Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Witam. Po długiej przerwie będę miał okazję zagrać bitewki. O&G, WoCh i WE - takich najpewniej będę miał przeciwników. I chciałbym coś złożyć, niestety z konieczności proksując. Na razie tylko ogólny zamysł, bez kosztów punktowych - czy moglibyście mi pomóc? Krótko mówiąc - co wywalić, co zostawić.
Koło 2400-2500 pkt.
Lord na tarczy - jaki zestaw? Myślałem o sv na 1+ i wardzie
Runesmith - z wysokim sejvem i jednym scrollem
MEngineer - pewnie z pojedynczym r. of stone - ew bez niego, a z bsbkiem
25 longbeardów
20 kuszoli z gw (?)
23 / 27 hammererów - rune of slowness?
Cannon
Gyro
Gyro
Organy ( forging i accuracy )
Bomber
Wiadomo, punkty dokładne itp, ale chciałem tylko wiedzieć czy ogólny zamysł jest do bani, co zmienić, co dodać. Magii spodziewam się u orków tylko. M r of grungni ma trochę sensu - są heleny no i mogą być elfy.
Co myślicie??
Koło 2400-2500 pkt.
Lord na tarczy - jaki zestaw? Myślałem o sv na 1+ i wardzie
Runesmith - z wysokim sejvem i jednym scrollem
MEngineer - pewnie z pojedynczym r. of stone - ew bez niego, a z bsbkiem
25 longbeardów
20 kuszoli z gw (?)
23 / 27 hammererów - rune of slowness?
Cannon
Gyro
Gyro
Organy ( forging i accuracy )
Bomber
Wiadomo, punkty dokładne itp, ale chciałem tylko wiedzieć czy ogólny zamysł jest do bani, co zmienić, co dodać. Magii spodziewam się u orków tylko. M r of grungni ma trochę sensu - są heleny no i mogą być elfy.
Co myślicie??
Kminiłem nad taką rozpiską na 2000 pod grę towarzyską, nie mam Gyrosów, więc stąd w rozpie Bomber.
Lords:
Lord na tarczy, gw, rune of stone, rune of warding 2 - 231 pkt [GENERAŁ]
Heroes:
Tan BSB, gw, master rune of grungi - 156 pkt
Runesmith, sh, rune of stone, rune of spellbreaking 1 - 93 pkt
Master Engineer, dwarf handgun - 82 pkt
Core:
20 Longbeards, fcg, sh - 290 pkt
16 Thunderers, muzyk, sh - 218 pkt
Special:
20 Hammerers, fcg - 310 pkt
Cannon, rune of forging - 145 pkt
Rare:
Gyrobomber - 125 pkt
Organ Gun, rune of accuracy, rune of burning - 150 pkt
10 Irondrakes, fcg, trollhamer torpedo - 200 pkt
2000/2000 pkt
Lords:
Lord na tarczy, gw, rune of stone, rune of warding 2 - 231 pkt [GENERAŁ]
Heroes:
Tan BSB, gw, master rune of grungi - 156 pkt
Runesmith, sh, rune of stone, rune of spellbreaking 1 - 93 pkt
Master Engineer, dwarf handgun - 82 pkt
Core:
20 Longbeards, fcg, sh - 290 pkt
16 Thunderers, muzyk, sh - 218 pkt
Special:
20 Hammerers, fcg - 310 pkt
Cannon, rune of forging - 145 pkt
Rare:
Gyrobomber - 125 pkt
Organ Gun, rune of accuracy, rune of burning - 150 pkt
10 Irondrakes, fcg, trollhamer torpedo - 200 pkt
2000/2000 pkt
dzisiaj sobie zagralemgralem z WoChem na 2600
powiem tak:
lord na tarczy z:
runiczna siekierka:
2x rune of cleaving i rune of stiking
oraz runiczna zbroja:
rune of fortitude i 2xrune of iron
co w efekcie daje 8WS, 7T, 6W, 4A z S5 i AP (dodatkowo sa jeszcze dwa krasnale ktore tez bija) spokojnie rozkreca nurglowego princa z soul feederem i czyms tam jeszcze.
inna sprawa, ze kosztuje 310 punktow ;P tak sobie chcialem przetestowac takiego pana
organki z rune of accuracy daja rade. splacily sie w pierwszej turze sciagajac 6 khornickich knightow.
