a co mają przeciw tamtej rozpie VC dostać ?? Nie ma BK, nie ma GG - zombie i szkiele spływają błyskawicznie w starciu z tancerzami i driadami.Qbas pisze:Powiem szczerze, że ja tą bitwę widzę tak:
- Jedne driady w jeden las
- Drugie driady w drugi las
- Oba oddziały driad robią "akcje" - wyskakują, gdy ktoś się tego najmniej spodziewa
- Tancerze idą (uważając, żeby samemu nie dostać) najlepiej w orszaku driad.
Coś dla początkujących
Moderator: Gremlin
Unnamed1000 Pts - Wood Elves Army
1 Wardancer Noble @ 105 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
10 Dryads @ 120 Pts
10 Dryads @ 120 Pts
6 Wardancers @ 147 Pts
Wardancer Weapons; Musician
1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 28
Total Army Cost: 492
Czyli takie coś powinno dać rade ?
Kumpel pewnie nastawi się na produkcje narkomanem i będzie chciał dorabiać ten syf. Zastanawiałem się czy może lepiej czarusi nie wziąć żeby podispellowała... zamiast wardancer noble'a
1 Wardancer Noble @ 105 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons
10 Dryads @ 120 Pts
10 Dryads @ 120 Pts
6 Wardancers @ 147 Pts
Wardancer Weapons; Musician
1 Bladesinger @ [14] Pts
Wardancer Weapons
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 28
Total Army Cost: 492
Czyli takie coś powinno dać rade ?
Kumpel pewnie nastawi się na produkcje narkomanem i będzie chciał dorabiać ten syf. Zastanawiałem się czy może lepiej czarusi nie wziąć żeby podispellowała... zamiast wardancer noble'a
i jak tu nie kochać demonówKlops pisze:a psy są świetne na krasie.
raz widziałem jak 6 z BSB z D3 do kombatu lał się przez 6 tur walki z longami od przodu i hamkami z boku.
Myślę że tak:
1. Nie ma sensu stawiać oddziałów driad większych niż 8, zmniejsz do 8 obydwa oddziały.
2. Wywal championa z tancerzy, koszt niewspółmierny do efektywności i daj ich 7 zamiast 6
3. Oddział tancerzy powinien sobie bez problemu sam radzić na takie punkty, myślę że noble tu nie jest potrzebny, w zasadzie wnosi niewiele do tego oddziału (w tym przypadku oczywiści). Bez niego powinni sobie niewiele gorzej poradzić
4. Zastąp więc noble'a spellsingerką 2lvlą i daj jej 2x dispell scrolla, albo 1x dispell scrolla i deepwood sphere
Podejrzewam iż taka armia na równo 500pkt powinna sobie poradzić.
1. Nie ma sensu stawiać oddziałów driad większych niż 8, zmniejsz do 8 obydwa oddziały.
2. Wywal championa z tancerzy, koszt niewspółmierny do efektywności i daj ich 7 zamiast 6
3. Oddział tancerzy powinien sobie bez problemu sam radzić na takie punkty, myślę że noble tu nie jest potrzebny, w zasadzie wnosi niewiele do tego oddziału (w tym przypadku oczywiści). Bez niego powinni sobie niewiele gorzej poradzić
4. Zastąp więc noble'a spellsingerką 2lvlą i daj jej 2x dispell scrolla, albo 1x dispell scrolla i deepwood sphere
Podejrzewam iż taka armia na równo 500pkt powinna sobie poradzić.
no tylko jest taki problem... bo w patrolu hero <= 125 pkt a za samą spellsingerkę wyjdzie 175 pkt jeśli dam jej sfere i zwój i 2 poziom... więc w grę wchodzi jedynie caddy
i jak tu nie kochać demonówKlops pisze:a psy są świetne na krasie.
raz widziałem jak 6 z BSB z D3 do kombatu lał się przez 6 tur walki z longami od przodu i hamkami z boku.
Ahh racja, sorry, nie zauważyłem.
