. I tak potrzeba jeszcze bunkra + odginaczki. Z magami bym nie przesadzał - to już nie czasy spamu magii a la "herdstone i +3PD"