Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Od Warda na 4+ wolałbym osobiście Prezerwatywkę i ewentualnie certyfikat P-Poż
Czyli dwa "kierunkowe" wardy na 2+, za głupie 30pkt. w sumie.
Tyle tylko, że RoPreservation w kombinacji z RoStone nie zostawi Ci miejsca na zdublowanie RoIron.
Poza tym realia ograniczają wybór: albo GW, albo ręczna z RoMight.
Chyba, że liczysz się z możliwością utraty runiaka w pechowym pojedynku i chcesz mieć coś w zanadrzu.
Tarcza na tarczowniku?
Czuwaj
Czyli dwa "kierunkowe" wardy na 2+, za głupie 30pkt. w sumie.
Tyle tylko, że RoPreservation w kombinacji z RoStone nie zostawi Ci miejsca na zdublowanie RoIron.
Poza tym realia ograniczają wybór: albo GW, albo ręczna z RoMight.
Chyba, że liczysz się z możliwością utraty runiaka w pechowym pojedynku i chcesz mieć coś w zanadrzu.
Tarcza na tarczowniku?
Czuwaj
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Zgadzam się z lividusem, Furnace i Preservation to pierwsze runy jakie nalezy nabić na lorda.
ja gram takim:
shieldbearers, shield, Might, Fire, Smiting, Preservation, Furnace
Fire mozna zdjąc, ale generalnie jest to tech na bestie nurgla, potwory z regenką, crypt horrory i inne grube rzeczy.
Warto dodac, ze to armia bez maszyn, na vanguardzie.
W konwencjonalnej armii czekającej na oponenta w swoim polu karnym to raczej lorda nie widzę, chyba ze rozpiska z stubborn-bańką, wtedy taki lord moze robic za solo-tanka.
ja gram takim:
shieldbearers, shield, Might, Fire, Smiting, Preservation, Furnace
Fire mozna zdjąc, ale generalnie jest to tech na bestie nurgla, potwory z regenką, crypt horrory i inne grube rzeczy.
Warto dodac, ze to armia bez maszyn, na vanguardzie.
W konwencjonalnej armii czekającej na oponenta w swoim polu karnym to raczej lorda nie widzę, chyba ze rozpiska z stubborn-bańką, wtedy taki lord moze robic za solo-tanka.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Rozpiska na wampiry na 1000pkt.
oczywiście dopiero stawiam pierwsze kroki ( czytanie jest dla mięczaków i lepiej uczyć się zasad w praniu )
modelarsko też jestem troszkę ograniczony na razie, ale czy ma to chociaż cień sensu ?
( ostatnio dawałem runes of accuracy na działach, nie wiedząc jak się z nich strzela )
Thane
- great weapon
- shield
- master rune of swiftness
- rune of warding
29 warriors
- czempion
- muzyk
- sztandar
10 quarrellers
Cannon
- rune of forging
Cannon
- rune of forging
- rune of burning
10 x miners
- sztandar
- muzyk
- czempion
blasting charges
teraz nie jestem pewien czy zamiast warriorów nie wystawić ich jako longbeards z magicznym sztandarem jakimś
na pewno przydało by mi się coś przeciwko hexwraithom, ostatnio tylko fartem sobie z nimi poradziłem. nie wiem też jak zabezpieczyć przed nimi działa.
ew, mogę spróbować któryś krasnokopter sproxować tylko na jakiej podstawce to lata ?
oczywiście dopiero stawiam pierwsze kroki ( czytanie jest dla mięczaków i lepiej uczyć się zasad w praniu )
modelarsko też jestem troszkę ograniczony na razie, ale czy ma to chociaż cień sensu ?
( ostatnio dawałem runes of accuracy na działach, nie wiedząc jak się z nich strzela )
Thane
- great weapon
- shield
- master rune of swiftness
- rune of warding
29 warriors
- czempion
- muzyk
- sztandar
10 quarrellers
Cannon
- rune of forging
Cannon
- rune of forging
- rune of burning
10 x miners
- sztandar
- muzyk
- czempion
blasting charges
teraz nie jestem pewien czy zamiast warriorów nie wystawić ich jako longbeards z magicznym sztandarem jakimś
na pewno przydało by mi się coś przeciwko hexwraithom, ostatnio tylko fartem sobie z nimi poradziłem. nie wiem też jak zabezpieczyć przed nimi działa.
ew, mogę spróbować któryś krasnokopter sproxować tylko na jakiej podstawce to lata ?
