Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
Jest legalna
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Co do samej rozpiski to IC jest za mało, optymalnie jest 12+ i wtedy masz kloc który rzeczywiście coś robi.
Jak już bierzesz klocki piechoty to fajnie wykupić detachmenty, to tanie odginaczki które zawsze warto mieć.
Do muszkietów obowiązkowo snajper. Spróbowałbym tu zmieścić inżyniera z gołębiami, IMO jest fajny.
Jak już bierzesz klocki piechoty to fajnie wykupić detachmenty, to tanie odginaczki które zawsze warto mieć.
Do muszkietów obowiązkowo snajper. Spróbowałbym tu zmieścić inżyniera z gołębiami, IMO jest fajny.
Szukam ciągle swojej wizji empire oto ona :
Heroes:
1 Arch Lector of Sigmar @ 218.0
Enchanted Shield
Van Horstmann's Speculum
Talisman of Preservation
1 Battle Wizard Lord @ 200.0 ( na obu light, albo duży light mały heaven)
Level 4
1 Battle Wizard @ 125.0
Level 2
Dispel Scroll
1 Captain of the Empire @ 135.0
Dragonhelm
Luckstone
Pegasus
1 Captain of the Empire @ 154.0
BSB
Sword of Might
Dawnstone
Core:
12 Knights of the Inner Circle @ 345.0
FCG, Dyscyplina
10 Archers @ 115.0
czempion
5 Archer Detachment
6 Knightly Orders @ 142.0
muzyk
Specials:
1 Great Cannon @ 120.0
1 Great Cannon @ 120.0
5 Demigryph Knights @ 345.0
War Banner
Rares:
1 Steam Tank @ 250.0
1 Celestial Hurricanum @ 130.0
Heroes:
1 Arch Lector of Sigmar @ 218.0
Enchanted Shield
Van Horstmann's Speculum
Talisman of Preservation
1 Battle Wizard Lord @ 200.0 ( na obu light, albo duży light mały heaven)
Level 4
1 Battle Wizard @ 125.0
Level 2
Dispel Scroll
1 Captain of the Empire @ 135.0
Dragonhelm
Luckstone
Pegasus
1 Captain of the Empire @ 154.0
BSB
Sword of Might
Dawnstone
Core:
12 Knights of the Inner Circle @ 345.0
FCG, Dyscyplina
10 Archers @ 115.0
czempion
5 Archer Detachment
6 Knightly Orders @ 142.0
muzyk
Specials:
1 Great Cannon @ 120.0
1 Great Cannon @ 120.0
5 Demigryph Knights @ 345.0
War Banner
Rares:
1 Steam Tank @ 250.0
1 Celestial Hurricanum @ 130.0
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Na tym zagrałem dziś na mocno magiczne jak zawsze lizaki, efekt: 14-6 for the Empire Z przemyśleń po bitwie: Knightom przyda się jakieś wsparcie, najlepiej Hate. Great Swordzi to chyba przerost formy nad treścią, dzięki dwóm kometom i jednej ifce oddali połowę pkt, zabijając w zamian 44 skinków. ST jak zwykle, dwa stegadony odstrzelone, hellblaster również zacny Handgunnersi piękni, nawet snajper raz się udał No i przede wszystkim, zbyt mała liderka, na szczęście wszystko zdane. No i trochę odginaczek brakowało, coby przeciwnika wnerwić Tak więc następnym razem, czyli we czwartek przeciw DE spróbuję czymś w tę mańkę:Opos pisze: Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 245.0 Pts Magic Level 4; Lore of Life; Obsidian Lodestone
Battle Wizard Lord of the Golden Order @ 225.0 Pts Magic Level 4; Lore of Metal; Dispel Scroll
Captain of the Empire @ 113.0 Pts General; Full Plate Armor; Shield; Helm of the Ratslayer; Talisman of Endurance
Captain of the Empire @ 157.0 Pts Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse; Dawnstone; Sword of Might; Charmed Shield
9 Knights of the Inner Circle @ 290.0 Pts FCG; Steel Standard
10 Handgunners @ 154.0 Pts Marksman; Hochland Long Rifle
10 Handgunners @ 154.0 Pts Marksman; Hochland Long Rifle
10 Handgunners @ 154.0 Pts Marksman; Hochland Long Rifle
32 Greatswords @ 442.0 Pts FCG; Baner of Swiftness
Great Cannon @ 120.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Hellblaster @ 120.0 Pts