Wziąłem teraz problem bardziej do siebie, gdybym brał spellsingerkę przeciw VC, wrzuciłbym ją do odziału GG - w obawie przed nietoperkami, ale jak dla mnie zły pomysł brać na tak małe pkty ten oddział.
Moja propozycja finałowa:
* 1 lvlowy Branchwraith, wrzucony w driady
* do tego 3 oddziały driad (po 8)
* 5 tancerzy z muzykiem (mało ale starczy już tych driad ;])
Nie jest zbyt wymyślna rozpiska, ale skuteczna. Poza tym warto postawić na liczebności w driadach grając przeciwko liczebnej armii.
Wziąłem teraz problem bardziej do siebie, gdybym brał spellsingerkę przeciw VC, wrzuciłbym ją do odziału GG - w obawie przed nietoperkami, ale jak dla mnie zły pomysł brać na tak małe pkty ten oddział.
Moja propozycja finałowa:
* 1 lvlowy Branchwraith, wrzucony w driady
* do tego 3 oddziały driad (po 8)
* 5 tancerzy z muzykiem (mało ale starczy już tych driad ;])
Nie jest zbyt wymyślna rozpiska, ale skuteczna. Poza tym warto postawić na liczebności w driadach grając przeciwko liczebnej armii.
też jestem zwolennikiem 3 x 8 driadek a na tancerzy trzeba będzie uważać żeby coś ich nie zjadło i mam nadzieje że będzie raczej dobrze
i jak tu nie kochać demonówKlops pisze:a psy są świetne na krasie.
raz widziałem jak 6 z BSB z D3 do kombatu lał się przez 6 tur walki z longami od przodu i hamkami z boku.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
ooo... no to jak mało kto... takiej kombinacji sie prawie nie spotyka w polskim battlu...Bit pisze:też jestem zwolennikiem 3 x 8 driadek
uzbierałes sobie już te WE czy bedziesz na proxach siekał? może zagramy sobie za dwa tygodnie?
a co do rozpy... dałbym herosa strzelacza z bow of loren...raz że to bardziej klimat WE, dwa że bedzie zdejmował ranki, nietopterki, nierozwaznych nekromantów, którzy wychylą sie na cal z oddziału (jeśli tacy beda i wiem, ze nie jest to najlepszy wybór w tej sytuacji bo już lepszy wardancer-noble ale klimacik długouchych łuczników by trzymał) albo właśnie czarusie do ochrony naszych drętwych, sękatych panienek i zwinnych chłoptasiów przed wrogą magią złego nekromanty a ogólnie do klimatu border patrolu najbardziej pasują mi driady i waywatcherzy... taka pierwsza linia obrony lasu
jak tylko odpowiednio wykorzystasz szybkość i manewrowość driad i wardancerów to zjadłeś już kolesia... i pamiętaj - za nic w swiecie nie wjeżdzaj w oddział zombiaków/szkieletów od przodu bo przepadłes na wieeeele tur albo i totalnie jak Ci się nie pofarci. Pamiętaj, że elfy lubią od tyłu
i powodzenia
Diady mogą zrobić pułapkę: otoczyć oddział zewsząd tak, żeby nie mógł zrobić flee. Tancerzyki chodzą i koszą cichcem, a magik stoi nie pozwala się rozkręcić nekrofilowi
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
jeszcze nie widziałem klocka zombiaków/szkieletów robiącego flee...
wiesz Reksiu kupuje na dniach kolejne driady i jak uciułam to 500 pkt to wyzwe Twoje Krasie i Goboski na bitwe
i jak tu nie kochać demonówKlops pisze:a psy są świetne na krasie.
raz widziałem jak 6 z BSB z D3 do kombatu lał się przez 6 tur walki z longami od przodu i hamkami z boku.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
przyjmę to wyzwanie z największą przyjemnością jakby co to moge Ci na ta bitwe pożyczyć troche lesnych figurek to zagramy większy format na składzie mam 12 driad, smoczka, 12 glade guardów, 5 scouts/waywatchers, 10 wardancerów no i początki budowy treemana więc razem powinno wyjść ponad 1 k
- RomualdZielony
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 48
A co byście doradzali na 666 na zasadach Border Patrol?