Tym bardziej, że ten Thane też z rozdwojeniem jaźni - i dwurak, i jakaś runa, czyli nie dwurak.
Ostatnio graliśmy lokala na podobne punkty, zgodnie z przeczuciem trafiłem i na VC, i na TK.
Kowala zaopatrzyłem w czaroprzełamywaczkę , roStone, MRoSnorri i RoDismay.
Zadziałało, zwłaszcza Snorri jest bezcenny - Kowal szczególnym szermierzem i twardzielem nie jest.
Oprócz niego miałem na stole latacza, Kuszników z GW (i wszystko, co zrobili, to dzięki GW oczywiście),
Długobrodych i Młotkarzy, którzy z dwoma ukąszeniami na takie małe punkty "robią różnicę".
Wojaków zmień na Dziadków. Special w przedziale Core, nie ma o czym mówić. Do tego ItP i Old Grumblers, koniec tematu.
Górników na cokolwiek, choćby na Rangerów. Masz format 1000pkt i 10% tego szału (lekko licząc)
chowasz pod stół a potem modlisz się o turlanie.
Ostatnio graliśmy lokala na podobne punkty, zgodnie z przeczuciem trafiłem i na VC, i na TK.
Kowala zaopatrzyłem w czaroprzełamywaczkę , roStone, MRoSnorri i RoDismay.
Zadziałało, zwłaszcza Snorri jest bezcenny - Kowal szczególnym szermierzem i twardzielem nie jest.
Oprócz niego miałem na stole latacza, Kuszników z GW (i wszystko, co zrobili, to dzięki GW oczywiście),
Długobrodych i Młotkarzy, którzy z dwoma ukąszeniami na takie małe punkty "robią różnicę".
Wojaków zmień na Dziadków. Special w przedziale Core, nie ma o czym mówić. Do tego ItP i Old Grumblers, koniec tematu.
Górników na cokolwiek, choćby na Rangerów. Masz format 1000pkt i 10% tego szału (lekko licząc)
chowasz pod stół a potem modlisz się o turlanie.
lividus pisze:Tym bardziej, że ten Thane też z rozdwojeniem jaźni - i dwurak, i jakaś runa, czyli nie dwurak.
a to nie jest tak że ASF i ASL wykluczają się wtedy nawzajem i bije po inicjatywie ? wtedy już konkretna siła bijąca przed undead`ami jest niezła.
minersów akurat mam modele i liczyłem że się przydadzą.. ostatnio wystawiłem ich z buta, coś tam zrobili.. trochę.
może zagramy na mniejszym stole.. w końcu format mały, więc może gdzieś doczłapią.
runesmith, no dobra, zamienię. ale liczyłem na kogoś kto się naprawdę dobrze bije
Nie w tym rzecz - po prostu sekwencja obowiązku i konieczności wyboru broni do pojedynku wygląda tak: uzbrojenie podstawowe (ręczna), dwurak (jeśli wykupiłeś - wtedy ręczna wisi u pasa lub na plecach, a Ty masz obowiązek użyć dwuraka), runiczna (jeśli orunowałeś - wtedy każda inna czeka, aż runiczna wyparuje w jakiś magiczny sposób, a póki co musisz bić runiczną).
Ale runy nie możesz już , niestety, wrzucić na dwuraka - wyłącznie na ręczną.
Dlatego to Twoje złożenie jest - przepraszam za wyrażenie - nieprzemyślane, lub błędne w samym założeniu. RoS zadziała, owszem, ale będziesz bił z ręcznej, czyli z bazową siłą. Co ma sens, jeśli dodasz RoFury, RoMight albo RoCleaving.
Górnicy - umknęła mi informacja o realiach figurkowych. Jesli przeciwnik pozwoli Ci na taki paskudny prox, to wystaw ich jako Rangersów. A jesli nie - trudno, będzie trudniej, ale ciężka szkoła najlepszą szkołą
Ale runy nie możesz już , niestety, wrzucić na dwuraka - wyłącznie na ręczną.