nie ma co pakowac runepriesta do hammerersow.
bomber calkiem fajny, troche przeciwnikowi namieszal.
powiem tak:
lord na tarczy z:
runiczna siekierka:
2x rune of cleaving i rune of stiking
oraz runiczna zbroja:
rune of fortitude i 2xrune of iron
co w efekcie daje 8WS, 7T, 6W, 4A z S5 i AP (dodatkowo sa jeszcze dwa krasnale ktore tez bija) spokojnie rozkreca nurglowego princa z soul feederem i czyms tam jeszcze.
inna sprawa, ze kosztuje 310 punktow ;P tak sobie chcialem przetestowac takiego pana
organki z rune of accuracy daja rade. splacily sie w pierwszej turze sciagajac 6 khornickich knightow.
nie ma co pakowac runepriesta do hammerersow.
bomber calkiem fajny, troche przeciwnikowi namieszal.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
10
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Jutro wyprowadzam chłopaków na pierwszą potyczkę po reedycji.
1800pkt, format pruszkowski KLIK
1 Lord @ 313
general, sb, sh
Fire, Might, Smiting, Preservation, Furnace
1 Thane @ 188
bsb, sh,
Grungni, Strollaz'
1 Runesmith @ 103
sh
Stone, Spellbreaking, Speed, Furnace
1 Thane
gw
Gromril, 3x Warding
28 Longbeards @ 472
fcg
Stoicism; Sanctuary
23 Ironbreakers @ 402
fcg, cinderblast bombs
Strollaz'
1 Gyrocopter @ 100
vanguard
5 Rangers @ 75
shields
Total: 1799
Desant na 12" od rywala, i jak najszybszy młyn.
Domyślnie herosi wychodzą w IB, BSB w LB dając im vanguard, po czym w razie potrzeby wskakuje do IB i rozsiada się w drugim szeregu razem z kowalskim.
Tak, jest to deathstar, ale zakładam, ze w wiekszości wypadków uda sie go wprowadzić do młyna, i spodziewam sie, ze niewiele rzeczy bedzie w stanie z tym powalczyć.
W pierwszym szeregu obaj twardzi herosi, którzy maja zblizona odporność, i oprócz absorbcji duzej ilosci ataków, robia konkretne ziaziu.
W zaleznosci od sytuacji, mozna tez poganiac herosami poza regimentami, polując na jakies jednostki, lub uzywając Tana i RS jako odginaczki.
BSB ma dawac ochronę przed pociskami i strzelaniem, oraz desantować LB.
Rangersi zabezpieczaja vanguard i mogą stanowić tymczasowe schronienie dla herosów jesli bedzie taka potrzeba.
Oprócz tego maja pomagac w ustawieniu rywala pod soczyste szarze.
Gyro pomaga w zdobyciu taktycznej przewagi w ruchu, strzela, szarzuje na maszyny.
LB ze stubbornem ustawiam w formacji adekwatnej do sytuacji na boisku, jesli rywal będzie mobilny, to np szeroko, tak zeby utrudnic mu uniknięcie niekorzystego combatu.
Takie są założenia.
Ma być zabawnie i inaczej, niż dotychczas.
1800pkt, format pruszkowski KLIK
1 Lord @ 313
general, sb, sh
Fire, Might, Smiting, Preservation, Furnace
1 Thane @ 188
bsb, sh,
Grungni, Strollaz'
1 Runesmith @ 103
sh
Stone, Spellbreaking, Speed, Furnace
1 Thane
gw
Gromril, 3x Warding
28 Longbeards @ 472
fcg
Stoicism; Sanctuary
23 Ironbreakers @ 402
fcg, cinderblast bombs
Strollaz'
1 Gyrocopter @ 100
vanguard
5 Rangers @ 75
shields
Total: 1799
Desant na 12" od rywala, i jak najszybszy młyn.
Domyślnie herosi wychodzą w IB, BSB w LB dając im vanguard, po czym w razie potrzeby wskakuje do IB i rozsiada się w drugim szeregu razem z kowalskim.
Tak, jest to deathstar, ale zakładam, ze w wiekszości wypadków uda sie go wprowadzić do młyna, i spodziewam sie, ze niewiele rzeczy bedzie w stanie z tym powalczyć.
W pierwszym szeregu obaj twardzi herosi, którzy maja zblizona odporność, i oprócz absorbcji duzej ilosci ataków, robia konkretne ziaziu.
