Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
Re: Nasze rozpiski
Prophet na Bale Taurusie faktycznie coś już może powalczyć, chociaż boli limit 600 pkt na Euro na niego, bo nie mieści się optymalne złożenie Ja teraz planuję spróbować jak się gra Prophetem z Death na Lamce z Shadow. Plus - nie trzeba wystawiać małego maga. Minus - Lama to nie Bale i w walce już nie straszy, przeżywalność też dużo mniejsza. Ale wszystko się zobaczy
A2 u BC to śmiech na sali, podobnie jak W2 u Kdajców.
A2 u BC to śmiech na sali, podobnie jak W2 u Kdajców.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ładnie równe 600 pkt. kosztuje prophet na bale, fakt może brak tam 20pkt. na blood of Hasut, ale nie można mieć wszystkiego, a lammasu jest za mięciutki na zwykłe pestki, po prostu słabe, a jak brać to 2x death i 0 z 10LD jest syte tak słyszałem
masz iron deamona tylko nie co droższe są niż organy, ale za to się ruszająKamil.Sz pisze:Mnie brak klepacza nie przeszkadza, wychodzę z założenia, że krasnale nie mają klepaczy. Boli brak jakiejś silnej nie templitowej maszyny w stylu organek
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
myślę że tą armią zniechęca nie figurki drogie i " niedostępne ", ale ten sam czynnik co zwykłe krasie, czyli dość mało urozmaicona alternatywne złożenie rozpiski
osobiście próbują nimi grać do CC ale jest to gra bardzo ostrożna i też nie mam wiele złożeń
osobiście próbują nimi grać do CC ale jest to gra bardzo ostrożna i też nie mam wiele złożeń
Ano armia ma super klimat i wgl ale niestety ilość złożeń jest smutna i sama ilość jednostek wartych wystawienia jest za krótka stanowczo za krótka
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Na CHD ja miewam czasem napady dlatego armię trzymam i nie sprzedaję, od czasu do czasu dokupując jakieś modele. Pograłem nimi kilka razy i moje odczucia są takie - grając bez ograniczeń armia ta jest pioruńsko mocna natomiast z ograniczeniami słaba. Na samym początku jak tylko zostałwydany Tamurkhan w środowisku pojawiły się jęki ludzi nie znających tej armii a tym samym nawet nie czytających AB ( było to też wałkowane z naszą LS, która łaskawie postanowiła dopuścić( a oto też były boje ) CHD do rozgrywek. Armię tąboli mocno nieświadomość graczy a także bariera cenowa + czasami zapewne brak polskiego AB dla znających mniej lub wcale angielski. Ja osobiście traktuję CHD raczej kolekcjonersko niż jako główną armię i raczej to się nie zmieni. Aby było więcej dawi trzeba CHD promować a jak nie widzi się jej na turniejach oraz na forum ( nie oszukujmy się) w tym dziale też jest mocna posucha ... od czasu do czasu ktośwstawi linka do galerii na CHDonline, to nie ma co liczyć na poprawę.
Mam armię na ok 4,5k bez itemków dlatego pozwoliłem sobie wypowiedzieć się na zasadzie nie wiem, nie znam się to się wypowiem
Mam armię na ok 4,5k bez itemków dlatego pozwoliłem sobie wypowiedzieć się na zasadzie nie wiem, nie znam się to się wypowiem
Nie mówcie mi, że CHD da się grać tylko w jeden sposób i, że ma tylko kilka złożeń.
Ta armia ma duży potencjał. A to, że wy z reguły gracie tym co zmajstrował kiedyś Kalafior to nie moja wina. Jego styl gry już w CHD zagościł na stałe. A wydaje mi się, że czas go zmienić. Dlaczego?
Bo jak wyszły nowe demony to pojawiła się kolejna armia odporna na kombinację death + helupa. Armia ta według mnie jest bardzo groźna dla CHD i złożenia w starym stylu (Kalafiorowym) mają bardzo pod górkę.
Ja gram CHD nieustannie od kiedy wyszła. Testuję ogrom złożeń i każdą jednostką grałem na turnieju z naszego booka (po za Siege Giantem, wiecie czemu;p).
Non stop nad tym myślę i bombarduję sobie mózg pytaniami. Jak ją ulepszyć? Co można jeszcze poprawić? Czego oni nie widzą, a co ja widzę?
Wertuję Tamurkhana co noc, jak ksiądz Biblię.
Krasnoludy Chaosu mają ogromny potencjał. Euro skosiło jedno z złożeń, ale to nie przeszkadza grać nią na milion innych sposobów. Są one dużo ciekawsze od swoich krewniaków, którymi faktycznie da się grać tylko na jedno kopyto.
CHD da się grać zarówno ofensywnie jak i defensywnie. Wagony buli z Taurukami i latającym magiem to dla większości armii automatyczna kaplica. Grałem na trzech ciuchciach i są armie, które im totalnie NIC NIE ZROBIĄ, gdyż nie mają S7,S8 w armii albo poisonów jak nurgiel. Grałem nasza armią całkowicie na piechocie i maszynach z wsparciem Hashuta i Metalu. I jednostki z sv 1+ i Hatem to spory problem. Innego razu wystawiałem 3 kasztelanów każdy w jednostce 10 Infernali, aby blokować wrogie jednostki i się udawało. Wroga można zaskoczyć na milion sposobów. Trzeba tylko próbować i próbować.