Dlatego to Twoje złożenie jest - przepraszam za wyrażenie - nieprzemyślane, lub błędne w samym założeniu. RoS zadziała, owszem, ale będziesz bił z ręcznej, czyli z bazową siłą. Co ma sens, jeśli dodasz RoFury, RoMight albo RoCleaving.
Górnicy - umknęła mi informacja o realiach figurkowych. Jesli przeciwnik pozwoli Ci na taki paskudny prox, to wystaw ich jako Rangersów. A jesli nie - trudno, będzie trudniej, ale ciężka szkoła najlepszą szkołą
A to dzięki za radę, przysiągł bym że po prostu daną broń się upgreaduje. No to ostatnio lekkiego wałka pocisnąłem ale człowiek całe życie się uczylividus pisze:Nie w tym rzecz - po prostu sekwencja obowiązku i konieczności wyboru broni do pojedynku wygląda tak: uzbrojenie podstawowe (ręczna), dwurak (jeśli wykupiłeś - wtedy ręczna wisi u pasa lub na plecach, a Ty masz obowiązek użyć dwuraka), runiczna (jeśli orunowałeś - wtedy każda inna czeka, aż runiczna wyparuje w jakiś magiczny sposób, a póki co musisz bić runiczną).
Ale runy nie możesz już , niestety, wrzucić na dwuraka - wyłącznie na ręczną.
to poprawiona wersja rozpy na 1k:
Runesmith
-Rune of Stone
-Master Runne of Snorri
-Rune of Spellbreaking
- Shield
25 X Longbeards
Shields, FCG
10 x Quarrellers ( przerąbane słowo, czemu nie mogli być crossbowman ? )
Cannon
- Rune of Forging
10 x rangers
Shields, FCG
Gyrocopter
lepiej ?
bo muszę iść sklejać modele
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Nie masz niczego bijącego z duzą siłą, dałbym długobrodym dwuręczna broń, wtedy stanowią solidny kloc do bicia, a Ty nie musisz gruntownie przebudowywac rozpiski.
Snorri na kowalu to słaba opcja, dajesz mu bonus do trafiania, ale to niewiele zmienia z jego A2.
ja dałbym mu Fire, do zdejmowania regenek.
10 rangersów mozesz zamienic na drugą 10 kuszników, tracisz co prawda scout, ale zapełniasz core. Na kusznikach warto miec dwuręczne topory.
W takim układzie longbeardsów mozesz zamienic na hammerersów, którzy za te sama cenę stanowią duzo większy problem dla rywala.
Ja na 1200 gram czyms takim:
Kowalski (SB + fiery ring of thori)
Thane BSB (Grungni)
20 quarrellers GW
18 hammerers
2 gyrocopter
cannon (forging, burning)
Kusznicy dobrze działaja w dziesiątkach, ale ja zbiłem ich w jedno ze względu na mój metagame.
Snorri na kowalu to słaba opcja, dajesz mu bonus do trafiania, ale to niewiele zmienia z jego A2.
ja dałbym mu Fire, do zdejmowania regenek.
10 rangersów mozesz zamienic na drugą 10 kuszników, tracisz co prawda scout, ale zapełniasz core. Na kusznikach warto miec dwuręczne topory.
W takim układzie longbeardsów mozesz zamienic na hammerersów, którzy za te sama cenę stanowią duzo większy problem dla rywala.
Ja na 1200 gram czyms takim:
Kowalski (SB + fiery ring of thori)
Thane BSB (Grungni)
20 quarrellers GW
18 hammerers
2 gyrocopter
cannon (forging, burning)
Kusznicy dobrze działaja w dziesiątkach, ale ja zbiłem ich w jedno ze względu na mój metagame.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Zastanowiłbym się tylko nad zasadnością sztandaru na Rangerach.
Starczy Ci punktów na utwardzenie Kowala (bo na nim samym masz jeszcze 20pkt do wzięcia)?
Ewentualnie na vanguard dla żyrolotu (miałbys wtedy dwie jednostki "szachujące" - latacz i scouci)?
