Krasnale 2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Weatherwax
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120

Re: Krasnale 2400

Post autor: Weatherwax »

Dźwiedź pisze:Nawet jeśli założymy, że ci hammersi nie zostaną przetrzebieni ze strzelania lub magii(...)
No to Thane w środek z Grugni + Strollaz i do przodu..
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

W związku z powyższymi radami, za które dzięki, powstały 2 koncepcje.

Runesmith 138 pkt (General) do Ironów
- ga, sh
- Rune of Iron, Rune of Stone
- Rune of Spellbreaking

Runesmith 113 pkt do Longbeardów
- ga, sh
- Rune of Stone
- Rune of Spellbreaking x2

Thane BSB 156 pkt do Ironów
- ga, gw
- banner: Master Rune of Grugni

29 Longbeards 426 pkt
- ha, gw
-musician, st. bearer

10 Quarrelles 130 pkt
- ha, sh

10 Quarrelles 130 pkt
- ha, sh

Cannon 145 pkt
- Rune of Forging

Cannon 150 pkt
- Rune of Forging, Rune of Burnning

Grudge Thrower 155 pkt
-Rune of Penetrating x2, Rune of Accuracy

28 Ironbreakers 447 pkt
- ga, sh
- musician, st. bearer
- banner: Rune of Stoicism

Gyrocopter 80 pkt

Gyrocopter 80 pkt

Gyrocopter 80 pkt

Organ Gun 170 pkt
-Rune of Forging, Rune of Accuracy

2400/2400

Wersja druga: zastępujemy Ironów Hammerersami

28 Hammerers 447 pkt
-st. bearer, musician,
- Rune of Slowness

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

lepsza - wywal jednych kuszników - a drugich zwiększ do 12 szt i daj im tarcze - czyli będą kosztować 156 co załatwia sprawę corów . Za pozostałe 70 daj 5 Rangerów - nieoceniony blokere vanguardów których kraśki się boją :). ( stawiasz ich 12 cali od jednostek szybkich które robią vanguarda - co daje spokój Twoim maszynom a nie ma takiego fasta poza warlokami i pegazami który rangersów pojedzie ).
Jeśli masz Ironów to Longi z dwurakami - jeśli masz hamków to z tarczami...Powodzenia :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Dzięki za rady:)

Runesmith 138 pkt (General) do Longów
- ga, sh
- Rune of Iron, Rune of Stone
- Rune of Spellbreaking x2, Rune of the Furnance

Runesmith 123 pkt do Ironów
- ga, sh
-Rune of Fire
- Rune of Stone
- Rune of Spellbreaking x2

Thane BSB 159 pkt do Ironów
- ga, sh, gw
- banner: Master Rune of Grugni

29 Longbeards 436 pkt
- ha, gw
- fcg

12 Quarrelles 166 pkt
- ha, sh
- musician

Cannon 145 pkt
- Rune of Forging

Cannon 150 pkt
- Rune of Forging, Rune of Burnning

Grudge Thrower 155 pkt
-Rune of Penetrating x2, Rune of Accuracy

28 Ironbreakers 447 pkt
- ga, sh
- musician, st. bearer
- banner: Rune of Stoicism

Gyrocopter 80 pkt

Gyrocopter 80 pkt

Gyrocopter 80 pkt

Organ Gun 170 pkt
-Rune of Forging, Rune of Accuracy

5 Rangers 70 pkt

2399/2400

Stawiam jednak na Ironów:)
Ostatnio zmieniony 4 mar 2014, o 17:43 przez Huss, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pysiek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: Pysiek »

inżynier za rendzerów :wink:

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

29 Longbeards 436 pkt
- ha, gw
- fcg

12 Quarrelles 166 pkt
- ha, sh
- musician
Może zamiast tego rozważ pełną 30 longów z FCG za 450 punktów i 10 Kuszników z GW i muzykiem? Wychodzi równo 600 punktów za core.
Runesmith 138 pkt (General) do Longów
- ga, sh
- Rune of Iron, Rune of Stone
- Rune of Spellbreaking
Po co to rune of iron? Nic nie zmienia tak naprawdę. Zamiast tego wolałbym drugą niszczarkę.
Thane BSB 159 pkt do Ironów
- ga, sh, gw
- banner: Master Rune of Grugni
Po co mu ta tarcza? Do wywalenia.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Po co mu ta tarcza? Do wywalenia.
żeby żyrokopter go nie rozdeptał :mrgreen:

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Cory - słusznie, dzięki:)

Runesmith - no źle mi się tam napisalo:/ ale on ma niszczare i rune warda na ogień - na to wskazuje 138 pkt:)

Than dostał tarczę dla picu bo zostalo 4 pkt :mrgreen:

Po poprawkach zostaje 16 pkt

A ten master enginer az tak konieczny?

Awatar użytkownika
Pysiek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: Pysiek »

mi się sprawdzają organy z inżynierem i +1 do trafienia, masakrują (możesz wtedy olać forging bo masz przerzut od inżyniera )
trafianie na 2+ na bliskim robi różnice

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Przekonywujace argumenty- dzięki:) za 20 pkt jeden gyrek dostanie Vanguarda i zamiaat rangerow bedzie robil za blokera Vanguarda oponenta:)

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Dwarf 2400 pkt

Runesmith 113 pkt General (Longi)
-shield,
-Rune of Stone,
-Rune of Spellbrakingx2 (niszczarka)

Runesmith 128 pkt (Hamki)
-shield,
-Rune of Stone,
-Rune of Spellbreakingx2, Rune of Furnance,
-Rune of Fire

Thane 156 pkt (Longi)
-gw,
-BSB, Master Rune of Grugni

25 Longberads 345 pkt
-shield, musician, standard

10 Warriors 100 pkt
-shield, musician

10 Warriors 100 pkt
-shield, musician

10 Warriors 110 pkt
-gw, musician

Grudge Thrower 145 pkt
-Rune of Penetration, Rune of Accuracy

Grudge Thrower 150 pkt
-Rune of Penetrating, Rune of Accuracy, Rune of Burning

25 Hammeres 445 pkt
-musician, standard
-Master Rune of Groth One-Eye

Gyrocopter 80 pkt
Gyrocopter 80 pkt
Gyrocopter 80 pkt

Organ Gun 145 pkt
-Rune of Accuracy

Organ Gun 150 pkt
-Rune of Accuracy, Rune of Burning

5 Rangers 70 pkt

2397/2400 pkt

Katapki w ostateczności można wymienić na armaty:)

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Niezłe

Awatar użytkownika
olomir
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 153

Post autor: olomir »

"Runesmith 113 pkt General (Longi)"

113 pkt na lorda? nie gram krasiami, ale czy coś z tym lordem jest nie tak? nagi prince u helfów kosztuje 140:( skąd taka róznica w cenie?

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

i tak bym zrobił...przynajmniej jedna armata musi być dla bezpieczeństwa bo z klopami to różnie wychodzi. a Longi to że idzie w Longbeardach...runesmith to zwykły hero
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Awatar użytkownika
Gąszczu
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Wrocław <> Poznań

Post autor: Gąszczu »

Różnica w cenie stąd że goły kowal kosztuje 60pkt. Generalnie na obecnej mecie szkoda pkt na cieżkich herosów bo brakuje na jednostki. Cieżko zbudować jakiegoś turbo zabijake a BSB i 2x runki to podstawa. Wychodzi na to że 113 pkt na generała to odpowiednia cena,chociaż ja myśle jeszcze nad opcją Runelorda (+60 pkt ale +1T,W,Ws,I i magic resist(2))

Ogólnie rozpa do przyjęcia ale nie wiem czy nie wymaksował bym Hamków i Longów. I tak klilku spadnie od ostrzału albo innych głupotek.