A ja nie spocznę dopóki nie wygram jakiegoś mastera tą armią.
Żałuję, że ekipa z Legionowa z klubu Earthshaker z Golochem na czele się wykruszyła. Było tam kilku dobrych graczy starych CHD, nie wiem czemu już nie grają ;(.
Ta armia ma duży potencjał. A to, że wy z reguły gracie tym co zmajstrował kiedyś Kalafior to nie moja wina. Jego styl gry już w CHD zagościł na stałe. A wydaje mi się, że czas go zmienić. Dlaczego?
Bo jak wyszły nowe demony to pojawiła się kolejna armia odporna na kombinację death + helupa. Armia ta według mnie jest bardzo groźna dla CHD i złożenia w starym stylu (Kalafiorowym) mają bardzo pod górkę.
Ja gram CHD nieustannie od kiedy wyszła. Testuję ogrom złożeń i każdą jednostką grałem na turnieju z naszego booka (po za Siege Giantem, wiecie czemu;p).
Non stop nad tym myślę i bombarduję sobie mózg pytaniami. Jak ją ulepszyć? Co można jeszcze poprawić? Czego oni nie widzą, a co ja widzę?
Wertuję Tamurkhana co noc, jak ksiądz Biblię.
Krasnoludy Chaosu mają ogromny potencjał. Euro skosiło jedno z złożeń, ale to nie przeszkadza grać nią na milion innych sposobów. Są one dużo ciekawsze od swoich krewniaków, którymi faktycznie da się grać tylko na jedno kopyto.
CHD da się grać zarówno ofensywnie jak i defensywnie. Wagony buli z Taurukami i latającym magiem to dla większości armii automatyczna kaplica. Grałem na trzech ciuchciach i są armie, które im totalnie NIC NIE ZROBIĄ, gdyż nie mają S7,S8 w armii albo poisonów jak nurgiel. Grałem nasza armią całkowicie na piechocie i maszynach z wsparciem Hashuta i Metalu. I jednostki z sv 1+ i Hatem to spory problem. Innego razu wystawiałem 3 kasztelanów każdy w jednostce 10 Infernali, aby blokować wrogie jednostki i się udawało. Wroga można zaskoczyć na milion sposobów. Trzeba tylko próbować i próbować.
A ja nie spocznę dopóki nie wygram jakiegoś mastera tą armią.
Żałuję, że ekipa z Legionowa z klubu Earthshaker z Golochem na czele się wykruszyła. Było tam kilku dobrych graczy starych CHD, nie wiem czemu już nie grają ;(.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Złożenie Kalafiorowe dawno temu już mi się znudziło próbowałem coś robić nowego i nie mówię że się nie da,
tylko jest to nudne bo ilość jednostek jest śmieszna w porównaniu do innych armii
tylko jest to nudne bo ilość jednostek jest śmieszna w porównaniu do innych armii
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Never + 1, ja w zasadzie od początku (pierwszy tur na Legionie zagrałem w lutym 2012 r.) gram na ciuchciach (Grolshek potwierdzi i wierzcie, nawet imperium ma problem z dwiema z kadajem.... Armia daje stabilne wyniki.
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4
Potwierdzam. gdyby nie ciuchcie byłoby 20-0 a tak tylko 16-4 WAAAGH !!!Nijlor pisze:Never + 1, ja w zasadzie od początku (pierwszy tur na Legionie zagrałem w lutym 2012 r.) gram na ciuchciach (Grolshek potwierdzi i wierzcie, nawet imperium ma problem z dwiema z kadajem.... Armia daje stabilne wyniki.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Rozpa ofensywna, bazuje na Hashucie i na naszej 0. Wiem, że z wampirami sobie nie poradzi bo nie ma jak zabić klepacza, ale z innymi armiami wygląda to już lepiej.
1 Sorcerer-Prophet @ 350.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4;
Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 205.0 Pts
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Might [20.0]
Dawnstone [25.0]
28 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 445.0 Pts Great Weapons; Standard; Musician /Gleaming Pendant
29 Hobgoblin Cutthroats @ 157.0 Pts 2ndWeapon; FCG
4 Bull Centaurs Renders @ 290.0 Pts
Additional Hand Weapons; Heavy Armour; Standard 1 Ba'hal @ [10.0] Pts Razor Standard [45.0]
1 Iron Daemon War Engine @ 285.0 Pts
5 K'daai Fireborn @ 340.0 Pts
1 K'daai Manburner
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2397.0
1 Sorcerer-Prophet @ 350.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4;
Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 205.0 Pts
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Might [20.0]
Dawnstone [25.0]
28 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 445.0 Pts Great Weapons; Standard; Musician /Gleaming Pendant
29 Hobgoblin Cutthroats @ 157.0 Pts 2ndWeapon; FCG
4 Bull Centaurs Renders @ 290.0 Pts
Additional Hand Weapons; Heavy Armour; Standard 1 Ba'hal @ [10.0] Pts Razor Standard [45.0]
1 Iron Daemon War Engine @ 285.0 Pts
5 K'daai Fireborn @ 340.0 Pts
1 K'daai Manburner
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 74
Total Army Cost: 2397.0
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Jak wygląda Kalafiorowy standard?
