Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
Doczytaj w special rules "Random movement"
Czy lusterko kopiuje bazowe wartości statystyk, czy te powiększone przez np. broń lub czar? Przykładowo, użycie lusterka w pojedynku z wampirem z Giant Blade powoduje, że mamy na swoim bohaterze S5 czy S8? Jeśli S5, to w takim wypadku wampir ma S7 (4 od nas + 3 od broni)?
Czy lusterko kopiuje bazowe wartości statystyk, czy te powiększone przez np. broń lub czar? Przykładowo, użycie lusterka w pojedynku z wampirem z Giant Blade powoduje, że mamy na swoim bohaterze S5 czy S8? Jeśli S5, to w takim wypadku wampir ma S7 (4 od nas + 3 od broni)?
Z cytatu wynika, że chodzi o fazę ruchu Stanka, ta zaś jest po szarżach, bo czolg nigdy nie deklaruje szarży.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Masz S5, wampir ma S7. W opisie jest że zamieniasz staty profilowe.Stan pisze:Przykładowo, użycie lusterka w pojedynku z wampirem z Giant Blade powoduje, że mamy na swoim bohaterze S5 czy S8? Jeśli S5, to w takim wypadku wampir ma S7 (4 od nas + 3 od broni)?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Noob Question:
Może ktoś opisać początek rundy ze Steam Tankiem? Jak generować Punkty Pary? Jak je wydawać? Nie do końca rozumiem zapisy podręcznikowe.
Może ktoś opisać początek rundy ze Steam Tankiem? Jak generować Punkty Pary? Jak je wydawać? Nie do końca rozumiem zapisy podręcznikowe.
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Szukałem informacji o Empire Knightly Orders i natknąłem się na listę 'Zakonów'. I w związku z tym mam pytanie: Czy te zakony można legalnie wystawiać? Jeśli tak to rozumiem, że samodzielnie trzeba dostosować figurki Knightly Orders do wzorów i opisów?
Niestety nie
W obecnych oficjalnych zasadach nie ma nic o różnicy zakonów ,oprócz Reikgwardii ,która stanowi osobny oddział.
Rownież nie ma restrykcji co do fluffowego wyglądu modeli.
Jednak w grach domowych jest to super urozmaicenie
W obecnych oficjalnych zasadach nie ma nic o różnicy zakonów ,oprócz Reikgwardii ,która stanowi osobny oddział.
Rownież nie ma restrykcji co do fluffowego wyglądu modeli.
Jednak w grach domowych jest to super urozmaicenie
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Czy ktoś moze mi wytlumaczyc do czego moze sluzyc inżynier na mechanicznym bydleciu? Ktoś ma jakiś pomysł, oprócz śmiechu przeciwnika lub jego konsternacji, bo po raz pierwszy cos takiego widzi?
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
Czołg musi wydać punkt pary na ruch, wtedy możesz się obrócić w dowolnym kierunku i pojechać te d6. Inaczej stoisz bez możliwości ruchu lub obrotu.
Jak się boisz żeby Ci 6" do przodu nie wyrwał to możesz go jakimś śmieciem zastawić, wtedy musi się zatrzymać cal przed.
Jak się boisz żeby Ci 6" do przodu nie wyrwał to możesz go jakimś śmieciem zastawić, wtedy musi się zatrzymać cal przed.
Raczej nie. Mają oni wtedy słabszego asv a to mega dużo robi.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
IMO nie warto. Tracisz AS 1+, a bonus +2 do S i tak masz z lancy. Jeśli się nie przebijesz w pierwszej turze to i tak dostaniesz kontrę i się złamiesz.
EDIT: Inżynier-czołgista ma w ekwipunku powtarzalny pistolet, czy może on z niego strzelać w turze w której czołg strzela z działa/steam gun? Czy jeśli czołg straci wszystkie wygenerowane punkty pary przez czołgowy misfire, to inżynier może skorzystać z tego pistoletu? Czy inżynier może zadeklarować stand&shoot?
EDIT: Inżynier-czołgista ma w ekwipunku powtarzalny pistolet, czy może on z niego strzelać w turze w której czołg strzela z działa/steam gun? Czy jeśli czołg straci wszystkie wygenerowane punkty pary przez czołgowy misfire, to inżynier może skorzystać z tego pistoletu? Czy inżynier może zadeklarować stand&shoot?
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
A jest gdzieś napisane że nie może strzelać ? tzn w tych przypadkach. Pistoletu na parę to on nie ma
Czy inżynier może puszczać gołębia jak daje przerzut? (pisze że nie może strzelać z "misile wepon" tymczasem gołąb nie jest missile wepon - tak jak i żyrek na ten przykład) I czy ma losa gdy gołąb się sfajda na niego? Ostatnio wielu graczy tak gra i to topowych ,ja jednak mam wątpliwości....
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
Tak. Gołębiarze są ekstra - bardzo mocna katapulta bez bighita.