Miłego sklejania i paćkania
Starczy Ci punktów na utwardzenie Kowala (bo na nim samym masz jeszcze 20pkt do wzięcia)?
Ewentualnie na vanguard dla żyrolotu (miałbys wtedy dwie jednostki "szachujące" - latacz i scouci)?
Miłego sklejania i paćkania
No nie pykło niestety 3 gra w życiu
gyrocopter jest OP z tym template`owym działkiem.
kusze lepsze od arkebuzów, znaczy mi te kilka cali zrobiło różnicę.
Długobrodzi faktycznie spoko, odporność na psychologię pomogła na wampiry
działo jak działo.. nie umiem jeszcze z niego dobrze strzelać, i totalnym idiotyzmem jest dla mnie to że przeciwnika mam prawię od boku 5tkę kawalerzystów ( ale jeszcze łapie się na facing front )i mogę tylko jednego zabić, bo teoretycznie strzelam od przodu... durnota. ale trzeba będzie przywyknąć że to nie 40k
ogólnie rozjechał mnie eterykami na które nie miałem odpowiedzi, działo nie trafiało a jeden runic weapon na szefie to mało.
rangersi umarli od hexów (chyba źle ich wystawiłem), działo tak samo, potem kusznicy.
no i klątwa lat ze Szkoły Czarowania Wąpierzy.. masakra.. nie udało mi się zdispelować, potem zapomniałem, a potem już było za późno i regiment sypał się jak domki z kart.
muszę zagrać przeciwko czemuś innemu niż wampiry bo to słaba armia na początek
Swoją drogą jak sobie z nimi radzicie ? mocna defensywa ? dużo machin z runami ?
i pytanie, jaka jest przewaga wystawiania runesmith`a nad Thane`a ? na pewno RunSmth gorzej się bije, więc pewnie z jakiegoś magicznego powodu się używa jego a nie Thana.
gyrocopter jest OP z tym template`owym działkiem.
kusze lepsze od arkebuzów, znaczy mi te kilka cali zrobiło różnicę.
Długobrodzi faktycznie spoko, odporność na psychologię pomogła na wampiry
działo jak działo.. nie umiem jeszcze z niego dobrze strzelać, i totalnym idiotyzmem jest dla mnie to że przeciwnika mam prawię od boku 5tkę kawalerzystów ( ale jeszcze łapie się na facing front )i mogę tylko jednego zabić, bo teoretycznie strzelam od przodu... durnota. ale trzeba będzie przywyknąć że to nie 40k
ogólnie rozjechał mnie eterykami na które nie miałem odpowiedzi, działo nie trafiało a jeden runic weapon na szefie to mało.
rangersi umarli od hexów (chyba źle ich wystawiłem), działo tak samo, potem kusznicy.
no i klątwa lat ze Szkoły Czarowania Wąpierzy.. masakra.. nie udało mi się zdispelować, potem zapomniałem, a potem już było za późno i regiment sypał się jak domki z kart.
muszę zagrać przeciwko czemuś innemu niż wampiry bo to słaba armia na początek
Swoją drogą jak sobie z nimi radzicie ? mocna defensywa ? dużo machin z runami ?
i pytanie, jaka jest przewaga wystawiania runesmith`a nad Thane`a ? na pewno RunSmth gorzej się bije, więc pewnie z jakiegoś magicznego powodu się używa jego a nie Thana.
Czyli sprawdziło się wszystko, co się miało sprawdzić
Pingu - Kolega wspominał o ograniczonym zapleczu figurkowym i organek nie wymienił w spisie z natury.
Ale pewnie na domowym, towarzyskim turlaniu, przeciwnik zgodzi się następnym razem uznać działo za organki.
Pobawisz się, złapiesz różnicę - pewnie przy odrobinie szczęścia też zadziała.
Nie zapomniałeś przypadkiem dać kusznikom GW? Nie zapominaj
Różnice między Kowalem a Thanem?
Kowal daje Ci (regimentowi) AP, MR i chanelluje kosteczki dispella.