Ja póki co wykminiłem coś takiego, nie mam pojęcia jak to będzie grało, póki co jeszcze kompletuję figurki (brakuje mi 18 modeli + skleić resztę tego co mam).
1 Sorcerer-Prophet @ 590.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Blood of Hashut; Darkforged Weapon; Blackshard Armour
Dispel Scroll
Ironcurse Icon
Dragonbane Gem
Charmed Shield
1 Lammasu
Magic Level 2; Lore of Shadow
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 220.0 Pts
Blackshard Armour
Sword of Might
Enchanted Shield
Dawnstone
1 Hobgoblin Khan @ 54.0 Pts
Throwing Knives; Shield
Giant Wolf
31+1 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 431.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness
Overseer
10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 170.0 Pts
Fireglaives; Blackshard Armour; Shield
5 Bull Centaurs Renders @ 300.0 Pts
Great Weapons; Standard; Musician
War Banner
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 57
Total Army Cost: 2400.0
Starałem się połączyć napór z wymaksowaniem wszystkich faz gry. Magia - mam nadzieję, że Death+Shadow będzie działać, a mag jednak będzie miał jakąś przeżywalność od ostrzału. Do tego powinien dać radę w jednej fazie walki pocisnąć trochę dzięki Blood of Hashut kiedy uznam, że przyda się wjazd Lamki z boku/tyłu. Do tego Fireglaves mają trochę ogarnąć śmietnik i odginaczki (i oczywiście dopełniają 600 pkt core...), Rakieta i Hellcannon - tanie a konkretne strzelanie, cośtam naruszą, Helena może nawet w hth pomóc No i oczywiście do walki - Kdajec, wagon BC, klocek piechoty (tarcze, bo mam takie modele mogę tu rozważyć GW), hobo-odginacz i lamka strasząca małą kanapką. Co o tym myślicie?
Ja póki co wykminiłem coś takiego, nie mam pojęcia jak to będzie grało, póki co jeszcze kompletuję figurki (brakuje mi 18 modeli + skleić resztę tego co mam).
1 Sorcerer-Prophet @ 590.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Blood of Hashut; Darkforged Weapon; Blackshard Armour
Dispel Scroll
Ironcurse Icon
Dragonbane Gem
Charmed Shield
1 Lammasu
Magic Level 2; Lore of Shadow
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 220.0 Pts
Blackshard Armour
Sword of Might
Enchanted Shield
Dawnstone
1 Hobgoblin Khan @ 54.0 Pts
Throwing Knives; Shield
Giant Wolf
31+1 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 431.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness
Overseer
10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 170.0 Pts
Fireglaives; Blackshard Armour; Shield
5 Bull Centaurs Renders @ 300.0 Pts
Great Weapons; Standard; Musician
War Banner
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 57
Total Army Cost: 2400.0
Starałem się połączyć napór z wymaksowaniem wszystkich faz gry. Magia - mam nadzieję, że Death+Shadow będzie działać, a mag jednak będzie miał jakąś przeżywalność od ostrzału. Do tego powinien dać radę w jednej fazie walki pocisnąć trochę dzięki Blood of Hashut kiedy uznam, że przyda się wjazd Lamki z boku/tyłu. Do tego Fireglaves mają trochę ogarnąć śmietnik i odginaczki (i oczywiście dopełniają 600 pkt core...), Rakieta i Hellcannon - tanie a konkretne strzelanie, cośtam naruszą, Helena może nawet w hth pomóc No i oczywiście do walki - Kdajec, wagon BC, klocek piechoty (tarcze, bo mam takie modele mogę tu rozważyć GW), hobo-odginacz i lamka strasząca małą kanapką. Co o tym myślicie?
Przede wszystkim musisz sobie odpowiedzieć na pytanie, czy ten Lord ma się szansę spłacić punktowo. A musisz jeszcze pamiętać o tym, że jego strata daje wrogowi od razu 4 duże punkty, a Ciebie boli to niezwykle mocno.
Właśnie to jest dla mnie chore. To, że mamy aż tak drogiego lorda. Za te punkty to ja mam napakowanego klepacza w wampirach...
Helupa ma wyraźny problem, gdy trafi na wampiry lub demony. Nie masz szans jej wykorzystać. Chyba, że w CC.
Bulki to dobry wybór. Zauważyłem, że Glaivom przydaje się Hashut z powodu Hate. Z uwag to tyle.
Właśnie to jest dla mnie chore. To, że mamy aż tak drogiego lorda. Za te punkty to ja mam napakowanego klepacza w wampirach...
Helupa ma wyraźny problem, gdy trafi na wampiry lub demony. Nie masz szans jej wykorzystać. Chyba, że w CC.
Bulki to dobry wybór. Zauważyłem, że Glaivom przydaje się Hashut z powodu Hate. Z uwag to tyle.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!