Wykminiłem takie coś:
Noble, gw, HoD, zbroja za 15pkt
8 driad
2x10 gg z muzykami
9 wardancerów z muzykiem i championem
Troche shit, że można tylko 4 oddziały i tylko jeden special albo rare.
Wykminiłem takie coś:
Noble, gw, HoD, zbroja za 15pkt
8 driad
2x10 gg z muzykami
9 wardancerów z muzykiem i championem
Troche shit, że można tylko 4 oddziały i tylko jeden special albo rare.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
niby shit ale dla mnie klimatyczny i mi sie podoba
- RomualdZielony
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 48
Mi też, ale to było pisane pod bitwy do 500 punktów. A na 666 powinno już być dostępne 5 oddziałów i np. jeden slot rare i jeden slot special a nie tylko któryś jeden. Ale chyba zasady turnieju na który szykuje rozpiskę tego raczej nie uwzględnią...
W każdym razie co polecacie na te 666?
W każdym razie co polecacie na te 666?
- RomualdZielony
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 48
Turniej dopiero 27.10, ale jutro na klubie przetestuję rostery(mam wersje z dwoma oddziałami łuczników, albo dwoma oddziałami driad) i zobaczę co się lepiej sprawdzi. Jakby ktoś miał jakieś pomysły na inne rozpy albo wskazówki co do taktyki to z chęcią ich wysłucham
Mam 30 staroedycyjnych łuczników, CG do nich, bohatera i maga na Elven Steedach.
Mam zamiar do tego dokupić 2 boxy driad, 5 paczek wardancerów, treemana, 2 spellsingerów.
Czego za mało, czego za dużo za złożenie sensownej armii na powiedzmy 1,5k. I co dokupić, żeby wyszło 2 i 2,5k. Jestem w temacie battlowym jak narazie kompletnie zielony, a wood elfy wybrałem z racji wyglądu figurek. Gdzieśtam przeczytałem, że są w miarę mocni. Nie zależy mi jakoś specjalnie żeby wygrywać, ale przegrywać też nie mam zamiaru zbyt często ;]
Wiem, że większość zależy od poziomu umiejętności gracza, ale armia na pewno też swoje daje.
Reasumując - proszę o porady w zakupach i ew. w składaniu przyzwoitych rozpisek.
A... i mam zamiar przez mail order zamówić bohatera z Great Sword. Czy istnieje przymus uzbrajania go w rozpisce w określony typ broni, czy można go traktować jako uniwersalnego Noble.
Mam zamiar do tego dokupić 2 boxy driad, 5 paczek wardancerów, treemana, 2 spellsingerów.
Czego za mało, czego za dużo za złożenie sensownej armii na powiedzmy 1,5k. I co dokupić, żeby wyszło 2 i 2,5k. Jestem w temacie battlowym jak narazie kompletnie zielony, a wood elfy wybrałem z racji wyglądu figurek. Gdzieśtam przeczytałem, że są w miarę mocni. Nie zależy mi jakoś specjalnie żeby wygrywać, ale przegrywać też nie mam zamiaru zbyt często ;]
Wiem, że większość zależy od poziomu umiejętności gracza, ale armia na pewno też swoje daje.
Reasumując - proszę o porady w zakupach i ew. w składaniu przyzwoitych rozpisek.
A... i mam zamiar przez mail order zamówić bohatera z Great Sword. Czy istnieje przymus uzbrajania go w rozpisce w określony typ broni, czy można go traktować jako uniwersalnego Noble.
IMO lepiej kupić 2 blisterki WD + CG, i do tego box WR.
Nie musi być on akurat z tym, równie dobrze może być z 2nd weapon albo bowem. Ale taki jakiego wystawiasz fajnie wygląda
Nie musi być on akurat z tym, równie dobrze może być z 2nd weapon albo bowem. Ale taki jakiego wystawiasz fajnie wygląda