Turniej XIII Kohorty: Marsz Legionów VI 2x1200 17.05.2014

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Turniej XIII Kohorty: Marsz Legionów VI 2x1200 17.05.2014

Post autor: krzychoss »

Klub gier bitewnych XIII Kohorta
Obrazek

ma przyjemność zaprosić na turniej lokalny :

Marsz Legionów VI PAROWY
.............................
Ogólne:

-wpisowe 15 zł(osoby do 13 roku życia 10 zł)
-turniej odbędzie się 17.05.2014 r
-turniej odbywać się będzie w Bibliotece Głównej (stary rynek 24).

https://goo.gl/maps/03YFC
(link do mapki googla)
..............................
Sędziowie:
- Krzysiek
- Ziemko
.............................
Sprawy organizacyjne turnieju:
- gramy 3 bitwy na 2x1200 punktów (po 6 tur lub 3h)
- gramy na 8 ED , oraz wszystkie aktualne podręczniki armijne i uściślenia sędziowskie
- gramy na stołach 72’’ na 48’’
- zgłoszenia należy wysyłać na maila krzys.sobota@wp.pl do 14.05.2014 do godziny 23.59
w zgłoszeniu muszą się znajdować (obu graczy) imiona, nazwiska, armie, ID, rozpiski w formacie html za poprawne zgłoszenie drużyna otrzyma 3 VP
...............
Ograniczenia główne:
Dotyczą każdej armii w parze indywidualnie.
- Zakaz wystawiania lordów
- Zakaz wystawiania imiennych bohaterów.
- Gramy na SLOS
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template) (Steam Tank/Iron Deamon liczą się jako maszyny), każda maszyna liczy się za 1.
- Zakaz dublowania rarów
- Zakaz triplowania specjali
- Każdy Large Target 0-1 (tzn można wystawić i hydrę i krakena, bądź i ironblaster i śmieciarę)
- Max 3 takie same jednostki core, niezależnie od wyposażenia.
- Jednostki eteryczne 0-2.
- Zakaz dublowania jednostek eterycznych.
- Limit wielkości oddziału 450 punktów / 50 modeli
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów), RBT liczy się jako 6.
- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling), 5 kości na czar, można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
Ograniczenia armii:
- Woch: bohater może mieć max WSv4+
- Doch: max 5 Beasts of Nurgle; Skull Cannon of Khorn/Plague Drons of Nurgle max 1
- HE: BoWD tylko na BSB
- Lizaki: Jednostki Latające 0-3
- VC: Crypt Horrors max 8
- Skaven: Elektrycy 0-3
- ChD: Chalise zakazane
- Emp: Steam Tank/Demigryph Knights/Great Cannons max. 3
- DE: do 10 doomfire warlocks/mounted sorcerrers with (lore of death/dark magic) max1
- DF: gyrocopters max 3

Zasada kruchego sojuszu podlega lekkiej zmianie:
rzucamy od drugiej tury, na 3+ sojusz pozostaje bez zmian
.............................
Scenariusze:
- Szyk bojowy(battle line)
- Bój spotkaniowy(Meeting engagment) ale bez posiłków
- Szyk bojowy(battle line)
.................................
Progi punktowe co 200 punktów

Bonusy:
100pkt za generała,
100pkt za BSB,
25pkt za inne sztandary,
50pkt za zabicie bohatera przez dowódcę w pojedynku,
50% wartości uciekającego bądź "zćwiartkowanego" oddziału
.............................

Na turnieju będzie wprowadzona ocena modelarska żeby żaden gracz nie czuł się pokrzywdzony będzie ona liczona ze średniej arytmetycznej armii obu graczy(zaokrąglone w górę do całości)

X. HOBBY
----------------------------------------------


Malowanie:

Armia pomalowana na 3 kolory - 1 pkt
Armia pomalowana wg standardu Table Top - 1 pkt
Armia pomalowana powyżej standardu Table Top - 1 pkt
Podstawki pod oddziały - 1 pkt
Spójność armii (kolory, sztandary, podstawki) - 1 pkt
WYSiWYG oddziałów (przynajmniej 75% modeli) - 1 pkt
Przygotowanie do gry (podręczniki, kostki, miarka, wzorniki) - 1 pkt

Proksy - do 5 pkt ujemnych (przyznawane uznaniowo).
puste podstawki i inne fanaberię w stylu chusteczki higieniczne będę ściągał ze stołu

Harmonogram:
Do 8:50 zapisy
9:00 – 12:00 Pierwsza bitwa
12:10 – 15:10 Druga bitwa
15:20 – 18:20 Trzecia bitwa
18:30 Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród


Z racji że kodeks do leśnych elfów ma wyjść tydzień przed turniejem, dopuścimy nowe leśniaki bez dodatkowych ograniczeń. Chyba że coś się okaże imba to jeszcze poinformuję o tym
Ostatnio zmieniony 1 maja 2014, o 23:36 przez krzychoss, łącznie zmieniany 6 razy.

