HE na 2400
Re: HE na 2400
ale 3x7SM chyba już może być?
a takie mam pytanie czy jak mag będzie w oddziale np łuczników i ten oddział będzie zaatakowany w wręcz, to czy po udanym rzucie czaru z lore of shadow, będę mógł się zamienić ze stojącym w oddziale LSG noblem z bsb? dzięki czemu łucznicy by zyskali +2 do wyniku walki(+1 za sztandar, +1 za sztandar armii), a potem do tego rzucić czar(jeśli starczy kostek) na oddział który dzięki temu, będzie w zasięgu(od łuczników by nie był).
a takie mam pytanie czy jak mag będzie w oddziale np łuczników i ten oddział będzie zaatakowany w wręcz, to czy po udanym rzucie czaru z lore of shadow, będę mógł się zamienić ze stojącym w oddziale LSG noblem z bsb? dzięki czemu łucznicy by zyskali +2 do wyniku walki(+1 za sztandar, +1 za sztandar armii), a potem do tego rzucić czar(jeśli starczy kostek) na oddział który dzięki temu, będzie w zasięgu(od łuczników by nie był).
jak chcesz koniecznie grać na SM to wypróbowałbym oddział w liczbie maksymalnej tj. 28 typa na Euro z BotWD, który i tak powinien być na WL
Jednak może pomyśl o takim oddziale SM z armour piercingiem plus Antek w nim (+3S, enchanted shield, korona)... Inaczej to nie ma sensu zbytnio.
A odpowiedzią na Twoje pytanie jest tak. Ale zyskaliby tylko +1 za sztandar armijny bo tyle BSB daje do walki, aczkolwiek piechotny BSB elfów w walce=brak BSB
Jednak może pomyśl o takim oddziale SM z armour piercingiem plus Antek w nim (+3S, enchanted shield, korona)... Inaczej to nie ma sensu zbytnio.
A odpowiedzią na Twoje pytanie jest tak. Ale zyskaliby tylko +1 za sztandar armijny bo tyle BSB daje do walki, aczkolwiek piechotny BSB elfów w walce=brak BSB
Lenczek pisze:Siemka,
Macie gdzieś może przykładową rozpiskę pod monster tracka (lord na smoku + 2 frosty)? Euro 2400.
no juz masz
2400pt High Elves 8th Ed Roster (Standard)
High Elves 8th Ed (Standard) Selections:
Lords (495pts)
Anointed of Asuryan (495pts)
Flamespyre Phoenix (225pts), Halberd, Heavy Armor
Magic Items (60pts)
(AB) Khaine's Ring of Fury (25pts), (BRB) Dawnstone (25pts), (BRB) Enchanted Shield (5pts), (BRB) Tormentor Sword (5pts)
Heroes (583pts)
Mage (145pts)
Level 2 Wizard (35pts), Lore of Death
Magic Items (25pts)
(BRB) Dispel Scroll (25pts)
Noble (197pts)
Dragon Armor (10pts), Shield (2pts)
Battle Standard (75pts)
(AB) Banner of the World Dragon (50pts)
Elven Steed with Barding (Hero) (15pts)
Ithilmar Barding
Magic Items (25pts)
(BRB) Dragonhelm (10pts), (BRB) Ironcurse Icon (5pts), (BRB) Luckstone (5pts), (BRB) Warrior Bane (5pts)
Noble (241pts)
Griffon (150pts), Heavy Armor (4pts), Lance (6pts), Lion Cloak (4pts), Shield (2pts)
Magic Items (5pts)
(BRB) Potion of Foolhardiness (5pts)
Core (608pts)
Ellyrian Reavers (170pts)
Elven Steed, Light Armor
5x Ellyrian Reaver (85pts)
5x Bow Only (5pts)
5x Ellyrian Reaver (85pts)
5x Bow Only (5pts)
Lothern Sea Guard (438pts)
Bow, Light Armor, Musician (10pts), Sea Master (10pts), Spear, Standard Bearer (10pts)
34x Sea Guard (408pts)
34x Shield (34pts)
Special (264pts)
