Dostalem informacje ze to exalted flamer strzela wiec faktycznie maga nie oplaca sie wkladac na niego ale:
Unnamed1250 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Herald of Tzeentch @ 170.0 Pts
General; Magic Level 2; Lore of Metal
Lesser Gift [25.0] (wand od tzeentch)
1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 140.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch; Musician
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Tzeentch
5 Chaos Furies of Tzeentch @ 70.0 Pts
Daemon of Tzeentch
5 Chaos Furies of Tzeentch @ 70.0 Pts
Daemon of Tzeentch
3 Screamers of Tzeentch @ 120.0 Pts
3 Screamers of Tzeentch @ 120.0 Pts
3 Plague Drones of Nurgle @ 165.0 Pts
3 Rot Fly @ [0.0] Pts
1 Skull Cannon of Khorne @ 135.0 Pts
Bloodletter crew
2 Bloodletter Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 50
Total Army Cost: 1250.0
Prosze, alternatywa bez chariotu ale wciaz mobilnym magu 2lvl metalu. Do tego 3 muchy (niestety gole) ktore juz cos tam
zrobia w CC.
demony nowicjusza 1250
dlaczego keeper biegajacy 20" jest wolniejszy od rydwany latajacego cale 10?
wywal muzykow z horrorow. ta armia dziala najlepiej jesli masz minimalna mozliwa ilosc punktow w core (choc ten 3ci oddzial horkow bedzie ci sie przydawal bardzo).
wywal po 6tej wfurii z obydwu oddzialow.
dzieki temu zaoszczedzasz 58 pktow i masz ich w sumie 67. Jesli chcesz zostac przy samym tzeentchu to dodalbym screamera i rozbil duzy oddzial na 2 male. Majac 5+3+3 masz juz dosc mobilna armia (nawet nie wiem czy nie zrobilbym z tego 4+4+3, ale to juz kwestia gustu bardziej, gdyz i tak pewnie bedziesz probowal je dokrzesac z atrybutu). zostaje ci 27 pktow.
i teraz: mozesz albo dolozyc dysk do tzeentchowca. wtedy co prawda gra nim jest zupelnie inna (musi sie chowac, przed prawie wszystkim) ale z magia metalu to nie problem.
druga mozliwosc to dolozenie 2 horrorow do jednego oddzialu (dzieki temu, ze dodaja do castingu rank bonus te dodatkowe horrory zawsze sie przydadza). Rozpiska jednak wtedy ma jeden minus, ze bedzie miala jedno miejsce gdzie latwo przeciwnik moze zdobyc punkty (z dyskiem mozesz wszystkim pouciekac zawsze i atakowac przeciwnika magia, slashingami, strzelaniem i tabelka. A w walke wchodzisz tylko jesli uwazasz, ze na pewno ja wygrasz).
bardzo fajna rozpa. Jesli mialbym tylko cos zmienic to:1 Herald of Tzeentch, 125 pts = (base cost 90 + Level 2 Upgrade 35)
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts
+Musician
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts
+Musician
10 Pink Horrors of Tzeentch, 140 pts
+Musician
6 Chaos Furies of Tzeentch, 84 pts
6 Chaos Furies of Tzeentch, 84 pts
5 Screamers of Tzeentch, 200 pts
5 Screamers of Tzeentch, 200 pts
1 Skull Cannon of Khorne, 135 pts
wywal muzykow z horrorow. ta armia dziala najlepiej jesli masz minimalna mozliwa ilosc punktow w core (choc ten 3ci oddzial horkow bedzie ci sie przydawal bardzo).
wywal po 6tej wfurii z obydwu oddzialow.
dzieki temu zaoszczedzasz 58 pktow i masz ich w sumie 67. Jesli chcesz zostac przy samym tzeentchu to dodalbym screamera i rozbil duzy oddzial na 2 male. Majac 5+3+3 masz juz dosc mobilna armia (nawet nie wiem czy nie zrobilbym z tego 4+4+3, ale to juz kwestia gustu bardziej, gdyz i tak pewnie bedziesz probowal je dokrzesac z atrybutu). zostaje ci 27 pktow.
i teraz: mozesz albo dolozyc dysk do tzeentchowca. wtedy co prawda gra nim jest zupelnie inna (musi sie chowac, przed prawie wszystkim) ale z magia metalu to nie problem.
druga mozliwosc to dolozenie 2 horrorow do jednego oddzialu (dzieki temu, ze dodaja do castingu rank bonus te dodatkowe horrory zawsze sie przydadza). Rozpiska jednak wtedy ma jeden minus, ze bedzie miala jedno miejsce gdzie latwo przeciwnik moze zdobyc punkty (z dyskiem mozesz wszystkim pouciekac zawsze i atakowac przeciwnika magia, slashingami, strzelaniem i tabelka. A w walke wchodzisz tylko jesli uwazasz, ze na pewno ja wygrasz).
nie podobają mi się jednostki ani nurglowe ani slaneszowe, wiec pozostaje mi grać na cinczu przy lekkiej pomocy khorna. wydaje mi sie ze rozpiska ktorą podałem moze byc grywalna bo cięzko bedzie zabrać mi punkty gdy bede uciekał screamerami i ogolnie unikał walki wręcz. poprawiłem rozpiskę i teraz wychodzi równe 1250. dziękuje wszystkim za porady musze jeszcze tylko kupić 30 5ed horrorów co bedzie cięzkie.. pomalować je i zaczynam grać
Total Roster Cost: 1250
1 Herald of Tzeentch @ 145 pts
- LVL2
- DISC
- METAL
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130 pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130 pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130 pts
5 Chaos Furies of Tzeentch @ 70 pts
5 Chaos Furies of Tzeentch @ 70 pts
3 Screamers of Tzeentch @ 120 pts
4 Screamers of Tzeentch @ 160 pts
4 Screamers of Tzeentch @ 160 pts
1 Skull Cannon of Khorne @ 135 pts
e; bardzo przyjemny ten raport z turnieju
Total Roster Cost: 1250
1 Herald of Tzeentch @ 145 pts
- LVL2
- DISC
- METAL
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130 pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130 pts
10 Pink Horrors of Tzeentch @ 130 pts
5 Chaos Furies of Tzeentch @ 70 pts
5 Chaos Furies of Tzeentch @ 70 pts
3 Screamers of Tzeentch @ 120 pts
4 Screamers of Tzeentch @ 160 pts
4 Screamers of Tzeentch @ 160 pts
1 Skull Cannon of Khorne @ 135 pts
e; bardzo przyjemny ten raport z turnieju
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Dokładnie o to chodzi.wydaje mi sie ze rozpiska ktorą podałem moze byc grywalna bo cięzko bedzie zabrać mi punkty gdy bede uciekał screamerami i ogolnie unikał walki wręcz
Jak zaczynałem grac na Tz to nie oczekiwałem zbyt wiele od screamerów w combacie, ale okazuje sie, ze potrafią sobie poradzić.
Na takie punkty rywal czesto nie będzie wiedział gdzie kierować swoje jednostki, bo będziesz wszędzie i nigdzie zarazem
Powodzenia!
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Hah a jak jeszcze sa ifki na pociskach z horrorow to takie moje elfy gina
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A