Pytania o magię v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: Semi »

magiczne wlasnosci sztandaru dzialaja caly czas, niezlaeznie czy wyznaczysz go do walki czy nie...
Obrazek
Highborn Elves Only!

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Laik pisze:Czy atrybut z lore of beast działa na oddział piechoty z bohaterem na koniku?
Furion pisze:Misha, na takie pytania nie odpowiadamy, a jak już odpowiadamy to poprawnie. Odpowiedź jest napisana bezpośrednio w podręczniku w ramach zasady o którą Laik pyta. Wystarczy przeczytać.
RB mówi, że bohater i unit są single unit for all rules and spells purposes czy jakoś tak
więc to nie takie jednoznaczne, celem jest unit, który jest piechotą a nie model bohatera
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

JaSzczuras
Chuck Norris
Posty: 484
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: JaSzczuras »

Czy 5 czar z lore of high magic " Arcane Unforging" może obrać za cel sztandarowego oddziału i zniszczyć magiczny sztandar??

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Tak, może zniszczyć sztandar, ale BSB nie przestaje być BSBkiem.

EDIT: późno już ;s
Ostatnio zmieniony 6 mar 2014, o 03:59 przez panterq, łącznie zmieniany 1 raz.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

JaSzczuras
Chuck Norris
Posty: 484
Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin

Post autor: JaSzczuras »

panterq pisze:Tak, może zniszczyć sztandar, ale BSB nie przestaje być BSBkiem.
Ok rozumiem, ale to napisałeś w sprawie BSB ja się pytam o zwykły sztandar oddziału, np.
Banner of Swiftnes na oddziale kawalerii

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Tak, może
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Brygu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172

Post autor: Brygu »

panterq jesteś pewny? Czy tam nie ma czegoś takiego że sztandar jest na oddziale, a więc nie możesz wskazać single model aby mu zniszczyć magiczny przedmiot?

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

No właśnie rzecz w tym, że sztandar jest na jednym konkretnym modelu ( z dość specyficznymi zasadami ubijania tegoż ). Że kożysta z szmtki cały oddział to już inna sprawa. Więc odczynianie działa ( acz model pozostaje niemagicznym sztandarowym ).
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Przedmiot magiczny jest niszczony oraz model na asv jest zabijany, więc sztandar się niszczy. Bsb daję swoją zasadę niezależnie od sztandaru tak zostało ustalone i jeśli się nie mylę to tracisz +1 do CR za sztandar przez to.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

mylisz sie.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7831
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Czy Sceptre of Stability można użyć po nieudanym dispelu ale legalnym czyli powyżej 3 ?
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

ślivek
Kretozord
Posty: 1691

Post autor: ślivek »

Po to on jest. Można zgodnie z opisem przedmiotu.
Obrazek

ChaseRabinov
Plankton
Posty: 2

Post autor: ChaseRabinov »

Mam pytanko odnośnie zielonego "Foot of Gork". Czy przez scatterowanie wzornika należy rozumieć, że obrażenia dostają wszystkie figurki dotknięte przez scatterujący wzornik (tak jak objęte są wszystkie figurki przez poruszający się wzornik Słoneczka z magii Śmierci), czy też wygląda to tak, jak np. przy strzelaniu z katapulty - to znaczy, że objęte są tylko te figurki, które są pod wzornikiem po przesunięciu go zgodnie z resultatem kostki rozrzutu?

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Jak z katapulty.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Czy możliwosć zakończenie czaru RIP "at any time" oznacza, ze mogę zakonczyc "Hysterical Frenzy" z domeny Slaanesha po tym jak jednostka będaca pod jego wpływem wykonała swoje ataki, ale zanim podejmę decyzje, czy gonię przeciwnika uciekającego po przegranym combacie?
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Asmodai
Chuck Norris
Posty: 422

Post autor: Asmodai »

IMO tak - str.36 BRB. Pozostaje pytanie, czy jest to do końca fair względem przeciwnika.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Jesli jest zgodne z zasadami, to dlaczego ma nie byc fair..? :)
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Asmodai
Chuck Norris
Posty: 422

Post autor: Asmodai »

Jesli jest zgodne z zasadami, to dlaczego ma nie byc fair..? :)
Dlatego, że legalne wałki się zdarzają - potem trzeba to uściślać lub ciąć.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

coś co jest wbrew zasadom - uznać można za pospolity wałek
coś co jest w zasadach wałkiem być nie może z definicji, tyle

kwestie moralności zostawmy na boku i jakiś worst playów etc, Chalice of Darkness też miły dla przeciwnika nie jest a dużo większy wpływ ma niż rozproszenie RiP'a
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Asmodai
Chuck Norris
Posty: 422

Post autor: Asmodai »

coś co jest w zasadach wałkiem być nie może z definicji, tyle
kreski VC? Legalny wałek.

ODPOWIEDZ