Sword Masters of Hoeth (88pts)
Great Weapon, Heavy Armor, Musician (10pts), 6x Sword Master (78pts)
Sword Masters of Hoeth (88pts)
Great Weapon, Heavy Armor, Musician (10pts), 6x Sword Master (78pts)
Sword Masters of Hoeth (88pts)
Great Weapon, Heavy Armor, Musician (10pts), 6x Sword Master (78pts)
Rare (450pts)
Eagle Claw Bolt Thrower (70pts)
Light Armor
Eagle Claw Bolt Thrower (70pts)
Light Armor
Eagle Claw Bolt Thrower (70pts)
Light Armor
Frostheart Phoenix (240pts)
gra
grałem czymś takim dziś na ogry, czary to słonko i 0, w pierwszej turze, nie udała się 0 z 2kości, więc słonka nie było, bo w 2 już nie żył(snajperzy), ironcannon się wyłączył na 2 tury więc próbowałem go zdjąć lodowym, ale mnie przyblokował jakąś monster cavalery(wargausci chyba się to nazywało), przez 3 tury robiłem zamęt na tyłach dwoma feniksami, potem jednak w przeciwnik przeszedł do ofensywy i zmiażdżył seaguardy w jednym combacie, lodowym dorwałem ironcannona i niszczyłem ze 2 tury, Anoyed przez 3 tury próbował zabić warghausty, goły noble z gryfem więcej zrobił,
ogólnie to Anoyed na flamie okazał się być porażką, ogniste naloty, nie robiły nic, w combacie z tym złożeniem(wiem nie jest do kombatów), jedyne co mu się udało to wstać dwa razy, może na jakieś hordy zarówno nalot jak i tunderstompy były by skuteczniejsze(a tunderstompy ogóle by były, bo jednak z piechoty to miał 3x10 gnoblarów),
High Elves 8th Ed (Standard) Selections:
Lords (495pts)
Anointed of Asuryan (495pts)
Flamespyre Phoenix (225pts), Halberd, Heavy Armor
Magic Items (60pts)
(AB) Khaine's Ring of Fury (25pts), (BRB) Dawnstone (25pts), (BRB) Enchanted Shield (5pts), (BRB) Tormentor Sword (5pts)
Heroes (583pts)
Mage (145pts)
Level 2 Wizard (35pts), Lore of Death
Magic Items (25pts)
(BRB) Dispel Scroll (25pts)
Noble (197pts)
Dragon Armor (10pts), Shield (2pts)
Battle Standard (75pts)
(AB) Banner of the World Dragon (50pts)
Elven Steed with Barding (Hero) (15pts)
Ithilmar Barding
Magic Items (25pts)
(BRB) Dragonhelm (10pts), (BRB) Ironcurse Icon (5pts), (BRB) Luckstone (5pts), (BRB) Warrior Bane (5pts)
Noble (241pts)
Griffon (150pts), Heavy Armor (4pts), Lance (6pts), Lion Cloak (4pts), Shield (2pts)
Magic Items (5pts)
(BRB) Potion of Foolhardiness (5pts)
Core (608pts)
Ellyrian Reavers (170pts)
Elven Steed, Light Armor
5x Ellyrian Reaver (85pts)
5x Bow Only (5pts)
5x Ellyrian Reaver (85pts)
5x Bow Only (5pts)
Lothern Sea Guard (438pts)
Bow, Light Armor, Musician (10pts), Sea Master (10pts), Spear, Standard Bearer (10pts)
34x Sea Guard (408pts)
34x Shield (34pts)
Special (264pts)
Sword Masters of Hoeth (88pts)
Great Weapon, Heavy Armor, Musician (10pts), 6x Sword Master (78pts)
Sword Masters of Hoeth (88pts)
Great Weapon, Heavy Armor, Musician (10pts), 6x Sword Master (78pts)
Sword Masters of Hoeth (88pts)
Great Weapon, Heavy Armor, Musician (10pts), 6x Sword Master (78pts)
Rare (450pts)
Eagle Claw Bolt Thrower (70pts)
Light Armor
Eagle Claw Bolt Thrower (70pts)
Light Armor
Eagle Claw Bolt Thrower (70pts)
Light Armor
Frostheart Phoenix (240pts)