Models in Army: 79
Total Army Cost: 2397.0
Moździerz wskoczył, gdyż to jednak duży placek z AP Założenia proste, jak struktura Imperialnej Armii: Kawa jako przysłowiowy młot, za kowadła służą Steam Tank i Halabardnicy, reszta ma strzelać, wkurzać i odginaćGeneral of the Empire @ 231.0 Pts General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; Ogre Blade; Crown of Command; Dawnstone
Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 225.0 Pts Magic Level 4; Lore of Life; Dispel Scroll
Captain of the Empire @ 157.0 Pts Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse; Talisman of Preservation; Charmed Shield
Warrior Priest of Sigmar @ 88.0 Pts Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse; Enchanted Shield
9 Knights of the Blazing Sun @ 290.0 Pts FCG; Steel Standard
35 Halberdiers @ 275.0 Pts FCG
10 Handgunners @ 120.0 Pts Marksman; Hochland Long Rifle
10 Handgunners @ 120.0 Pts Marksman; Hochland Long Rifle
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Hellblaster @ 120.0 Pts
Mortar @ 100.0 Pts
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2396.0
Let the River of Blood flow...
Ja dawałem kilka szans mozdzierzowi, ale niestety ciężko zeby cokolwiek zrobił. Średnio centruje 2x w ciągu gry raniąc elitarną kruchą piechotę z T3 na 5+ i tylko -1 save nawet wtedy raczej się nie spłaca. To zdecydowanie lepiej wrzucic inzyniera do helki a resztę punktów wydać jakkolwiek inaczej. Gdyby miał dawne S3 to wtedy bym się nad nim sam zastanawiał
Też się jeszcze zastanawiam nad tym moździerzem, a inżynier brzmi kusząco
EDIT: Po zmianach. W sumie to po kosmetyce
General of the Empire @ 231.0 Pts General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; Ogre Blade; Crown of Command; Dawnstone
Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 225.0 Pts Magic Level 4; Lore of Life; Dispel Scroll
Captain of the Empire @ 157.0 Pts Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse; Talisman of Preservation; Charmed Shield
Warrior Priest of Sigmar @ 88.0 Pts Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse; Enchanted Shield
Master Engineer @ 86.0 Pts Pigeon Bombs; Light Armour
9 Knights of the Blazing Sun @ 290.0 Pts FCG; Steel Standard
35 Halberdiers @ 275.0 Pts FCG; Shield
11 Handgunners @ 129.0 Pts Marksman; Hochland Long Rifle
11 Handgunners @ 129.0 Pts Marksman; Hochland Long Rifle
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Hellblaster @ 120.0 Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2400.0
EDIT: Po zmianach. W sumie to po kosmetyce
General of the Empire @ 231.0 Pts General; Barding; Full Plate Armor; Shield; Warhorse; Ogre Blade; Crown of Command; Dawnstone
Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 225.0 Pts Magic Level 4; Lore of Life; Dispel Scroll
Captain of the Empire @ 157.0 Pts Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse; Talisman of Preservation; Charmed Shield
Warrior Priest of Sigmar @ 88.0 Pts Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse; Enchanted Shield
Master Engineer @ 86.0 Pts Pigeon Bombs; Light Armour
9 Knights of the Blazing Sun @ 290.0 Pts FCG; Steel Standard
35 Halberdiers @ 275.0 Pts FCG; Shield
11 Handgunners @ 129.0 Pts Marksman; Hochland Long Rifle
11 Handgunners @ 129.0 Pts Marksman; Hochland Long Rifle
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
5 Pistoliers @ 90.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Hellblaster @ 120.0 Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2400.0
Let the River of Blood flow...
