Format: 1200
Kiedy: 23.03.2014
Gdzie: Zgierz, 1go Maja 50, "Kopalnia" https://www.google.pl/maps/dir//51.8501 ... m2!1m0!1m0
Wpisowe: 10 zł
Zgłoszenia: Zgłoszenia należy wysyłać na adres maulus@poczta.fm. Zgłoszenie powinno zawierać Imię/ksywkę, ID ligowe oraz rozpiskę w formacie txt lub html. Wysłanie poprawnego zgłoszenia do dnia 20.03 do godziny 23:59 skutkuje 3 DP do klasyfikacji generalnej.
Rozpiski będą drukowane. Nie wysłanie zgłoszenia nie oznacza, że nie można grać w turnieju.
Gramy według uściśleń, FAQ, Errat aktualnych na dzień 20.03
Drobne proksy dopuszczone (typu gladzi za wildów, SH za DP, wypełnienie oddziału piechoty innymi modelami pod warunkiem pierwszego szeregu adekwatnego do stanu rzeczy)
Progi co 80 małych punktów. Generał i BSB po 100pts.
Zapisy od godziny 9:00 do 9:40
9:45-11:30 - 1 Bitwa
11:45-13:30- 2 bitwa
13:30-14:00 - Przerwa na jakieś jedzenie + ocenę modelarską
14:00-15:45 - 3 bitwa
16:00-17:45 -4 bitwa
Na koniec rozdanie nagród
Ograniczenia ogólne:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów!
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
Bretonnia
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie 7 modeli Plague Drones / Beasts of Nurgle.
Skull Cannon of Khorne liczy się na potrzeby tego limitu jak 3 modele.
Dark Elves
Wystawiamy albo warlocki albo sorcerrerke
Dwarfs
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
Wystawiamy albo Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon
Lizardmen
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Jeżeli wystawiamy powyżej 5ciu Hexwraithów, to nie wystawiamy Terrorgheist'a.
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Nie wystawiamy modeli z 3+ wardem
Wood Elves
+ 100 punktów do rozpiski
Dogs of War
Modelarka:
Ilość pomalowanych modeli:
1 - 50-74%
2 - 75-90%
3 - 90-100%
Jakość malowania:
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
3 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
+1 Armia spójna, na pierwszy rzut oka widać że tworzy całość (dopuszczalne pojedyncze odstępstwo)
Podstawki:
1 - Armia posiada wymodelowane, ładnie zdobione podstawki (dopuszczalne pojedyncze odstępstwo)
Traye:
1 - Oddziały o liczebności co najmniej 3 modeli posiadają traye (dopuszczalne pojedyncze odstępstwo)
WYSIWIG:
1 - WYSIWYG na większości oddziałów (niewielkie odstępstwa na modelach w oddziałach, pełne grupy dowodzenia)
0 Urban R VC
1 Azurix R HE
2 Idaia R HE
3 Sliwek?
4 Amdor R SKV
5 Sas R DW
6 Przemek.S
7 Skarabek R HE
8 Marvin R WOCH
9 Loki R BRE
10 Paweł R DW
11 Wicher R HE
12 Lajkonik R OK
13 Bobson R WOCH
14 Bzim R EMP
15 Banzaj R WE
16 Bartool