Thane - bazowe statystyki bardziej krasnoludzkie i całe 75 pkt na podkręcenie - nie odpada 25/45 pkt. na dispell, który Kowal po prostu musi wziąć.
No musi. Więc nie ma już za co podkrecać.
Jak i czym grać?
Prawdę mówiąc niewiele jest rzeczy, których brać nie warto.
Najsłabiej w tym AB wypadają Wojownicy z HW+shield (z dwurakami już można się pobawić),
bomber, kowadło, Thundzi i balista. Cała reszta daje radę.
Defensu i siły ognia bym nie przeceniał. Wystawienie ryzykanckie - w pigułę punktów w maszynach, runach, inzynierku (bo bez niego się nie da),
jakims kryciu... A potem masz na glowie fasty, magię, coś tam też strzela, w końcu i tak trzeba się bić, a nie ma czym.
Może to i obrazoburcze i mało kasnoludzkie, ale czasy takie, że - dla mnie przynajmniej - kurduple musza grać ofens.
Vanguard, scouci, latacze, ID, za plecami ewentualnie jakas katapa czy działo - zależy na co i z kim turlasz.
A jakiś zestaw "uniwersalny" każdy ma pewnie swój i w związku z tym każdy jest najlepszy i najskuteczniejszy
Pingu - Kolega wspominał o ograniczonym zapleczu figurkowym i organek nie wymienił w spisie z natury.
Ale pewnie na domowym, towarzyskim turlaniu, przeciwnik zgodzi się następnym razem uznać działo za organki.
Pobawisz się, złapiesz różnicę - pewnie przy odrobinie szczęścia też zadziała.
Nie zapomniałeś przypadkiem dać kusznikom GW? Nie zapominaj
Różnice między Kowalem a Thanem?
Kowal daje Ci (regimentowi) AP, MR i chanelluje kosteczki dispella.
Thane - bazowe statystyki bardziej krasnoludzkie i całe 75 pkt na podkręcenie - nie odpada 25/45 pkt. na dispell, który Kowal po prostu musi wziąć.
No musi. Więc nie ma już za co podkrecać.
Jak i czym grać?
Prawdę mówiąc niewiele jest rzeczy, których brać nie warto.
Najsłabiej w tym AB wypadają Wojownicy z HW+shield (z dwurakami już można się pobawić),
bomber, kowadło, Thundzi i balista. Cała reszta daje radę.
Defensu i siły ognia bym nie przeceniał. Wystawienie ryzykanckie - w pigułę punktów w maszynach, runach, inzynierku (bo bez niego się nie da),
jakims kryciu... A potem masz na glowie fasty, magię, coś tam też strzela, w końcu i tak trzeba się bić, a nie ma czym.
Może to i obrazoburcze i mało kasnoludzkie, ale czasy takie, że - dla mnie przynajmniej - kurduple musza grać ofens.
Vanguard, scouci, latacze, ID, za plecami ewentualnie jakas katapa czy działo - zależy na co i z kim turlasz.
A jakiś zestaw "uniwersalny" każdy ma pewnie swój i w związku z tym każdy jest najlepszy i najskuteczniejszy
Zależy do czego ich potrzebujesz. U mnie każda rozpiska na 2400 to 2 x 10 warriorów z tarczami i muzykiem, aktualnie kombinuję jak zmieścić trzeci oddział.lividus pisze: Najsłabiej w tym AB wypadają Wojownicy z HW+shield (z dwurakami już można się pobawić),
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
lividus pisze:Czyli sprawdziło się wszystko, co się miało sprawdzić
Pingu - Kolega wspominał o ograniczonym zapleczu figurkowym i organek nie wymienił w spisie z natury.
Ale pewnie na domowym, towarzyskim turlaniu, przeciwnik zgodzi się następnym razem uznać działo za organki.
Pobawisz się, złapiesz różnicę - pewnie przy odrobinie szczęścia też zadziała.
Nie zapomniałeś przypadkiem dać kusznikom GW? Nie zapominaj
Różnice między Kowalem a Thanem?
Kowal daje Ci (regimentowi) AP, MR i chanelluje kosteczki dispella.
