PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Tomb Kings

Moderator: Shino

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS

Post autor: Keller »

Jarema P. pisze:Ten zapis też już zniknął. Teraz zwój blokuje 2 PD i 2 DD. Dziękuje za szybką i rzeczową odpowiedź.
Skąd zniknął ??? Przejrzałem właśnie aktualny draft i jest tam info które zamieściłem wcześniej. Patrzyłem również na WIP drafta #3 i tam widnieje taki sam zapis.

Jarema P.
Warzywo
Posty: 10

Post autor: Jarema P. »

Przyznaję mój błąd. Najwyraźniej mam nieaktualne info. Sorki za zamieszanie.

Awatar użytkownika
Fubuki
Mudżahedin
Posty: 317
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Fubuki »

Czy na rany, przeniesione z zasady sworn bodyguard heralda, przysługuje mu armor i ward save?
Perfer et obdura, dolor hic tibi proderit olim

Obrazek

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 573
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

Fubuki pisze:Czy na rany, przeniesione z zasady sworn bodyguard heralda, przysługuje mu armor i ward save?
Oczywiście :) Chyba, że siła ściąga nam armour save

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

hejo

trochę nawiązując do dyskusji w ogólnym? bo nie gram TK a dobrze wiedzieć :)
zasada my will be done przekazuje niemodyfikowany WS? czyli żadne miasmy itp nie obniżają tego?

dzięki
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Fubuki
Mudżahedin
Posty: 317
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Fubuki »

Dzięki beszcza:)
Perfer et obdura, dolor hic tibi proderit olim

Obrazek

Awatar użytkownika
Mazi88
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Mazi88 »

Niezmodyfikowane ws przekazuje, niestety działa tez w druga stronę i większego wsa nie przekaże :)
May will be done!

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

git :-) dziękuję za wyjaśnienie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
daszkowy10
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daszkowy10 »

ARROR OF ASAPH - zasada daje możliwość strzelania bez bonusów i kar... czy regiment np:
1) 20 łuczników w formacji 5x4 może oddać 20 strzałów na 5+?
2) Multi-shot (2) nie daje kary?

Awatar użytkownika
kotson
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Tarnów\Lublin

Post autor: kotson »

Tak, każdy łucznik który wg zasad może wystrzelić dostaje dodatkowy strzał, tk zawsze trafiają z łuków na 5+ chyba że jakiś czar obniży im bs.
BEER FOR THE BEER GOD
CANS FOR THE CANS THRONE

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

20 łuczników w formacji 5x4 może oddać 20 strzałów na 5+?
Nie, reguły strzelania z dwóch szeregów i tzw. salwy (volley) nadal obowiązują.

Awatar użytkownika
daszkowy10
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daszkowy10 »

Podziękował za szybką odpowiedz!

Awatar użytkownika
daszkowy10
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daszkowy10 »

Mam jeszcze dwa pytania.
Nie bardzo wiem o co chodzi ze zwiekszeniem [S] impact hits na rydwanach. Czy 3x rydwan deje już 3d6 S5? Czy musimy dopełnic drugi szereg o np 3 rydwany?
Nie kumam też za bardzo zasady strzelania wężami. Mógłby ktoś mi to w miare łopatologicznie wytłumaczyć? :)
Bd bardzo wdzięczny ^^

Awatar użytkownika
Mazi88
Wałkarz
Posty: 96
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Mazi88 »

Każdy dodatkowy rank rydwanów powyżej bazowej 3 zwiększa sile impactow o 1, dodatkowy rank musi składać sie z minimum 3 chariotow. Czyli np. 6 rydwanów w 2 rankach po 3 zadają impaktu z siła 5, a juz 9 z siła 6. Węże strzelają na inicjatywę, poprostu zamieniając wytrzymałość na inicjatywę.
May will be done!

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Rydwany już Ci wyjaśniono.

Węże strzelają określając liczbę strzałów kostką artyleryjską (czyli 2, 4, 6, 8, 10, MISFIRE). Liczba, która wypadła na kostce to liczba strzałów. Wszystkie te strzały są już trafione z automatu, nie musisz rzucać na BS, tak jak przy łucznikach. Strzały te mają Siłę 1, rzucasz na zranienie normalnie według tabelki na zranienie, ale zamiast wytrzymałości przeciwnika bierzesz do porównania jego Inicjatywę. Czyli wszystko, co ma inicjatywę 1 ranisz na 4+, wszystko, co ma inicjatywę 2 ranisz na 5+, a wszystko co ma inicjatywę 3 albo więcej ranisz na 6+. I tyle. Zranione rzuty to zwykłe rany, ale nie przysługuje od nich rzut na ochronę pancerza (armour save). Dalej jednak można się przed nimi obronić Regeneracją, albo Ochroną Magiczną (ward save). Pamiętaj, że każdy wąż strzela jedną taką kostką artyleryjską, więc trzy takie mogą wypłacić nawet 30 strzałów (trzy 10 na artyleryjkach).

Awatar użytkownika
daszkowy10
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daszkowy10 »

Wszystko jasne. Bardzo dziękuję za szybką i konkretną/wyczerpującą odpowiedz. :)
Każdemu forum życzę tak cierpliwych i pomocnych osób ^^ '
Pozdro!

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

@Naviedzony
a jak wypadnie missfire? to coś się dzieje czy niespecjalnie :)
thx
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Za każdego missfire'a węże tracą D3 woundów.

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

nie macie booków czy komputerów z pdf'ami, że prosicie o przeklejanie zasad ?

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

Czy taki staroedycyjny bohater imienny, może przejść na DMP jako 4 lev mag swiatła ?

Obrazek

ODPOWIEDZ