
NoWE (zbiór plot str. 113)
Moderator: Gremlin
Zmieńcie dealera
Centaury ? Really ? Tylko na tyle Was stać ?
Nie wiem w którym miejscu Wam to pasuje do klimatu Wood Elves ale ok... kwestia gustu i poczucia klimatu
Druidzi, eteryczne dryady, duszki (swarm), wielkie drzewa, jelenie itp. to jeszcze zrozumiem
PS. Centaur spoko ale jako jednostka dla Bestii, nawet fluffowo sobie nie przypominam nic takiego :/
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Centaury ? Really ? Tylko na tyle Was stać ?

Nie wiem w którym miejscu Wam to pasuje do klimatu Wood Elves ale ok... kwestia gustu i poczucia klimatu

Druidzi, eteryczne dryady, duszki (swarm), wielkie drzewa, jelenie itp. to jeszcze zrozumiem

PS. Centaur spoko ale jako jednostka dla Bestii, nawet fluffowo sobie nie przypominam nic takiego :/
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
to raczej Ty zmień
w każdej grze były przykład Disciples 2 bunt elfów
i byli bardzo spoko

w każdej grze były przykład Disciples 2 bunt elfów

- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Spoko byłaby jakaś jednostka na zasadzie monster & handlers, jakieś np. wielgachne pumy i każda biegająca ze swoim elfim panem, jednocześnie treserem i przyjacielem. Nawet można byłoby stworzyć im nową wspólnotę i np. dokupić taką pumkę herosowi z odpowiednią wspólnotą. Całkiem dużo da się z tym bookiem zrobić, temat "leśny" jest bardzo obszerny, tylko trzeba chcieć i mieć pomysł.
Pojawiły się ploty o preorderze Imperial Guards na 22 i 29 marca (wychodzą w kwietniu) więc wszystko zgodnie z wcześniej zapowiadanym planem wydawniczym - trzeba zacząć zbierać kasę na maj 
Imperial Guards podobnie jak krasie też mają mieć codex w 2 tygodniu, więc nas taki układ też zapewne czeka.

Imperial Guards podobnie jak krasie też mają mieć codex w 2 tygodniu, więc nas taki układ też zapewne czeka.
byle z tydzien przed szczyrkiem 

xYz
+1Gremlin pisze:byle z tydzien przed szczyrkiem

Sprzedam brata!trzeba zacząć zbierać kasę na maj
Tanio!!


Odnośnie tych pum i ich panów, czy mi się wydaje czy śmierdzi mi to WoWem ? :/
Naprawdę, ja rozumiem Wasze zafascynowanie itp. ale klimat klimatem, obecna edycja jest mroczna i w tym kierunku ewidentnie GW idzie (nie licząc biegających KFC w Imperium - powinni powiesić za jaja kogoś kto to wymyślił)
Grałem w Disciples 2... gra megato raczej Ty zmień![]()
w każdej grze były przykład Disciples 2 bunt elfówi byli bardzo spoko


Jak dla mnie to WE powinni klimatem bardziej pójść w stronę armii neutralnej, bo z dobrem to według fluffu trochę mało wspólnego, przecież tam każdy kto wejdzie do lasu ma analny terror i gang bang bez wazeliny

PS. Jak myślicie....bolt thrower dostaniemy ? Taki leśny ?
Bo te HE/DE są mega, robią rzeźnie i strzelają lepiej niż łucznicy ... nawet nasi

Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Dokładnie...Leśne elfy zawsze były dość mroczną armią (nie mylić ze złą) a Athel Loren jest ich domem który strzegą jak oka w głowie, traktując każdego jako intruza. Z propozycji które jak dotąd padły, podoba mi się pomysł leśnych, eterycznych dusz które jak wiadomo w Athel Loren powszechnie egzystują i które mogłyby mieć jakieś zdolności związane z przyrodą (w Heroes of might of might and magic V wyszło to naprawdę zacnie). W każdym razie, liczę na to, że klimat mroku i tajemnicy Lasu Loren zostanie utrzymanyLuc pisze:
Jak dla mnie to WE powinni klimatem bardziej pójść w stronę armii neutralnej, bo z dobrem to według fluffu trochę mało wspólnego, przecież tam każdy kto wejdzie do lasu ma analny terror i gang bang bez wazeliny![]()

Jeśli poprawią nasze łucznicze zdolności (Siła 4 na dalekim + przerzut "1" na hita) to bolce nie będą nam potrzebneLuc pisze: PS. Jak myślicie....bolt thrower dostaniemy ? Taki leśny ?
Bo te HE/DE są mega, robią rzeźnie i strzelają lepiej niż łucznicy ... nawet nasi

- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
A nie wiem, nigdy w życiu nie grałem w WoWa.Odnośnie tych pum i ich panów, czy mi się wydaje czy śmierdzi mi to WoWem ? :/

ciekawe pomysły:)
właściwie to wydaje mi się, że WE najbliżej z innych armii do posiadania eteryków.
Całkiem ciekawe by to mogło wyglądać. Może nie koniecznie z krzykiem, ale sam leśny duch - czemu nie
właściwie to wydaje mi się, że WE najbliżej z innych armii do posiadania eteryków.
Całkiem ciekawe by to mogło wyglądać. Może nie koniecznie z krzykiem, ale sam leśny duch - czemu nie

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Jednostki do WE to temat rzeka - jednak nie spodziewam się niczego ciekawego po GW.
Najbardziej prawdopodobna wersja to jednostku typu "dual" - czyli GWowy standard idący po najmniejszej linii oporu. Co będzie w takim dualu?
- dwie wersje drzewca np. jeden bardziej "magiczny" drugi bardziej "waleczny" lub też "strzelający" (tanio, prosto i hurtowo)
- dwie wersje driad (to nawet już się pojawiało w plotach). Być może będzie lepsza wersja driad jak z 5 i 6 edycji czyli z "przemianami w aspekty" na zasadach tańców wardancerów. Takie elitarne driady będą w specach, ale mogą też być dwa rodzaje corowych jednostek driad.
Wariacji podwójnych boxów może być więcej.
Osobiście liczę na coś ciekawszego.
Jak wcześniej pisałem liczę, że rozwiną trzecią siłą lasu - czyli bestie i zwierzęta. Pomysłów jest od groma.
- Leśne Swarmy (w tym mogą być nawet spitowe)
- Beastmasterzy ze swoimi towarzyszami zwierzęcymi (stary jak świat elfi motyw) lub całymi sforami. Jest to prawdopodobne, bo od 5 edycji w dół istnieli beastmasterzy, którzy wyginęli dopiero w 6 edycji. Koncept ten jednak zachował się w postaci Oriona ze swoimi pieskami. W armii Ulryka ze storm of chaos istnieli jeźdźcy ze sforami wilczurów czy wilków. To był ciekawy koncept jednostki. O ile pamiętam dzikie rajdy wild riderów odbywają się z udziałem wilków/ogarów - to też ciekawy koncept na jednostkę i do wilków nie musi się ograniczać (pewnie jest sporo zwierzaków, które chętnie odpowiedzą na zew łowów).
- Ciekawa jednostka typu monstrous beast. Tutaj może być wszystko. Od ogromnych wilków żywcem wyjętych z Mononoke lub space wolfów po przeróżne leśne wielkie bestie. Koncept bardzo pojemny i powinien pojawić się w armii WE. Taką jednostkę może jednak GW łatwo schrzanić jak to zrobiło z bestiami i ich zmutowanymi wielkimi dzikami z wytrzeszczem oczu. Plusem jest to, że ten typ jednostki można zastąpić dowolnymi figurkami innych producentów - tak aby klimatem każdemu pod pasowało.
Koncept kawalerii:
- Na pierwszym miejscu wysuwa się duża kawaleria ala zapowiedziana kawa na wielkich jeleniach. Oczywiście taka kawa może być na czymkolwiek - wielkich wilkach, kotach etc. Kwestia dobranych modeli.
- WE na pewno do koncepcji nie zaszkodzi nowy fast np. w rarach (DE swój mają). Jak taki fast powinien wyglądać? Moim faworytem są elfie dziewice (mogą czarować) najlepiej na jednorożcach ;P
- Mało prawdopodobne ale może też pojawić się rarowa jednostka kawalerii powietrznej na wielkich orłach lub podrasowanych wielkich orłach (ancient great eagles) ;P
Ołtarze i inne:
- Wiele armii ma różnego rodzaje mutacje słynnych altarów - leśny altar to nic nowego - w poprzednich edycjach występował. Wolałbym jednak, aby czegos takiego nie było
- Magiczne drzewa i starożytne kamienie. To pomysł żywcem wyjęty z circle of orboros z Hordes. Tamtejsza leśna armia druidów posiada takowe jednostki w roli czystego "wsparcia". Jednostka w pobliżu magicznego obelisku czy drzewa może zostać leczona, otrzymywać jakieś zdolności, jak również nakładać debuffy na wrogie jednostki w pobliżu np. kasować regeneracje czy zmniejszać wardy jednostek przeciwnika etc. Koncept bardzo fajny, jednostka powinna występować pojedynczo. Nie sądzę jednak aby GW na coś takiego się zdecydowało - ale sam pomysł w Hordach to był strzał w dziesiątkę.
Potwory:
- GW może poszerzyć asortyment potworów w armii WE nie ograniczając się tylko do drzewca. Może to być kolejny forest spiryt (nie miałbym nic przeciwko czegoś na kształt arielki) albo wielka bestia (ciekawym konceptem byłby monsterowy leśny smok lub cokolwiek innego).
To chyba tyle jeśli chodzi o rodzaje jednostek leśnych elfów. Być może GW zaskoczy i będzie to coś zupełnie innego od tego co wymieniłem powyżej (ale nie sądzę). Coś zupełnie nowego to może być jakaś nowa elfia piechota o bliżej nieokreślonej roli.
Co do skirmishu w armii leśnych elfów to absurdem jest, aby armia WE posiadała regularne klocki typu włócznicy. Jak słusznie zauważył Luc - od tego typu regimentów są dosłownie wszystkie pozostałe armie WFB. Leśne elfy nie egzystują poza dziką puszczą dlatego formacji typu regularne jednostki piechoty ala leśnej formacji hoplitów czy innych pseudo pikinierów nie może być mowy. Jedynym sensownym wyjściem są oddziały jakie posiadały bestie w poprzedniej edycji - czyli formacja skirmishowa, która w walce zwiera się i posiada bonus za szeregi (ale do maks +2). Do tej świetnej zasady jednak GW już nie powróci. Natomiast łucznik WE w regularnej formacji to największy absurd leśnych elfów i po dziś dzień imperialni łucznicy mogą do woli nabijać się głupoty jakże mądrych i długowiecznych elfów - jak mawiają: "elfi łucznicy polują w szeregach, siedzą na drzewach w szeregach i srają w szeregach" ;P. To tyle jeśli chodzi o "klocki" w armii WE ;P.
Najbardziej prawdopodobna wersja to jednostku typu "dual" - czyli GWowy standard idący po najmniejszej linii oporu. Co będzie w takim dualu?
- dwie wersje drzewca np. jeden bardziej "magiczny" drugi bardziej "waleczny" lub też "strzelający" (tanio, prosto i hurtowo)
- dwie wersje driad (to nawet już się pojawiało w plotach). Być może będzie lepsza wersja driad jak z 5 i 6 edycji czyli z "przemianami w aspekty" na zasadach tańców wardancerów. Takie elitarne driady będą w specach, ale mogą też być dwa rodzaje corowych jednostek driad.
Wariacji podwójnych boxów może być więcej.
Osobiście liczę na coś ciekawszego.
Jak wcześniej pisałem liczę, że rozwiną trzecią siłą lasu - czyli bestie i zwierzęta. Pomysłów jest od groma.
- Leśne Swarmy (w tym mogą być nawet spitowe)
- Beastmasterzy ze swoimi towarzyszami zwierzęcymi (stary jak świat elfi motyw) lub całymi sforami. Jest to prawdopodobne, bo od 5 edycji w dół istnieli beastmasterzy, którzy wyginęli dopiero w 6 edycji. Koncept ten jednak zachował się w postaci Oriona ze swoimi pieskami. W armii Ulryka ze storm of chaos istnieli jeźdźcy ze sforami wilczurów czy wilków. To był ciekawy koncept jednostki. O ile pamiętam dzikie rajdy wild riderów odbywają się z udziałem wilków/ogarów - to też ciekawy koncept na jednostkę i do wilków nie musi się ograniczać (pewnie jest sporo zwierzaków, które chętnie odpowiedzą na zew łowów).
- Ciekawa jednostka typu monstrous beast. Tutaj może być wszystko. Od ogromnych wilków żywcem wyjętych z Mononoke lub space wolfów po przeróżne leśne wielkie bestie. Koncept bardzo pojemny i powinien pojawić się w armii WE. Taką jednostkę może jednak GW łatwo schrzanić jak to zrobiło z bestiami i ich zmutowanymi wielkimi dzikami z wytrzeszczem oczu. Plusem jest to, że ten typ jednostki można zastąpić dowolnymi figurkami innych producentów - tak aby klimatem każdemu pod pasowało.
Koncept kawalerii:
- Na pierwszym miejscu wysuwa się duża kawaleria ala zapowiedziana kawa na wielkich jeleniach. Oczywiście taka kawa może być na czymkolwiek - wielkich wilkach, kotach etc. Kwestia dobranych modeli.
- WE na pewno do koncepcji nie zaszkodzi nowy fast np. w rarach (DE swój mają). Jak taki fast powinien wyglądać? Moim faworytem są elfie dziewice (mogą czarować) najlepiej na jednorożcach ;P
- Mało prawdopodobne ale może też pojawić się rarowa jednostka kawalerii powietrznej na wielkich orłach lub podrasowanych wielkich orłach (ancient great eagles) ;P
Ołtarze i inne:
- Wiele armii ma różnego rodzaje mutacje słynnych altarów - leśny altar to nic nowego - w poprzednich edycjach występował. Wolałbym jednak, aby czegos takiego nie było