Thane - bazowe statystyki bardziej krasnoludzkie i całe 75 pkt na podkręcenie - nie odpada 25/45 pkt. na dispell, który Kowal po prostu musi wziąć.
No musi. Więc nie ma już za co podkrecać.
Jak i czym grać?
Prawdę mówiąc niewiele jest rzeczy, których brać nie warto.
Najsłabiej w tym AB wypadają Wojownicy z HW+shield (z dwurakami już można się pobawić),
bomber, kowadło, Thundzi i balista. Cała reszta daje radę.
Defensu i siły ognia bym nie przeceniał. Wystawienie ryzykanckie - w pigułę punktów w maszynach, runach, inzynierku (bo bez niego się nie da),
jakims kryciu... A potem masz na glowie fasty, magię, coś tam też strzela, w końcu i tak trzeba się bić, a nie ma czym.
Może to i obrazoburcze i mało kasnoludzkie, ale czasy takie, że - dla mnie przynajmniej - kurduple musza grać ofens.
Vanguard, scouci, latacze, ID, za plecami ewentualnie jakas katapa czy działo - zależy na co i z kim turlasz.
A jakiś zestaw "uniwersalny" każdy ma pewnie swój i w związku z tym każdy jest najlepszy i najskuteczniejszy
Dzięki wielkie za rady.
co do Than - Kowal
MR i kanałowanie na 6 jakoś do mnie nie trafia.. to bardziej ciekawostka niż coś na czym można polegać ( zwłaszcza że szans jest 1/6 )
scroll faktycznie sprawa przydatna, aczkolwiek chyba wolał bym się lepiej klepać.
no nic najwyżej wojownicy będa robić za długobrodych a arkebuzerzy za kuszników.
o właśnie jeszcze jedno pytanie
hammerers czy ironbreakers ?
( ja się skłaniam ku pierwszym, ale ja to się nie znam )
mantic ma podle brzydkie krasnale, ale tanie i idealnie z całej linii GW, a to już coś.
Nikt Ci nie odpowie na tak postawione pytanie.
Wolisz Wielkanoc, czy Boże Narodzenie? Ja na przykład - długi majowy weekend
IB ustoją, ale czasem to, ze ustoją, nie wystarczy. A rozkrecają średnio.
Postrzegałem ich jako bunkier dla kadry lub przechowalnię scrolli.
Ostatnio skłaniam się do kadry w Hm - trudniej wyciągnąć czelędżem.
Tyle tylko, że musi tam siedzieć wówczas i AG.
Eksperymentuję więc z kadrą w ID i umobilnieniem IDdo poziomu normalnej jednostki liniowej,
a nie 10-woundowych organek przyspawanych do górki.
Nieważne, ab ovo - IB potrzebuja wsparcia czegoś, co gryzie.
Jeśli wystawiasz Longów z dwurakami teoretycznie możesz postawić na IB.
Sprawdź, potestuj.
Sam napisałeś, że teoria jest dla miękkich i nauczyz się "po trupach"
Wolisz Wielkanoc, czy Boże Narodzenie? Ja na przykład - długi majowy weekend
IB ustoją, ale czasem to, ze ustoją, nie wystarczy. A rozkrecają średnio.
Postrzegałem ich jako bunkier dla kadry lub przechowalnię scrolli.
Ostatnio skłaniam się do kadry w Hm - trudniej wyciągnąć czelędżem.
Tyle tylko, że musi tam siedzieć wówczas i AG.
Eksperymentuję więc z kadrą w ID i umobilnieniem IDdo poziomu normalnej jednostki liniowej,
a nie 10-woundowych organek przyspawanych do górki.
Nieważne, ab ovo - IB potrzebuja wsparcia czegoś, co gryzie.
Jeśli wystawiasz Longów z dwurakami teoretycznie możesz postawić na IB.
Sprawdź, potestuj.
Sam napisałeś, że teoria jest dla miękkich i nauczyz się "po trupach"
Młotkowcy.
