Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Ja nawet nie ogarnąłem że Imperium może mieć helkę i 3 działa i 10 demisów.
1. Największy problem Imperium to jest właśnie fakt że nie ma gdzie trzymać maga . Gdzie byś go nie dał to słabo. Dajesz go do IC to może wyjebać z połową rycką. Dajesz go do jakiś sperów to byle co może go zabić.
2.Wybór Death też nie jest taki prosty bo jak mag ma deatch to musi iść do przodu na 24 cale - jest za tym spore ryzyko a ja rzucisz misfire na słońce to masz naprawdę poważny kłopot:).Wydaje mi się że Shadow robi teraz lepsza grę dla Imperium.
3.Ilość elementów losowych w Imperium jest obecnie za duża - równie dobrze możesz zniszczyć przeciwnika w 1 turze jak wysadzić sobie połowę armii...trzeba dążyć do tego żeby to ograniczyć.
1. Największy problem Imperium to jest właśnie fakt że nie ma gdzie trzymać maga . Gdzie byś go nie dał to słabo. Dajesz go do IC to może wyjebać z połową rycką. Dajesz go do jakiś sperów to byle co może go zabić.
2.Wybór Death też nie jest taki prosty bo jak mag ma deatch to musi iść do przodu na 24 cale - jest za tym spore ryzyko a ja rzucisz misfire na słońce to masz naprawdę poważny kłopot:).Wydaje mi się że Shadow robi teraz lepsza grę dla Imperium.
3.Ilość elementów losowych w Imperium jest obecnie za duża - równie dobrze możesz zniszczyć przeciwnika w 1 turze jak wysadzić sobie połowę armii...trzeba dążyć do tego żeby to ograniczyć.
A ja bez altararafixator pisze:Ja bez czołgu z domu nie wychodzerover pisze:Kurde widzę, że czołg ochodzi powoli do lamusa. Sytuacja analogiczna jak z War Atalrem kilka tygodni temu
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Ale jak to, działa się lepiej kombują z kotami niż czołg?? Naprawdę?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Z tego wszystkiego nadaje sie tylko hellblaster, cała reszta to odginaczki, które powinny zajmować się doprowadzeniem demigryfów do ważnych szarż.
Jak sie wystawia 10 kotów, to nie po to żeby stać przy krawędzi - krawędź - owszem, proszę bardzo, ale po drugiej stronie stołu!!
Imperialny park jest jednym z najgorszych w stosunku koszt/efekty w całym WFB, nie ma co na tym grać.
Jak sie wystawia 10 kotów, to nie po to żeby stać przy krawędzi - krawędź - owszem, proszę bardzo, ale po drugiej stronie stołu!!
Imperialny park jest jednym z najgorszych w stosunku koszt/efekty w całym WFB, nie ma co na tym grać.
Ja mam 1 działo i więcej mi nie potrzeba przy 2 baniszach i hyszu
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą
Bo w imperium nie ma co pilnować artylerii... ona w 99 % się spłaca sama... rozstawiasz ją daleko od siebie a z przodu koty.... ja nie mówię że to jest top ale przy obecnym drafcie to chyba jednak ja się zdecyduje na 10 kotów ,działo,helka,czołg...
kurcze jak wam się to mieści nie wiem sam, ale OK, pewnie słaby ze mnie generał i tylePiotrB pisze:Bo w imperium nie ma co pilnować artylerii... ona w 99 % się spłaca sama... rozstawiasz ją daleko od siebie a z przodu koty.... ja nie mówię że to jest top ale przy obecnym drafcie to chyba jednak ja się zdecyduje na 10 kotów ,działo,helka,czołg...
Ze swojej rozpiski wywalasz małego maga, pegaza, fasta, dwa działa i masz punkty na te wszystkie zabawki. Tylko ciężko się robi z ogarnianiem śmieci.
600 core + 240 maszyny + 250 czołg + 600 za koty, zostaje 700pkt na lord+hero.
A czołg+dwa działa+6 demi nie wchodzi. Fraction oznacza, że jak weźmiesz 3 to też zjada slot, ale spokojnie można mieć 3+3+4, tylko wtedy albo czołg albo działo.
600 core + 240 maszyny + 250 czołg + 600 za koty, zostaje 700pkt na lord+hero.
A czołg+dwa działa+6 demi nie wchodzi. Fraction oznacza, że jak weźmiesz 3 to też zjada slot, ale spokojnie można mieć 3+3+4, tylko wtedy albo czołg albo działo.