W zaleznosci od sytuacji, mozna tez poganiac herosami poza regimentami, polując na jakies jednostki, lub uzywając Tana i RS jako odginaczki.
BSB ma dawac ochronę przed pociskami i strzelaniem, oraz desantować LB.
Rangersi zabezpieczaja vanguard i mogą stanowić tymczasowe schronienie dla herosów jesli bedzie taka potrzeba.
Oprócz tego maja pomagac w ustawieniu rywala pod soczyste szarze.
Gyro pomaga w zdobyciu taktycznej przewagi w ruchu, strzela, szarzuje na maszyny.
LB ze stubbornem ustawiam w formacji adekwatnej do sytuacji na boisku, jesli rywal będzie mobilny, to np szeroko, tak zeby utrudnic mu uniknięcie niekorzystego combatu.
Takie są założenia.
Ma być zabawnie i inaczej, niż dotychczas.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Mnie przeraża mała ilość modeli - ale to jest uwaga do wszystkich rozpisek brodaczy. A w tym przypadku jeszcze dodatkowo kupa punktów w armii i zero ognia zaporowego. Ciekaw jestem efektów.
Movements Trays dla Twojej armii ---> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=24758
Będę miał okazję zagrać na turnieju na 500pts w przyszłym tygodniu. Co sądzicie o takim składzie:
ME - goły jako generał
10 kuszników
10 warriorów z GW
Klopa z ogniem
Bombowiec
Równe 500pts. Myślałem jeszcze nad opcją z 2 maszynami np klopa+canon, albo organki+canon. Tak czy siak, wszystko w tej armii jest po prostu drogie. Jest jeszcze opcja Runesmitha ze scrollem jako genka, ale nie sam nie wiem, przeciwnik max 1 maga wystawi, chyba się obronię na samych kościach?
ME - goły jako generał
10 kuszników
10 warriorów z GW
Klopa z ogniem
Bombowiec
Równe 500pts. Myślałem jeszcze nad opcją z 2 maszynami np klopa+canon, albo organki+canon. Tak czy siak, wszystko w tej armii jest po prostu drogie. Jest jeszcze opcja Runesmitha ze scrollem jako genka, ale nie sam nie wiem, przeciwnik max 1 maga wystawi, chyba się obronię na samych kościach?
Movements Trays dla Twojej armii ---> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=24758
Tak, nie potrzebujesz raczej runesmitha (chociaż możliwe że przeciwnik może wziąć na przykład Lore of Fire i Ruby Ring of Ruin - w efekcie masz co turę dwa pociski i to może zaboleć. Runesmith pomaga wtedy dając warda na 6+. Nie bierz żyrobombera, jest za drogi i zbyt losowy. Lepszy będzie zwykły żyrek. Zamiast katapulty wolałbym w tym wypadku Organki z Rune of Fire. Tak samo dwa małe oddziały nie wydają mi się potrzebne. Zamiast tego lepiej wziąć paru kuszników więcej.
Wtedy miałbyś np. tak:
Master Engineer - Generał 70 punktów
16 kuszników z GW i Muzykiem - 234 punktów
Żyrokopter - 80 punktów
Organki z Rune of Fire - 125 punktów
Wychodzi 499 punktów
Masz wtedy całkiem niezły oddział do walki, żyrka który radzi sobie dobrze z lekką piechotą i lekką kawalerią oraz organki który dzięki magicznej runie dają Ci odpowiedź na ewentualne jednostki eteryczne i oddziały z regenką (na przykład trolle).
Wtedy miałbyś np. tak:
Master Engineer - Generał 70 punktów
16 kuszników z GW i Muzykiem - 234 punktów
Żyrokopter - 80 punktów
Organki z Rune of Fire - 125 punktów
Wychodzi 499 punktów
Masz wtedy całkiem niezły oddział do walki, żyrka który radzi sobie dobrze z lekką piechotą i lekką kawalerią oraz organki który dzięki magicznej runie dają Ci odpowiedź na ewentualne jednostki eteryczne i oddziały z regenką (na przykład trolle).
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
No niestety muzyk już nie wejdzie na tych kusznikach. Ale reszta wygląda dosyć sensownie. Chociaż to dalej garstka modeli. :/
Movements Trays dla Twojej armii ---> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=24758
Na Poznań...