A ja obecnie testuje sobie podwojnego Heavena i mocny napor. Podwojna zeroweczka czyni cuda. Zrezygnowalem z dosc modnego konnego papy i jednak wrzucilem Grand Mastera. Park maszynowy poszedl w odstawke, czego po kolejnych kilku bitwach bede pewnie zalowal Z drugiej strony nie trzeba sie martwic o jego obrone i mozna skupic sie na pelnym naporze. Cała armia 1+ Avs. Nowosc dla mnie to Luminark, ktorym wczesniej nigdy nie gralem. Ostatnio turlal sie za armia i nawet pogonil jakis smietnik, nie liczac calkiem udanego strzelania Magow trzymam w piatkach kawalerii, duzy zasieg Heavena daje rade. Poza tym nie mam jaj zeby klasc duzy template na magu, ktory jedzie w srodku glownego klocka, a na Earthing Rod nie mam jak urwac punktow jezeli zamiast Arch Lectora chce Grand Mastera i Priesta.
Grand Master
White Cloack of Urlic, Helm of the Skavenslayer, GW
Wizard Lord
Horse, Level 4, Heaven, Scepter of Stability
Battle Wizard
Horse, Level 1, Heaven, Dispell Scroll
Warrior Priest
Horse, Ironcurse Icon, GW
Captain
Horse, BSB, Dawnstone, GW
Captain
Pegasus, Dragonhelm
12 Inner Circle Knights
FCG, Steel Standard
5 Knightly Orders
Musician
5 Knightly Orders
Musician
4 Demigryph Kniths
Musician, Standard, Gleaming Pendant
4 Demigryph Knights
Musician
Steam Tank
Luminark of Hysh
Grand Master
White Cloack of Urlic, Helm of the Skavenslayer, GW
Wizard Lord
Horse, Level 4, Heaven, Scepter of Stability
Battle Wizard
Horse, Level 1, Heaven, Dispell Scroll
Warrior Priest
Horse, Ironcurse Icon, GW
Captain
Horse, BSB, Dawnstone, GW
Captain
Pegasus, Dragonhelm
12 Inner Circle Knights
FCG, Steel Standard
5 Knightly Orders
Musician
5 Knightly Orders
Musician
4 Demigryph Kniths
Musician, Standard, Gleaming Pendant
4 Demigryph Knights
Musician
Steam Tank
Luminark of Hysh
Generał bez warda czy chociaż MR(3) na oddziale to jak dla mnie łatwe punkty dla przeciwnika z death, moim zdaniem lepiej zamienić płaszcza na MR(3) lub warda 4+.
Na pegazie najlepiej mieć magiczną broń na eteryki i charmed shield.
Magowie w piątkach kawalerii to bardzo ryzykowne zagranie, w magii spadnie Ci jeden konny i zupełnie goły mag zbiera większość strzelania. Heaven ma dosyć dobre zasięgi, po mojemu lepiej mieć kloc włóczni do trzymania tak ważnych bohaterów, ale każdy ma swoje rozwiązanie.
Osobiście preferuję hurricanum niż luminark, +1 do hita to bardzo duży boost, przy dobrym rozstawieniu zmieścisz dwa mocne oddziały w zasięgu.
Na pegazie najlepiej mieć magiczną broń na eteryki i charmed shield.
Magowie w piątkach kawalerii to bardzo ryzykowne zagranie, w magii spadnie Ci jeden konny i zupełnie goły mag zbiera większość strzelania. Heaven ma dosyć dobre zasięgi, po mojemu lepiej mieć kloc włóczni do trzymania tak ważnych bohaterów, ale każdy ma swoje rozwiązanie.
Osobiście preferuję hurricanum niż luminark, +1 do hita to bardzo duży boost, przy dobrym rozstawieniu zmieścisz dwa mocne oddziały w zasięgu.
Powoli dochodzę do optimum, co sądzicie?