Zagrałem około 30 bitew nowymi krasnoludami z czego 10 na masterach. 20 ataków z pierwszego rzędu to jest coś co możnaby zaliczyć do game breakerów w całej tej grze. Oczywiście są niektóre oddziały, przy których wypadają lepiej ajroni (tylko statystycznie i w dodatku niewiele lepiej), jak np. Wiczki DE, ale akurat na te wszystkie oddziały, które są dobrzy ajroni (w miarę niski toughness i niski save) jest też dobra najlepsza rzecz w tym booku czyli żyrki.
Oto odpowiedź na Twoje pytanie
Zagrałem około 30 bitew nowymi krasnoludami z czego 10 na masterach. 20 ataków z pierwszego rzędu to jest coś co możnaby zaliczyć do game breakerów w całej tej grze. Oczywiście są niektóre oddziały, przy których wypadają lepiej ajroni (tylko statystycznie i w dodatku niewiele lepiej), jak np. Wiczki DE, ale akurat na te wszystkie oddziały, które są dobrzy ajroni (w miarę niski toughness i niski save) jest też dobra najlepsza rzecz w tym booku czyli żyrki.
Oto odpowiedź na Twoje pytanie
Ilu graczy tyle odpowiedzi. 20 ataków z WS5 S6 to na pewno nie jest game breaker, nawet jeśli masz hate'a i jeszcze 2 szeregi z tyłu.Kubcio pisze:Młotkowcy.
Zagrałem około 30 bitew nowymi krasnoludami z czego 10 na masterach. 20 ataków z pierwszego rzędu to jest coś co możnaby zaliczyć do game breakerów w całej tej grze. Oczywiście są niektóre oddziały, przy których wypadają lepiej ajroni (tylko statystycznie i w dodatku niewiele lepiej), jak np. Wiczki DE, ale akurat na te wszystkie oddziały, które są dobrzy ajroni (w miarę niski toughness i niski save) jest też dobra najlepsza rzecz w tym booku czyli żyrki.
Oto odpowiedź na Twoje pytanie
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator
dwuraki na kuszolach i tak za wiele by nie zrobily skoro ci walczyli z hexami ;Plividus pisze:Nie zapomniałeś przypadkiem dać kusznikom GW? Nie zapominaj
AP w WFB dziala inaczej niz w Wh40k.Grobocop pisze: MR i kanałowanie na 6 jakoś do mnie nie trafia.. to bardziej ciekawostka niż coś na czym można polegać ( zwłaszcza że szans jest 1/6 )
prawda jest taka, ze jak nie wezmiesz scrolla czy zjadaczki to nie bedziesz mial sie juz czym klepacscroll faktycznie sprawa przydatna, aczkolwiek chyba wolał bym się lepiej klepać.
to nie ma znaczenia. w poprzedniej edycji, jedni i drudzy, byli robieni z jednego pudla a roznili sie tylko tym, ze longbeardsi mieli zamkniete helmy.no nic najwyżej wojownicy będa robić za długobrodych
zdecydowanie hammerersi, tym bardziej, ze wczesniej wspominales o lepszym klepaniu sie.hammerers czy ironbreakers ?
( ja się skłaniam ku pierwszym, ale ja to się nie znam )
mantic ma podle brzydkie krasnale, ale tanie i idealnie z całej linii GW, a to już coś.
jak nie pasuja ci od GW to polecam zobaczyc nowe krasnale od AoW.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Stundstorm
- Warzywo
- Posty: 19
Moja rozpiska na bitwę przeciwko skavenom z IoB.
Heroes
Dragon Slayer (1) pky: 70
CORE UNITS
Warriors (12) pkt: 138
- shields, musician, veteran, standard bearer
Thunderers (17) pkt: 234
- veteran, musician, standard bearer
SPECIAL UNITS
Cannon (1) pkt: 120
Razem: 562
Dałoby się coś wygrać? Od razu zaznaczam ,że zamierzam grać defensywnie.
Heroes
Dragon Slayer (1) pky: 70
CORE UNITS
Warriors (12) pkt: 138
- shields, musician, veteran, standard bearer
Thunderers (17) pkt: 234
- veteran, musician, standard bearer
SPECIAL UNITS
Cannon (1) pkt: 120
Razem: 562
Dałoby się coś wygrać? Od razu zaznaczam ,że zamierzam grać defensywnie.
Mój blog: http://wargamingwangera.blogspot.com/