Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Nie mogą, ale taki jest dopisek w rulebooku, a z tarcz korzystają wtedy przeciwko magicznym pociskom i strzelaniu.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Niezłomnosć, 4+ ward ( i 2+ ward na magię) dla proroka, 5+ ward na magię dla oddziału, Liderka na 18" z generała.Jakie są największe zalety dzwonu
Owszem, używasz podstawki dzwonu.w razie miscast'u czaru kóry rzucił prorok korzystam z podstawki?
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To że gromadzi dużą ilośc punktów, to jest dobre moim zdaniem bo świetnie je trzyma, a z działa tak łatwo nie spada, zwłaszcza jak Storm Banner działa, a wracając do myśli powyżej on tak trzyma punkty że póki gostek nie zabije ci oddziału z dzwon, lub poważnie go okaleczy to możesz być pewien że maski nie otrzymasz i to jego największa zaleta. Ja osobiście uwielbiam grać na dzwonie bo jest genialny, a jak na niego rzucisz death frenzy w combacie i efekt dzwonu wypadnie 13 to oddział przeciwnika wyparowywuje.
A z Plague Furnace ktoś korysta? Jest to grywalny model? Na przykład, gdy nie można mieć dzwonka.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
ja natomiast nigdy nie wystawiam dzwona a dość często furmnkę i do tego 30 monków z bsd z razor bannerem
Ja gram teraz trochę taką funową rozpiską z furmanką na mniejsze punkty. Ogólnie dupy nie urywa, spada z cannonów itd, ale jak wejdzie w odpowiedni combat to jest mega zabawa (ostatnio wjechałem pełnym plague walcem w black guardów - cieszyłem się jak dzieciak gdy patrzyłem na efekty )
Jeśli nie opierasz planu na przeżyciu plague priesta i nie musisz rezygnować z jakichś ważnych elementów rozpy na jej rzecz to imo warto ją czasem do monków wstawić.
Jest bardzo zabawna i wszystko z niskim T dosłownie mieli, aczkolwiek bywa zawodna.
Edit: Monki tylko z PB. Nie ma innych.
Jeśli nie opierasz planu na przeżyciu plague priesta i nie musisz rezygnować z jakichś ważnych elementów rozpy na jej rzecz to imo warto ją czasem do monków wstawić.
Jest bardzo zabawna i wszystko z niskim T dosłownie mieli, aczkolwiek bywa zawodna.
Edit: Monki tylko z PB. Nie ma innych.
Ja natomiast do monków daje tylko Banner Under Empire. Wole iść w ilość ataków w każdej turze combatu. Na furmance nie grałem wiec nie mam o niej zdania.
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
W którym momencie PB można aktywować? W dowolnej fazie CC, czyli na przykład po atakach przeciwnika, przed swoimi plagusami. Czy dowolnej fazie CC, czyli na przykład po jednej walce (na przykład slavów), przed drugą (plagusów)?
Przestań proszę nazywać monki plagusami, bo mieszasz. Plagusy to plagusy - inna jednostka.
Po przyjrzeniu się zapisowi w RB wydaje mi się, że można nawet pomiędzy inicjatywami, w trakcie combatu, ale nie jestem tego pewien. Natomiast aktywujesz dopiero jak zdecydujesz się rozegrać combat monków, nie musisz na początku fazy. Tu nie ma wątpliwości.
Po przyjrzeniu się zapisowi w RB wydaje mi się, że można nawet pomiędzy inicjatywami, w trakcie combatu, ale nie jestem tego pewien. Natomiast aktywujesz dopiero jak zdecydujesz się rozegrać combat monków, nie musisz na początku fazy. Tu nie ma wątpliwości.
Mają w nazwie to samo Plague, więc mogą być nazywanie Plagusami - nie przesadzaj już.
Mnie dla nich ciągle kusi Razor. Przy tylu atakach pomoże zdjąć kilku przeciwników w każdej turze walki, a nie tylko raz, chociaż rozumiem nastawienie, by dostać wielki boost w tej jednej kluczowej fazie.
Mnie dla nich ciągle kusi Razor. Przy tylu atakach pomoże zdjąć kilku przeciwników w każdej turze walki, a nie tylko raz, chociaż rozumiem nastawienie, by dostać wielki boost w tej jednej kluczowej fazie.
Tak jest. Deklarujesz przed swoimi atakami.Hoax pisze:Po przyjrzeniu się zapisowi w RB wydaje mi się, że można nawet pomiędzy inicjatywami, w trakcie combatu, ale nie jestem tego pewien. Natomiast aktywujesz dopiero jak zdecydujesz się rozegrać combat monków, nie musisz na początku fazy. Tu nie ma wątpliwości.
- Miscatonic
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Polkowice
1. Za hordą klanbraci + dzwon wykopał mi się z zasadzki skorpion tomb kingsów. W jaki sposób mogę zreorganizować jednostkę z dzwonem, tak po prostu jak zwykły regiment?
2. Na wzgórzu stoi Lighting cannon. Strzela do przeciwnika ale na linii strzału stoi jednostka sprzymierzona. Pomimo tego że działo jest na wzniesieniu jednostka sprzymierzona dostaje obrażenia czy pociski strzelaja nad głowami i lecą na przeciwnika?
3. szary prorok może posiadać 4 czary (np. 2,3,5,6). Może wybrać czaru spośród 2 domen.W rulebooku jest napisane że może je dowolnie mieszać o ile poinformuje przeciwnika. Czyli wybieram np 2 czary z jednej i 2 z drugiej domeny na całą grę? Czy np. w jednej turze rzucam czar nr2 z jednej domeny o w kolejnej turze czar nr. 2 z drugiej domeny?
2. Na wzgórzu stoi Lighting cannon. Strzela do przeciwnika ale na linii strzału stoi jednostka sprzymierzona. Pomimo tego że działo jest na wzniesieniu jednostka sprzymierzona dostaje obrażenia czy pociski strzelaja nad głowami i lecą na przeciwnika?
3. szary prorok może posiadać 4 czary (np. 2,3,5,6). Może wybrać czaru spośród 2 domen.W rulebooku jest napisane że może je dowolnie mieszać o ile poinformuje przeciwnika. Czyli wybieram np 2 czary z jednej i 2 z drugiej domeny na całą grę? Czy np. w jednej turze rzucam czar nr2 z jednej domeny o w kolejnej turze czar nr. 2 z drugiej domeny?
1. Normalny reform/swift reform jest dozwolony
2. Jeśli tą jednostką nie są slave to musisz strzelać tak, żeby im krzywdy nie zrobić - czyli wyznaczyć punkt odbicia kuli nie dalej niż 2 cale od końca tej jednostki (koniec patrząc od strony działa)
3. Deklarujesz jeden raz - przy rozpoczęciu gry.
2. Jeśli tą jednostką nie są slave to musisz strzelać tak, żeby im krzywdy nie zrobić - czyli wyznaczyć punkt odbicia kuli nie dalej niż 2 cale od końca tej jednostki (koniec patrząc od strony działa)
3. Deklarujesz jeden raz - przy rozpoczęciu gry.