PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Moderator: Shino
-
- Wałkarz
- Posty: 81
- Lokalizacja: Łódź/Kruszów
Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
To szkoda bo wtedy by trochę zyskał na wartości.
Armie:
TK - 3500 pkt
TK - 3500 pkt
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
I tak jest niezły. Ale dokupywanie poisona to strzał w stopę.
Nowy draft 3
Tomb Kings (2700)
• Maximum unit point cost is increased to 550
• Victory points achieved against Tomb Kings are decreased by 10%
• Models within 12” of the Hierophant may march
• Skeleton Archer models, max 80
• Neferra's Scrolls of Mighty Incantations can't be taken by model with Lore of Death
Generalnie super bo można w pierwszej turze przejść piechotą o 16``
raz w fazie ruchu i raz w magii !!
lataczami 40``
a sfinksy wycisną 24``
Tomb Kings (2700)
• Maximum unit point cost is increased to 550
• Victory points achieved against Tomb Kings are decreased by 10%
• Models within 12” of the Hierophant may march
• Skeleton Archer models, max 80
• Neferra's Scrolls of Mighty Incantations can't be taken by model with Lore of Death
Generalnie super bo można w pierwszej turze przejść piechotą o 16``
raz w fazie ruchu i raz w magii !!
lataczami 40``
a sfinksy wycisną 24``
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
nie
popychsczka daje normal move nie marsz więc 12'' piechotą
popychsczka daje normal move nie marsz więc 12'' piechotą
A gdzie tu klimat??? Nasza armia traci go wraz z kolejnymi wymysłami....
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Normal move to przecież także marsz. A także reform. Popychaczka TK jest przecież jedyną, która pozwala na reform. Czar nie daje Ci tylko opcji poruszenia się. Ten czar daje Ci powtórzenie pełnego spektrum możliwości, które oferuje Ci faza ruchu.Kacpi 1998 pisze:nie
popychsczka daje normal move nie marsz więc 12'' piechotą
Ja przeżywałem w ten sposób utratę inkantacji. Ale z drugiej strony obecna magia też ma dużo sensu i klimatu. Marsz w 12" od hierofanty nie jest ani bardziej, ani mniej klimatyczny.A gdzie tu klimat??? Nasza armia traci go wraz z kolejnymi wymysłami....
Akurat tu jest poprawa tego klimatu. Bo jakby nie patrzeć, Hierofant trzyma armie przy życiu, żeby się nie sypała - ma tyle mocy w sobie, że nią emanuje co trzymała szkielety. A im bliżej jesteś źródła tej mocy, tym więcej Ci się jej udziela. (koks w powietrzu można by rzec ) A w Neherharze jest tyle magi, że wszyscy kościani obywatele mogą sobie spokojnie pląsać po rozżarzonych piaskach i nie potrzebują do tego Hierofantabeszcza pisze:A gdzie tu klimat??? Nasza armia traci go wraz z kolejnymi wymysłami....
Co ty gadasz??? Widziałeś kiedyś biegajace szkielety albo olbrzymie posągi... Ehhh dlatego zawsze w domu będą królować zasady czystego rulebooka;-)
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
ja tym bym się spierał z tą popychazką ale chciałbym nie mieć racji
Witam!
Czy ktoś bardziej ograny mógłby mi powiedzieć jak ograniczenia EURO mają się do naszego zwoju inkantacji?
Bo z tego co ja zrozumiałem z podręcznika armii i erraty GW, to dodawane przez niego kości nie są liczone jak PD.
Mogę więc za ich pomocą przebić limit 12 kości na turę i mieć teoretycznie 16? Czy euro to obcina? Bo możemy dodać tylko 3 (nowy draft wrócił nam taką możliwość).
Pozdrawiam!
Czy ktoś bardziej ograny mógłby mi powiedzieć jak ograniczenia EURO mają się do naszego zwoju inkantacji?
Bo z tego co ja zrozumiałem z podręcznika armii i erraty GW, to dodawane przez niego kości nie są liczone jak PD.
Mogę więc za ich pomocą przebić limit 12 kości na turę i mieć teoretycznie 16? Czy euro to obcina? Bo możemy dodać tylko 3 (nowy draft wrócił nam taką możliwość).
Pozdrawiam!
A nie działa on tak jak grzybki goblinów? Przecież nie są to PD. Faktem jest, że nie możesz mieć w jednym momencie więcej niż 12 kości, ale jeśli przykładowo wygenerujemy 9 PD do tego +3PD z kaszkietu i zaczniemy rzucać czary, to jak zostanie nam 1 kostka to bez przeszkód powinniśmy móc użyć zwój.
Dokładnie tak to interpretuje, ale spotkałem się z opinią że euro tnie zwój i mogę wygenerować tylko 3 kości niezależnie od źródła (channell, casket lub zwój). Swoją drogą gdyby tak było to ten przedmiot traci racje bytu ( w końcu trzeba rzucić dublet na bonusowych kościach żeby zadziałał).A nie działa on tak jak grzybki goblinów? Przecież nie są to PD. Faktem jest, że nie możesz mieć w jednym momencie więcej niż 12 kości, ale jeśli przykładowo wygenerujemy 9 PD do tego +3PD z kaszkietu i zaczniemy rzucać czary, to jak zostanie nam 1 kostka to bez przeszkód powinniśmy móc użyć zwój.
W ETC mamy
Dla TK zwiększone do 3 ale głównymi słowami są PD i DP, a w AB mamy zapisApart from Winds of Magic, an army may only generate up to 2 additional Power or Dispel Dice per magic phase.
Więc jeśli ktoś uważa, że zwój jest w jakikolwiek sposób ograniczony (nie wliczając zapisu ETC "Neferra's Scrolls of Mighty Incantations can't be taken by model with Lore of Death") to prosze niech wytłumaczy z jakiego powodu....The bonus dice do not count as power dice. ...