Szkielety
Moderator: Shino
Ja grałem wczoraj po dłuższej przerwie (za 2 tygodnie byłby rok) i stwierdzam że co gwardia to gwardia, szkiele to tylko z łukami. No chyba że biorę drugi kloc piechoty to wtedy z tarczami ok.
Ale gwardia jest lepsza do szkielich zdecydowanie.
@ Haggis
Z dłużymi blond włosami to chodziło mi o mnie
Ale gwardia jest lepsza do szkielich zdecydowanie.
@ Haggis
Z dłużymi blond włosami to chodziło mi o mnie

And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Ja sie wlasnie zastanawiam co na tura wziac tzn. 4 uszaty czy gwardie 

Ja wczoraj wziąłem to i to, wygrałem wszystkie bitwyszczurek pisze:Ja sie wlasnie zastanawiam co na tura wziac tzn. 4 uszaty czy gwardie


na 2,5K to tak ale na 2,25 juz nie wchodzi jakos 

Ja grałem na 2250szczurek pisze:na 2,5K to tak ale na 2,25 juz nie wchodzi jakos

ale malo innych rzeczy wtedy wchodzi 

- Dead_Guard
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 189
- Lokalizacja: Kraków
Ja jakoś wolę gwardzistów, dobra siła i wytrzymałość, magiczna broń (eteryczni nas nie zaskoczą) i killing blow, wsadzamy tutaj księcia lub króla, dajemy jakąś ikonę i oddział jest naprawdę ciężko ugryźć. Dobrzy zarówno na kawę jak i na piechotę wroga. Są dobrzy w przyjmowaniu szarży na klatę.
Niestety usztaki nie mają tylu zalet.
4 takie są warte 15 TG z FCG ze sztandarem za 50 pts. jest nas więcej i mamy premię za 2 szeregi. Wadą jest szybkość i mniejsza siła o 2.
Niestety usztaki nie mają tylu zalet.
4 takie są warte 15 TG z FCG ze sztandarem za 50 pts. jest nas więcej i mamy premię za 2 szeregi. Wadą jest szybkość i mniejsza siła o 2.
ja tam jestem za wystawieniem naraz oddziału gwardi jako twardzieli i szkieletów z włóczniami do walki z lekko opancerzonymi. Testował ktoś z was takie szkielety czy tylko narzekacie bo są za drogie? bo u mnie to sprawdzały sie bardzo dobrze
Zamiast z nimi walczyć, to lepiej lekko opancerzonych po prostu wystrzelać.
Np. u mnie 21 z hilingiem 42 strzałami na turę spokojnie oczyszcza flankę z naprawdę wielu rzeczy, w tym wildów i innych.
Młody: z kim grałeś?
I jak się sprawdziły uszaty?
Trochę mnie zaczyna korcić ich sprawdzić.
Np. u mnie 21 z hilingiem 42 strzałami na turę spokojnie oczyszcza flankę z naprawdę wielu rzeczy, w tym wildów i innych.
Młody: z kim grałeś?
I jak się sprawdziły uszaty?
Trochę mnie zaczyna korcić ich sprawdzić.
Uszatki nie ginęły w żadnej bitwie, bo tylko jeden przeciwnik do mnie poszedł ^^. Z chaosem pokroiłem nimi 2 kawalerie khorna 

Speary by były fajne jakby były za friko
Naprawdę szkiele TK łądnie wyglądaja ze spearami. Swego czasu brałem kloc na 3k, ale zawsze zapomianłem o spirach i tak używałem HW. Sukces to walka z kroxami kroxy wpadają, zabijają chyba 7 pozostała 3 zadaje dwa woundy i przegania kroxy.
Gdyby tylko smitting działał na spiry to moze by było do rozważenia, ale tak to kicha, tylko jak się ma te 25 punktów wolnych (czy ile tam tych szkielich masz) ale za te punkty to ja już wole magic banner dać.
Uszate fajne ale mało manewrowe, dla mnei to jedyna wada i wystarczająca, bo probowałem, ale nie umie tym grać. Jedyne co mi przychodzi do głowy to klocek 2x2 i przed szarżą rozwinąć i z popychaczki.

Gdyby tylko smitting działał na spiry to moze by było do rozważenia, ale tak to kicha, tylko jak się ma te 25 punktów wolnych (czy ile tam tych szkielich masz) ale za te punkty to ja już wole magic banner dać.
Uszate fajne ale mało manewrowe, dla mnei to jedyna wada i wystarczająca, bo probowałem, ale nie umie tym grać. Jedyne co mi przychodzi do głowy to klocek 2x2 i przed szarżą rozwinąć i z popychaczki.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Król z DoE i Collarem
2x Liczki konno po 2 scrolle
hierofanta latający z jarem
2 klopy czaszki
2 skorpy
4 ushabti
22 TG Icona
2 swarmy
3 rydwany muzyk
20 łucznikow FCG
10 łucznikow czempion
Brakuje mi tylko 2 rydwanów i warbannera na łucznikach, takze na jakies 2400 już jest wszystko
2x Liczki konno po 2 scrolle
hierofanta latający z jarem
2 klopy czaszki
2 skorpy
4 ushabti
22 TG Icona
2 swarmy
3 rydwany muzyk
20 łucznikow FCG
10 łucznikow czempion
Brakuje mi tylko 2 rydwanów i warbannera na łucznikach, takze na jakies 2400 już jest wszystko

Ja mam to samo prawie (nieznaczne w sumie różnice, jak 21 łuczników z andajingiem), tylko że zamiast ushatek apgrejduję rydwany do czwóreczki z warszmatą, wsadzam trzeciego skorpa i daję 5 lekkiej kawy z czampem (która regularnie przesądza o wyniku gry).
Moja jest bardziej mobilna, ma więcej oddziałów co daje więcej czasu na pomyślenie, gdzie dać katapy.
No a poza tym na niej ostro ćwiczyłem naprawdę.
A ten - czemu nie dasz 20 TG i undying na łukach?
Naprawdę super działa.
Moja jest bardziej mobilna, ma więcej oddziałów co daje więcej czasu na pomyślenie, gdzie dać katapy.
No a poza tym na niej ostro ćwiczyłem naprawdę.
A ten - czemu nie dasz 20 TG i undying na łukach?
Naprawdę super działa.
Jak już bym tak zmieniał to warbanner.
A pozatym rozpa jest na 2250, musze wywalic cos wiecej niz 2 TG.
No i wole TG w liczbie 22, nie zawsze tam siedzi King
A pozatym rozpa jest na 2250, musze wywalic cos wiecej niz 2 TG.
No i wole TG w liczbie 22, nie zawsze tam siedzi King
tak napakowanych masz tylko wielkie wampiry albo chałaśnicy, reszta tracąc jeden atak ma mniej ataków niż król woundów, poza tym rany od kolara zostają do rozliczania combatu bo raczej w 4" będzie tylko twój oddział, a króla można podleczyć w razie czego, nie jest to miękki zawodnik
- Dead_Guard
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 189
- Lokalizacja: Kraków
haggis ma rację co do przedmiotów poza jednym, talisman of protection zamiast niego wolę dać jednego TG więcej, przedmiot uważam za nie przydatny.