Ej ! Podaj no topra! 2400 Pts - Dwarfs Army
1 Runesmith @ 128.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
Runic Talisman [50.0]
Rune of Spellbreaking x2
Rune of the Furnace
Runic Weapon [10.0]
Rune of Fire
1 Runesmith @ 113.0 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
Runic Talisman [45.0]
Rune of Spellbreaking x2
1 Thane @ 153.0 Pts
Gromril Armour; Shield; Battle Standard
Runic Banner [60.0]
Master Rune of Grugni
30 Hammerers @ 440.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
30 Longbeards @ 445.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [35.0]
Rune of Stoicism
12 Quarrellers @ 156.0 Pts
Dwarf Crossbow; Heavy Armour; Shield
1 Cannon @ 150.0 Pts
Engineering Runes [30.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Cannon @ 145.0 Pts
Engineering Runes [25.0]
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 170.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [50.0]
Rune of Accuracy
Rune of Forging
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineering Runes [90.0]
Rune of Accuracy
Rune of Forging
Rune of Penetrating
1 Gyrocopter @ 100.0 Pts
Steam Gun; Vanguard deployment
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
5 Rangers @ 70.0 Pts
Great Weapon; Dwarf Crossbow; Throwing Axes; Heavy Armour
Models in Army: 92
Co myślicie?
Total Army Cost: 2400.0
Ej ! Podaj no topra! 2400 Pts - Dwarfs Army
1 Runesmith @ 128.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
Runic Talisman [50.0]
Rune of Spellbreaking x2
Rune of the Furnace
Runic Weapon [10.0]
Rune of Fire
1 Runesmith @ 113.0 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
Runic Talisman [45.0]
Rune of Spellbreaking x2
1 Thane @ 153.0 Pts
Gromril Armour; Shield; Battle Standard
Runic Banner [60.0]
Master Rune of Grugni
30 Hammerers @ 440.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
30 Longbeards @ 445.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [35.0]
Rune of Stoicism
12 Quarrellers @ 156.0 Pts
Dwarf Crossbow; Heavy Armour; Shield
1 Cannon @ 150.0 Pts
Engineering Runes [30.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Cannon @ 145.0 Pts
Engineering Runes [25.0]
Rune of Forging
1 Organ Gun @ 170.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [50.0]
Rune of Accuracy
Rune of Forging
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineering Runes [90.0]
Rune of Accuracy
Rune of Forging
Rune of Penetrating
1 Gyrocopter @ 100.0 Pts
Steam Gun; Vanguard deployment
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
5 Rangers @ 70.0 Pts
Great Weapon; Dwarf Crossbow; Throwing Axes; Heavy Armour
Models in Army: 92
Co myślicie?
Total Army Cost: 2400.0
Za jednego gyrosa wstawiłbym ME do organów.Wtedy niszczą system... No i runa odejmująca k6 od szarży jest syta. Ostatnio zagrałem i nie myślałem,że tyle to zmienia
Poza tym bardzo mi się podoba. To chyba będzie taki krasiowy standard No i fajnie,że na rangerów się miejsce znalazło.
Poza tym bardzo mi się podoba. To chyba będzie taki krasiowy standard No i fajnie,że na rangerów się miejsce znalazło.
Kupię piratów slayerów i metalowe dwarfy z V edycji - thundererów, kuszników, clansmenów, longbeardów (ale jak macie jakieś inne to też dajcie znać).
o ja się bardzo przekonałem że Rangerzy kompletnie mogą zmienić obraz gry. Teraz nie ma standardu. Jednak nie mam na tyle figurek żeby zagrać tak jak chce grać docelowo - czyli 3 duże kloce z Vanguardem ,2 działa ,4 żyrki i 2 xRangerzy... to będzie gięło system- tyle że muszę figurki dozbierać
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Dziś odbyłem pierwszą w życiu bitwę. 1500 pkt, rok malowania figurek. I tak:
Thane (general) @ 130pkt
(GW+sh+pisto+RoStone+3xRoWarding)
Runesmith @ 112
(sh+RoStone+2xRoSB
Dragon Slayer @ 70
(na golasa)
19 Warriors @ 239
(GW+sh+FCG) tam siedział generał
16 Tunderers 238
(sh+FCG)
24 Londbears @ 342
(HW+sh) tam siedział Runesmith
Cannon @ 145
(RoF)
Grudge Thrower @ 105
(RoAc)
Gyrobomber @ 125
przeciwnik Orki i gobliny w skrócie: 2 x nocne gobliny(20) z 4 fanatykami, leśne na pajonkach (10), rydwan wilczy, dzikie duże orki na dzikach (8), czarne orki (19), balista, wielki Pajonk, czarny ork big boss i szaman lv 2
Ustawiliśmy się ultra defensywnie (jak najdalej), maszyny obok siebie na wzgórku, gromowładni przed nimi, piechota blisko po obu stronach, Dzikus też, Bombowiec daleko na flance.