gra
grałem czymś takim dziś na ogry, czary to słonko i 0, w pierwszej turze, nie udała się 0 z 2kości, więc słonka nie było, bo w 2 już nie żył(snajperzy), ironcannon się wyłączył na 2 tury więc próbowałem go zdjąć lodowym, ale mnie przyblokował jakąś monster cavalery(wargausci chyba się to nazywało), przez 3 tury robiłem zamęt na tyłach dwoma feniksami, potem jednak w przeciwnik przeszedł do ofensywy i zmiażdżył seaguardy w jednym combacie, lodowym dorwałem ironcannona i niszczyłem ze 2 tury, Anoyed przez 3 tury próbował zabić warghausty, goły noble z gryfem więcej zrobił,
ogólnie to Anoyed na flamie okazał się być porażką, ogniste naloty, nie robiły nic, w combacie z tym złożeniem(wiem nie jest do kombatów), jedyne co mu się udało to wstać dwa razy, może na jakieś hordy zarówno nalot jak i tunderstompy były by skuteczniejsze(a tunderstompy ogóle by były, bo jednak z piechoty to miał 3x10 gnoblarów),
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2014, o 10:55 przez olomir, łącznie zmieniany 1 raz.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
ta kawalernia to mournfang cavalry, działo to ironblaster. A że flame nie działa na ogry, cóż taki urok tej armi że 2k3 hitów s4 kosztujących 500 pkt to kiepski deal
szkoda rezyzgnowac z gietej magii, dolozyl bym 2giego maga kosztem gryfa, albo wywal lvl z obecnego i graj na caddym (1 lvl z scrollem). w obecnj konfiguracji ten sztandar broni ci oddzial smieciowej piechoty, szkoda punktow, wywal go i daj antka na lodowym feniksie, troche sie pobije chociaz i zloz go tak: Dawnsstone, EShield, + jakas kosa, funnowo np ten za 70 pkt albo stabilniej, ogreblade + potka sily lub giantblade.
kolejnym problemem tej rozpy jest brak stoppera, ktory mogl by przyjac szarze i ustac do kontry tych LT, ale to juz ci mowilem
kolejnym problemem tej rozpy jest brak stoppera, ktory mogl by przyjac szarze i ustac do kontry tych LT, ale to juz ci mowilem
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Mówiąc inaczej bez klocka bojowego zrobią Ci z pupy jesień średniowiecza
Żadna ujma grać na jednostkach które są dobre. Wszystko zależy i tak, tak naprawdę od tego jaką magię sobie dobierzesz, jak dokładnie złożysz herosów itd. Unity z grubsza podobne w każdej rozpie, ale styl gry, taktyka i podejście do różnych problemów zawsze jest indywidualne.
elfiki to nie samograj, nawet najmocniejsze zlozenie samo nie wygra, wiec wcale nie jest latwo... ta armia ma wygar ale trzeba umiec to wykorzystac. Niestety na SM i LSG wyniku nie zrobisz a i przyjemnosc z gry gdzie bedziesz baty dostawal caly czas, raczej srednia...
jak niechcesz wystawiac lewkow wystaw same potworki, 2 feniksy albo jakiegos smoczka feniks i do tego gryf moze, reszta w fastach i 5 silverkow, srogi zajazd w 2-3 turze, szybkie bitwy albo macha do przodu albo w plecy
jak niechcesz wystawiac lewkow wystaw same potworki, 2 feniksy albo jakiegos smoczka feniks i do tego gryf moze, reszta w fastach i 5 silverkow, srogi zajazd w 2-3 turze, szybkie bitwy albo macha do przodu albo w plecy