Jak widać, Reikland mi po głowie chodziReiksmarshall @ 261.0 Pts General; Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Warhorse; White Cloak of Ulric; Crown of Command; Helm of the Ratslayer
Battle Wizard Lord of the Jade Order @ 230.0 Pts Magic Level 4; Lore of Life; Dispel Scroll; Ironcurse Icon
Captain of the Reikland @ 157.0 Pts Barding; Battle Standart; Full Plate Armor; Warhorse; Obsidian Lodestone; Charmed Shield
Warrior Priest of Sigmar @ 128.0 Pts Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse; Van Horstmann's Speculum; Enchanted Shield
Master Engineer @ 65.0 Pts
12 Reiksguard (Knights of the Inner Circle) @ 365.0 Pts FCG; Steel Standard
32 Halberdiers @ 303.0 Pts Standard; Musician
++13 Archer Detachment @ 91.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
Great Cannon @ 120.0 Pts
5 Pistoliers @ 100.0 Pts Musician
5 Pistoliers @ 100.0 Pts Musician
10 Huntsmen @ 80.0 Pts
Steam Tank @ 250.0 Pts
Helblaster Volley Gun @ 120.0 Pts
Models in Army: 86
Total Army Cost: 2399.0
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2014, o 19:06 przez Opos, łącznie zmieniany 2 razy.
Let the River of Blood flow...
Heh, niezła wtopa Fakt, właśnie się zastanawiałem nad MR, na pewno będzie lepsze, a dziś magia metal mnie pokarała, i to bardzo (nie licząc DS, to wszystkie gehenny i sygnaturki wchodziły jak chciały )Stan pisze:Bez BSB?
EDIT: Poprawione
Let the River of Blood flow...
Jednak spóbuję czegoś takiego... na razie...
Arcykapłan Świątyni Sigmara 304 pkt
-War Altar
-Magiczny Ciężki Pancerz Ward 4+
-tarcza
Lord czarodziej (światło) 215 pkt
-4 level
-Scpeter of Stability
Czarodziej bitewny (światło) 90 pkt
-Dispel scroll
Czarodziej bitewny (światło) 65 pkt
Kapitan Imperium ,pegazista 141 pkt
-pegaz
-pełna zbroja płytowa
-Charmed shield
-Dragonbane game
-Miecz +1 Siły
Kapitan Imperium BSB 148 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-Dragonhelm
-broń wielka
-Dawnstone
Kapitan Imperium 124 pkt
-pełna zbroja płytowa
-koń w kropierzu
-tarcza
-Crown of Command
-Luckstone
Rycerze WK 11x 305 pkt
-FCG
Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk
Włócznicy 21x 135 pkt
-FCG
Łucznicy 5x 35 pkt
Łucznicy 5x 35 pkt
Demigryfy 5x 310 pkt
-muzyk ,chorąży
Wielkie działo 120 pkt
Czołg parowy 250 pkt
Arcykapłan Świątyni Sigmara 304 pkt
-War Altar
-Magiczny Ciężki Pancerz Ward 4+
-tarcza
Lord czarodziej (światło) 215 pkt
-4 level
-Scpeter of Stability
Czarodziej bitewny (światło) 90 pkt
-Dispel scroll
Czarodziej bitewny (światło) 65 pkt
Kapitan Imperium ,pegazista 141 pkt
-pegaz
-pełna zbroja płytowa
-Charmed shield
-Dragonbane game
-Miecz +1 Siły
Kapitan Imperium BSB 148 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-Dragonhelm
-broń wielka
-Dawnstone
Kapitan Imperium 124 pkt
-pełna zbroja płytowa
-koń w kropierzu
-tarcza
-Crown of Command
-Luckstone
Rycerze WK 11x 305 pkt
-FCG
Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk
Włócznicy 21x 135 pkt
-FCG
Łucznicy 5x 35 pkt
Łucznicy 5x 35 pkt
Demigryfy 5x 310 pkt
-muzyk ,chorąży
Wielkie działo 120 pkt
Czołg parowy 250 pkt
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!