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Lista zgłoszonych:

1.Krzychoss + Ziemko
2..Bila + Aneta
3.Grzesiu + Mikołaj Sommertag
4.Sylwek + Jasiek
5.Zawisza + Heptun
6.Piotr + Pasiak
7.Mucha + Katerek
8.Pedro + Futhus
9.








20.
Ostatnio zmieniony 13 maja 2014, o 22:00 przez krzychoss, łącznie zmieniany 16 razy.

Awatar użytkownika
Rollnik
Wałkarz
Posty: 83

Post autor: Rollnik »

Macie mój topór ;)
Krasnoludy są małe i twarde, bardzo podobne do żółwia. Masz żółwia? Nie? To przygarnij krasnoluda!

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Bede, tylko nie wiem czy z Toba czy z Andrew.

katerek
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Dopuszczacie 2 graczy z takimi samymi armiami w parze?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Filup
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3235
Lokalizacja: Bydgoszcz XIII kohorta

Post autor: Filup »

katerek pisze:Dopuszczacie 2 graczy z takimi samymi armiami w parze?
Najpierw sie dowiedz, czy ciebie dopuszcza ;]

Postaram sie zjawic.
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta

katerek
Masakrator
Posty: 2988
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

No toć się pytam
Filup pisze:
katerek pisze:Dopuszczacie 2 graczy z takimi samymi armiami w parze?
Najpierw sie dowiedz, czy ciebie dopuszcza ;]

Postaram sie zjawic.
Bo nie wiem czy robić Muchozolowi dziurę w brzuchu czy nie :P co by się wystawić 2 x "zielona sałata"
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

2 rozne armie, tak jak na wszystkich parowkach.

Oprocz 2xzielonych macie jeszcze innych graczy z innymi armiami przeciez ;)

Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Pacek »

zapiszcie wstępnie
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Takze ten tego Krzysiu dlugouchy jedzim razem ;)

Awatar użytkownika
zawisza
Chuck Norris
Posty: 375

Post autor: zawisza »

Też gram. Szukam pary.
MOLON LAVE

Awatar użytkownika
beszcza
Chuck Norris
Posty: 572
Lokalizacja: Chełmża

Post autor: beszcza »

"- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling)" czy armia TK może liczyć na jakąś zmianę odnośnie tego zapisu?? Zwlaszcza, że daliście zakaz dublowania rarow a tam mam katapulty...

Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: krzychoss »

Pamiętaj że twój sojusznik też może wygenerować dwie kości magii więc jak będziecie z sojusznikiem czarować to macie maksymalnie 4 kości magii do dorobienia. Ile optymalnie mogą truposze dorobić kości na turę bez lordów i z jednym kaszkietem?

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

krzychoss pisze:Pamiętaj że twój sojusznik też może wygenerować dwie kości magii więc jak będziecie z sojusznikiem czarować to macie maksymalnie 4 kości magii do dorobienia. Ile optymalnie mogą truposze dorobić kości na turę bez lordów i z jednym kaszkietem?

d3 od kaszkietu + ze 3 magów co mogą wychannelować + scroll tk co da 2 kostki :D

no tak dużo :P
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Pacek
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3404
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Pacek »

niestety jednak odpadam. Gdyby był 18, owszem, ale 17 neistety mnie nie będzie...
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..

Awatar użytkownika
Filup
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3235
Lokalizacja: Bydgoszcz XIII kohorta

Post autor: Filup »

Niestety mam podobnie... moze mi sie uda podejsc przywitac chociaz...
"If its made by a Dwarf, keep it. If its made by a Human, sell it. If its made by an Orc, bin it. If its made by an Elf, burn it !!! " - Perv
www.facebook.com/XIIIKohorta

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Chelmza, Wloclawek? Co z Wami jakies deklaracje w te czy we wte ?

Awatar użytkownika
muchozol
Falubaz
Posty: 1237
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: muchozol »

2 składy możecie myślę dopisać
podpis był nieregulaminowy

oddajcie podpis łobuzy

Awatar użytkownika
muchozol
Falubaz
Posty: 1237
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: muchozol »

Crypt horrory potrzebne , jakiekolwiek. Poratuje ktoś??
podpis był nieregulaminowy

oddajcie podpis łobuzy

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

W ostatecznosci mozesz sproxowac.

ODPOWIEDZ