EDIT> Acha, i dlaczego nie ETC? 4 maszyny + 3 zyrki chyba nie wchodzą..
"jak na 4+ to 50%
i Gąszczowi trzeba na działo na 2+ żeby wiedział że ma 83% a nie 0,000001% "

Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Runlord to ciekawa opcja ale nie wiem czy warty punktów, które wydają się być potrzebne w jednostkach.

Maksowanie Hamków i Longów zmusza mnie do utraty Runy obszarowego stubborna, która boostuje Longów i 10-tki Worriorów (przynajmniej w założeniu:P). Ale punktowo jest to możliwe do zrealizowania. Zauważam, że ja też będę strzelał i latał, także oponent będzie musiał wybierać cele.

Katapki cenie za indirecta, 4S pod templatem i poprawkę celowania.

W sumie to nie śledziłem na bieżąco zmian ograniczeń ETC, więc nie wiem jak to teraz wygląda. Czy mógłby ktoś przybliżyć?
Jak Kraśki weszły, nie tak dawno zresztą, to nie było ograniczeń:P Co u Krasiów właściwie można ograniczyć - to już by było wysoce niestosowne, nadgorliwe wręcz.
(Kojarze tylko, że każdy Gyro powyżej 3 się dopiero zaczynał liczyć. :mrgreen:)

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

4 maszyny i 3 żyrki jak najbardziej wchodzą. Masz za słaby "kombat" - ja uważam że zionięcia i dwa full odziały są must have. Nie grałem dużo kraśkami ale moje spostrzeżenia są takie że jednak bsb nie jest potrzebny jak masz longów a już na pewno nie jest potrzebny z Grundim - 10 warriorów ze stubbornym wydają się być dobrym pomysłem... no i oczywiście przestańcie już bredzić z tymi katapami - działo zawsze lepsze....
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

W "próżni" działo jest lepsze, ale kolega napisał, dlaczego wybrał katapulty, sa one odpowiedzią na konkretny problem tej armii.
Granie bez BSB to nonszalancja, na którą mało kto może sobie pozwolić. Master Rune of Grungni (nie Grundi!!!) jest bardzo dobra, ward 4+ jest dobrą protekcją, a za kilka punktów dostajemy bardzo cenny bąbelek.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Gąszczu
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Wrocław <> Poznań

Post autor: Gąszczu »

Widzę że wielu krasi opiera się teraz na 10 warriorsów i rozumiem ten rodzaj gry, sam to testowałem i faktycznie wiekszość smieci ktore ma za zadanie zniszczyć maszyny odbija sie od nich. Pytanie brzmi czy remis w 70% bitew Cie zadowala? Bo te 10 warriorsów faktcznie prawie zawsze sie spłacą ale nie nabiją Ci punktów. Możemy założyć że na stubbornie wiekszosć oddziałów faktycznie dotrwa do końca bitwy , ale nie ma tu pierdalnięcia potrzebnego do rozbijania faktycznie dużych klocków.

Cannony 4eva! :D

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Gąszczu a co w tej armii uważasz za siłę, która jest w stanie rozbijać duże klocki, tzn. ma pierdyknięcie? 2 x organki i 2x katapy (ewentualnie armaty bo to ten sam koszt punktowy) i 3x Żwirki służą do zmiękczania. Nie do końca przekonuje mnie Twój argument. Super turbo duże klocki własnej piechoty (przy koszcie jednostkowym to i tak max 30 modeli) też nie są gwarantem rozbijania dużych klocków wroga. Ewentualnie longów można by przezbroić na great weapon - punkty zdjąć z muzyków warriorowych.

Armaty są fantastyczne ale wymagają pola widzenia, zresztą jak organki. Ale, o ile organki ustawie kierunkowo czekając aż coś się wyłoni (osłonią fragment terenu) o tyle katapkami mogę bombardować cały czas - nawet skitrane cele. Zdaje sobie sprawę, że często jeden strzał z armaty rozwiązuje problem.

Może mój tok myślenia ma wady, ale Warhammer jest grą wyborów, a wszystkiego mieć się nie da, więc poszukuje kompromisów.

ODPOWIEDZ