Zaczynali zieloni.
W pierwszej turze armata trafiła w dziki (-2), tak samo gromowładni (-2) a katapulta w czarne orki (-3).
W drugiej turze dziki szarżowały na warriorsów z generałem i kosztem trzech krasnali został tylko boss, który haniebnie podał tyły, w między czasie Bombowiec przeleciał nad czarnymi orkami i dwa razy trafiając (małe przesunięcie za drugim razem) (-4), armata trafiła wielkiego pajonka (-1), a katapulta się popsuła na dwie tury), gromowładni mocno odchudzili oddział nocnych goblinów, Aha rydwan wjechał w bok Longbeardsów (-3), którzy wytrzymali a potem rozbiły w swojej fazie walki.
W trzeciej turze Warriorsi zaszarżowali na czarnych orków z Bombowcem wspierającym od tyłu. Kosztem pięciu zuchów sześć zostało zdjętych i oddział zakończył szlak bojowy. W między czasie wypuszczone zostały fanatyki ale nie doszły, pajonk zaszarżował na gromowładnych, którzy nie podjęli wyzwania i skutecznie uciekli. Armata znów trafiła w pajonka (-2).
Następna i ostatnia tura. Balista w końcu trafiła w armatę - dwie rany. Ciekawie było dalej, bo nocne goblin zaszarżowały na samotnego dzikusa, który osłaniał nagą piersią długobrodych - zieloni przegrali (-4) i uciekli - pechowo na swojego fanatyka (w ruchu losowym rozlazły się jak...). Naprawiona katapulta trafiła leśne gobliny na pajonkach - przesunięcie 2 cale (-3). Na koniec Długobrodzi razem z Dzikusem zaszarżowali na wielkiego Pajonka. Niepotrzebnie bo nowe talenty Dragon Slayera się objawiły - wprowadził trzy rany które zgodnie z zasadą D3 rozmnożyły się do 8.
To był koniec.
Podsumowanie:
bitwa strasznie niemiarodajna, bo rzucał za mnie synek a jak widać robił to jak szalony. Na pewno super jest piechota - shieldwall oraz +1 w szarży jest super i bardzo mi pomogło. Bombowiec akurat trafił co nie zawsze wyjdzie, ale przebicie pancerza jest bardzo cenne, a poza tym już w drugiej, trzeciej turze można mieć oddział za linią przeciwnika do ataku na tyły związanych walką. Poza tym nienawiść działała w sposób oczywisty i zwykła piechota radziła sobie z jednostkami niby elitarnymi. Gromowładni mimo sympatii całej słabi.
pozdrawiam zielonego przeciwnika, który pecha miał strasznego
Thane (general) @ 130pkt
(GW+sh+pisto+RoStone+3xRoWarding)
Runesmith @ 112
(sh+RoStone+2xRoSB
Dragon Slayer @ 70
(na golasa)
19 Warriors @ 239
(GW+sh+FCG) tam siedział generał
16 Tunderers 238
(sh+FCG)
24 Londbears @ 342
(HW+sh) tam siedział Runesmith
Cannon @ 145
(RoF)
Grudge Thrower @ 105
(RoAc)
Gyrobomber @ 125
przeciwnik Orki i gobliny w skrócie: 2 x nocne gobliny(20) z 4 fanatykami, leśne na pajonkach (10), rydwan wilczy, dzikie duże orki na dzikach (8), czarne orki (19), balista, wielki Pajonk, czarny ork big boss i szaman lv 2
Ustawiliśmy się ultra defensywnie (jak najdalej), maszyny obok siebie na wzgórku, gromowładni przed nimi, piechota blisko po obu stronach, Dzikus też, Bombowiec daleko na flance.
Zaczynali zieloni.
W pierwszej turze armata trafiła w dziki (-2), tak samo gromowładni (-2) a katapulta w czarne orki (-3).
