Arrer Boyz
Moderator: Kołata
Arrer Boyz
Używa ktoś Arrer Boyzów?
Sprawdzają się czy plewy z nich?
Bo jakoś w rospiskach niektórych ich widać, inni piszą że są do kitu to nie wiem..
Za 65 punktów mamy 10 arrerów z muzykiem, to dosyć tanio chyba, więc może nie są tacy nie opłacalni, co?
Sprawdzają się czy plewy z nich?
Bo jakoś w rospiskach niektórych ich widać, inni piszą że są do kitu to nie wiem..
Za 65 punktów mamy 10 arrerów z muzykiem, to dosyć tanio chyba, więc może nie są tacy nie opłacalni, co?
Do zajmowania/blokowania ćwiartki mogą się przydać:P Ja ich tam nigdy nie wystawiam... 65 pkt to prawie fast
W sumie są całkiem fajni. Mogą zmiękczać fasty, trzymać magów w oddziałach wystawione na samobójcze szarże naszych fastów, mogą zdjąć ratlinga, a jak fast w nich wpadnie to spora szansa, że go odbiją. Ostatnio ich próbuję i powoli się przekonuję
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
W O&G od strzelania są maszyny. Arrer Boyz są żałośni, bo:
- mają BS3;
- tylko 24" zasięgu;
- strzelają z S3;
- mają animozję - przy wyrzuceniu "1" nie mogą strzelać, a przy wyrzuceniu "6" ruszają się, czyli mają -1 do trafienia. Ogólnie dają ciała, a statystycznie w 2 turach na 6 dają jeszcze bardziej
- mają BS3;
- tylko 24" zasięgu;
- strzelają z S3;
- mają animozję - przy wyrzuceniu "1" nie mogą strzelać, a przy wyrzuceniu "6" ruszają się, czyli mają -1 do trafienia. Ogólnie dają ciała, a statystycznie w 2 turach na 6 dają jeszcze bardziej
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Zgadza się, bo ich koszt zmalał z 8 na 6 punktów.Lunn pisze:Mimo wszysto są bardziej grywalni niż w poprzedniej edycji
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Do zajmowania cwiartek lepiej nadaja sie snotlingi: nie maja animozji, kosztuja 20 pts mniej i sa odporne na animozje. Mi tam zawsze brakuje punktow na takie smiecie, bo zyluje punkty na oddzialy szturmowe.
Arrer Boyz - kupa straszna. Jedyne co w nich fajne to modele. W sumie sa bardzo tani, ale tak jak prawicie zamiast nich mozna sobie wystawic fasta, ktory zdziala o wiele wiecej anizeli dzikie chlopaki co to luki na gwiazdke dostali i ucza sie co dopiero je odpalac
a probowaliscie wystawiac ich w liczbie 25 zamiast zwyklych orkasow ?
maja mniejszy AS, ale za to moga fajnie sciagac large targety i strzelac w jednostki znajdujace sie na gorkach ze wszystkich rank 2 oddzialy po 25 to 50 strzał na ture z 4T i Choppa
chyba sobie przetestuje dla zabawy. ktos juz probowal ?
maja mniejszy AS, ale za to moga fajnie sciagac large targety i strzelac w jednostki znajdujace sie na gorkach ze wszystkich rank 2 oddzialy po 25 to 50 strzał na ture z 4T i Choppa
chyba sobie przetestuje dla zabawy. ktos juz probowal ?
Ja jak chcę postrzelać to wystawiam klocek NG z łukami, co prawda ani Arrersami (jak ich testowałem) ani NG rzadko mi się zdarza oddać salwę, ale przynajmniej u tych ostatnich mogę schować fanoli i rozciągnąć go tak żeby chronił moje maszyny. Temple Guard ma rację do strzelania mamy machiny, ewentualnie fatsy jak nimi źle wymanewrujemy i nie chcemy stracić tury - choć to raczej strzał dla strzału.
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Nie testowałem jeszcze ich, ale sądzę, że to może być fajna jednostka - strzela a jak przeciwnik podchodzi to oni szarżują w niego. Nikt się nie spodziewa szarży od łuczników a tu orki S4 (przy szarży) i T4 cały combat wiec w HtH mogą coś zdziałać.
" Niech wygra ten, kto ma więcej szczęścia w kościach!!! "
Panowie i, ewentualnie, Panie, co wy gadacie?! Arrerzy są dobrzy, to użytkowanie może być złe. Mamy łuczników z T4 i S4 (w 1 turze), AS 6+, to nie byle co. Dodatkowo, jeśli mamy inne śmieci to przeciwnik ma problem ze strzelaniem, a nawet z atakiem. Nie raz mi się zdarzało, że przeciwnik wogóle się nimi nie przejmował, czego potem żałował. Nie mówię żeby armię na nich opierać (co mi się raz zdarzyło), ale wasza krytyka jest zbyt ostra. Fast może szybki i manewrowny, ale dwa dupki schodzą i po sprawie, tutaj jest potrzebnych 3, mają wyższe LD, a jak się gobliny niedaleko rozwalą to jeszcze by chętnie zaszarżowali, przy Waaaagh! mają +1. Jeśli mogę, to właśnie ich wstawiam, oczywiście najpierw fast, potem oni. Polecam ich, jako wsparcie dla partyzantki spiderów, albo wilczków.