- Magiczne drzewa i starożytne kamienie. To pomysł żywcem wyjęty z circle of orboros z Hordes. Tamtejsza leśna armia druidów posiada takowe jednostki w roli czystego "wsparcia". Jednostka w pobliżu magicznego obelisku czy drzewa może zostać leczona, otrzymywać jakieś zdolności, jak również nakładać debuffy na wrogie jednostki w pobliżu np. kasować regeneracje czy zmniejszać wardy jednostek przeciwnika etc. Koncept bardzo fajny, jednostka powinna występować pojedynczo. Nie sądzę jednak aby GW na coś takiego się zdecydowało - ale sam pomysł w Hordach to był strzał w dziesiątkę.
Potwory:
- GW może poszerzyć asortyment potworów w armii WE nie ograniczając się tylko do drzewca. Może to być kolejny forest spiryt (nie miałbym nic przeciwko czegoś na kształt arielki) albo wielka bestia (ciekawym konceptem byłby monsterowy leśny smok lub cokolwiek innego).
To chyba tyle jeśli chodzi o rodzaje jednostek leśnych elfów. Być może GW zaskoczy i będzie to coś zupełnie innego od tego co wymieniłem powyżej (ale nie sądzę). Coś zupełnie nowego to może być jakaś nowa elfia piechota o bliżej nieokreślonej roli.
Co do skirmishu w armii leśnych elfów to absurdem jest, aby armia WE posiadała regularne klocki typu włócznicy. Jak słusznie zauważył Luc - od tego typu regimentów są dosłownie wszystkie pozostałe armie WFB. Leśne elfy nie egzystują poza dziką puszczą dlatego formacji typu regularne jednostki piechoty ala leśnej formacji hoplitów czy innych pseudo pikinierów nie może być mowy. Jedynym sensownym wyjściem są oddziały jakie posiadały bestie w poprzedniej edycji - czyli formacja skirmishowa, która w walce zwiera się i posiada bonus za szeregi (ale do maks +2). Do tej świetnej zasady jednak GW już nie powróci. Natomiast łucznik WE w regularnej formacji to największy absurd leśnych elfów i po dziś dzień imperialni łucznicy mogą do woli nabijać się głupoty jakże mądrych i długowiecznych elfów - jak mawiają: "elfi łucznicy polują w szeregach, siedzą na drzewach w szeregach i srają w szeregach" ;P. To tyle jeśli chodzi o "klocki" w armii WE ;P.
Osobiście nie liczył bym na MC. Żadne elfy jej nie dostały, więc nie sądzę żeby WE były wyjątkiem. Przy HE było wiele spekulacji o drake riderach, nawet w DE sugerowano powrót do straż świątynnej na pseudo lwach Ja obstawiam jakąś jednostkę wsparcia w stylu kotła/luminarka, większość armii ma coś takiego i w plotkach WE przewija się od dawna. Widać też powroty do starszych pomysłów w nowych bookach więc beastmasterzy i aspekty na driadach są wysoce prawdopodobne.
No i zapewne odpalą jakąś petardę w holywodzkim stylu, którą ciężko nawet przewidzieć jak feniks/warlocy/gyrobombery/harleyowe działo (wielkie wiewiórki nawalające orzechami??!!)
No i zapewne odpalą jakąś petardę w holywodzkim stylu, którą ciężko nawet przewidzieć jak feniks/warlocy/gyrobombery/harleyowe działo (wielkie wiewiórki nawalające orzechami??!!)
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Coście się tak uczepili tych wiewiórek? W lasach mieszkają też inne zwierzątka. 

Ogromne wiewiórki prujące z orzechowego działa - pomyśl o tymNaviedzony pisze:Coście się tak uczepili tych wiewiórek? W lasach mieszkają też inne zwierzątka.

Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
Imho najbardziej prawdopodobna opcja:
via Stickmonkey on Bols Lounge
Wood Elves have a massive update coming. And they will be fine in the current and next edition with it.
I expect them May 2014.
Some of what Ive heard is:
Still a major guerrilla tactics army. Skirmishers are still prevalent.
New giant Treeman dual unit.
New Stag Monstrous Cavalry unit.
Best archers in the game.
Dryads having abilities to manipulate enemy unit structure.
New mpp wild rider kit
New mpp wardancer/waywatcher kit
Wardancers causing rank bonus to work against enemy.
New hawkriders kit.
WE wizards (spellsingers) have spells that manipulate environment, including making a new grove of trees and one causing an enemy unit to enter combat with the ground/terrain
WE have significant benefits within woods both stationary and moving.
Tree units able to start hidden in wooded terrain.