No w sumie tak, tylko wówczas z automatu przegrywam z wampirami, żeby nie wiem kto nimi grał oraz z graczami, którzy nie tylko bezmyślnie prą na przód wszystkim co mają, a takich niestety mało na turniejach.
Po namyśle zostanę przy swojej koncepcji.
P.s. trochę tę moją zmieniłem i doszlifowałem
Po namyśle zostanę przy swojej koncepcji.
P.s. trochę tę moją zmieniłem i doszlifowałem
Gram tym klocem z bsb ,magigiem i lectorem odkąd pojawił się podręcznik. Testowałem różne magie. Najlepiej sprawdzał mi się Life a najgorzej Death. Wiesz czemu? Bo mag jedzie z tyłu ,będzie rzucał słonko przez swoich. A jeśli dasz go do przodu to wyłączasz sobie na jedną turę możliwość szarży a to może być kluczowe żeby się przebić i uratować "skarbonkę"...Grając imperium możesz stracić wszystko oprócz "skarbonki"....
Jest jeszcze taka opcja.
Unnamed2400 Pts - Empire Army
12 Knights of the Inner Circle @ 390.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
13 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Archers @ 105.0 Pts
Normal Bow
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Demigryph Knights @ 315.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Gleaming Pendant [5.0]
5 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 183.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Luckstone [5.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order @ 305.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death; Imperial Pegasus
Sceptre of Stability [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 141.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 126.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Grey Guardian @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Dispel Scroll [25.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
Total Army Cost: 2400.0
Unnamed2400 Pts - Empire Army
12 Knights of the Inner Circle @ 390.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Steel Standard [35.0]
1 Inner Circle Preceptor @ [10.0] Pts
13 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Knightly Orders @ 110.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
10 Archers @ 105.0 Pts
Normal Bow
5 Archer Detachment @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Demigryph Knights @ 315.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Demigryph
Gleaming Pendant [5.0]
5 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
1 Arch Lector of Sigmar @ 183.0 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Enchanted Shield [5.0]
Van Horstmann's Speculum [40.0]
Luckstone [5.0]
Tormentor Sword [5.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Battle Wizard Lord of the Amethyst Order @ 305.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Death; Imperial Pegasus
Sceptre of Stability [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 141.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Battle Standard; Warhorse
Dawnstone [25.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 126.0 Pts
Full Plate Armor; Imperial Pegasus
Charmed Shield [5.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Imperial Pegasus @ [45.0] Pts
1 Grey Guardian @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Shadow
Dispel Scroll [25.0]
1 Master Engineer @ 65.0 Pts
Total Army Cost: 2400.0
Takie pytanko, czy ta rozpa jest legalna na nowe ojro? Od razu mówię, że jej głównym założeniem jest wykorzystać GS i jednostki strzelające
Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 245.0 Pts Magic Level 4; Lore of Life; Obsidian Lodestone
Battle Wizard Lord of the Golden Order @ 225.0 Pts Magic Level 4; Lore of Metal; Dispel Scroll
Captain of the Empire @ 113.0 Pts General; Full Plate Armor; Shield; Helm of the Ratslayer; Talisman of Endurance
Captain of the Empire @ 157.0 Pts Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse; Talisman of Preservation; Charmed Shield
9 Knights of the Inner Circle @ 290.0 Pts FCG; Steel Standard
17 Crossbowmen @ 163.0 Pts Musician
16 Handgunners @ 154.0 Pts Musician
37 Greatswords @ 442.0 Pts FCG; Gleaming Pendant
Great Cannon @ 120.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2399.0
Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 245.0 Pts Magic Level 4; Lore of Life; Obsidian Lodestone
Battle Wizard Lord of the Golden Order @ 225.0 Pts Magic Level 4; Lore of Metal; Dispel Scroll
Captain of the Empire @ 113.0 Pts General; Full Plate Armor; Shield; Helm of the Ratslayer; Talisman of Endurance
Captain of the Empire @ 157.0 Pts Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse; Talisman of Preservation; Charmed Shield
9 Knights of the Inner Circle @ 290.0 Pts FCG; Steel Standard
17 Crossbowmen @ 163.0 Pts Musician
16 Handgunners @ 154.0 Pts Musician
37 Greatswords @ 442.0 Pts FCG; Gleaming Pendant
Great Cannon @ 120.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
Models in Army: 87
Total Army Cost: 2399.0
Let the River of Blood flow...