W drugiej turze dziki szarżowały na warriorsów z generałem i kosztem trzech krasnali został tylko boss, który haniebnie podał tyły, w między czasie Bombowiec przeleciał nad czarnymi orkami i dwa razy trafiając (małe przesunięcie za drugim razem) (-4), armata trafiła wielkiego pajonka (-1), a katapulta się popsuła na dwie tury), gromowładni mocno odchudzili oddział nocnych goblinów, Aha rydwan wjechał w bok Longbeardsów (-3), którzy wytrzymali a potem rozbiły w swojej fazie walki.
W trzeciej turze Warriorsi zaszarżowali na czarnych orków z Bombowcem wspierającym od tyłu. Kosztem pięciu zuchów sześć zostało zdjętych i oddział zakończył szlak bojowy. W między czasie wypuszczone zostały fanatyki ale nie doszły, pajonk zaszarżował na gromowładnych, którzy nie podjęli wyzwania i skutecznie uciekli. Armata znów trafiła w pajonka (-2).
Następna i ostatnia tura. Balista w końcu trafiła w armatę - dwie rany. Ciekawie było dalej, bo nocne goblin zaszarżowały na samotnego dzikusa, który osłaniał nagą piersią długobrodych - zieloni przegrali (-4) i uciekli - pechowo na swojego fanatyka (w ruchu losowym rozlazły się jak...). Naprawiona katapulta trafiła leśne gobliny na pajonkach - przesunięcie 2 cale (-3). Na koniec Długobrodzi razem z Dzikusem zaszarżowali na wielkiego Pajonka. Niepotrzebnie bo nowe talenty Dragon Slayera się objawiły - wprowadził trzy rany które zgodnie z zasadą D3 rozmnożyły się do 8.
To był koniec.
Podsumowanie:
bitwa strasznie niemiarodajna, bo rzucał za mnie synek a jak widać robił to jak szalony. Na pewno super jest piechota - shieldwall oraz +1 w szarży jest super i bardzo mi pomogło. Bombowiec akurat trafił co nie zawsze wyjdzie, ale przebicie pancerza jest bardzo cenne, a poza tym już w drugiej, trzeciej turze można mieć oddział za linią przeciwnika do ataku na tyły związanych walką. Poza tym nienawiść działała w sposób oczywisty i zwykła piechota radziła sobie z jednostkami niby elitarnymi. Gromowładni mimo sympatii całej słabi.
pozdrawiam zielonego przeciwnika, który pecha miał strasznego
To ja się poradzę ...czy taka rozpa to kupa ? Zostalo jeszcze pkt. na bohaterow ,ewentualnie jakies runy na maszynach .
Jaka maszyne najbardziej oplaca się wystawiać oprócz dziala ? Organki ,klopa ,flame ...? aaaaa i od razu napiszcie czego mam za dużo na obecne ograniczenia Lataczy ?
Thane - BSB ,gw ,Master Rune of Grugni.
30 Quarrellers - Great Weapon , fcg.
20 Tunderers - musician .
Cannon
Cannon
Gyrocopter
Gyrocopter
Gyrocopter
30 Hammerers - fcg
Grudge Thrower
Grudge Thrower
Gyrobomber
Gyrobomber
2196 pkt...
Jaka maszyne najbardziej oplaca się wystawiać oprócz dziala ? Organki ,klopa ,flame ...? aaaaa i od razu napiszcie czego mam za dużo na obecne ograniczenia Lataczy ?
Thane - BSB ,gw ,Master Rune of Grugni.
30 Quarrellers - Great Weapon , fcg.
20 Tunderers - musician .
Cannon
Cannon
Gyrocopter
Gyrocopter
Gyrocopter
30 Hammerers - fcg
Grudge Thrower
Grudge Thrower
Gyrobomber
Gyrobomber
2196 pkt...
Organki z Inżynierem i +1 do BSa to aktualnie moim zdaniem najlepsza maszyna.
Co do Twojej rozpy to przede wszystkim wydaje się brakować generała? A Thundów bym zamienił na kuszników z dwurakami - punkty uciułać z tej 30tki.
Co do Twojej rozpy to przede wszystkim wydaje się brakować generała? A Thundów bym zamienił na kuszników z dwurakami - punkty uciułać z tej 30tki.
Movements Trays dla Twojej armii ---> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=24758